Deze score is berekend op basis van 2358 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 12-11-2018 In de winkel gekocht

Super service

Vriendelijke geholpen, uitgebreid advies gekregen, mocht diverse lenzen in de winkel proberen. Daarbij was de koffie prima!

Mike 11-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette levering!

Bestelling snel geleverd en netjes verpakt! Zoals gewend van cameranu.nl. Tot op heden enkel goede ervaring met deze webwinkel. Top!

Daan 11-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Hier mijn eerste semi-professionele camera besteld (Canon 750D) en ben er echt helemaal gek op. Zowel de camera zelf als wat extra accessoires (tasje, extra accu, geheugen) werden dag na bestelling geleverd, fijn!

Hans van der Stelt 11-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige solide veilige verpakking

Een bedrijf wat veel doet in verzending van camera's , verrekijkers etc , etc. Hier heb ik vertrouwen in !! Ik vind het wel zo prettig wanneer een product , in dit geval een verrekijker , goed afgeleverd wordt. Bij een beschadiging zal het allemaal wel opgelost worden ...( hoop ik ..), waar je ook bestelt , maar gelijk goed zonder rompslomp bevalt mij beter. Tevens heb ik een uitgebreid prijs vergelijkingsonderzoek gedaan en komt cameranu.nl er ook uit als beste koop !! Mooi toch !!

TJ 10-11-2018 Via de website gekocht

Super Telefonisch service en snel geleverd

Ik had twijfels over de flitser en Dwarsligger . Bij beide zeer goed geholpen. Producten ontvangen en is geheel volgens verwachting. Had al eerder iets online bij Cameranu gekocht en ging ook super.

Marcks 10-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherp geprijsd met 5 jaar garantie!

Gekocht de Canon GX5, wel het beste voor mijn doel wat er nu te koop is. Deze camera is overal wel te koop maar ik heb het bij cameranu.nl besteld omdat de prijs goed was maar met name de 5 garantie die wordt gegeven. Daarnaast zijn mijn vorige bestelling bij hun goed verlopen. Snel, betrouwbaar en de garantie zijn doorslag gevend geweest.

doormariska.nl 10-11-2018 Via de website gekocht

Fijn website, snelle levering, goede hulp

Heb hier mijn nieuwe camera gekocht en een week erna ongeveer een nieuwe lens. Ik ging af op de omschrijvingen op de website en wilde informatie voor als ik mijn oude camera zou inruilen.

Lucas Przelaskowski 09-11-2018 Via de website gekocht

The fastest store in delivering the best products.

Uw winkel werd mij aanbevolen door een collega, een professional wiens bedrijf huwelijksfoto's aan het voorbereiden is. Ik ben een schrijver, maar ik houd me ook bezig met fotografie en film maken. Ik had een statief nodig om films te maken die mijn nieuwe boek promoten. Ik ontving de bestelling meteen voor de volgende dag. Het statief is praktisch en is geslaagd voor het examen.

Rodero 09-11-2018 Via de website gekocht

Prettige website, overzichtelijk, veel info

Al heel lang dezelfde toon : snel en goed geholpen / verzonden. Zelden een vraag ( via mail ) - altijd bruikbare antwoorden / men denkt mee. Enkele maal service nodig gehad : gaf geen enkel probleem.

Mikke 09-11-2018 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd en prima kwaliteit!

Variabele ND filter besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, prima prijs en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Antoon 08-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig product en uitstekende service

Geweldige websitewinkel ,producten op de site heel makkelijk te vinden en heel duidelijk vermeld met goede beschrijvingen bij het product. Binnen 1 dag geleverd als het op voorraad is en geen problemen bij betalingen.

Celeste 08-11-2018 Via de website gekocht

Keurige service!

Zeer snelle levering! Ik had Apple Earpods gekocht en hier waren ze het goedkoopst. Netjes op de hoogte gehouden van de status. Bedankt!

Jelle 08-11-2018 Via de website gekocht

Super kundige bereikbaarheid!

Goede bereikbaarheid van de WhatsApp module is echt een toegevoegde waarde. Dit samen met de kundigheid, professionaliteit en vriendelijk personeel maakt mij erg tevreden!

