Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jui38492 01-01-2011

Al eerder een nikon verrekijker besteld voor een concurerende prijs. Snel en goed geleverd,goed op de hoogte gehouden via e-mail. Gezien deze goede ervaring onlangs een digitale camera aangeschaft (sony dsc-hx1) en ook dit voor een zeer goede prijsstelling, ook nu perfecte en snelle levering.
Volgende aanschaf zeer zeker weer bij cameraNu.nl !!!

shoppingatragas 01-01-2011

Snelle levering, goede prijzen, keurig verpakt, duidelijke gegevens op de site.

MMarcia 01-01-2011

Specifieke en duidelijke informatie op de website; uitgebreider dan op andere websites. Artikel snel, compleet en goed verpakt geleverd.

ewijchers 01-01-2011

Geen klachten. Duidelijke website en snelle levering ondanks de kerstdrukte.

Remon11 01-01-2011

Snelle levering via TNT. Keurig verpakt. Plezierig contact met klantenservice voorafgaand aan bestelling.

HansBuu 01-01-2011

Ondanks de drukte voor de kerst, woensdag (voor de kerst) besteld, donderdag in huis.

aquahoef 01-01-2011

Prettige internetwinkel en erg overzichtelijk en compleet. Bestelling op beloofde tijdstip netjes in huis.

G. Hofman 01-01-2011

website is overzichtelijk en men heeft snelle keuzemenu's;
in de mailcontacten met het bedrijf steeds snel een anwoord;
bestelling en aflevering conform de aangegeven verwachtingen;
voor het eerst iets besteld bij dit bedrijf en ben zeer te spreken over de afwikkeling.

accw 01-01-2011

Op basis van één aanschaf kan men geen juiste beoordeling doen, maar ik heb al vele malen via de website of in de winkel en ben erg tevreden.
Leveringen altijd op tijd en in perfecte staat.
After sales (bij het stuk gaan van een statief) was perfect.
Daarom gewoon een 9!

WS1508 31-12-2010

Bij de bestelling ontbrak de geheugenkaart maar stond wel op de pakbon. Deze is later alsnog kosteloos en snel nagestuurd. De bestelling werd binnen 24 uur geleverd. Antwoord op mijn vraag over de geheugenkaart werd binnen een dag beantwoord, de tweede keer binnen twee uur.

Bert Wolfs 31-12-2010

Bestelling op 23/12 verliep probleemloos.
Echter de levering liet lang op zich wachten (28/12 ca. 19:00 uur)

Leon van Rijt 31-12-2010

Alles is snel en korrekt verlopen.
Vanaf de bestelling, betaling tot en met de levering.
Het produkt laat zich gemakkelijk installleren en werkt fantastisch.

aartvanzutphen 31-12-2010

Gunstige prijs en snelle levering (zelfs tijdens de feestdagen)

Trapper 31-12-2010

Uitstekende service.
Zeer snelle levering.
De scanner zelf ben ik zeer over te spreken.

snauwser 31-12-2010

Ik was opzoek naar dit product, en al zoekende kwam ik bij deze webshop uit. Toevallig heeft een clublid dit product ook hier gekocht.

stoomgerard 31-12-2010

Dit kan gewoon niet beter , correct ,snelle levering en dat voor de scherpste prijs, echt voor een ieder een aanrader.

riapeter2000 31-12-2010

heldere website, prima mogelijkheid tot bestellen en levering zoals beloofd, op een e-mail vraag kwam een duidelijk antwoord.

gofastvinnie 31-12-2010

Duidelijke website.
Pas rond 6 uur savonds besteld en betaald via Ideal en toch de volgende dag om 3 uur in huis!

koja 31-12-2010

Prima site en zeker, ondanks de drukte en het weer tijdens de Kerstdagen: binnen 24 uur afgeleverd.

strblrmk 31-12-2010

Duidelijke communicatie, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding en waarmaken beloften.

flitskop 31-12-2010

Ik had een Nikon SB 900 flitser besteld + een statief riem. Aangezien de statiefriem niet op voorraad was, zou de levering uiteindelijk lang gaan duren. Na een belletje was het geen enkel probleem om de flitser alvast op te sturen en de statiefriem na te leveren. Prima service!!

nl69752 31-12-2010

Afspraak, vandaag bestellen morgen leveren wordt inderdaad bevestigd. En dat zelfs zonder verzendkosten, klasse.

zeg maar Piet 31-12-2010

Uitermate correct afgehandeld, inclusief een berichtje dat de Kerst het iets zou vertragen.

