dolf r 11-12-2010

vlotte afhandeling.'s avonds besteld en de volgende morgen keurig verpakt in huis.

MMPB 11-12-2010

In eerste instantie een witte GF1 besteld, deze werd de eerstvolgende dag netjes bezorgt.
De GF1 in wit oogde zeer goedkoop. Om deze reden contact opgenomen om het toestel te ruilen voor een zilveren. Dit was geen enkel probleem, de dag nadat ik de camera retour gezonden had, ontving ik reeds de zilveren uitvoering.
Al met al zeer snel & netjes geholpen door de medewerksters van cameranu.nl

skycam 11-12-2010

De camera's zijn keurig op tijd (de volgende werkdag) bezorgd. Ook de contacten (orderbevestiging, track/trace informatie en factuur via email) waren prima in orde...

jauwkien 10-12-2010

cameranu heeft altijd een uitstekende service,nog nooit geen klachten gehad

Sebsz 10-12-2010

Wat kan ik zeggen? Bezorging en service simpelweg fantastisch. Besteld om 20:30 , in huis volgende dag om 12:30. Super en alles in orde.

Bedankt!

mahakena 10-12-2010

Niet de duurste, maar wel de snelste webshop. Op vrijdagavond rond 19:30 uur besteld en via iDeal betaald, de volgende dag (zaterdag) de bestelling al in huis. Heb deze aanrader ook al doorgegeven aan anderen.

rien1942 10-12-2010

De vriendelijkheid en service bij mijn aankoop en ook bij mijn eerdere aankopen zijn werkelijk opvallend goed en een kompliment waard.
Deze winkel is voor mij een topper en heeft daarbij ook nog een zeer gunstige prijsstelling van de producten!

Robopeet 10-12-2010

CameraNU, ddar ben ik vaste klant. Ben een professionele fotograaf, in mijn woongebied hebben we geen goede fotozaken en vandaar dat ik bijna alles via Cameranu koop. Ik heb een keer wat bij Kamera Express gekocht bij hun zogenaamde PRO afdeling. Je wordt behandeld alsof je een zakje friet koopt.
CameraNU denkt met je mee, helpt je zoeken naar een oplossingen en leveren snel en goed. Ze hebben ook een eigen bezorgdienst die tot op de 10 minuten nauwkeurig op tijd bezorgt. Cameranu daar moeten de andere winkels eens een voorbeeld aan nemen.

elankreijer 10-12-2010

Werd zeer goed geholpen. Ook heb ik telefonisch advies gevraagd bij de aankoop. Dat verliep uitstekend.

PMH Strik 10-12-2010

Via webshop camera voor mijn vrouw gekocht. Kon het bedrijf al omdat ik in Jan. j.l al een SLR Olympus camera heb gekocht. Mensen daar zijn hulpvaardig en vriendelijk. Voor mij een 10+ voor CameraNu. Nog geen problemen gehad, maar ga uit van goede service.

RENEFS 10-12-2010

Zeer scherpe prijzen voor top producten, super snelle en gratis levering,
Wat wil je nog meer?

mctriplea 10-12-2010

Een zeer overzichtelijke, toegankelijk website.

De bestelling en levering was geheel volgens de aangegeven tijdspanne (1 dag) en zeer zorgvuldig.

kortom, niets dan goeds.

Cronelis 10-12-2010

Goede prijs en zeer snelle levering. 's Avonds rond 20:00 besteld, betaald met iDeal en de volgende dag al thuis afgeleverd!

Roadkill44 10-12-2010

Snelle levering, goede alternatieven aangedragen toen de kleur niet op voorraad was

Arkesteijn 10-12-2010

alles goed geregeld, mijn schoonzoon staat op het punt dezelfde camera bij cameranu te kopen.

Etorre 10-12-2010

De goedkoopste. Snel antwoord op mijn email. Levering inderdaad binnen één dag.

xiraflor 10-12-2010

Vorige week deze camera gekocht en ben super te spreken over de gegevens op de site en de zeer snelle levering.

antonio88 10-12-2010

overzichtelijke website en zeer snelle en correcte levering

naamJanH 10-12-2010

Snelle levering, goed verpakt produkt

ariewillem 10-12-2010

Geweldig! Binnen 24 uur volledig afgehandeld en
in mijn bezit. Kan niet beter!

Maarten_E 09-12-2010

Na aandachtig zoeken kwam ik bij Cameranu.nl uit als goedkoopste webshop voor de camera. Goede prijs, pijlsnelle levering. Alleen de combo-deals die er worden voorgesteld zijn niet echt voordelig. Een sd kaartje los kopen (mycom bijvoorbeeld) is (veel) goedkoper.

Servi Janssen 09-12-2010

Duidelijke keuzemogelijkheid met goede beschrijving van artikelen, snelle en correcte levering.

Maurice62 09-12-2010

duidelijke productomschrijving, makkelijke navigatie op website, zeer snelle levering en uitstekende prijs

Dizzy04 09-12-2010

In één woord geweldig!
Via kieskeurig zocht ik een product door de reviews te lezen. Zo kwam ik bij deze camera terecht.
Had goede reviews, en voldeed 9 van de 10 keer aan de eisen van de kopers. Zodoende kwam ik op de site van cameraNu.nl.
Deze bleek de goedkoopste te zijn én een snelle levering te hebben. Alles klopte. Ik werd netjes, via de mail, op de hoogte gehouden van de orderstatus en mijn camera werd, volgens afspraak, binnen 24 uur geleverd.

rolando 09-12-2010

Alles als zeer duidelijk ervaren.
Levering lekker snel, en goed verpakt.

naam 211 09-12-2010

goede prijzen en snelle levering.

naam1405 09-12-2010

Prima service tegen de beste prijs. 's Avonds om 20.55 uur besteld en de volgende dag zonder verzendkosten in huis. Super!

