Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

elzeh1 27-12-2010

Voor bestelling beoordeling 9.
Voor levering beoordeling 4, maar dat is volledig voor rekening van TNT, omdat zij er 3 dagen over moesten doen om te bezorgen. Zij gaven als oorzaak de sneeuwval, maar dat lijkt mij niet helemaal juist, omdat bij vertraging naar mijn mening eerst afgemaakt moet worden wat de vorige dag niet gelukt is en dat is volgens mij niet gebeurt

loontje39 27-12-2010

In de drukke kerstperiode 's avonds om 8 uur besteld en keurig de volgende ochtend al om 9 uur afgeleverd. Prima verpakt. Heel goed geregeld!

nico bosman 27-12-2010

Ik be zeer tevreden over de goede en snelle levring. Het product is tiptop in orde. Ook de cadeaubonnen vind ik erg goed.

Sjaan1968 27-12-2010

Perfecte service van CameraNu.nl. Maandag 20 december de camera via de website besteld en de volgende dag op het door mij opgegeven afleveradres bezorgd. Perfect. Factuur zit erbij, bon voor workshop fotografie zit er ook netjes bij.

horsey 27-12-2010

Snelle dienstverlening, goede informatie, geen problemen.

vooruitziende blik 27-12-2010

Ik ben zeer content met de levering en afhandeling van mijn camera via CameraNu. Voor mij is het een 10

cashfleau 27-12-2010

Perfecte vlotte levering en service. Jammer dat aanvankelijk een verkeerde zonnekap is geleverd, maar deze fout is zeer vlot opgelost.

jan789 27-12-2010

Goede spullen. Zeer goede prijzen. Snelle verzending.

jbunders 27-12-2010

De website was overzichtelijk en makkelijk om mijn bestelling te plaatsen. Daarnaast werd de camera keurig binnen 24 afgeleverd. Precies zoals aangegeven.

Koos Vlug 27-12-2010

Ik heb hier al eerder wat gekocht en ik heb veel vertrouwen in het bedrijf, De site vind ik zeer overzichtelijk en het is dus makelijk zoeken naar het product dat je wilt hebben.De bestelling en betaling gaan soepel en vlot en alles wordt keurig op tijd afgeleverd.

Harald Groeneveld 27-12-2010

Camera Nu levert vlot en heeft een goede service afdeling indien er een klacht is of een garantie case.

rene van rooij 27-12-2010

direct op voorraad, direct melding van statusverandering, exact geleverd volgens afspraak, veruit de goedkoopste

berie 27-12-2010

Vanaf de bestelling tot de aflevering wordt elke stap doorgestuurd per E-mail, beter dan dat kan het niet.Met een woord: geweldig !

Frodo1970 27-12-2010

Vorige keer in Urk een videocamera gekocht. Kreeg in de winkel ook goed advies. Deze keer een camera en accessoires via internet gekocht. Ging allemaal weer snel en de website is overzichtelijk

pkrabbenborg 27-12-2010

Ik ben zeer tevreden over de bestelmogelijkheden en info over elk artikel.En de aflevering gaat echt heel snel. beloofd zoals ze aanbieden;perfect !!
Zal in de toekomst meerdere artikelen bij jullie weghalen.

A.Koster 27-12-2010

Duidelijke en zeer correcte afhandeling.
Bij een volgende aankoop eerst naar CameraNU.
Camera in goede orde ontvangen.

kevado 27-12-2010

Een goede en heldere website. Na een "foutje" bij het versturen werd dit prima opgelost.

Scholing1 27-12-2010

De printer was de volgende dag al bezorgd en was keurig verpakt.
Wij hebben al vaker bij cameranu.nl besteld en dat bevalt prima!

Unforgiven Jacob 27-12-2010

Snel kunnen bestellen, Snel geleverd en ook nog voor de laagste prijs.
Daar heb ik wat aan. Ik ben erg tevreden Bedankt!

JSchelling 27-12-2010

Overzichtelijke website.
Bestelling verliep eenvoudig. Goede communicatie over bestelling en levering.
Toen een product toch niet op voorraad bleek te zijn en vervangen moest worden door een alternatief, werd hier snel op gereageerd.
Snelle levertijd.

cameranerd 27-12-2010

Prima product. Bij de levering miste ik een aangekochte accu. Eénmaal mailen. Niet moeilijk doen. foutjes worden er overal gemaakt. Er wordt gewoon een accu nagezonden.

wouter08 26-12-2010

Concurrerende lage prijs en zeer snelle levering in 2 dagen. Super snel!

wmtimmermans 26-12-2010

prima verlopen transactie en levering geen oordeel over after sales service.

Raymond038 26-12-2010

Nette snelle levering.
Goede informatie over de status van de bestelling.

MarinusdeJong 26-12-2010

Een duidelijke overzichtelijke website.
Duidelijke prijsstelling.
Snelle afhandeling.
Supersnelle en correcte levering.

baljet 26-12-2010

goede service en lekker snel keurig geleverd

abniemeijer 26-12-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van het bestelde en daarnaast GOEDKOOP!

E van der Heiden 26-12-2010

Goede kwaliteit product en prijs! Snelle levering en prima communicatie.

