Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

StudioMAASGOUW 12-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

CameraNu heeft mij voor een reportage zeer snel aan een nieuw Polarisatiefilter van BW geholpen. Het mijne was defect geraakt. Mijn zoon hoorde van deze super snelle service en heeft direct een Sony videocamera gekocht. (die hij ook snel nodig had). Kwaliteit en scherpe prijzen zijn standaard bij CameraNu, snelle levering komt daar nog boven op. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen. Thieu

G 12-07-2018 Via de website gekocht

pakketje snel ontvangen

veel keuzes en voor een goede prijs.
vond deze site gewoon op google toen ik voor een product zocht.
levering was snel.

Theo Gosseye 11-07-2018 Via de website gekocht

Levering-service na verkoop- klantvriendelijkheid ten top.

Over mijn laatste twee aankopen (Pro-camera en printer) ben ik uiterst tevreden.
Zowel wat inlichtingen - duur levering - en nazorg betreft.

MG 11-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle service en snel van begrip!

's Avonds laat gebeld met een wat gecompliceerde vraag. Een vriendelijke dame van de klantenservice snapte meteen wat ik bedoelde. Product besteld (was niet voorradig bij dichtstbijzijnde filiaal). Volgende dag om drie uur product al opgehaald in filiaal!!

Roelie Warnar 11-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Breed assortiment voor betaalbare prijzen...vlotte bezorging en heel klantvriendelijk...Zal deze website zeker aanbevelen bij vrienden en familie...Toppie

HGJ Palts 11-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Altijd snel en correct, prima snelle bezorging, altijd netjes verpakt, in een woord, hier blijf ik klant M.Palts

Samantha 11-07-2018 Via de website gekocht

Microfoon gekocht

Product gekocht en alles is prima geleverd zoals ze beloven. Echt netjes! De volgende dag thuis gekregen en alles op keurige staat.

Tom van Wolde 11-07-2018 In de winkel gekocht

Top zaak !!

2x heen geweest voor advies!
Super vriendelijk geholpen.
Alternatieven geboden .
Rekening gehouden met wensen en budget !!
Top zaak aanrader voor alle camera liefhebbers
Profs en hobbyisten.👍

stippie 11-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik was op zoek naar een nieuwe accu. zocht op internet en kwam gelijk op deze site. prima snelle levering. goed verpakt

Joga 11-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

De bestelde verrekijker is uitstekend verpakt en direct dezelfde dag verzonden en de volgende geleverd. Ook de verdere afhandeling van mails etc. laat zien dat CameraNu.nl een betrouwbare leverancier is. Perfect.

Ruud 11-07-2018 Via de website gekocht

Top!!

Duidelijke site, spullen goed vindbaar, prima prijzen. Snelle verzending en prima volgens afspraak geleverd. Enige tip is misschien wat meer keuze filters bij je verkregen zoekresultaten. Maar omdat ik wist wat ik zocht toch snel gevonden

Marjan 11-07-2018 Via de website gekocht

super service!

Zeer klantvriendelijk en een zeer snelle levering. Als ik ergens niet uit kom bel ik altijd even en word altijd netjes te woord gestaan.

Willem van Cooten 10-07-2018 Via de website gekocht

CAMERANU.NL DAT IS SNEL!!!

Objectief via de website besteld om 23:56 uur en de volgende dag om 17:55 uur is het objectief afgeleverd door Red je Pakketje. Zonder extra kosten.

ulrich 10-07-2018 Via de website gekocht

super blij

Alles is op tijd gekomen en ook bij te kunnen houden waar je bestelling is. alles wordt goed met de klant doorgenomen

wj.snel 10-07-2018 In de winkel gekocht
urk

Duidelijke uitleg van fotoapparatuur en geweldige service

Duidelijk uitleg van de foto apparatuur, deze mensen hebben er verstand van en ze nemen er goed de tijd voor om het een en ander uit te leggen, er is totaal geen tijdsdruk. En de keuze is groot en voor iedereen is er wat te koop. En goede afwikkeling van mijn defecte camera en is in de garantie tijd verholpen. Echt een winkel om terug te komen

MasonKing 10-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon AF!

Ik heb al veel spullen besteld bij Cameranu.nl. Ook kom ik geregeld in de winkel op Urk. Op de site bestel ik als ik precies weet wat ik wil. De producten zijn snel op te zoeken. De bestelling afhandelen werkt ook snel, zeker als je een account hebt.
Naar de winkel ga ik als ik twijfel over een product of hulp nodig heb bij een bepaalde werkwijze of keuze. Soms moet je even op je beurt wachten, maar dat wordt tussntujds heel leuk gecompenseerd met versnaperingen. Als je dan aan de beurt bent, krijg je alle aandacht en uitleg. Niks moet, alles kan en jij bepaalt.
Ook is de service na een koop die toch niet helemaal bevalt, relaxed en goed. Men probeert er altijd met je goed uit te komen.
Nee, Ik kan niet anders dan de loftrompet blazen.

