Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hansroels 10-01-2011

Prima service. Alles overzichtelijk en helder. Op tijd in huis en op tijd en correct geïnformeerd over de voortgang.

eagle19 10-01-2011

snel en goed ....wat wil men nog meer.
Hier zal vakker gaan bestellen.!!

brax1985 10-01-2011

Bestellen ging makkelijk en het product is snel geleverd. Verpakking was prima. De site bevat veel informatie maar is niet erg overzichtelijk.

CCanon 10-01-2011

Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice. Duidelijke website en ruim assortiment. Goede prijzen en beschermende verpakking. Fijne online shop!

mouthaan 10-01-2011

Snel en netjes afgeleverd. Simpel te bestellen en er worden nog een paar leuke suggesties gedaan wat je erbij kunt nemen tegen redelijke tarieven.

Cees Wouda 10-01-2011

Web-site is heel goed, maar zou toch nog wat meer gegevens kunnen bevatten voor onderlinge vergelijking de specificaties van verschillende types apparaten.
Informatie over orderverwerking en de uiteindelijke levering werden perfect verzorgd.

haan64 10-01-2011

Het product was keurig te vinden, tegelijk waren reviews links te vinden.
Het product kon eenvoudig worden betaald en het keurig binnen de korte levertijd geleverd
Prima bedrijf

matriplea 10-01-2011

Zowel in het voortraject als na aankoop een perfecte benatwoording en service.

Tim432 09-01-2011

Overzichtelijke, duidelijke website, je weet waar je aan toe bent. Alle afspraken worden nagekomen, reactie op mailvragen dezelfde dag, binnen 24 uur afgeleverd! Na aflevering check of alles in orde was, kortom top!

F.M.J. Riteco 09-01-2011

Extreem snelle levering tegen een goede prijs.

itssafe 09-01-2011

Goedkope zaak met een zeer snelle aflevering en een duidelijke website.

Gerard Leuve 09-01-2011

Website is helder en duidelijk.
Heb een vraag gehad over accu. Op de website is een
accu vermeld van 3600 mha. De foto laat zien dat er 5800 Mha op de accu staat. Dit is echter geen nadeel.
Bestelling en levering vlekkeloos en snel.
After sales. Geen vragen of problemen gehad. dus n.v.t.

Harry vrins 09-01-2011

De website is helder, de prijs beviel me en het product werd vlot geleverd.
Geen enkel probleem

wauw 09-01-2011

Artikel prima verzorgd. Levering binnen afgesproken periode. Tot zover uiterst tevreden.

Entlebucher 09-01-2011

Scherpe prijzen, overzichtelijke site, goede informatie en snelle levering.

SLS 09-01-2011

De levering was uitstekend. Op zondag besteld, op dinsdagochtend geleverd. Het artikel was keurig verpakt en werd kosteloos aangetekend verzonden.
Ook bij vorige bestellingen verliep de levering uitstekend. Verder heb ik (nog) niets met de webshop te maken gehad.

kamelion 09-01-2011

Weer een keurig en snel afgeleverde bestelling tegen een uiterst scherpe prijs. Ik ben uitermate te vrede over de snelheid van levering en de snelle reacties.

wilsan44 09-01-2011

Zeer goed, product niet op voorraad doch dezelfde week geleverd. Zeer goed.

henk400 09-01-2011

Gewoon lekker snel te bestellen. Vlot geleverd (de volgende dag) En vooral niet te vergeten: GOEDKOOP

Omer Gunaydin 09-01-2011

Ik heb mijn Sony Alpha NEX-5 camera voor mij liggen het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik had het product al lange tijd willen aanschaffen via een andere winkel.
CameraNU.nl is goedkoper geweest dan de andere winkels. Ik heb mijn product snel ontvangen. Een apparaat dat ik al lange tijd geleden had moeten aanschaffen.

wernerenellen 09-01-2011

Snelle levering, keurige afhandeling. Top!

jjvl 09-01-2011

Levering foutloos, volledig en erg snel, net als de vorige keren

S. Mac Intosh 09-01-2011

Ik heb geen enkele negatieve ervaring om te melden.

Cameranu.nl heeft mij meer service verleend, dan in de voorwaarden aangegeven staan.

een dikke 10.

D.W.H. Beek 09-01-2011

Nadat bol.com mijn bestelling ruim voor de kerst had weten te verzieken: gestuurd met de verkeerde aflevercode, waardoor de chauffeur niet vaker mocht aanbieden het de printer onmiddelijk retour ging. Helaas zonder bericht aan mij, dus kwam ik daar pas achter toen het te laat was. nadat ik het geld van bol had terugekregen hebn ik binnen 2 dagen bij cameranu.nl besteld en ontvangen, tevens voor een lagere prijs dan bij bol.com.
Bus een aanrader.
De printer is overigens door de ontvanger van het kado zeer geschikt bevonden, hij is er erg teveden over, maar dat zegt meer over canon dan over cameranu.nl

MrScotty 09-01-2011

Bestelling zijn gemakkelijk te doen via de website en worden snel geleverd. De levering wordt goed verpakt en is te volgen via een tracker. In dit uitzonderlijke geval zat er een foutje in de levering. Mailtje naar de aftersales die vroegen het produkt terug te sturen, via een antwoordnummer, en een begeleidend schrijven toe te voegen wat er 'aan mankeerde'. In de afhandeling hiervan een mailtje toen het retour product was ontvangen en een nieuwe tracker toen het vervangende product werd verzonden.
Naar mijn mening leer je een bedrijf pas echt kennen (en waarderen) als er iets mis gaat en hoe dit wordt opgelost. Voor cameraNu geldt een dikke plus.

bakkerl 08-01-2011

Alles wat op de site op voorraad stond, was ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel de zelfde dag nog.

