Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hennie2011 11-01-2011

s'avonds besteld en de volgende dag alle onderdelen in huis. Prima, klasse.

Tymen Ademas 11-01-2011

Goede communicatie en snelle levering

IsabellaRossellini 11-01-2011

Supersnel geleverd. Onverwacht zelfs korting doorberekend gekregen. :-D Perfecte product voor de laagste prijs en nog snel en verzorgd geleverd ook.

E. Valtcheva 11-01-2011

Prima service, ik ben heel tevreden. Om vijf voor negen ’s avond bestelt, meteen een bevestiging gekregen in een mail met trackingcode en informatie. De volgende dag keurig thuisbezorgt. Meteen geprobeerd. Super!
Jullie hebben er een zeer tevreden klant bij.

marco221163 11-01-2011

prima service, het bestelde artikel werd de volgende dag bezorgd. ook het volgen van de bestelling was perfect. pirma webwinkel

skathusing 11-01-2011

Zondag in de aanbieding besteld en op dinsdag zonder bezorgkosten geleverd, prima.

prins6 11-01-2011

's Middags besteld en betaald, volgende ochtend bezorgd. Goed verpakt en de bestelde artikelen in prima staat. Klasse!!

leuk speelgoed 10-01-2011

overzichtelijke site, zeer scherpe prijzen en een zeer snelle levering!

Y. de Grunt 10-01-2011

Ik heb steeds op de website kunnen vinden wat ik zoek, en heb al eerder een camera via CameraNu aangeschaft. Daar heb ik problemen mee gehad, maar dat is keurig en snel opgelost door CameraNu. De prijs is meestal lager dan andere winkels met een keurmerk. De levering is fantastisch: binnen 2 dagen na bestelling. En dat rond de jaarwisseling! De mailwisseling ook na de bezorging is voorkomend en prettig. Ik ben een tevreden klant.

joris-2011 10-01-2011

's middags besteld en 24 uur later afgeleverd en dat nog voor de laagste prijs, prima webshop!!

tinus1954 10-01-2011

Zeer snelle en correcte verzending met goed verzorgde administratie.

A.C. van der Voort 10-01-2011

Prima en vlot geleverd, goed verpakt, lens werkt prima.

C.Bruijns 10-01-2011

Correcte Levering.
Duidelijk over de inhoud van de verpakking en de toebehoren.
Zeer gunstige prijs in vergelijking met andere leveranciers.

Vreetzak 10-01-2011

20.50 uur besteld volgende dag 16.00 uur in huis, SUPER.

Bob Timmer 10-01-2011

ik vond de informatie op de website wat minder maar de bezorging was top! ik had bijna voordat ik heb had besteld al binnen

Hansr62 10-01-2011

Pakket op tijd en correct ontvangen. Geen ervaring met aftersales.

Con dios 10-01-2011

De bestelde batterypack was 1 dag na de bestelling in mijn bezit. Zal de volgende keer weer mijn camera spuien bij cameranu.nl bestellen, gewoon betrouwbaar.

zoethout 10-01-2011

Iedere bestelling wordt keurig bezorgd en op tijd. De keuze op de website gemaakt voldoet aan mijn verwachting.

Monique Michorius 10-01-2011

Goede overzichtelijke webshop, zeer snelle levering, omstreeks 21 uur besteld, volgende dag om 13 uur in huis!!

Rckasten 10-01-2011

Ik heb shop bezocht in Urk. Deskundig personeel. Nemen de tijd en adviseren deskundig en kiezen niet alleen voor de duurste opties.

hansroels 10-01-2011

Prima service. Alles overzichtelijk en helder. Op tijd in huis en op tijd en correct geïnformeerd over de voortgang.

eagle19 10-01-2011

snel en goed ....wat wil men nog meer.
Hier zal vakker gaan bestellen.!!

brax1985 10-01-2011

Bestellen ging makkelijk en het product is snel geleverd. Verpakking was prima. De site bevat veel informatie maar is niet erg overzichtelijk.

CCanon 10-01-2011

Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice. Duidelijke website en ruim assortiment. Goede prijzen en beschermende verpakking. Fijne online shop!

mouthaan 10-01-2011

Snel en netjes afgeleverd. Simpel te bestellen en er worden nog een paar leuke suggesties gedaan wat je erbij kunt nemen tegen redelijke tarieven.

Cees Wouda 10-01-2011

Web-site is heel goed, maar zou toch nog wat meer gegevens kunnen bevatten voor onderlinge vergelijking de specificaties van verschillende types apparaten.
Informatie over orderverwerking en de uiteindelijke levering werden perfect verzorgd.

haan64 10-01-2011

Het product was keurig te vinden, tegelijk waren reviews links te vinden.
Het product kon eenvoudig worden betaald en het keurig binnen de korte levertijd geleverd
Prima bedrijf

matriplea 10-01-2011

Zowel in het voortraject als na aankoop een perfecte benatwoording en service.

Tim432 09-01-2011

Overzichtelijke, duidelijke website, je weet waar je aan toe bent. Alle afspraken worden nagekomen, reactie op mailvragen dezelfde dag, binnen 24 uur afgeleverd! Na aflevering check of alles in orde was, kortom top!

F.M.J. Riteco 09-01-2011

Extreem snelle levering tegen een goede prijs.

itssafe 09-01-2011

Goedkope zaak met een zeer snelle aflevering en een duidelijke website.