Marc 10-07-2018 Via de website gekocht

goede kwaliteit

Via bol.com gevonden en zeer tevreden mee. Kwaliteit en levertijd zijn beide uitstekend. Goed verpakt aangekomen binnen een dag.

Ellen 10-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Artikel was snel binnen, 's avonds besteld, volgende dag binnen. Netjes ingepakt en verstuurd.
Camera werkt ook top!

Inge 10-07-2018 Via de website gekocht

De shop is gebruiksvriendelijk je vind er direct alles wat je aant zoeken zijt. Ik heb ook niet lang moeten wachten alles werd direct geleverd

Kirsten Blij 10-07-2018 In de winkel gekocht

Alles in perspectief!

Ontzettend blij met mijn Canon 24-70mm objectief.
Medewerker ..... heeft gekeken naar de beste korting qua beschermfilter.
Na een duidelijke uitleg over het mogelijk verzekeren van mijn nieuwe liefde, heb ik deze er meteen bij aangeschaft.Fijn dat die optie er is.Nu ga ik met een gevoel van veiligheid op stap.

ida 10-07-2018 Via de website gekocht

zeer uitgebreid assortiment!

In 2006 kocht ik mijn eerste DSLR-systeem bij CameraNu. Daarna heb ik nog vele malen apparatuur en accessoires bij ze gekocht. Ik heb CameraNu al die (12!) jaren ervaren als een zeer klantgericht bedrijf, zowel on- als offline. Laat me via deze weg alle medewerkers bedanken voor hun harde werken + service! Die inzet is onmisbaar om zulke trouwe klanten te krijgen.

Paul B 10-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Er staat een duidelijke beschrijving en genoeg foto's op de website. 's avonds besteld en volgende dag bij een postnl locatie op kunnen halen!

Bob Visser 10-07-2018 In de winkel gekocht

Goede makkelijke service

Ik wilde een nieuwe cameratas hebben maar kon uit de beschrijving op internet niet goed wijs. Gebeld met CameraNu en er werden twee tassen voor mij gereserveerd. Bij bezoek aan de winkel was het nu makkelijk kiezen met de twee geselecteerde tassen naast elkaar. Prima service, snel beslissen en goede raad.

Emmy 10-07-2018 Via de website gekocht

Nette Service!

Door een storing in de betaling kon ik niet direct afrekenen, terwijl ik een occasion flitser kocht (er was er dus maar 1 op voorraad). Ik kreeg gelukkig een mailtje waarmee ik later op de dag de betaling alsnog kon voltooien en de flitser alsnog mijn kant op kon komen. Top!
De flitser werkt super, is als nieuw en was binnen 1 dag in huis.

Peter 09-07-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak!

De camera is exact volgens afspraak geleverd zoals we gewend zijn bij Camera NU.
Deugdelijk verpakt zodat er geen kans bestond op beschadiging.

karin sevink 09-07-2018 In de winkel gekocht
urk

super fijne service

of je via de winkel of de website besteld,je wordt correct geholpen,er wordt alle tijd voor je genomen,een stukje uitleg erbij,ik ben zoiets 10 jaar klant en met veel vertrouwen in CameraNu. macro fotograferen is leuk,nu je het uitgelegd hebt,dank je wel.

Metin 09-07-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering

Overzichtelijke site, goede productomschrijving en het product is supersnel geleverd in een degelijke verpakking.

quinza buras 09-07-2018 Via de website gekocht

Super snel en goed!

Ik had hem besteld en meteen de volgende dag was hij in huis! Je krijgt de camera.nl doos met daarin de canon doos. 5 jaar garantie! Alles was heel duidelijk. Het enige - puntje is dat er geen sd kaart in zit, maargoed, je kan niet alles hebben! Voorderest helemaal top! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Paul Verhulst 09-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment en beste service!

Ik heb voor CameraNu gekozen vanwege het ruime assortiment en omdat ik niet blij was over de service bij KameraExpress.

De website van CameraNu zit fijn in elkaar en het aanbod is erg groot. De prijs is aantrekkelijk, maar de service maakt het af. Ik heb verschillende producten gekocht, die altijd snel binnen waren.

Een keer wat vragen over het product gehad, maar de klantenservice wist mij hartstikke goed te informeren en mijn vragen te beantwoorden.

Top service, ruim assortiment en vriendelijke medewerkers!

Michel 09-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snelle levering van een Gopro mouth mount. Ik dacht dat ik een 'fake' mount had besteld, bleek dat het toch een origineel onderdeel was dat in de brievenbus zat.

Mmmriek 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Fijne webshop met overzichtelijke website en handige zoekopties. Snelle service en reacties wanneer je vragen hebt.

Noud 09-07-2018 Via de website gekocht

Aanbevelingswaardig

Al jaren een vertrouwd adres, ze hebben kennis van zaken en altijd een correcte en snelle levering. Hier kun je met een gerust hart apparatuur via een website bestellen.

R vd Snoek 08-07-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Met een lastige reparatieklus ontzettend goed geholpen! Er wordt echt met je mee gedacht! Zelfs verder dan de service zou hoeven zijn. Super!