Willem Oosterhof 07-11-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd weer prima in orde

CameraNu is een plezierige webshop. Het assortiment is uitgebreid en je kunt je weg binnen de webshop prima vinden. Ik koop vaak bij CameraNu en altijd is alles binnen 24 uur binnen, keurig en netjes verpakt. Voor mij is dat echter niet de belangrijkste reden dat ik vaak koop bij CameraNu. Voor mij is de klantenservice is reden om te kopen. De chat is altijd open en je hebt direct in de gaten dat er een deskundige medewerker aan de andere kant zit. Dat geeft vertrouwen.

Bert 07-11-2018 Via de website gekocht

Altijd prima prijzen en snelle, foutloze levering.

Keurige, snelle leveringen uit (gelukkig) eigen voorraden. Bijna altijd de beste prijs. Webshop werkt soepel en foutloos.

Lisa Tjiealoi A Loi 07-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

De service is fantastisch.

Ruime keuzes en goede uitleg. Een zaak die met jou meedenkt. Bij ruilen wordt niet moeilijk gedaan en bij een reparatie word je goed op de hoogte gehouden over het verloop. Er zijn leuke en leerzame lezingen die je kosteloos kan bijwonen. Een geweldige winkel waar ik graag kom. Op

Remko Ongersma 06-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijs, snelle levering

Cameranu.nl heeft een zeer breed assortiment fotografieproducten. In de winkel wordt deskundig advies gegeven, maar ook de onlineklant hoeft noet verder te kijken. De website biedt heldere informatie over de producten en -wellicht minstens zo belangrijk- de prijzen zijn zeer concurrerend. Klanten die niet via de website van cameranu.nl maar via Bol.com bestellen, kunnen rekenen op dezelfde snelle en goede service en levering en dezelfde lage prijzen.

Wie zoekt naar een combinatie van kwaliteit, goede service, snelle levering en uitstekende prijzen, komt bij camera.nu nooit bedrogen uit!

Rob 06-11-2018 Via de website gekocht

Top service

Deliver on promises, scherpe prijzen, stipte en snelle levering, gewoon goed 👍 Ik kan deze winkel dan ook bij iedereen aanbevelen.

Lotte 06-11-2018 Via de website gekocht

Product snel en netjes geleverd, enkel dvd als handleiding

Ik heb de Ringlight Steadycam Stabilizer bij Cameranu besteld. Hij werd heel snel en netjes geleverd. Het enige minpunt is dat bij het product slechts een dvd'tje zat met daarop (waarschijnlijk) de handleiding, maar wie kan er tegenwoordig nog dvd's afspelen? Ik belde naar de klantenservice voor een papieren/digitale handleiding van het product, maar die hadden ze helaas niet. Waarschijnlijk ligt dit niet aan Cameranu, maar aan de leverancier van het product. Los hiervan ben ik erg tevreden.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-11-2018

Hoi Lotte,

Fijn te horen dat je tevreden bent over je aankoop. Het ontbreken van de een duidelijke handleiding is bij deze producten helaas niet geheel onbekend, het komt vaker voor. Gelukkig hebben we de kennis in huis om vrijwel al je vragen te beantwoorden. Dus kom je ergens niet uit, we helpen je graag!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Mark 06-11-2018 Via de website gekocht

Benro filtersysteem

Telefonisch advies gevraagd over filter set en kwam uit op de Benro Master serie, deze filters hebben haast geen kleur vertekening. werd door een zeer vriendelijke en enthousiaste dame aan de telefoon geholpen, om 1630 de bestelling telefonisch geplaatst en volgende dag al om 1100 uur de spullen binnen, en het advies was top de filters voldoen volledig aan mijn verwachtingen.
ik ben al klant bij camera nu vanaf het moment dat ze nog op het zoldertje zaten een paar straten verderop. en blijf trouw terug komen naar deze fantastische zaak. Bedankt camrea nu

Dorothea B. 06-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

De shop heeft een duidelijke website. Hanteert eerlijke prijzen. De aankoop was keurig verpakt en werd snel geleverd. Wel even oppassen bij het aangeven van de afleveringsvoorkeur, dit i.v.m. wellicht onnodige extra kosten.

Mr. Snaak 06-11-2018 Via de website gekocht

Snel, Betrouwbaar

Ergens anders verkeerde telefoonhouder gekocht, na lang zoeken hier precies de onderdelen gekocht die ik nodig had. Zo geld bespaard. Snelle levering, dikke +1. Mijn naam stond niet op het pakketje dus duurde 1sec langer bij het afhalen.