Surveyman 26-12-2010

Duidelijke overzichtelijke website. Items goed beschreven, klopt met geleverde. Snelle levertijd. Scherpe prijs.

wginkel 26-12-2010

Website goed, alles is duidljk te vinden.
Bestelling in het weekend gedaan en is direct op maandag verwerkt.

peenter 26-12-2010

snelle levering en prima product,prettig e-mail contact

Redbad99 26-12-2010

Er bleek een foutje te zitten in de website voor het bestellen van afdrukken op canvas. Er waren vier verschillende foto's besteld, maar er was maar één foto ontvangen. Die ene foto was er de volgende dag. Cameranu heeft zelf de fout ontdekt en alsnog per mail om de andere foto's gevraagd. De laatste drie foto's lieten een paar dagen op zich wachten maar waren wel binnen de afgesproken termijn van vijf werkdagen binnen. Overigens wel prachtige afdrukken!

Laurens000 26-12-2010

Levering was supersnel, zelfs vlak voor de drukke kerstdagen en telefonische informatie over bepaalde onderdelen werd vakkundig geleverd.

Harry Sterken 26-12-2010

De diverse bestelde artikelen werden keurig op tijd geleverd. Het inpakken kan beter, een van de bestelde artikelen zat los in de doos en viel spontaan uit de doos. De foto van de flitsparaplu op de website bleek niet correct (de afgebeelde papapluklem werd niet meegeleverd) zodat ik wat op het verkeerde been gezet ben. Verder is alles goed verlopen en ben tevreden over de zending.

haamhof 26-12-2010

Snelle afhandeling, prompte levering. Helemaal goed!

kraaifotografie 26-12-2010

ik had gevraagd om wat extra boekjes om in de vakantie te kunnen lezen verwacht je er 1 krijg je er 8!!

super service

W. Herlaar 26-12-2010

's Avonds besteld en de andere dag geleverd, zoals beloofd. Perfect.

mac-053z 26-12-2010

Bestelling via webwinkel en levering daarna is prima verlopen.
Echter bij bezoek aan winkel aan Het Spijk, vanwege retour product en aanschaf ander product gaat er tussen afdelingen iets fout.
Volgens afd. retour kan verrekening niet plaatsvinden met nieuw product, alleen terugstorting op rekening.
Op afdeling aankoop kan verrekening vervolgens wel.
Later blijkt dat beide mogelijkheden kunnen.

tokosoko 26-12-2010

Prima website, duidelijke bestelling, IDEAL, en snelle levering de volgende dag, netjes verpakt, millieu vriendelijke papieren opvulling. M.a.w. prima verzorgt.

Dingetje1 26-12-2010

Prima duidelijke website.
Bestelling snel binnen. Goed te volgen via track and trace.
Geen problemen gehad met deze winkel!

Bert Nijhoff 26-12-2010

Snelle en betrouwbare levering.

Hugo23456 26-12-2010

Makkelijke en duidelijke site, ook werd er gewezen op de actie van Olympus zelf. Had geen hulp nodig bij het zoeken van de juiste camera

Freddievans 26-12-2010

Mooie winkel en webshop, zeer goed geprijst.
Zou ideaal zijn als er meer vestigingen kwamen.

jaro9 26-12-2010

goede en snelle levering en goedkoper dan in de winkel

schuyffel 26-12-2010

Overzichtelijke website! Makkelijk bestellen en snelle levering.
After sales? ik heb helaas de verkeerde zonneklep besteld, het zou prettig zijn als ze naar aanleiding van de bestelling nog even controleren of t wel klopt, want het aanbod is heel groot.
Geweldige camera! Daar mogen jullie meer reclame voor maken!

19B58 25-12-2010

Door een stroomstoring bij de kpn waren er wat problemen met mijn bestelling en de betaling ontstaan. Ik had direct antwoord op mijn e-mail en alle problemen werden onmiddellijk opgelost. Mij camera had ik de volgende dag al in huis. Wat mij betreft een prima webwinkel waar je je geen nummer voelt, geen standaard computer antwoord, maar gewoon een persoonlijk antwoord.

bep van Gugten 25-12-2010

Ik was niet tevreden over het geleverde produkt (wat ik overigens volledig zelf had uitgezocht) kon het zonder gemor terug brengen; kreeg een half uur tijd om alles uit te leggen (terwijl het ook nog smoordruk was) Daarna gaf men mij ook nog deskundig advies over het vervolgtraject, ondanks het feit dat al te kennen had gegeven dat ik het nu even wilde laten bezinken. Binnen 3 dagen daarna het geld terug gestort.

Dat heet Klantenbinding!

dongen2010 25-12-2010

Grandioos competent personeel en service. Bij navraag of deze rugzak geschikt was voor mijn camera plus toebehoren bleek de medewerkster een ongelooflijke gedetailleerde kennis van de maten van mijn uitrusting te hebben en de maten van de binnenzijde van de diverse compartimenten.
Schenkt wel vertrouwen.

fritzs 25-12-2010

Duidelijke website, snelle levering (mits voorradig).

Kraplectadec Wozhepan 25-12-2010

Snelle levering, uitstekende afhandeling.