Gerard Leuve 09-01-2011

Website is helder en duidelijk.
Heb een vraag gehad over accu. Op de website is een
accu vermeld van 3600 mha. De foto laat zien dat er 5800 Mha op de accu staat. Dit is echter geen nadeel.
Bestelling en levering vlekkeloos en snel.
After sales. Geen vragen of problemen gehad. dus n.v.t.

Harry vrins 09-01-2011

De website is helder, de prijs beviel me en het product werd vlot geleverd.
Geen enkel probleem

wauw 09-01-2011

Artikel prima verzorgd. Levering binnen afgesproken periode. Tot zover uiterst tevreden.

Entlebucher 09-01-2011

Scherpe prijzen, overzichtelijke site, goede informatie en snelle levering.

SLS 09-01-2011

De levering was uitstekend. Op zondag besteld, op dinsdagochtend geleverd. Het artikel was keurig verpakt en werd kosteloos aangetekend verzonden.
Ook bij vorige bestellingen verliep de levering uitstekend. Verder heb ik (nog) niets met de webshop te maken gehad.

kamelion 09-01-2011

Weer een keurig en snel afgeleverde bestelling tegen een uiterst scherpe prijs. Ik ben uitermate te vrede over de snelheid van levering en de snelle reacties.

wilsan44 09-01-2011

Zeer goed, product niet op voorraad doch dezelfde week geleverd. Zeer goed.

henk400 09-01-2011

Gewoon lekker snel te bestellen. Vlot geleverd (de volgende dag) En vooral niet te vergeten: GOEDKOOP

Omer Gunaydin 09-01-2011

Ik heb mijn Sony Alpha NEX-5 camera voor mij liggen het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik had het product al lange tijd willen aanschaffen via een andere winkel.
CameraNU.nl is goedkoper geweest dan de andere winkels. Ik heb mijn product snel ontvangen. Een apparaat dat ik al lange tijd geleden had moeten aanschaffen.

wernerenellen 09-01-2011

Snelle levering, keurige afhandeling. Top!

jjvl 09-01-2011

Levering foutloos, volledig en erg snel, net als de vorige keren

S. Mac Intosh 09-01-2011

Ik heb geen enkele negatieve ervaring om te melden.

Cameranu.nl heeft mij meer service verleend, dan in de voorwaarden aangegeven staan.

een dikke 10.

D.W.H. Beek 09-01-2011

Nadat bol.com mijn bestelling ruim voor de kerst had weten te verzieken: gestuurd met de verkeerde aflevercode, waardoor de chauffeur niet vaker mocht aanbieden het de printer onmiddelijk retour ging. Helaas zonder bericht aan mij, dus kwam ik daar pas achter toen het te laat was. nadat ik het geld van bol had terugekregen hebn ik binnen 2 dagen bij cameranu.nl besteld en ontvangen, tevens voor een lagere prijs dan bij bol.com.
Bus een aanrader.
De printer is overigens door de ontvanger van het kado zeer geschikt bevonden, hij is er erg teveden over, maar dat zegt meer over canon dan over cameranu.nl

MrScotty 09-01-2011

Bestelling zijn gemakkelijk te doen via de website en worden snel geleverd. De levering wordt goed verpakt en is te volgen via een tracker. In dit uitzonderlijke geval zat er een foutje in de levering. Mailtje naar de aftersales die vroegen het produkt terug te sturen, via een antwoordnummer, en een begeleidend schrijven toe te voegen wat er 'aan mankeerde'. In de afhandeling hiervan een mailtje toen het retour product was ontvangen en een nieuwe tracker toen het vervangende product werd verzonden.
Naar mijn mening leer je een bedrijf pas echt kennen (en waarderen) als er iets mis gaat en hoe dit wordt opgelost. Voor cameraNu geldt een dikke plus.

bakkerl 08-01-2011

Alles wat op de site op voorraad stond, was ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel de zelfde dag nog.

Ik ben de bestelling wezen ophalen omdat ik nog een tas erbij wilde hebben. Omdat het vanaf een foto lastig te zien is wat de werkelijk maat is van een tas, wilde ik deze ook echt bekijken. Alle tassen waren ook aanwezig en een medewerker had ook alle tijd om mee te kijken, passen en tussen de vele modellen die ene op te zoeken.

King Leonard 08-01-2011

Klantvriendelijke communicatie, snelle (gratis) verzending en camera/toebehoren keurig verpakt.

Brimi 08-01-2011

Prima webshop. Wilde betalen via I-deal daar ging iets mis mee. Heb telefonisch contact gehad, werd direct een linkje toegestuurd zodat ik alsnog kon betalen.Had het product de volgende ochtend al in huis.

marleenr 08-01-2011

Prima bedrijf, vlotte aflevering voor weinig verzendkosten!

P.Th.Bunschoten 08-01-2011

Ik heb -- in de tijd voorafgaande aan deze aankoop -- diverse malen uitstekende en ter zake doende antwoorden en adviezen gekregen op vragen betreffende mogelijkheden tot uitbreiding van mijn Canon 450D met tele-mogelijkheden.
Hoewel ik daarbij steeds aangaf nog niet aan aankopen toe te zijn, ben ik altijd vriendelijk, geduldig en deskundig te woord gestaan.

Ook de bestelling, betalingsafhandeling en levering van deze camera (Powershot)verliepen snel, correct en keurig.