Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Teun1945 30-12-2010

Goede kwaliteit en snelle levering.
Wat objectieven betrfet meer lekentaal bij gebruiken.
Je ziet door de bomen het bos niet meer. Welke lens is voor een leek op spiegelreflex-gebied nu wel of niet goed voor mij als beginner?

Verder een prima aankoop gedaan.

HoYin1972 30-12-2010

Goede prijs. Snelle levering. Camera had helaas last van hot pixels. Dinsdag contact opgenomen en camera teruggestuurd. Donderdag bericht gekregen dat ze een nieuwe camera hebben opgestuurd. Top!

KC1946 30-12-2010

er wordt steeds snel en correct gereageerd op vragen en de bestelling was keurig op tijd

rawc 30-12-2010

Aankoopproces naar volle tevredenheid. Ook bereikbaarheid van Cameranu.nl via e-mail was prima. Levering was vertraagd door omstandigheden bij TNT.

jerigon 30-12-2010

Cameranu.nl is voor mij de eerste site waar ik op kijk, als ik iets voor mijn foto-uitrusting nodig heb. De website is overzichtelijk en goed opgebouwd. Afhandeling en betaling van de bestelling gaat soepel en overzichtelijk. De levering is helemaal top! Binnen 24 uur had ik de bestelling thuis, evenals vorige keren.

Jos Schumans 30-12-2010

Overzichtelijke website.
Prima service en snelle levering.
Product zeer goed verpakt en zonder beschadiging ontvangen.
Zeker de moeite waard om hier te bestellen.

Charliepol 30-12-2010

De bestelling ging erg snel. 'S avonds om 20 uur besteld en betaald en de volgende middag had ik de tas in huis. Ideaal!

A.H uit Arnhem 30-12-2010

Prima service, ik had per ongeluk een onvolledige bestelling gedaan, dit werd meteen opgelost door de aanvulling direct na te sturen (1 dag later in huis).

ceesjw 30-12-2010

vlotte en correcte afhandeling,
bezorging niet de volgende dag, maar 1 dag later,
maar gezien sneeuw en feestdagen helemaal ok.

trebbortje 30-12-2010

Geruime tijd geleden gekozen om via internet een Leica te kopen. Vanwege de goede recensies Cameranu.nl gekozen. Geen moment spijt van gehad! Uitstekende prijs en fantastische service nadat ik een klein probleempje met de camera kreeg. Werkelijk topservice. Snelheid en vakbekwaamheid!

spatzie 30-12-2010

Sneller heb ik nooit een product in huis gekregen! En dat met de feestdagen en hopen sneeuw buiten. Ook TNT krijgt de eer!

Lies1955 30-12-2010

Ik heb al eerder een camera met diverse accesoires gekocht. Bij alflevering van de camera bleek die niet het SD kaartje te kunnen lezen. Na telefonisch contact gelijk de camera opgestuurd en een dag later nieuwe camera in huis. Nu naast de StaedePod ook een zonnekap voor mijn camera besteld. Laatste is niet op voorraad maar ze sturen toch alvast de StaedePod op nadat ik daarom heb gevraagd. Vriendelijk en probleem oplossend personeel.

koper Jt 30-12-2010

Zeer snelle en volledige levering!

seihplAehT 30-12-2010

Overzichtelijke site met duidelijke uitleg.
Snelle service.
Producten goed verpakt.
Geen ervaring met aftersales

zipper 30-12-2010

Plezierig verrast door snelle en correcte afhandeling van onze bestelling ondanks de drukke periode voor de kerst.

