Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

aevanloo 20-12-2010

Via Google search op de website gekomen. via eenvoudige zoekopdracht op het artikel gekomen. De specs van het artikel plus de afbeeldingen mogen wat groter/duidelijker

blackiebeer 20-12-2010

Goede zoekstructuur in het brede assortiment, snelle respons op vragen via de klantenservice en scherpe prijzen.

patrick.engels69 20-12-2010

Site is helemaal goed. Bestelling heeft waarschijnlijk vanwege de TNT staking iets vertraging opgelopen. Dus een 2-3 dagen vertaagd. Net te laat voor mijn verjaardag. De informatie over de orderstatus middels emails is ook helemaal goed. Kan niet anders zeggen dan dat deze webshop goed is.

tissen1934 19-12-2010

Beste mensen van Cameranu,
Ik bestelde een canvas print en betaalde direct. het tijdsbestek tussen kopen, betalen en toezenden is fabelachtig snel. De volgende dag al. Waanzinnig goed van jullie, overigens een uitstekende canvasprint. Op de fotoclub avond van dinsdag a.s. ga ik daar over praten met de overige 25 clubleden van fortoclub 't Gooi. ik zet dan een foto van de print naast de print
op het bord.

ditmarvandeene 19-12-2010

Vlotte afwikkeling van de bestelling.
Het bedrijf maakt waar wat het toezegt.
Ik zal bekenden dit bedrijf zeker aanbevelen.

Hans@1 19-12-2010

Bestelling verliep soepel. Er was een keuze voor betalen bij ophalen. Bestelling lag volgens afspraak klaar en de afhandeling was prima.

Elmo45 19-12-2010

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de order. En de order werd, zoals beloofd op de website, de volgende werkdag afgeleverd.

Ik ben te vreden.

besteller5217 19-12-2010

bestelling werd afgegeven aan iemand die toevallig bij mijn huis was werd geen legitimatie gevraagd op de bon stond dat de best bij de buren was afgegeven

Fotolover 19-12-2010

Product werd snel bezorgd en was in perfecte staat.

tien025 19-12-2010

alle producten zijn makkelijk te vinden,Bereikbaarheid
is ook prima, bestelling en afhandeling ,niets op aan temerken, ga zo door.

Ed de Shopper 19-12-2010

levering werd correct en snel uitgevoerd

ptop 19-12-2010

niet de allergoedkoopste voor mijn flitser maar goede beoordeling. die paar tientjes neem ik dan voor lief. prima in time geleverd. goede bereikbaarheid.

ofwel prima webwinkel.

Erik Wisselo 19-12-2010

Ik had me bij de side van Epson geinformeerd naar specificaties toen dat gedaan was de bestelling bij cameranu geplaatst. werkt voortreffelijk

tfranck 19-12-2010

Prima site, correcte afhandeling, snelle bezorging en dito verpakking

Archie62 19-12-2010

Op de website is alles keurig terug te vinden. Geen last van files rond Urk en ruime, gratis parkeergelegenheid. Bij het afhalen staat alles klaar en zijn er deskundige medewerkers aanwezig voor advies. Prima!

Claudia Hendriks 19-12-2010

Zaterdagavond, week voor kerst online besteld, dinsdag al in huis. Was goed ingepakt. Gratis aangetekend ontvangen. Laagste prijs. Alles ziet er prima uit. 2 jaar garantie. Nederlandse handleiding.

baasmartin 18-12-2010

Prima site en informatie. Aflevering zeer snel en goed. Zeker een aanrader voor prijs kwaliteit !!!!

polidofer 18-12-2010

Heb hier al vaker iets gekocht, altijd snelle levering en goede prijs

petri1705 18-12-2010

Positief: goede prijs, goede service!

HD1975 18-12-2010

Prima zaken doen met CameraNU.nl en dat ook nog eens tegen zeer scherpe prijzen. Neem het door mij gekozen (top) model printer van Canon bijvoorbeeld. Zeer voordelig en zeer snel bij mij thuis bezorgt.

1 puntje van kritiek: Het product is dan wel aangetekend bezorgt, maar dat maakt de bezorg dienst dan blijkbaar niet uit. Kon mijn printer afhalen bij de buren (waar ik gelukkig prima mee kan opschieten).

Hoe dan ook, bovenstaande kritiek heeft dus niets te maken met de manier waarop CameraNU.nl zaken met u als consument doet.
Top dus!

JenJen 18-12-2010

Probleempje met eerdere zending op meer dan uitstekende wijze opgelost

gradje66 18-12-2010

Goed advies per telefoon, produkt zeer snel ontvangen, goede prijs, kortom perfect. Kan deze webshop aanbevelen zal de volgende keer zeker weer kijken of hun mijn gewenste produkt ook kunnen leveren.

geen enkele naam 18-12-2010

Uitstekende webshop.
Levert snel, is duidelijk met de voorwaarden en op de koop toe ook nog goedkoop.

skippesteyn 18-12-2010

Duidelijke website.
Bevestiging van verzending met link.
Bezorging volgens afspraak.
Gewoon wat een klant verwacht!

kilroy62 18-12-2010

ben al een paar jaar klant hier en elke keer is het hele pakket weer top ( webshop,bestellen,mail reaktie indien nodig super snelle persoonlijken reaktie enz enz).
top service voor een scherpe prijs, ga zo door ;-)

Jmboot 18-12-2010

Een winkel waar je in alle rust kunt kijken, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en trekt zich tijdig terug om de klant zelf te laten beslissen

Super !

bemme209 18-12-2010

Dit was een simpel product, maar de ervaring die ik heb met andere aangeschafte producten is uitstekend.

