Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pelikaan007 24-12-2010

Printer functioneert prima. Makkelijke installatie van de software.
CameraNU maakt belofte waar!! 's middags besteld, volgende ochtend om 11 uur geleverd. Fantastisch!!

Jacques Vuurpijl 24-12-2010

Ik ben zeer tevreden met de wijze waarop ik deze aankoop heb afgewikkeld.
Alle aankoopfasen (keuze via de website, telefonische informatie, verzending en de staat van aflevering) waren ronduit prima.
Ik vind het alleen jammer, dat ik door de weersgesteldheid niet aanwezig kon zijn op de Sony-zaterdag (11-12-2010) en daardoor een voordeeltje mis liep. Telefonisch bestellen op die dag leverde ook niets op.

Tim Tim 24-12-2010

Snelle verzending en goede prijszetting voor het product. Duidelijke website waarbij alles overzichtelijk wordt weergegeven. Ik zou hier zo weer met een goed gevoel een aankoop doen. Verder heb ik geen ervaring betreffende de bereikbaarheid/after sales. Hierover kan ik dus geen uitspraak doen.

BertV 23-12-2010

Heb al vaker bestellingen gedaan bij CameraNu en de levering is altijd geweldig afgehandeld. Snelle levering wordt waargemaakt,goede communicatie.
Prima zaak

klitmp3 23-12-2010

Ondanks dat was vermeld dat de camera er niet was werd hij toch gelevert binnen 24 uur!!!!

Netjes verpakt in een stevig doosje werd het bezorgd.

casper kuijpers 23-12-2010

Levering krijgt van mij een7 omdat mijn pakket niet aangetekend was verstuurd. Mij is verteld dat dit wel het geval was. Ik moest bij ontvangst wel tekenen maar dat betekend niet dat het pakket aangetekend verstuurd is...
Verder is het wel prima aangekomen vandaar een 7 ipv 8 9 if 10

dickvanmaanen 23-12-2010

supersnelle levering.
s,avonds om half negen besteld de volgende ochtend om half elf in huis, netjes verpakt en alles zat in de doos.Voor foto en film aankopen is deze website zeker een aanrader.

b.littelink 23-12-2010

Een zeer snelle en acurate afhandeling van de order.
Ook telefonisch goed en snel bereikbaar.
Zal een evt. volgende order hier zeker weer plaatsen

Arend Breebaart 23-12-2010

Snelle leverantie bij telf contact prima te woord gestaan en goeie uitleg op mijn vragen.

Lennemen 23-12-2010

Snelle levering en snelle afhandeling retouren. Helemaal tevreden.

wpj44 23-12-2010

Snelle en correcte levering.
Duidelijke website zonder overbodige info.
Telefonisch goed berijkbaar en klantvriendelijk.

Belokkie 23-12-2010

Duidelijke website. Bestelling is keurig afgeleverd zonder problemen en/of vertraging.

Hans-1956 23-12-2010

Snelle reacties op vragen vooraf, supersnelle levering, voordelig transporttarief, snelle opvolging van after sales vragen

nschaap 23-12-2010

Tijdens het betalen ging er iets fout, ik kon de bestelling niet afronden. Tefonisch kontakt gezocht met de telefoniste en deze zorgde er direct voor dat ik een e-mail kreeg met een ideal link.Heel professioneel en snel.Mocht mijn bestelling de volgende dag al ontvangen!

carolinethart 23-12-2010

De camera heb ik 's avonds om 20.15 uur besteld en de volgende dag had ik het in huis! Dat noem ik nog eens service! En de camera is goedkoper dan in de winkel!

Ger123456 23-12-2010

de verpakking kan wat professioneler, inhoudbescherming is matig, verder dik tevreden

huf 23-12-2010

Fototoestel besteld
Direkt netjes de aankoopbon na betaling op het emailadres
Ook de gegevens om het pakje te volgen.
De volgende dag het fototoestel al in huis.
Prima service.
Dik tevreden

M.K. Ho 23-12-2010

Heel goede webwinkel, snelle levering. Tot nu toe heb ik geen klachten voor deze webwinkel! Daarom kan ik iedereen aanraden bij deze webwinkel wat te kopen!

kbra 23-12-2010

website duidelijk
prijzen zijn up-to-date
snelle afhandeling van de bestelling
aan een extra verzoek om bestelling een dag later te leveren is prima gehoor gegeven

carolien97 23-12-2010

Zeer goed, besteld de volgende dag in huis. Meteen een bevestiging erna, helemaal top!

ook een naam 23-12-2010

Heldere en duidelijke informatie, met een voorspoedige afhandeling.

ctubby 23-12-2010

Uitstekende prijs en een fantastische rappe behandeling en levering.

Fritshar48 23-12-2010

Gewoon goed, snel en duidelijke informatie.

cdgrit 23-12-2010

Snelle levering. Binnen paar uur de track & trace code ontvangen. Binnen 24 uur het pakket in huis. Top!