Marijke 06-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf met duidelijke website!

De shop van Camera.nu is duidelijk en overzichtelijk en bezit goede informatie over de voorradige en niet voorradige producten. In ons geval was het voorradig en binnen 24 uur werd het gekochte product uitstekend verpakt ongeschonden afgeleverd.

Eveline 06-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu.nl: zowel online als in de winkel de beste service!

Cameranu.nl is een winkel zoals je die anno 2018 zou willen: up-to-date met de nieuwste ontwikkeling op het gebied van foto- en videografie en alles wat daarbij hoort, maar bovenal zowel online als fysiek in de winkel de allerbeste service! Cameranu.nl is niet te vergelijken met andere fotozaken, ze onderscheiden zich door hun grote aanbod, persoonlijke begeleiding en ontzettend veel vakkennis.

A van den Heuvel 05-11-2018 Via de website gekocht

Besteld en binnen 24 uur in huis, TOP . Geweldig.

Wat ze bieden, krijg je ook . Van b.v. batterij voor je camer of een telelens. Binnen 24.00 uur in huis.

Henk van Beek 05-11-2018 Via de website gekocht

Had nooit gedacht dat het produkt zo mooi resultaat geeft

Bestel al jarenlang bij cameranu en altijd tot tevredenheid ook als ik informatie wil weten over bepaalde producten.

An 05-11-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Ik was opzoek na een zwart scherm voor beginner fotografie en kwam hem tegen op cameranu.nl niet te duur en goed kwaliteit. En was er al binnen paar dagen . Kon er snel gebruik van maken :)

Wolter 05-11-2018 Via de website gekocht

Met veel plezier....

Ik kom al bij CameraNu sinds de tijd dat ze op een zolderkamertje zaten. Ook toen was het aankopen een leuke aangelegenheid (alhoewel je je kont nauwelijks kon keren ;-) ) Ook nu nog heerst dezelfde mentaliteit: genoegelijk iets kopen.
Ik weet, ik heb grijze haren, maar de verkoopster had naast een hoop humor, ook de vanzelfsprekendheid om de 10kg verpakking in mijn achterbak te leggen. Spaarde haar 'een bezoek aan de sportschool', met een lach!
Product is natuurlijk dik in orde en tegen een scherpe prijs, dat vergat ik bijna om te zeggen....

Mriek 05-11-2018 Via de website gekocht

Altijd top!

Ik bestel altijd mijn camera spullen bij cameranu. Goeie service, nette prijzen, snel in huis, en 5 jaar garantie geven voor mij steeds weer de doorslag. Keuze is voor mij dan ook altijd snel gemaakt voor deze (web)winkel!

Jootjuh 05-11-2018 Via de website gekocht

Prima shop.

Prima winkel. Ik werd nog gebeld over een accu. men vertelde mij dat hij in back order was. Heel netjes.

T. van Poorten 05-11-2018 Via de website gekocht

berlebach statief 553

Prima service, geen moeite om nog even een bijpassend foedraal van manfrotto erbij te zoeken en daarna terug te bellen.
Zondag besteld en geleverd zoals afgesproken.
Ben zeer tevreden.

Marcel 05-11-2018 Via de website gekocht

Om echt vrolijk van te worden

Samengevat:prijs,kwaliteit,snelheid,financiele afhandeling goed op orde. Kunnen veel internet bedrijven nog wat van leren. Volgende keer eerst hier shoppen daarna pas verder kijken.

PasNem 04-11-2018 Via de website gekocht

Snel besteld

Makkelijk wegwijs in deze website. Ook de bestelling is makkelijk. Daarna snelle levering. Producten van hoge kwaliteit en in verschillende prijsklassen te verkrijgen. Helemaal blij met mijn bestelling!

Leni2008 04-11-2018 Via de website gekocht

Good & fast service

Good prices & fast delivery.
I have chosen this store as they had a very competitive prices.
They have a good assortiment of photography products.

G.J. Lammersma 04-11-2018 In de winkel gekocht
Cameranu Urk

TOP service

Wist welke body ik wilde aanschaffen, had alleen info nodig over de lens.
De hulp aan de balie was erg uitgebreid en had alle tijd om mij te helpen.
Met een zeer tevreden gevoel en de nodige onderdelen weer naar huis.

