cameranerd 27-12-2010

Prima product. Bij de levering miste ik een aangekochte accu. Eénmaal mailen. Niet moeilijk doen. foutjes worden er overal gemaakt. Er wordt gewoon een accu nagezonden.

wouter08 26-12-2010

Concurrerende lage prijs en zeer snelle levering in 2 dagen. Super snel!

wmtimmermans 26-12-2010

prima verlopen transactie en levering geen oordeel over after sales service.

Raymond038 26-12-2010

Nette snelle levering.
Goede informatie over de status van de bestelling.

MarinusdeJong 26-12-2010

Een duidelijke overzichtelijke website.
Duidelijke prijsstelling.
Snelle afhandeling.
Supersnelle en correcte levering.

baljet 26-12-2010

goede service en lekker snel keurig geleverd

abniemeijer 26-12-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van het bestelde en daarnaast GOEDKOOP!

E van der Heiden 26-12-2010

Goede kwaliteit product en prijs! Snelle levering en prima communicatie.

Surveyman 26-12-2010

Duidelijke overzichtelijke website. Items goed beschreven, klopt met geleverde. Snelle levertijd. Scherpe prijs.

wginkel 26-12-2010

Website goed, alles is duidljk te vinden.
Bestelling in het weekend gedaan en is direct op maandag verwerkt.

peenter 26-12-2010

snelle levering en prima product,prettig e-mail contact

Redbad99 26-12-2010

Er bleek een foutje te zitten in de website voor het bestellen van afdrukken op canvas. Er waren vier verschillende foto's besteld, maar er was maar één foto ontvangen. Die ene foto was er de volgende dag. Cameranu heeft zelf de fout ontdekt en alsnog per mail om de andere foto's gevraagd. De laatste drie foto's lieten een paar dagen op zich wachten maar waren wel binnen de afgesproken termijn van vijf werkdagen binnen. Overigens wel prachtige afdrukken!

Laurens000 26-12-2010

Levering was supersnel, zelfs vlak voor de drukke kerstdagen en telefonische informatie over bepaalde onderdelen werd vakkundig geleverd.

Harry Sterken 26-12-2010

De diverse bestelde artikelen werden keurig op tijd geleverd. Het inpakken kan beter, een van de bestelde artikelen zat los in de doos en viel spontaan uit de doos. De foto van de flitsparaplu op de website bleek niet correct (de afgebeelde papapluklem werd niet meegeleverd) zodat ik wat op het verkeerde been gezet ben. Verder is alles goed verlopen en ben tevreden over de zending.

haamhof 26-12-2010

Snelle afhandeling, prompte levering. Helemaal goed!

kraaifotografie 26-12-2010

ik had gevraagd om wat extra boekjes om in de vakantie te kunnen lezen verwacht je er 1 krijg je er 8!!

super service

W. Herlaar 26-12-2010

's Avonds besteld en de andere dag geleverd, zoals beloofd. Perfect.

mac-053z 26-12-2010

Bestelling via webwinkel en levering daarna is prima verlopen.
Echter bij bezoek aan winkel aan Het Spijk, vanwege retour product en aanschaf ander product gaat er tussen afdelingen iets fout.
Volgens afd. retour kan verrekening niet plaatsvinden met nieuw product, alleen terugstorting op rekening.
Op afdeling aankoop kan verrekening vervolgens wel.
Later blijkt dat beide mogelijkheden kunnen.

tokosoko 26-12-2010

Prima website, duidelijke bestelling, IDEAL, en snelle levering de volgende dag, netjes verpakt, millieu vriendelijke papieren opvulling. M.a.w. prima verzorgt.

Dingetje1 26-12-2010

Prima duidelijke website.
Bestelling snel binnen. Goed te volgen via track and trace.
Geen problemen gehad met deze winkel!

Bert Nijhoff 26-12-2010

Snelle en betrouwbare levering.