Nico Ouburg 30-12-2010

alles op voorraad, scherp geprijsd, keurig verzonden/verpakt dus helemaal top

Wesley Guijt 29-12-2010

Zaterdag besteld, dinsdag in huis, zoals het hoort. Snel genoeg en alles prima in orde!

hanshgmb 29-12-2010

Top! Zoals altijd een snelle en correcte levering.

ndh60dca 29-12-2010

dit is de allereerste keer dat ik iets duurs bestel via internet,vooraf gekeken op de site van cameraNU en het feit dat de de winkel word afgebeeld in foto,s en filmpjes gaf een goede indruk.

janvandenhoek 29-12-2010

De website is erg prettig in gebruik. De scanner was sneller geleverd dan ik gedacht had, en voldoet helemaal aan mijn wensen.

matig tevreden 29-12-2010

goede site, snelle levering, lader helaas van zeer bedenkelijke kwaliteit

C.T.Figge 29-12-2010

Al een aantal jaren klant van CameraNu en ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de snelle levering.

Toheba 29-12-2010

Goeden overzichtelijk website. Producten zijn eenvoudig te vinden. Wat ook prettig is dat je niet eerst een account aan hoeft te maken. Je kan er ook als gast een aankoop doen.

Bereikbaarheid heb ik geen idee van. de scanner is via de internetsite besteld.

De bestelling werdt vlot geleverd, ondanks het slechte weer (veel sneeuw).

De scanner was bij deze winkel voordelig geprijst.

Met aftersales heb ik ook nog geen ervaring mee. Het apparaat werkt prima, waar ik dan ook zeer tevreden mee ben.

Fas 29-12-2010

Website zeer overzichtelijk.
Zeer snelle en goed verzorgde levering.
Uitstekende communicatie mbt levering bestelling.
Grote klasse!

Crowbar75 29-12-2010

Duidelijke website en zeer snelle levering !

A.J. Vanderveen 29-12-2010

s'middags besteld en de volgende morgen keurig aangeleverd gekregen. Goede producten in een stevige verpakking. Wordt vervolgd.

jsplunter 29-12-2010

Snelle afwikkeling, deskundige advisering.

Fotocarlo 29-12-2010

De bestelling werd netjes geleverd, van tevoren werd er netjes gebeld hoe laat ze dachten de producten te komen afleveren. In overleg werd het ook nog op een andere locatie geleverd. Perfect op tijd

janzijlstra 29-12-2010

's Avonds 20.30 besteld, volgende ochtend 8.30 uur in huis.
Bij een eerdere bestelling was het net zo.

Arjen29 29-12-2010

snelle levering aan tnt, maar allen langer als één week moeten wachten op de camcorder ivm het slechte weer. Dat is uiteraard overmacht!

Sandra1304 29-12-2010

Heb s'avonds rond 7 uur een i-gotU GPS logger besteld, en deze lag een dag later al in de brievenbus (zelfs op de vrijdag voor kerst). Snelle levering, en apparaat funtioneert goed.

lieftink1956 29-12-2010

camera.nu heeft mij goed op de hoogte gehouden, via de mail dat het pakketje onderweg was. De afstandsbediening had ik razend snel in huis.
Er werd mij door hun site gewezen op een ander merk die ook te gebruiken is op de Canon 40D. Tenslotte heb ik ook voor de goedkopere variant gekozen en die voldoet prima!

P. van der Vlies 29-12-2010

Eerdere goede ervaring werd met deze aankoop wederom bevestigd. Jammer dat de toegezegde kortingsbon voor een fotoworkshop niet bij de bestelling zat.

marcelca 29-12-2010

Prima winkel.

Had al eerder een flitser hier gekocht.

Na wat rondgeneust te hebben op internet kwam ik hier het goedkoopste uit, met het voordeel dat ze ook een fysieke winkel hebben.

Hiervoor met mijn wensenlijstje eerst bij een fotowinkel in Almere geweest, hier konden ze bij lange niet aan de prijs komen die ik bij cameranu zou betalen ( verschil 150,- euro ) .

Voor mij is het dan heel makkelijk, ik gun de lokale fotozaak echt wel wat maar het prijsverschil was te groot.

