Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Astrid 01-03-2019

achtergrondrol besteld. 's Avonds half 11 mijn bestelling ingevoerd en ze kwamen het de volgende dag om 10:00 uur al brengen met een Cameranu.nl busje! Zeker aan te bevelen, zeer betrouwbaar

LauV 01-03-2019

Mijn (geweldige!) nieuwe camera werd de dag na mijn bestelling bezorgd. Keurig klein doosje, factuur en verzendgegevens in de e-mail, perfect!

Ingrid 01-03-2019

Gebeld over een lens die ik op de site had gezien en gevraagd of ze deze naar Apeldoorn konden sturen.
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en supergoed en snel geholpen.
Erg tevreden, de lens was snel binnen, kon hem uitproberen en heb hem gekocht.

Post 01-03-2019

Ik ben naar de winkel toegegaan omdat ik er op internet niet precies uitkwam wat ik precies wilde. Nadat ik uitgelegd had wat ik wilde, ben ik met een nieuwe lens uit de winkel vertrokken! Goede service!

Gijs Schalij 01-03-2019

Deze winkel is betrouwbaar, snel en goed geprijsd. Ik heb hier nu 3x besteld en steeds snel en goed geholpen.

GEE 01-03-2019

Cameranu.nl biedt veel keuze en prima service tegen aantrekkelijke prijzen.

Peter de Heus 01-03-2019

Grote voorraad, goede prijzen en snel en vakkundig geholpen door baliemedewerker

Ilona 01-03-2019

De bestelling was makkelijk te plaatsen en werd snel geleverd. Ik heb een open-box model gekocht, mijn camera ziet er echter goed uit. Ik heb na mijn bestelling nog contact met de winkel gehad over twee ontbrekende handleidingen, de ene werd snel nagezonden en voor de andere hebben ze me doorverwezen naar het goede adres (deze wordt alleen nog digitaal aangeboden).
Samen genomen een goede ervaring met de winkel en de service.

Ben 28-02-2019

Prima service, kop al jaren bij CameraNu, goede service en voorlichting, zeer tevreden

B.J.Kamp 28-02-2019

Ik bestelde een artikel van een bepaald merk, maar was er niet zeker van of het nog in voorraad was. Bij navraag werd mij gezegd dat dit merk verkrijgbaar was. Dus heb ik het artikel besteld. Een uur later werd ik teruggebeld dat het helaas toch niet voorradig was, maar wel een duurdere van een ander merk. Deze werd mij aangeboden voor dezelfde prijs als de eerste. Dit vind ik nog eens service van alle kanten.

Pieter 28-02-2019

Zeer duidelijke webshop met heldere productinformatie en goede foto's. Bestellingen worden snel geleverd en de producten zijn ook goed en veilig verpakt. Graag zou ik vaker in de winkel rondkijken, maar vanuit Zeeland doe ik dat niet 'zomaar' :-)

Iep van der Meer 28-02-2019

Keurige online shop, bijzonder betrouwbaar en vakkundig met een uitstekende helpdesk.

kinker 28-02-2019

Ik vind het een hele mooie webshop als je van zowel video als fotografie houdt

jan 28-02-2019

de samenwerking met deze webshop liep zoals gewoonlijk probleemloos, de goederen waren op voorraad en werden ook nog eens kostenvrij op de vooraf bepaalde tijd geleverd, chapeau!

Sara 28-02-2019

Fijne winkel & online webshop. Ik koop veel bij cameranu.nl en word altijd ontzettend goed geholpen. Iedereen heeft verstand van zaken. En mocht er iets niet werken of ik snap iets niet word je altijd correct geholpen.

Jenny 28-02-2019

Prima shop, makkelijk navigeren, vergelijken en duidelijke info. Al onze materialen met plezier hier gekocht. Ook het retourneren en ruilen voor een ander statief ging vlot! Aanrader : )

De to go plaats voor fotozaken 28-02-2019

In de loop van de tijd heb ik met meerdere fotozaken te maken gehad. Mijn ervaring met Cameranu was de beste, dus dat is nu mijn to go winkel voor al mijn fotografische benodigdheden. De service zo2el in de winkel als aan de telefoon is uitstekend en geeft me iedere keer weer het gevoel dat ik geholpen wordt door iemand met verstand van zaken. Verder zijn alle kontakten uiterst vriendelijk en is de service snel en accuraat. Als iets niet op voorraad is wordt er een realistische verwachtings datum gegeven. Zolang ik zaken met Cameranu doe ben ik nog nooit teleurgesteld, alleen positief verrast.

Richard 28-02-2019

Prima prijs, prima service. Vandaag besteld en de volgende ochtend de camera binnen.

Osnabrugge 28-02-2019

Wauw wat ben ik blij met mijn keuze om een camera te kopen via cameranu.nl. Een canon 7d mark ii tweedehands voor een mooie prijs en hij werkt perfect. Alles is er bij geleverd en de camera was in 1 dag al binnen! Aangegeven werd dat er een klein krasje op de glasplaat zat maar dit is minimaal en amper te zien. Ik ben enorm blij met de aankopen en kan iedereen cameranu.nl adviseren. En zeker ook de tweedehands producten! Bedankt!

Royco 27-02-2019

Bij cameranu.nl een DJI Magic besteld na alle technische gegevens te hebben bekeken. Duidelijke afhandeling in de website en bevestigs e-mails, supersnelle levering via PostNL. Ik ben super tevreden.