Ik ben de bestelling wezen ophalen omdat ik nog een tas erbij wilde hebben. Omdat het vanaf een foto lastig te zien is wat de werkelijk maat is van een tas, wilde ik deze ook echt bekijken. Alle tassen waren ook aanwezig en een medewerker had ook alle tijd om mee te kijken, passen en tussen de vele modellen die ene op te zoeken.

King Leonard 08-01-2011

Klantvriendelijke communicatie, snelle (gratis) verzending en camera/toebehoren keurig verpakt.

Brimi 08-01-2011

Prima webshop. Wilde betalen via I-deal daar ging iets mis mee. Heb telefonisch contact gehad, werd direct een linkje toegestuurd zodat ik alsnog kon betalen.Had het product de volgende ochtend al in huis.

marleenr 08-01-2011

Prima bedrijf, vlotte aflevering voor weinig verzendkosten!

P.Th.Bunschoten 08-01-2011

Ik heb -- in de tijd voorafgaande aan deze aankoop -- diverse malen uitstekende en ter zake doende antwoorden en adviezen gekregen op vragen betreffende mogelijkheden tot uitbreiding van mijn Canon 450D met tele-mogelijkheden.
Hoewel ik daarbij steeds aangaf nog niet aan aankopen toe te zijn, ben ik altijd vriendelijk, geduldig en deskundig te woord gestaan.

Ook de bestelling, betalingsafhandeling en levering van deze camera (Powershot)verliepen snel, correct en keurig.

mgeerdink 08-01-2011

Fijn dat een internetwinkel kan waarmaken wat het belooft. Snelle levering, alles goed gedocumenteerd.

feveen 08-01-2011

ik had nog nooit zaken met jullie gedaan. door het kieskeurig oordeel een de mooie winkel durfde ik het zeker aan. service was op alle fronten prima!!
ik overweeg nu de aanschaf van een objectief via jullie webshop.

gina41 08-01-2011

Op bijna alle punten een dikke 10 behalve vwb het inpakken, alsof het er zo ingesmeten is. Houd er rekening mee dat TNT er ook nog wat mee doet!

sande145 08-01-2011

Overzichtelijke en duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering

friesland2011 08-01-2011

Zeer duidelijke en overzichtelijke website. Prima prijsstelling en uiterst snelle levering. complimenten!

jan Brouwers 08-01-2011

Zeer goede E-mail service en een duidelijk en goede beschrijving over het product.
De verzending was vlug en goed ontvangen.
Ik ben uiterst te vreden.

Frits Rood 08-01-2011

Bestelling ging uitermate makkelijk, daarna snelle juiste levering: klasse!

savik 08-01-2011

Duidelijke foto's, vaak van meerdere kanten van het product, ook erg handig dat je aan de zijkant altijd het menuutje blijft zien waarin je precies ziet waar je bent zodat je altijd snel terug kunt klikken of op een ander product (voor de vergelijking). Verder ook handige tips over welke producten bij elkaar passen (of in welke tas endergelijke).

Bij retouren wordt ook zeer adquaat gehandeld: direct een ontvangstmail als het product ontvangen is en het geld wordt snel teruggestort.

MaNu1960 08-01-2011

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Snelle afhandeling van de bestelling.

Schiphol1 07-01-2011

Binnen beloofde tijd geleverd en alles volgens afspraak.Betaling geen probleem.Mails ter bevestiging en nazorg.

Floris84 07-01-2011

Overzichtelijke webshop, goed productassortiment en fantastische after-sales.

Dai.biscuit 07-01-2011

Ik heb de camera snel binnen gekregen, in perfecte staat. Ik ben er zeer tevreden mee.
Bedankt voor de snelle levering.

hvp23 07-01-2011

ik heb 2 keer een camera bij deze webshop gekocht . ik goede ervaringen hiermee gehad . snelle levering . een email werd direct beantwoord.

Koper 28-12-2010 07-01-2011

Zo als het hoort.

Bestelling geplaatst voor 21 uur, Betaald en de dag er na antwoord dat de betaling goed ontvangen was.
Binnen te twee dagen aan mijn deur bezorgd.

Scherpe prijzen en zeer vriendelijk en responsief via mail.

AGS 07-01-2011

Na bestelling wilde ik deze aanpassen. Dit was geen probleem. Levering was supersnel. 's Middags besteld, dag later in huis.

paarden2 07-01-2011

De levering is erg snel. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de vordering van het canvas doek. De kwaliteit is goed. Wel jammer dat je geen optie hebt om het canvas doek te kantelen. Dus de foto anders afdrukken.

rijant 07-01-2011

Alles prima geregeld snelle levering snelle bevestiging van je bestelling en een prima site met informatie

Nomen Nescio54 07-01-2011

Snelle levering als toegezegd. Op vraag per email bijna direct antwoord. Super geregeld en alles keurig voorzien met factuur, track en trace en bevestigingen. Webshoppen zoals het hoort, zonder zorgen, betrouwbaar en adequate reactie.

Ikke291940 07-01-2011

Goede inlichtingen over de scanner en supersnel geleverd. Dinsdagmiddag besteld,woensdagochtend in huis!

HEFG 07-01-2011

Heldere info op de website. Voldoende info over het product. Snelle web-betaling en idem levering.