Uiteindelijk gereserveerd via de website en de dag erna opgehaald in Urk, zeer snel en ston doordat ik zelf al goed geinformeerd was weer met 10 minuten buiten.

d5000 29-12-2010

fototoestel op zaterdag (kerstmis) besteld en dinsdag reeds geleverd. Pakje duidelijk op te volgen en keurig afgeleverd. Betaling vlot verlopen en producten goed ingepakt. Goede site en goede prijzen. zeker voor herhaling vatbaar.

Hightowerlady 29-12-2010

Mijn eerste kennismaking met een bestelling via CameraNu.nl.
Het produkt was zorgvuldig verpakt en is op de afgesproken termijn afgeleverd.
Al met al een zeer plezierige ervaring en een goede indruk gekregen.

Carel Nederveen 29-12-2010

Besteld net voor Kerst om 21:05. De volgende dag had ik hem binnen! Het was een combo order en alles zat in de doos, dat wil ook nog wel eens mis gaan bij anderen. Ik kom wel eens bij Cameranu in Urk, mooie zaak maar altijd druk. Leuk voor ze maar niet voor mij. Ik heb een tijd gezocht naar wat ik wilde en de info op hun website vond ik echt overzichtelijk en duidelijk. Duidelijker dan sommige fabrikanten sites. Deze koopervaring was duidelijk top.

lemed 29-12-2010

had produkt snel nodig voor kado, had het na 2 dagen al in huis, super!!

Robia 29-12-2010

Eerst de lens bij Cameratop100 besteld maar konden hem niet leveren maar dat kreeg ik pas na een week te horen nadat ik zelf een paar had gebeld.
Meteen bij CameraNu.nl besteld en de volgende dag in huis.
Keek later nog even bij Cameratop100 op de site wel de voorraad aangepast maar ook bijna €50 duurder dan de eerste keer dat ik hem bestelde.
Uiteindelijk ben ik bij CameraNu goedkoper uit en de zeer snelle levering is perfect.

padl 29-12-2010

Snelle levering en top service! Had eerst een verkeerd scherm besteld, maar retourneren was (uiteraard) geen probleem en werd netjes gebeld dat de retour goed aangekomen was.

GeNieuw 29-12-2010

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Vlotte levering
Makkelije bestelprocedure en betaling.

Bobbierob 29-12-2010

Vlak voor kerst de camera om 20.45 besteld en netjes de volgende dag in huis! Het produkt stonds zelfs als uitverkocht op de site, maar was blijkbaar nog wel op voorraad.

De prijs was echt de goedkooptse die ik kon vinden en ik zal hier zeker vaker bestellen!

jansakes 29-12-2010

Bestelling correct en snel uitgevoerd

hayke52 29-12-2010

snlle en volledige zending. Ze houden de eerdere kwaliteit vast. complimenten.

Ron nie 29-12-2010

Heldere site, snelle levering, zoals beloofd, goed verpakt. Bij één van de gekochte producten was aangegeven dat geen bezorgkosten hoefden te worden betaald. Ze werden samen gratis bezorgd! En ze waren echt concurrerend geprijsd. Wat valt er nog te wensen?

A.vrugt 29-12-2010

besteld na betaling opgestuurd met een dag in huis prima service

EvdB2006 29-12-2010

's avonds om 20.50 besteld via internet, volgende dag keurig verpakt aangeleverd gekregen om 18.00. Dus snelle levering en correcte levering, keurige rekening toegestuurd via de mail.

verstan 29-12-2010

prima product en snelle levering. Het advies per e-mail voor aankoop was snel en waardevol.

mcouvreur 29-12-2010

Telefonisch is de winkel goed bereikbaar, geen wachtrij en/of muziekjes.
Toen ik belde met de vraag of er een alternatief was voor een bijgeleverd product(tasje voor camera) werd mij direct aangeboden het retour te sturen. Men zou dan zoeken naar een alternatief.

huijgens 29-12-2010

Website is duidelijk en overzichtelijk. Telefonisch werd een foutje van mij snel verholpen. Levering was volgens afspraak.