Malazan 30-12-2010

Inmiddels heb ik drie maal iets besteld heb bij CameraNU.nl. Wat opvalt is de vlotte afhandeling van de bestelling en de correcte manier waarop je daarover via e-mail daarover wordt geïnformeerd (snelheid, verzendmelding incl. track-and-trace, factuur).
Ook de website is transparant (je vindt snel iets zonder lang te hoeven zoeken) en informatief. Ook de de combodeals zijn meestal erg aantrekkelijk, afhankelijk van welk product je koopt.
Kortom, een zeer tevreden klant, die vaker deze digitale winkel binnen zal lopen als hij iets op fotografiegebied nodig heeft.

eva1960 30-12-2010

Duidelijke website, info en afbeelding. Supersnelle levering, ondanks de sneeuw!

W te D 30-12-2010

Duidelijke website, bestelling en levering perfect.
Ruim binnen de 24 uur heb je het bestelde aan huis. Perfect!

RoBokeh 30-12-2010

Snelle verzending, prima product

edhoffmann 30-12-2010

snelle levering en gemakkelijke betaling plus een overzichtelijke webside en nog de goedkoopste ook in vele gevallen.

M Wolbert 30-12-2010

Snelle levering. Goede aftersales

Jan Pel 30-12-2010

Beste CameraNu medewerkers/team,
Mijn complimenten voor de levering, afwikkeling, opvolging en communicatie!
CHAPEAU!!
De beste wensen voor 2011 en een zeker totziens! (via het web)

ricardodijo 30-12-2010

Website:
- menustructuur aan de linkerkant is een beetje rommelig. Eventueel met tussenkopjes werken.
- Informatie over de zichttermijn van postorder aankopen is onvindbaar;
- Tevens info over retor zendingen bij een evntueel defect.
- Soms te weinig afbeeldingen van de camera's bv canon ixus 1000.

ajporsius 30-12-2010

Perfecte snelle levering volgende dag in huis.

TMJ3 30-12-2010

Prima geregeld. Snelle levering, veilig verpakt. CameraNu.nl maakt waar waarmee ze adverteren; voor 21.00 besteld, volgende dag geleverd.

akouwelaar 30-12-2010

Het was mijn eerste contact met CameraNu. Ik ben zeer tevreden over de prijs van het geleverde, de snelheid en de nazorg tot op dit moment. Een aanrader.,

J.vanEck 30-12-2010

Na lang sparen was het dan eindelijk zover.
Lang sparen want zo een objectief koop je immers niet zo één twee drie.
De resultaten mogen er dan ook zijn.
Ik heb diverse reviews gelezen en ik moet zeggen dat dit objectief zijn prijs meer dan waard is.

Ik heb dit objectief aangeschaft bij CameraNU.nl omdat de website er keurig verzorgd uitziet en men een zeer scherpe prijs heeft.
Op 23-12-2010 heb ik de bestelling geplaatst. Vanwege de feestdagen heb ik mijn bestelling op maandag
27-12-2010 mogen ontvangen, keurig netjes verpakt.

CameraNU.nl is een echte aanrader! In de toekomst ben ik voornemens om een objectief erbij aan te schaffen en ik kan wel zeggen dat ik deze bestelling weer bij dit bedrijf ga doen.

diegi2 30-12-2010

prima service en een snelle levering zelfs na een fout bestelling van mijn kant is het snel rechtgetrokken door camera nu.nl ook telefonisch werd ik correct te woord gestaan ,niets dan lof

HansG-55 30-12-2010

Degelijke en snelle levering. Duidelijke en overzichtelijke website. After Sales heb ik nog nooit gebruik van moeten maken bij CameraNU.nl, dus: NVT

