Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ldevries 04-01-2011

Uitstekende producten, zeer snelle levering

wim een tevreden klant 03-01-2011

zeer plezierig site om te kijken en te bestellen.
Mijn visie blijf zo doorgaan!!!!!

nienke2904 03-01-2011

De website is overzichtelijk ingedeeld en de producten zijn gemakkelijk te vinden; kort en bondige beschrijving met evt verwijzing naar website van product.
Bereikbaarheid is prima, met ruime parkeergelegenheid, die op topdagen misschien zelfs te klein is. Goede locatie, zeker een verbetering t.o.v. de vorige locatie.
Ik had via internet een bestelling gedaan en dezelfde dag opgehaald, heb goed en uitgebreid advies gekregen, waarvoor alle tijd genomen werd. Zeer prettig geholpen.Goed concept om de klant van tevoren de keus te geven voor wel of geen advies waardoor je bij de juiste persoon terecht komt
De winkelruimte is groot en overzichtelijk. Ik moest wachten tot ik aan de beurt was en heb me niet verveeld door de vele producten te bekijken die ruim uitgestald waren.

hanniejo 03-01-2011

Snelle behandeling van bestelling en volgende dag goed ontvangen, erg tevreden over goede service van CameraNu

Atas 03-01-2011

Overzichtelijk website, geen vreemde advertenties. Betseld 20:55 uur, ontvangen volgende dag om 10:30 uur. Uitstekend

snapshot1000 03-01-2011

heldere informatie op de site en prima service. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling; de volgende dag had ik de camera in huis!

0Marie 03-01-2011

Je hoeft op deze site geen account aan te maken. De levering was perfect, meteen de volgende dag.

G. Rommy 03-01-2011

Ik ben zeer tevreden over de de website, bereikbaarheid, bestelling en levering. De website is goed bereikbaar en overzichtelijk ingedeeld. De bestelprocedure is, door de indeling in stappen erg duidelijk. Na de bestelling wordt deze direct bevestigd via e-mail. Daarbij wordt tevens aangegeven hoe je de voortgang van de bestelling kunt volgen. De aangeven levertijd werd exact nagekomen.
Ook het feit dat CameraNU.nl geïnteresseerd in hoe de dienstverlening is verlopen geeft aan dat CameraNU.nl streeft naar verdere optimalisatie van de dienstverlening. Een organisatie die zich bewust is van het belang van klanttevredenheid. Prima!

sandernoteborn 03-01-2011

Zeer tevreden over afhandeling en snelle levering

Jimbob59 03-01-2011

Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

rechtvaardige 03-01-2011

Zeer snelle levering door koerier. Pruduct keurig afgeleverd.

jfproost 03-01-2011

Ik snuffelde op Internet naar deze camera in de kleur die ik wilde. In de winkels was deze alleen in het zwart nog voorradig
Besteld 'savonds betaald met mijn Bijenkorfkaart en de andere dag om 10.11 uur was het ding in Amsterdam.
Mijn complimenten.

mandy79 03-01-2011

Ik vind het een hele goede site met snelle service en duidelijke voordelen.

Ik heb een tip gekregen van iemand om hier te kijken om een nieuwe camera te kopen en als ik iemand weet die een nieuwe camera wil kopen zal ik deze persoon de site zeker aanraden.

Guido46 03-01-2011

Ongelooflijk wat een service en inderdaad wordt conform claim de bestelling de volgende dag geleverd. Na bestelling direct bevestiging via e-mail, factuur en track and trace gegevens. Super. Ook prima dat via IDEAL betaald kan worden. Ik beveel deze webwinkel ten zeerste aan! Ook in mijn omgeving positieve berichten over deze webwinkel.