Dutchspider 09-12-2010

Zoals altijd snelle afhandeling, goede prijzen, twee jaar NL-garantie, duidelijke produktinformatie op de site!

Kebas 09-12-2010

Heldere duidelijke website, voldoende informatie over het product en snelle levering.

oudenes 09-12-2010

supersnelle levering, donderdag besteld en vrijdag al in huis.
TOPPIE!!!!

HG65 09-12-2010

De website is overzichtelijk en werkt goed. Door het helaas niet volledig te zijn in de informatie over toebehoren op de site, had ik helaas de verkeerde tas besteld. De manier waarop dit door Camera.nu is afgehandeld is UITSTEKEND. Goede telefonische bereikbaarheid, direct deskundig advies aan de telefoon, snelle opvolging van retourzending en vervangend product en op de koop toe coulance met verzendkosten. Ik was oorspronkelijk van plan elders te kopen (kende cameranu.nl niet) en werd door een relatie op Cameranu gewezen. Ik kom hier zeker weer terug.

sabatca412 09-12-2010

Door het te laat bestellen van dit artikel (ook nog moeilijk verkrijgbaar in de winkels)bestemd voor de 5e december werd tot mijn grote verbazing de printer afgeleverd op zaterdag de 5e.(2/12/2010 bestelling geplaatst)Ook mijn voorgaande bestellingen zijn altijd met de nodige aandacht uitgevoerd.
De website,heel gedetailleerd, en steeeds weer verbeterd, is voor mij de 1e keuze geworden voor een nieuwe bestelling, ook de scherpe prijzen maakt je echt nieuwsgierig naar deze internet winkel

robje777 09-12-2010

20:15u op donderdag besteld, op vrijdag om 14:20u in m'n bezit... erg prettig! Mede door de actie 'gratis aangetekend verzending' was het ook prijstechnisch zeer interessant.

Lunatic O 09-12-2010

Gewoon een top winkel met top service en een hoop op voorraad.

liawi 09-12-2010

Ik heb de camera besteld en de dag daarop kreeg ik hem al binnen,een pracht toestel die magnefieke foto's maakt,ik ben er zeer over te spreken,en ook over de snelheid van leveren van CameraNU.nl

RH52 09-12-2010

vragen per mail worden binnen 24 uur beantwoord, bestelling binnen 1 dag in huis, te volgen via TNT tracking. Prima

marcel276 09-12-2010

Mooie printer, na "wat" opstart problemen (helaas geen usb kabel door Canon bijgevoegd) een prima printer voor de "laagste"prijs op het internet.
Na betaling met 1 dag geleverd prima services.

Middelbro 09-12-2010

alles klopte gewoon. voor 9 uur besteld betekend de volgende dag geleverd. product voldoet in alle opzichte aan de verwachting, en heeft daarmee een goede prijs/kwaliteit verhouding.

evert1951 09-12-2010

Bestelde een canvas foto en kreeg een goede suggestie van CameraNU dat een andere uitsnede een mooier en beter resultaat zou geven. Dat is echt super van ze en daarmee tonen ze tevens aan dat ze meedenken met de klant. Zeer tevreden!

Jan Smit 1950 09-12-2010

Door mij foutief besteld artikel binnen 24 uur na retour zending opnieuw geleverd (nu het juiste)

Maria Elisabeth 09-12-2010

Levering onmiddellijk ontvangen na betaling. Keurig bericht gehad dat eea verzonden was en hoe eea te traceren. Prima afwerking, perfecte verzending.

M. Zorge 09-12-2010

Goede service, ook telefonisch. Snelle levering.

Haroldvdh 09-12-2010

Zoals beloofd werd alles binnen twee dagen bezorgd en ik had verder geen klachten. Ik zou weer bij CameraNU.nl

ajnmaster 09-12-2010

Geweldige Site, snel leverbaar en goede prijs kwaliteit

GJVS 09-12-2010

Vorige week een digitale camera (Nikon S8000) + toebehoren gekocht via CamerNU.nl.
Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ik heb de camera tegen de avond besteld en ik had hem de volgende dag in goede staat in huis.
Telefonisch was de vestiging in Urk heel goed te bereiken, omdat ik nog een vraag had. Ik werd snel, vriendelijk en adequaat te woord gestaan.
Kortom, niets dan lof. Ik zou er volgende keer zo weer bestellen.

SvH 09-12-2010

Tas Canon EH-19L voor de Canon EOS 1000d besteld en de volgende dag geleverd. Snelle service, prima verpakt en goedkope aankoop!

mauwtje 09-12-2010

Perfect geregeld. s avonds voor 9 uur besteld en de volgende dag om 11.30 in huis . Keurig

nijssen 218 09-12-2010

Camera Nu is gewoon een zeer betrouwbaar bedrijf met een uiterst correcte levering.

f.hankamp 09-12-2010

Duidelijke website. Snelle service
Perfect

paienne 08-12-2010

Prima informatie en service. En vaak de goedkoopste