Carola 66 30-12-2010

Ik heb afgelopen week tweemaal besteld en beide keren had ik de bestelling inderdaad zoals beloofd de volgende dag al binnen. Een kleiner artikel wat niet direct leverbaar was wordt nog nagestuurd, wat ik heel prettig vind, want daardoor hoef ik niet te wachten tot de gehele bestelling compleet is.
Vragen per mail worden snel en accuraat beantwoord. Evenals een vraag die ik telefonisch stelde, er werd goed met me meegedacht en gezocht naar een oplossing.
De website is gebruikersvriendelijk alhoewel ik in sommige rubrieken mis dat ik nog op merk moet selecteren en liever had gehad dat alle producten van diverse merken in een scherm zouden komen, zodat ik lekker door kan scrollen i.p.v. steeds naar een volgend merk te moeten. Het zou ook nog handig zijn als je bij sommige artikelen zou kunnen zoeken op specificaties, bij statieven bijvoorbeeld zie ik door de bomen het bos niet meer en heb niet de moed om alles door te kijken, maar ik ben er van overtuigd dat een mailtje of telefoontje me een eind op weg zou helpen, dus op die manier kan het ook. Ik ben zeer tevreden en zal zeer zeker vaker bestellen bij CameraNu!

floortje2010 30-12-2010

Prima winkel.
Mails worden heel snel beantwoord of het nu gaat om advies, service etc.

01971 30-12-2010

Ik had iets niet goed gedaan tijdens het bestellen/betalen met mijn creditcard waardoor er dubbele orders waren uitgevoerd. Na een mail van mijn zijde met het verzoek hier op te reageren werd er super snel naar een oplossing toegewerkt. Zeer goede ervaringen dus.

J van HOudt 30-12-2010

Camera 's avonds 20.30 uur besteld, andere ochtend in huis. Duidelijke website, alles snel te vinden.

MarkW80 30-12-2010

Zeer snelle levering, met alles compleet en netjes verzorgd. Goede en duidelijke website en combinatie deals is echt ideaal. Geen gezoek met extra opties en combinaties, maar gewoon al een goed voorstel op de site.

igormortis 30-12-2010

Enorme keus en zéér scherp geprijsd en veel op voorraad!

gbvolgers 30-12-2010

's avonds besteld en de volgende dag om 12.00 op Terschelling ontvangen

Heel mooie lensje , ben er heel erg blij mee

mbil11 30-12-2010

's avonds besteld en de volgende morgen thuis bezorgd. Keurig verpakt en gesealde doos.

onlynne 30-12-2010

Prima website, zou nog beter kunnen door een vergelijk optie toe te voegen. Goed up to date, het is duidelijk of iets op voorraad is. Ze adverteren met standaard 2 jaar garantie, dat is fijn (maar als je je product bij Nikon registreert krijg je sowieso 2 jaar garantie)en ze adverteren met voor 21.00uur besteld, de volgende dag bezorgd en dit zijn ze keurig nagekomen! Ik heb gisteren om 20.40 uur de camera besteld en kreeg meteen per mail een bevestiging en factuur en track and trace nummer van TNT om de bestelling te volgen. De bestelling is vandaag om 12.00uur al bezorgd. Super! De bestelling was bovendien keurig verpakt. Ook vind ik het fijn dat ze een echte winkel hebben waar je eventueel naar toe kan gaan en ze een thuiswinkel keurmerk hebben, want voordelige internetwinkels genoeg maar helaas zijn ze niet allemaal even betrouwbaar. Cameranu.nl is dat in elk geval wel! Over verdere aftersales kan ik (nog) niets zeggen want ik ben voorlopig heel tevreden met mijn aankoop.

joslieke 30-12-2010

's middags besteld en de volgende dag geleverd.
Levering goed verzorgd/ ingepakt.

Teun1945 30-12-2010

Goede kwaliteit en snelle levering.
Wat objectieven betrfet meer lekentaal bij gebruiken.
Je ziet door de bomen het bos niet meer. Welke lens is voor een leek op spiegelreflex-gebied nu wel of niet goed voor mij als beginner?

Verder een prima aankoop gedaan.

HoYin1972 30-12-2010

Goede prijs. Snelle levering. Camera had helaas last van hot pixels. Dinsdag contact opgenomen en camera teruggestuurd. Donderdag bericht gekregen dat ze een nieuwe camera hebben opgestuurd. Top!

KC1946 30-12-2010

er wordt steeds snel en correct gereageerd op vragen en de bestelling was keurig op tijd