SD 04-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van de produkten en erg goed verpakt, goed aangegeven wanneer het bezorgd zou worden

C Aarts 04-11-2018 Via de website gekocht

Verrekijker besteld. Prima product en prima levering

Nav bestelling nog een vraag verstuurd per mail die direct ook beantwoord werd in de avond. Prima service, snelle levering ook

Johan 04-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goede service. Artikel goed stevig verpakt per post verstuurd. Prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Karen Broeks 04-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en goede prijs/kwalitiet verhouding.

Een goede camera gekocht. Ik had wat vragen en daarbij ben ik goed geholpen. Echt top bedrijf en goed personeel.

Ruud 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima service!

De medewerkers nemen ruim de tijd voor vragen en uitleg over de artikelen.
Indien voorradig worden artikelen die via internet besteld zijn de volgende dag bezorgd.
Zoals service behoort te zijn.

Wicher 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima product, zeer snel geleverd!

Ik heb gekozen voor Cameranu.nl omdat ze op hun website goede informatie geven. De prijs is concurrerend. Bovendien weet ik dat deze zaak goede service biedt. In dat geval kan ik ook terugvallen op de fysieke winkels. Prima zaak!
De bestelling werd opvallend snel geleverd. Een goede samenwerking met PostNL…

Harold. 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Ongeloofelijke snelle levering,woon zelf in limburg maar inderdaad als ik voor 12uur middernacht bestel heb ik het de dag erna in huis toppie.

Piet Brouwer 02-11-2018 Via de website gekocht

duidelijke site, snelle levering en goede mailcommunicatie

De site was duidelijke. ik kocht een tweedehands artikel voor een redelijke prijs. Bij levering bleek de lens in zeer goede staat. De levering was al de volgende dag met een duidelijke mailcommunicatie

Sarah Muirhead 02-11-2018 Via de website gekocht

Great service!

I buy from Cameranu.nl regularly and my purchases always arrive on time. Being able to choose a delivery time, or location is very helpful. This way I know I never miss a delivery.

Theo Kuyt 02-11-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Urk

Goede inruil en geweldig fijn geholpen

Heb hier in het verleden ook al eens wat gekocht, was toen al heel prettig winkelen en ook nu weer bij de aanschaf van een nieuwe camera een feestje! Bij binnenkomst waren er behoorlijk wat klanten voor mij maar de volgnummers werken goed en tevens kun je dan even wat rond neuzen want er staat daar heel veel uitgestald om te uit te proberen en te testen. Er staat daar een geweldig team voor je klaar om je te adviseren en te helpen met de juiste keus. Eerst volgende aanschaf is zeker weer bij CameraNu!!!

K.v.Alphen 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle retour afwerking

Een verrekijker besteld en betaald. Dit als kado voor iemand die een verre reis ging maken.
Bleek uiteindelijk een prima verrekijker te zijn maar te groot/zwaar om mee te kunnen nemen ivm binnenlandse vlucht in SA. De verrekijker terug gestuurd en is zeer snel verwerkt, incl retour betaling !

J.Massuger 02-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig Snelle Service!

S'middags Meike Fish Eye lens besteld, Sochtends al in huis! Eerst werkte AfterPay niet, gebeld en kreeg gelijk een iDeal link toegestuurd. Toen dat alles eenmaal was afgerond kreeg ik hem zelfs vroeger binnen op de dag dan verwacht!
Daarom als motiverend cijfer een 9 omdat je altijd moet blijven streven naar perfectie! Ook als het er al is! Mijn dank is groot!

Thijs 01-11-2018 Via de website gekocht

Super snel zonder moeite!

Ik heb meerdere spullen gekocht hier en ze zijn allemaal met de zelfde goede service afgehandeld op een snel en goed tempo de volgende dag bij je in huis super geregeld en grappig gedaan mat de verzend video love it!

Frank 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede service

Snel, vriendelijk, correct aan e telefoon. Wat toegezegd wordt, wordt ook zo gedaan. geen lange wachttijden aan de telefoon

Jeroen 01-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vlotte service

Duidelijke omschrijving van het product. Voldeed aan de verwachting.
Snel en vlot geleverd voor een prima prijs.
Product was ook netjes en zorgvuldig verpakt.

Inmiddels ook diverse andere dingen besteld via de webshop en altijd wordt alles netjes en goed afgeleverd.