Frans Boon 18-12-2010

Goede service en snelle levering, overzichtelijke website

petervdv 18-12-2010

Veel tot bijna al mijn aankopen doe ik via internet. De kwaliteit van webwinkels vind ik gemiddeld genomen erg goed. Soms is er een webwinkel die toch nog met kop en schouders boven de andere weet uit te steken. CameraNU is daar één van.

Vrijdagmiddag de camera tegen een redelijke bodemprijs besteld. Vrijdagavond de bevestiging van de verzending en track n trace nummer al binnen. Verzending is gratis en aangetekend via tnt (dit vind ik een zeer grote pre).

Vrijdagavond de bevestiging van de verzending en track n trace nummer al binnen.Zaterdagochtend om 10 uur de camera al ontvangen. Zo zou het wat mij betreft bij alle shops mogen verlopen.

franus 17-12-2010

Perfect verlopen , 's avonds om 20.50 uur besteld, de volgende dag om 12.00 uur afgeleverd

J van der Zaag 17-12-2010

Op vrijdagmiddag bestelt, zaterdag reeds geleverd!
Zeer snelle en goede service.

nokje 17-12-2010

telefonies makkelijk bereikbaar konden om advies vragen.
en de levering was binnen 24 uur.

CenterMan 17-12-2010

Verschillende bestellingen zijn bijzonder snel en correct geleverd. Uitstekend assortiment, heldere informatie en goede prijsstelling.

Hogenmar 17-12-2010

Goede website, voordelig en een zeer snelle levering! (20:45 besteld, volgende dag al in huis)

Aboembarak 17-12-2010

De webwinkel 'cameranu.nl'heel snel levering ben super tevreden blijft zo , en wie weet koop ik weer wat bij julie.

Marjolein66 17-12-2010

Superwinkel, aardige mensen, goede service en goed assortiment.

marcko 17-12-2010

Duidelijke gemakkelijk navigeerbare website. Duidelijke communicatie over wat je kan en mag verwachten. Snelle levering op het moment dat een artikel op voorraad is.

ruud3b 17-12-2010

Geweldig assortiment, niet altijd allergoedkoopste, directe beschikbaarheid is vaak
belangrijker. Zeer professionele organisatie.

minnaam 1937 17-12-2010

Uiterst snelle en correcte levering
Zeer duidelijke en overzichtelijke website

vrijheid 17-12-2010

ben heel plezierig geholpen en er is een ruime sortering om je keus te maken.

15dt03 17-12-2010

Zeer vlotte levering (tijdelijk?) zonder transport-kosten.
Helaas was het apparaat zelf niet zonder mankementen. Binnen 4 dagen had ik kosteloos een nieuw goedwerkend exemplaar.

com58bat 17-12-2010

Makelijke en snelle website.
Doen wat ze beloven.
Zijn vaak de goedkoopste.
Hier is de klant nog KLANT.
Gisteren besteld en vandaag geleverd.

PvS2010 17-12-2010

Ik ben al enige jaren klant bij CameraNu.nl, en heb daar ondermeer Een Nikon camera D90+18-105 lens,een Nikon flitser SB-700,en een Panasonic HD Video camera aangeschaft.Woorden schieten eigenlijk tekort. Maar in het kort,zij hebben een ongelooflijk aantal producten op voorraad,is er vanaf dat je het product op de site besteld een geweldige communicatie per e-mail, wat aankoop en levering betreft. En op voorraad de volgende dag echt in huis.De site is in één woord geweldig, makkelijk,overzichtelijk en boordevol product informatie.De prijzen die gehanteerd worden zijn echt niet slecht, vooral als je beseft dat zij een enorme product voorraad hebben.After sales mankeert ook niets aan,alhoewel ik geen echte problemen ben tegen gekomen.
Bovendien is het een lust voor het oog om in de shop te gaan kijken. Echt geweldig, en een fantastisch bedrijf met kennis van zaken

Ellisvanleth 17-12-2010

Een kennis van me had goede ervaringen met CameraNU.nl, afgegaan op zijn advies. Bestelling werd super snel geleverd, was goed ingepakt en daarnaast was de prijs meer dan goed.

Ga zo door!

Mark Mook 17-12-2010

Overzichtelijke site met correctie voorraadindicatie, zeer snelle levering!

Kwik-Fit Ned.BV. 17-12-2010

Goed bedrijf, perfect advies, je voelt je niet alleen koning (als klant) je bent het ook zo goed is de behandeling. In één woord geweldig. Hier kan een ander nog wat van leren.

jong_p 16-12-2010

Duidelijke website, gunstige prijzen en zeer snelle levering

JanRispens 16-12-2010

Website is prima, het enige probleem is het gebrek aan sorteer en zoekmogelijkheden. (bijvoorbeeld sorteren/filteren op prijs, filter formaat enz.) Voor de rest uitstekende prijzen, prima service, uitstekende voorraad indicatie en goed assortiment.

Adam Limbo 16-12-2010

Mijn vorige ervaring met de aankoop van een Nikon D90-set was i.v.m. de "te" lange levertijd (geld zou niet binnen zijn!) niet geweldig, maar is met deze bestelling en levering helemaal goed gemaakt. Donderdagavond laat besteld en betaald, en vrijdag daarop al in huis. Boven verwachting en fantastisch. Motivering om hier te kopen is één aanspreekpunt voor dit soort kostbare aankopen.

lsenden 16-12-2010

Zeer snelle levering. Donderdags besteld, vrijdag in huis en dat terwijl tnt post staakte.
Super en tegen superlage prijs.