Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

delius 22-12-2010

Levering correct tegen een scherpe prijs

bulletjebonestaak 22-12-2010

Bij camera geleverde softbag was te klein voor camera met filter. Geleverde softbag teruggestuurd en tegen bijbetaling een grotere geleverd. Keurige afhandeling.

hegemen 22-12-2010

Bestelling gehaald, zeer nette winkel met vriendelijke en met kennis van zaken hebbende bediening.

ruudkrab 22-12-2010

gewoon supersnel.
Kieskeurig revieuws gaven aan dat dit de lens was die ik zocht. 's avonds om 20.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. SUPER!

Rick van der Lubbe 22-12-2010

De bestelling en levering van het product zijn uitstekend maar vooral razendsnel verlopen. Deze bestelling was niet de eerste keer en ook voorgaande keren ben ik uitstekend geholpen. Ik ben zeer tevreden.

W.B. Vijge 22-12-2010

Het is een goede service, bestelling kwam optijd.
En op de website valt weinig aan te merken.

footo 22-12-2010

Prima internetwinkel.Duidelijke website, duidelijke bestelinstructies. Vandaag besteld, morgen in huis. Geweldig!

LeoDijkstra 22-12-2010

Het product wat ik besteld had kwam maar niet na een telefoontje was er een bericht van u over tnt en dat de printer over 4-5 dagen bezordt zou worden dus als ik niet gebeld had dan had ik het nog niet.

Miela 22-12-2010

Een JVC camera besteld bij CameraNu.nl IK heb een hele goede ervaring met een bestelling bij CameraNU.nl
Zoals beloofd nu bestellen en volgende dag je producten in huis . Toppie zo was het ook gegaan. Ben heel blij jullie snelle aflevering . Jullie krijgen een dikke 10 voor jullie snelle afhandeling.

richard 1952 22-12-2010

Had al eens eerder iets bij cameranu gekocht. prima afhandeling/bestelling. Deze camera was elders goedkoper. De ervaringen met cameranu gaven toch de doorslag hem daar te bestellen.

r.herder 22-12-2010

Ik heb al veel vaker bij CameraNU gekocht en elke keer zijn mijn bevindingen zeer positief.
De laatste keer heb ik 's avonds om 20.30 uur besteld en de volgende morgen omstreeks 11.00 uur had ik de camera al binnen.
Bovendien had ik per abuis een dubbelbestelling gedaan (mijn betaling via Ideal ING ging de eerste keer mis omdat er iets helemaal met mijn TAN-codes fout was). Maar de dubbele bestelling werd keurig opgemerkt en 1 van de 2 werd dus geannuleerd. Wel kreeg ik eerst daarover nog een e-mail. Keurig hoor!

j.atsma 22-12-2010

snelle levering. Netjes telefonisch te woord gestaan
over een retourzending en tevens snelle afhandeling.
Ook prijstechnisch zeer te vreden

Rob Gieling 22-12-2010

Heb al meerdere malen lenzen gekocht bij cameranu.nl. De prijs is prima, de levering is zeer snel en de webshop zeer duidelijk. Tot nu toe geen gebruik hoeven te maken van hun service afdeling maar dat zal ook wel prima zijn heb ik het idee.

Arnoldfoto 22-12-2010

Perfecte bestelling, afhandeling en bezorging.

46AE51 22-12-2010

De site is goed bereikbaar, de service bij levering echt snel. After sales zal later moeten blijken.
Tot zo ver ben ik echt tevreden !

RiKo74 22-12-2010

S'middags besteld via Kiekeurig.nl, gelijk via Ideal betaald en de volgende dag al thuisbezorgd. Prima geregeld.
Ook melding wanneer deze verstuurd is via de post met track en trace nummer.

Leo 628 22-12-2010

Uitstekend geholpen; levering snel en goed, zoals beloofd.

Hanssie67 22-12-2010

Ik heb ondertussen bij CameraNU.nl al diverse foto artikelen besteld, en tot nu toe hebben ze altijd perfect aan de verwachting voldaan. Bestellen, betalen en volgens afspraak de volgende werkdag afleveren....geweldig.

Xiwel 22-12-2010

Er waren wat problemen met de aflevering van het pakket. De bezorger was vergeten een 'kennisgevingsbriefje' in de bus te doen. Daarom heb ik heb pakket als gestolen opgegeven omdat er volgens Track&Trace wel voor getekend was bij aflevering. Eén dag later stond een buurman voor de deur met het pakket...
Na contact te hebben gehad met TNT Pakketservice ook meteen contact opgenomen met CameraNU.nl. Als het onderzoek van TNT niets op zou leveren, zou ik kostenloos een nieuwe camera krijgen. Top service!

jakob1969 21-12-2010

alles na tevredenheid en snelle afhandeling

was mijn eerst koop daar en zeker niet de laatste

Klukluk 21-12-2010

Voor een eerste bestelling bij cameranu.nl ben ik uitermate tevreden. Vooral door de snelle levering die bij deze bestelling noodzakelijk was. Niet zo van het kastje naar de muur, omdat de bestelling achteraf toch niet op vooraad was. 100% tevreden. Tot de volgende keer.