Hugo23456 26-12-2010

Makkelijke en duidelijke site, ook werd er gewezen op de actie van Olympus zelf. Had geen hulp nodig bij het zoeken van de juiste camera

Freddievans 26-12-2010

Mooie winkel en webshop, zeer goed geprijst.
Zou ideaal zijn als er meer vestigingen kwamen.

jaro9 26-12-2010

goede en snelle levering en goedkoper dan in de winkel

schuyffel 26-12-2010

Overzichtelijke website! Makkelijk bestellen en snelle levering.
After sales? ik heb helaas de verkeerde zonneklep besteld, het zou prettig zijn als ze naar aanleiding van de bestelling nog even controleren of t wel klopt, want het aanbod is heel groot.
Geweldige camera! Daar mogen jullie meer reclame voor maken!

19B58 25-12-2010

Door een stroomstoring bij de kpn waren er wat problemen met mijn bestelling en de betaling ontstaan. Ik had direct antwoord op mijn e-mail en alle problemen werden onmiddellijk opgelost. Mij camera had ik de volgende dag al in huis. Wat mij betreft een prima webwinkel waar je je geen nummer voelt, geen standaard computer antwoord, maar gewoon een persoonlijk antwoord.

bep van Gugten 25-12-2010

Ik was niet tevreden over het geleverde produkt (wat ik overigens volledig zelf had uitgezocht) kon het zonder gemor terug brengen; kreeg een half uur tijd om alles uit te leggen (terwijl het ook nog smoordruk was) Daarna gaf men mij ook nog deskundig advies over het vervolgtraject, ondanks het feit dat al te kennen had gegeven dat ik het nu even wilde laten bezinken. Binnen 3 dagen daarna het geld terug gestort.

Dat heet Klantenbinding!

dongen2010 25-12-2010

Grandioos competent personeel en service. Bij navraag of deze rugzak geschikt was voor mijn camera plus toebehoren bleek de medewerkster een ongelooflijke gedetailleerde kennis van de maten van mijn uitrusting te hebben en de maten van de binnenzijde van de diverse compartimenten.
Schenkt wel vertrouwen.

fritzs 25-12-2010

Duidelijke website, snelle levering (mits voorradig).

Kraplectadec Wozhepan 25-12-2010

Snelle levering, uitstekende afhandeling.

kiblo 25-12-2010

Snelle levering.
Vriendelijke en behulpzame mensen achter de telefoon.
Perfect!

shopper47 25-12-2010

Via Kieskeurig een prijsvergelijking gedaan en CameraNu kwam als voordelig uit de bus.Zag Thuiswinkel waarborg label, de kieskeurig score en de praktische, overzichtelijke website. Besloot daarom meteen online te bestellen. Onmiddelijk een bevestigingontvangen,gevolgd door een status(trace)email. De scanner was snel binnen. Prima snelle aktie. Met aftersales geen ervaring (heb de prima werkende scanner net een paar dagen).

kees11400 25-12-2010

gemakkelijk besteld, snelle informatie over levering en binnen 2 dagen geregeld.

gbenerinkl 24-12-2010

Website is duidelijk overzichtelijk aanbod is erg groot.Levering is erg snel binnen 24 geleverd.
Order, betaling en factuur worden direct terug gerapporteerd. Geeft duidelijkheid en een veilig gevoel.

kees zwinkels 24-12-2010

uitgebreide duidelijke webshop.
is iets niet duidelijk, even bellen en je weet het.
vriendelijke bediening.
zeer uitgebreide voorraad.
snelle levering.

Biamore 24-12-2010

Zelfs met de sneeuwpret snel bezorgd. En in ieder geval voor mijn bestelling absoluut de goedkoopste van Nederland. Wat willen we nog meer? Goedkoop, goed, EN snel!