Thijs de haan 23-12-2010

Snelle degelijke service en levering.
Track &trace werte perfect.

charta77 23-12-2010

snelle en correcte afhandeling

Mrs. Esmeralda 22-12-2010

Zeer snelle levering, klasse!! 's Avonds rond 19.00 uur besteld, en de volgende middag in huis.

delius 22-12-2010

Levering correct tegen een scherpe prijs

bulletjebonestaak 22-12-2010

Bij camera geleverde softbag was te klein voor camera met filter. Geleverde softbag teruggestuurd en tegen bijbetaling een grotere geleverd. Keurige afhandeling.

hegemen 22-12-2010

Bestelling gehaald, zeer nette winkel met vriendelijke en met kennis van zaken hebbende bediening.

ruudkrab 22-12-2010

gewoon supersnel.
Kieskeurig revieuws gaven aan dat dit de lens was die ik zocht. 's avonds om 20.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. SUPER!

Rick van der Lubbe 22-12-2010

De bestelling en levering van het product zijn uitstekend maar vooral razendsnel verlopen. Deze bestelling was niet de eerste keer en ook voorgaande keren ben ik uitstekend geholpen. Ik ben zeer tevreden.

W.B. Vijge 22-12-2010

Het is een goede service, bestelling kwam optijd.
En op de website valt weinig aan te merken.

footo 22-12-2010

Prima internetwinkel.Duidelijke website, duidelijke bestelinstructies. Vandaag besteld, morgen in huis. Geweldig!

LeoDijkstra 22-12-2010

Het product wat ik besteld had kwam maar niet na een telefoontje was er een bericht van u over tnt en dat de printer over 4-5 dagen bezordt zou worden dus als ik niet gebeld had dan had ik het nog niet.

Miela 22-12-2010

Een JVC camera besteld bij CameraNu.nl IK heb een hele goede ervaring met een bestelling bij CameraNU.nl
Zoals beloofd nu bestellen en volgende dag je producten in huis . Toppie zo was het ook gegaan. Ben heel blij jullie snelle aflevering . Jullie krijgen een dikke 10 voor jullie snelle afhandeling.

richard 1952 22-12-2010

Had al eens eerder iets bij cameranu gekocht. prima afhandeling/bestelling. Deze camera was elders goedkoper. De ervaringen met cameranu gaven toch de doorslag hem daar te bestellen.

r.herder 22-12-2010

Ik heb al veel vaker bij CameraNU gekocht en elke keer zijn mijn bevindingen zeer positief.
De laatste keer heb ik 's avonds om 20.30 uur besteld en de volgende morgen omstreeks 11.00 uur had ik de camera al binnen.
Bovendien had ik per abuis een dubbelbestelling gedaan (mijn betaling via Ideal ING ging de eerste keer mis omdat er iets helemaal met mijn TAN-codes fout was). Maar de dubbele bestelling werd keurig opgemerkt en 1 van de 2 werd dus geannuleerd. Wel kreeg ik eerst daarover nog een e-mail. Keurig hoor!

j.atsma 22-12-2010

snelle levering. Netjes telefonisch te woord gestaan
over een retourzending en tevens snelle afhandeling.
Ook prijstechnisch zeer te vreden

Rob Gieling 22-12-2010

Heb al meerdere malen lenzen gekocht bij cameranu.nl. De prijs is prima, de levering is zeer snel en de webshop zeer duidelijk. Tot nu toe geen gebruik hoeven te maken van hun service afdeling maar dat zal ook wel prima zijn heb ik het idee.

Arnoldfoto 22-12-2010

Perfecte bestelling, afhandeling en bezorging.

46AE51 22-12-2010

De site is goed bereikbaar, de service bij levering echt snel. After sales zal later moeten blijken.
Tot zo ver ben ik echt tevreden !

RiKo74 22-12-2010

S'middags besteld via Kiekeurig.nl, gelijk via Ideal betaald en de volgende dag al thuisbezorgd. Prima geregeld.
Ook melding wanneer deze verstuurd is via de post met track en trace nummer.

Leo 628 22-12-2010

Uitstekend geholpen; levering snel en goed, zoals beloofd.

Hanssie67 22-12-2010

Ik heb ondertussen bij CameraNU.nl al diverse foto artikelen besteld, en tot nu toe hebben ze altijd perfect aan de verwachting voldaan. Bestellen, betalen en volgens afspraak de volgende werkdag afleveren....geweldig.

Xiwel 22-12-2010

Er waren wat problemen met de aflevering van het pakket. De bezorger was vergeten een 'kennisgevingsbriefje' in de bus te doen. Daarom heb ik heb pakket als gestolen opgegeven omdat er volgens Track&Trace wel voor getekend was bij aflevering. Eén dag later stond een buurman voor de deur met het pakket...
Na contact te hebben gehad met TNT Pakketservice ook meteen contact opgenomen met CameraNU.nl. Als het onderzoek van TNT niets op zou leveren, zou ik kostenloos een nieuwe camera krijgen. Top service!

jakob1969 21-12-2010

alles na tevredenheid en snelle afhandeling

was mijn eerst koop daar en zeker niet de laatste

Klukluk 21-12-2010

Voor een eerste bestelling bij cameranu.nl ben ik uitermate tevreden. Vooral door de snelle levering die bij deze bestelling noodzakelijk was. Niet zo van het kastje naar de muur, omdat de bestelling achteraf toch niet op vooraad was. 100% tevreden. Tot de volgende keer.

camera koper 21-12-2010

's avonds besteld, de volgende dag puntgaaf in huis; goede prijs, alle afgeleverde producten conform bestelling en goed verpakt voor verzending

Elmer W 21-12-2010

Duidelijke, overzichtelijke website. Ruim voldoende informatie omtrent aan te schaffen product.Adequate informatie over levering en verzending. Vertrouwd adres met goede klantenservice.