camera koper 21-12-2010

's avonds besteld, de volgende dag puntgaaf in huis; goede prijs, alle afgeleverde producten conform bestelling en goed verpakt voor verzending

Elmer W 21-12-2010

Duidelijke, overzichtelijke website. Ruim voldoende informatie omtrent aan te schaffen product.Adequate informatie over levering en verzending. Vertrouwd adres met goede klantenservice.

darnbik 21-12-2010

Om 20.45 besteld, om 21.30 al mijn track en trace code en inderdaad de volgende dag al in huis

SQULLIE 21-12-2010

Goedkoop, snel en duidelijk. Over het product ben ik ook best tevreden alleen mis je de zoom functie (extra lens min.€ 300,-)

cenbversluis 21-12-2010

goed stevig en stabiel ding, voor weinig geld. en lekker snel geleverd. gewoon goed dus!

b. van rijk 21-12-2010

Bij de bestelling ging alles goed (goede communicatie & levertijd zoals beloofd). Er bleek een pixeldefect aan de camera te zijn. Dit is met 1 telefoontje opgelost. Binnen enkele dagen een vervangend exemplaar in huis! Ik ben nog niet eerder zo snel en prettig geholpen. Superwinkel.

mdblik 21-12-2010

Goede snelle levering. Zeer degelijk verpakt. Verreweg de beste prijs!

jkhofkamp 21-12-2010

Groot assortiment; snelle levering. Bereikbaarheid website erg goed. Zit goed in elkaar en is duidelijk.
Geen ervaring met after sales.

thea1952 21-12-2010

Levering binnen 24 uur, bijbehorend tasje retour en geruild voor geheugenkaart e.e.a. nadat cameranu zelf telefonisch kontakt had opgenomen. Kan niets anders zeggen dan: geweldige service en after sales.

RX300 21-12-2010

Razend snelle levering, gisteravond voor 9 uur besteld en betaald vanmorgen om half elf bezorgd.
Gezien traumatische ervaring met andere firma's die zeggen direct te kunnen leveren en na 30 werkdagen nog niet geleverd hebben is deze firma een verademing grote klasse!!!

leussenkamp 21-12-2010

de snelle levering maar ook de afhandeling van de door mijzelf fout bestelde artikelen.

Rene_vB 21-12-2010

Het is gewoon heel goed. Maandag besteld, direct bevestiging per e-mail, dinsdag in huis.

Ama Mual 21-12-2010

Mooi materiaal. Kwalitatief sterk. Sliplock: Uiterst handzaam. Snelle levering. Goed verpakt. TOP

Sienna13 21-12-2010

Alles goed, duidelijk en snel geregeld.

W.Spronk 21-12-2010

Makkelijke website en nadat de i-Deal betaling was mislukt een email met een link naar een nieuwe betaling binnen een minuut. Levering zoals aangegeven binnen 1 dag.

boomkweker40 20-12-2010

We waren heel tevreden over de snelle
levering en verdere afwerking van onze
bestelling bij CameraNu.nl

Eeltje666 20-12-2010

Goede service, snelle levering. Kortom prima webwinkel. Wel vreemd dat mijn creditcard betaling uit de bocht vloog. Gelukkig werd dat de volgende dag prima opgelost.

Monty5 20-12-2010

bestelling ging makkelijk en is supersnel geleverd.

ton-oldenzaal 20-12-2010

uitermate correcte en tijdige levering. Maakt waar wat ze zeggen.
afwachten natuurlijk hoe het met de after sales gaat

naam atinia 20-12-2010

bestellen ging makkelijk.
levering super en snel.
toppie

J. Oosterlee 20-12-2010

De flitser werkt prima en de bijgeleverde snelle oplader doet het ook perfect. Eén dingetje: de in het voordeelpakket meebestelde omnibouncer is in feite een eenvoudig stukje plastic en daarvoor is 25 EU wel heel veel geld.

jack1953 20-12-2010

Ben uiterst tevreden over CameraNu.nl
Gekochte en betaalde producten werden de dag na de bestelling (deels)geleverd.
Op het product, welk niet in voorraad was, wacht ik al
5 dagen.

pieter.devlaam 20-12-2010

Levering is stipt en correct uitgevoerd.
Beoordeling/omschrijving van product dekt de lading.
Volgen levering goede functie.

Napoleon82 20-12-2010

Alles verliep lekker soepel.

's Avonds besteld en de volgende middag had ik het product in huis

fabfoto 20-12-2010

De website is duidelijk en overzichtelijk. Goede productinformatie en beschikbaarheid van het item.Op email wordt vlot gereageerd en komt persoonlijk over.De levering is vlot en goed verpakt.

padonker 20-12-2010

Lekkere snelle levering, goede feedback mbt orderstatus.

L. Drenht 20-12-2010

Linkernavigatiebalk op de website, vind ik soms wat onoverzichtlijk, omdat hier zoveel verschillende categorien op staan. Ik ben verder zeer tevreden over Cameranu.nl

kobelina 20-12-2010

Vlotte en correcte afhandeling. Prima, zal hier graag nogmaals bestellen.

wirdummer 20-12-2010

de bestelling was in eerste instantie niet compleet en dat vind ik onzorgvuldig,maar is achteraf goed opgelost na een telefoontje.