Bert_69 24-12-2010

Super apparaat zeer eenvoudig te installeren gaat als bij vanzelf
Bij de bestelling mijn adresgegevens niet helemaal juist ingevuld, waardoor de bezorging wat vertraging op lieps
Om dit te herstellen regelmatig gemail met de supportafdeling die dit prima heeft opgelost. Aanrader dus.

Peter Roek 24-12-2010

Gelukkig zijn er nog zaken die antwoord geven op mailtjes en afspraken nakomen. En dan ook nog snel leveren voor een uitstekende prijs. Dat getuigt van betrouwbaarheid, en dat is hard nodig in de wereld van internet-shopping.

seanconnery007 24-12-2010

Onlangs had ik een aantal artikelen bij Cameranu.nl besteld via de website en deze ook in goede orde ontvangen, alleen het Statief was niet in orde en i.o. met CameraNu.nl heb ik hem retour gestuurd en via de mail kreeg ik bericht dat ze mij een nieuw statief zouden opsturen en de volgende dag had ik hem alweer in huis en dit zonder verdere kosten.
Ik vind dit een uitstekende service en kan zeker CameraNu.nl aan bevelen bij anderen.
Rest mij iedereen hele fijne dagen toe te wensen en ook natuurlijk de medewerkers van CameraNu.nl.

pelikaan007 24-12-2010

Printer functioneert prima. Makkelijke installatie van de software.
CameraNU maakt belofte waar!! 's middags besteld, volgende ochtend om 11 uur geleverd. Fantastisch!!

Jacques Vuurpijl 24-12-2010

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop ik deze aankoop heb afgewikkeld.
Alle aankoopfasen (keuze via de website, telefonische informatie, verzending en de staat van aflevering) waren ronduit prima.
Ik vind het alleen jammer, dat ik door de weersgesteldheid niet aanwezig kon zijn op de Sony-zaterdag (11-12-2010) en daardoor een voordeeltje mis liep. Telefonisch bestellen op die dag leverde ook niets op.

Tim Tim 24-12-2010

Snelle verzending en goede prijszetting voor het product. Duidelijke website waarbij alles overzichtelijk wordt weergegeven. Ik zou hier zo weer met een goed gevoel een aankoop doen. Verder heb ik geen ervaring betreffende de bereikbaarheid/after sales. Hierover kan ik dus geen uitspraak doen.

BertV 23-12-2010

Heb al vaker bestellingen gedaan bij CameraNu en de levering is altijd geweldig afgehandeld. Snelle levering wordt waargemaakt,goede communicatie.
Prima zaak

klitmp3 23-12-2010

Ondanks dat was vermeld dat de camera er niet was werd hij toch gelevert binnen 24 uur!!!!

Netjes verpakt in een stevig doosje werd het bezorgd.

casper kuijpers 23-12-2010

Levering krijgt van mij een7 omdat mijn pakket niet aangetekend was verstuurd. Mij is verteld dat dit wel het geval was. Ik moest bij ontvangst wel tekenen maar dat betekend niet dat het pakket aangetekend verstuurd is...
Verder is het wel prima aangekomen vandaar een 7 ipv 8 9 if 10

dickvanmaanen 23-12-2010

supersnelle levering.
s,avonds om half negen besteld de volgende ochtend om half elf in huis, netjes verpakt en alles zat in de doos.Voor foto en film aankopen is deze website zeker een aanrader.

b.littelink 23-12-2010

Een zeer snelle en acurate afhandeling van de order.
Ook telefonisch goed en snel bereikbaar.
Zal een evt. volgende order hier zeker weer plaatsen

Arend Breebaart 23-12-2010

Snelle leverantie bij telf contact prima te woord gestaan en goeie uitleg op mijn vragen.

Lennemen 23-12-2010

Snelle levering en snelle afhandeling retouren. Helemaal tevreden.

wpj44 23-12-2010

Snelle en correcte levering.
Duidelijke website zonder overbodige info.
Telefonisch goed berijkbaar en klantvriendelijk.