Erik 08-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product voor een goede prijs

Ik zocht een macro lensje voor mijn nieuwe iPhone, op de site van cameranu.nl zo gevonden en ook direct de alternatieven kunnen bekijken. Het bestellen ging heel soepel en snel en de levering was keurig volgens belofte. Al met al een fijne overzichtelijke website, met duidelijke informatie en een betrouwbare levering.

Gerrit 08-07-2018 In de winkel gekocht

De spullen echt aanraken

Met de oprukkende webshops ook heel fijn eens een winkel te treffen waar je ook echt naar toe kunt gaan. Het voorwerk kun je heel goed doen op de webshop. Maar het is mij al eens overkomen dat ik toch een ander objectief bij de camera had gekozen, omdat ter plekke in de winkel even kon kijken en het gewicht in mijn handen kon voelen. Wachttijd kan soms wat lang zijn. Als het korter was, dan had ik een 9 of 10 gegeven. Fijne winkel.

Noorlandt 08-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Kreeg telefonisch een geweldig advies over een keuze tussen 2 camera's het advies was niet te duurste dat waardeer ik zeker

Edwin 08-07-2018 Via de website gekocht

Status verzending

Onlangs op/tech system connectors extensions voor mijn camera riem besteld bij CameraNU. Het viel mij op hoe keurig ik op de hoogte werd gehouden over de status van de verzending. Zo vergaand heb ik dit bij nog geen enkele andere webwinkel meegemaakt!

W.K.J. 08-07-2018 Via de website gekocht

Titel: Ze doen wat ze beloven!

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag thuis geleverd en...direct in gebruik genomen:-) Ook goede communicatie over de status van de bestelling via email.

jesse 08-07-2018 Via de website gekocht

super

prima lens gekregen voor een goede prijs! snel geleverd en veilig verpakt.
ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

7ll__ 07-07-2018 Via de website gekocht

Flitsent snel

Objectieven en bodys worden netjes de volgende dag bezorgd wanneer je het besteld via de website. Zelf geen mankementen meegemaakt, spullen worden altijd in goede staat geleverd.

C.Th. 07-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag al kunnen ophalen bij een PostNL punt. Artikel was degelijk verpakt. Service en levering S U P E R !!!

ronny bervoets 07-07-2018 Via de website gekocht

TOP

1001 artikelen aan geweldige prijzen. super snelle levering ook naar belgie toe. ik raad het aan aan al de mensen die ik ken .

Koopie 07-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product!

Ik heb flink wat sites bekeken, maar kon minder makkelijk zoeken dan op deze site. Ik had voor een heel specifieke taak een bepaalde set filters nodig. Die kon ik hier vrij gemakkelijk vinden

F. Siert 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Tijdens het zoeken naar dit specifieke artikel kwam ik op de site van cameranu.nl terecht: duidelijke omschrijving, goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering. Zeer tevreden

deZwart 07-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, klantvriendelijk, goed product advies!

Toen postnl mijn pakket kwijt raakte heeft de klantenservice van cameranu erg netjes alles afgehandeld. Binnen korte tijd alsnog mijn bestelling binnen. Verschillende medewerkers gesproken en allemaal even hulp aam en vriendelijk! Een aanrader deze winkel.

Marcel 07-07-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering.

Cameranu.nl is voor mij de eerste site waar ik heen ga om foto gear uit te zoeken. Ze hebben alles en de website is overzichtelijk. Ik vind de reviews op de website goed helpen om een mening te vormen en een keuze te maken. Levering is snel. Ook de winkel in Urk is een bezoek waard. Ruime keuze en verkopers die weten waar ze het over hebben.

Sander Meindertsma 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Ik heb hier een Sony head mount voor een action camera gekocht. Ik bestelde deze een paar dagen voordat ik deze nodig zou zijn.
Nu werk ik zelf in de ploegen en ben dus niet altijd thuis wanneer de postbode langskomt. Ideaal dus dat ik het tijdstip (de bezorgdag) kon aanpassen naar een dag dat ik wel thuis zou zijn.
Ook het aanbod in de winkel is goed te noemen.
Hoe de service in de winkel is weet ik niet, want ik ben er nog nooit geweest

Peter B. 06-07-2018 Via de website gekocht

Natuurlijk direct naar CameraNu

Zeer klantgericht en een geweldige service. Het maakt niet uit of ik een draadontspanner koop van twee tientjes of een Canon G3 X van haast 900 euro, de klant is koning.

Maura 06-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Ruim assortiment. Goede beschrijving bij de artikelen. Scherpe prijzen. Bestelling snel geleverd en goed verpakt

Niek Haanappel 06-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Heb een D7500 besteld met een kitlens. De info bij de aanbieding was uitgebreid en goed.
De prijs was prima en gezien eerdere ervaringen uit het verleden de bestelling geplaatst. Alles liep prima alleen voor de TNT Post mail over de track en trace code moest ik even bellen.