De kopende partij 03-01-2011

Goede communicatie en zeer snelle levering. Geweldig!

janvorst 03-01-2011

Van de drie grote webshops (kamera-expres, Konijnenberg, Cameranu) is die van Cameranu de meest toegangkelijke. Het keuzemenu zit logisch in elkaar en je bent heel snel bij de camera of objectief dat je zoekt. Bij de andere twee is er tegenwoordig een omslachtig bladeren nodig voor je bij het gewenste produkt bent. Bij Digital Warehouse is het vrijwel onmogelijk geworden om direct een bekend produkt te benaderen. Dus alle lof voor jullie site.
Een afgesproken levering (vroeger werd je zelfs de avond tevoren gebeld, heel chique) is behoorlijk bezorgd en netjes verpakt.
Prijzen zijn zeer concurrerend.

Fotofan01 03-01-2011

Prima webshop. Ze hebben een ruim assortiment en ook leverbaar. De website is overzichtelijk.

Er is ook een fysieke winkel waar ik nog geen gebruik van heb gemaakt, maar het is altijd makkelijk om op terug te vallen als het nodig is.

Vaak komt de echte klantvriendelijkheid en klantgerichtheid naar voren als er problemen zijn met de levering maar tot noch toe is alles vlekkeloos verlopen. Je zou bijna zeggen; zoals het hoort!

J Bosch 03-01-2011

ondanks de drukke dagen rond de feestdagen, had ik mijn bestelling binnen 24uur in huis. top!

Jochem63 03-01-2011

Als je besteld heb je het ook echt de volgende werkdag in huis! Verder heb ik nog nooit vervelende ervaring gehad met Cameranu. De winkel zit op heel internet aan de ondergrens qua prijzen, en is erg betrouwbaar. Bij vragen of problemen wordt je meteen geholpen. Kortom, helemaal perfect!

RonnyP1963 03-01-2011

Overzichtelijke site en supersnelle levering (binnen 24u)!

steenzooi 03-01-2011

Prima, levering volgende dag. Netjes begeleid.
No nonsens bedrijf. Top!!!!!

rened63 03-01-2011

1e bestelling
- goedkoop (ste) voor het bestelde produkt
- snelle levering

theetje71 03-01-2011

Via Cameranu.nl gaat bestellen erg snel en makkelijk. duidelijk overzicht in de voorraad en levertijd snelle verwerking van de levering. prima.
Ik heb al eerder besteld bij Cameranu.nl en nu weer erg enthousiast.

JohpV 03-01-2011

Enkele tellen na de bestelling kwam er al bericht en omdat de betaling via IDeal was verlopen werd de camera reeds de volgende dag door TNT afgeleverd.

Mavadeja 03-01-2011

Prima lens, mooie prijs, en snel en netjes geleverd.

Hans van Brummelen 03-01-2011

goed uitgelgd welke in mijn situatie de beste was
snel geleverd
alles prima in orde
zeer te spreken over CXameraNU.nl

ivoire 03-01-2011

Het was een genoegen om bij deze webwinkel te kopen. Zeer snelle en perfekte levering. Is makkelijk te vinden en is zeer overzichtelijk. Je kunt gemakkelijk alles vinden wat je wilt kopen.

jpvsluis 03-01-2011

Zoals beloofd: voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Perfect!

remderoo 03-01-2011

Heerlijk als consument...een impuls aankoop op een maandag avond 18.30 na t avond eten, en de volgende dag nog voor 12.00uur de postbode op de stoep...wow!

Ray1976 03-01-2011

Prima website, duidelijk. Bestelling binnen 1 dag geleverd. Kortom alles perfect! Ja ik zou CameraNu.nl aanraden bij kopers.

Tim76 03-01-2011

Precies zoals verwacht. Goede site, snel geleverd.

R. Savelberg 03-01-2011

Al enkele malen bij CameraNU.nl besteld. Correcte en snelle levering en super goede service.

Liemers 03-01-2011

Website is helder, wellicht wat meer verwijzingen naar bschikbare accessoires.

Ik heb geen ervaringen met de aftersales gehad.

O.J.Storteboom 03-01-2011

Ondanks de kerstdrukte was de bestelling netjes op tijd binnen. Vragen per mail werden ook netjes beantwoord.

Mario123456789101121555 03-01-2011

Prima service en de volgende dag de bestelling al in huis.
Aftersales geen ervaring mee dit heb ik nog niet hoeven aanspreken.

afhormann 03-01-2011

De belofte die camera.nu mij doet op de website wordt 100% waargemaakt.

renault38 03-01-2011

prima winkel.
snelle levering.
goed verpakt.

zeer tevreden.

H.G. Koot 03-01-2011

Het bestellen ging heel makelijk. De prijs was goed in vergelijking met andere internet bedrijven. Het verzenden en de berichtgeving hierover is goed.
Een goede ervaring.

Ransijn 03-01-2011

Zeer tevreden over de orderplaatsing en afhandeling.vooral de leveringssnelheid

rfrbakker 03-01-2011

Website is overzichtelijk en ondubbelzinnig.
Tevens is de telefonische bereikbaarheid goed.
De levering was goed.
Afterdales: geen ervaring.

Overall: goed.

H. B. 03-01-2011

Prima (eerste) ervaring met CameraNu.nl op aanraden van vrienden.Volgen er zeker meer. Heb inmiddels ook aanbevolen bij familie en vrienden die op zich orienteren op (foto)apparatuur.

Een puntje: of overheen gelezen maar misschien de mogelijkheid om in het bestelmenu standaard optie van verzekeren op te nemen? Heb het nu niet gedaan en hoop dat het nog kan, ca 2,5 weken na aankoop?!?

Mvrgr

Bas... 03-01-2011

Geweldige webshop!
Om 18:00 uur besteld en de volgende dag in huis.
Na een klein uurtje kreeg ik al een bevestiging dat de camera was opgestuurd.
Grote klasse en ik kom hier zeker terug!

pvm2010 03-01-2011

precies zoals het moet zijn: snel info te vinden, goede prijs en acurate en snelle levering. top.

Jenny1967 03-01-2011

's Avonds om zeven uur besteld, volgende ochtend in huis, in de drukke periode voor kerst. Jullie hebben mij gered, aangezien het cadeau dat ik in eerste instantie in gedachten had, op het allerlaatst niet te regelen viel. Ik had nu - net op tijd - een alternatief verjaardagscadeau. Jullie service is fantastisch!

vriesdewie 03-01-2011

Keurige behandeling van klacht. Klasse service. Zeer professionele instelling en toch klantgericht.

Hubert Derkx 03-01-2011

Prima services en aardige medewerkers

Bophof 03-01-2011

Ik vind de website eigenlijk heel duidelijk en makkelijk om mee te werken. Wilde alleen een set extra reservelampen hebben en die waren op de site niet/moeilijk te vinden. Van de klantenservice kreeg ik artikelnummers en links, maar die werkten niet.
Na nog eens bellen ben ik er door hen 'doorheen geleid' en kon ik de bestelling plaatsen.

De levering was probleemloos op een belangrijk punt na. Ik bestel een lichtset van bijna 1.000 euro en een paar reservelampen waarvan er eentje niet op voorraad was (14,95). De bestelling werd niet geleverd omdat men eerst wilde wachten op het binnenkomen van de reservelamp, zonder dit met mij af te stemmen. Ik had de lichtset snel nodig en dat was ook een van de redenen om bij Cameranu te bestellen. Na bellen mijnerzijds is het toch nog net op tijd goed gekomen, maar daar was ik wat minder gelukkig mee.

Rob Dirks 03-01-2011

Snel, duidelijk, vriendelijk en heel goed!

stefanmartin 03-01-2011

Omruilen foutief onderdeel geen probleem, nieuwe bestelling snel geleverd

klant999 03-01-2011

Mooie winkel, ruim assortiment, enorme voorraad, maar de wachttijden bij afhalen zijn veeel te lang, daar moet men snel wat aan doen