Rotger 27-02-2019

Prima snelle levering voor een leuke prijs met een fraaie aanbieding erbij.

Marieke 27-02-2019

Snelle levering, heel volledige productinformatie, handige vergelijkingstool en fijne acties

Rens 27-02-2019

Een objectief dat bij andere winkels 266 euro kost, kon ik tot mijn verbazing voor 129 euro krijgen bij CameraNU als bulkexemplaar. Een geheel nieuw objectief met twee jaar garantie zoals we gewend zijn van de grote camerawinkels, voor minder dan de helft van de prijs die we van ze gewend zijn. De lens kwam beter verpakt dan ik gewend ben van andere cameragiganten en zag eruit alsof deze nog nooit was aangeraakt. CameraNU is in mijn ogen flink gestegen in reputatie na deze aankoop en als er een fysiek filiaal in de buurt was was ik nooit meer ergens anders heen gegaan.

Sem 27-02-2019

De snelle levering en gratis verzending zijn een fijne service van cameranu.nl! De ruime selectie aan producten zorgt er ook voor dat je altijd vind wat je nodig hebt.

Een goede webshop!

Mehmet TURGUT 27-02-2019

I ordered a lot of equipment from cameranu.nl. I am well satisfied by the shipping and the quality of the products. Definitely recommended!!

Maartje 27-02-2019

De prijzen van de producten op CamerNu.nl zijn uitstekend en de levering was perfect, erg snel. Ze zijn ook erg klantvriendelijk.

Ruud 27-02-2019

Perfecte levering, bijzonder snel, 's middags besteld en de volgende morgen in huis.

Evelien Van Den Bossche 27-02-2019

We zijn al jarenlang vaste klant bij CameraNu. Al ons fotomateriaal bestellen we hier. Enorm tevreden over de snelle leveringen. Met zorg worden onze pakketjes aan huis geleverd. Ook vragen worden snel beantwoord indien we deze hebben. Het aanbod is groot en de prijs is correct. Bedankt voor jullie uitstekende service!

Edward van Cuilenborg 27-02-2019

Persoonlijke en deskundige extra informatie over een product dat ik wil aanschaffen. Snelle levering. Topproducten voor prima prijzen. Dat is voor mij CameraNu!

Feico 27-02-2019

Meerdere producten aangeschaft bij camera.nu

Altijd goed geholpen, zelfs bij storing in mijn DJI Mavic hebben ze zeer gied geholpen.
Iets wat niet altijd gebeurt bij webshops.

Richard 26-02-2019

Ben een digibeet. Had eerst bij camera express geprobeerd maar het lukte maar niet. De helpdesk kon mij niet verder helpen. Kwamen met allerlei, voor deze digibeet, suggesties die ik niet begreep. Toen zag ik de advertentie v. cameranu.nl. Geen problemen, makkelijk, snel, bestellen. Makkelijk betalen EN snel in huis Dank U wel.

steph 26-02-2019

Alles liep perfect bestelling vanuit Belgie, had enkele vragen over levering en betaling. Heel behulpzaam en zeer snel antwoord. Perfect dus zeker aan te raden.

Dylan 26-02-2019

Erg fijne webshop met overzichtelijke pagina's en duidelijke beschrijvingen. Daarnaast is het plaatsen van een bestelling makkelijk en krijg je soms ook nog iets extra's bij een aankoop. De bestelling is in 1 dag geleverd. Al met al reden om terug te komen.

Luke 26-02-2019

Groot aanbod aan verschillende producten op het gebied van camera's. Ook aan accessoires ontbreekt er niets. Kortom is er een ruime keuze aan producten en een snelle levering. Top!

MrBackpack 26-02-2019

Overzichtelijke website. Veel aanbod van Peak Design waarna ik op zoek was.
Tevens snelle levering van de gewenste producten. In de avond besteld, volgende dag al in huis.
Tevens de online ondersteuning bij de bestelling(chat) was snel en behulpzaam.

Klant1000 26-02-2019

Tot mijn verbazing was het product wat ik wilde nog goedkoper dan op Amazon! Daarnaast kreeg ik ook nog eens een handig klein statiefje erbij, nou, ik was helemaal enthousiast, de volgende dag kreeg ik lekker snel mijn bestelling binnen. Super tevreden!

Sanne 26-02-2019

Ik vind de shop overzichtelijk en duidelijk. Mijn bestelling was een dag later binnen en was veilig verpakt. Zal hier zeker vaker bestellen :)

Dylan 26-02-2019

Top product van een goed merk! Helaas geen 10 want er zat wel een deukje in m’n case.

Marcel Vink 26-02-2019

Goede sevice en snelle verzending en site ook goed overzicht, Helemaal goed en Toppie!!

Kristine Maaswinkel 26-02-2019

Fijne medewerkers met veel verstand van zaken. Je kunt merken dat ze van het vak houden en plezier hebben in het werk.
Daarnaast biedt cameranu diverse workshops aan wat goed georganiseerd is.

Sebas de Jong 26-02-2019

De producten zijn duidelijk omschreven. Verder was het greenscreen wel erg gekreukt toen ik hem binnen kreeg. Na een strijkbeurt was hij klaar voor gebruik!

Fred 26-02-2019

Besteld en de volgende dag geleverd, m.a.w. daar kan je van op aan en bestel je de volgende keer weer.

Lennert 25-02-2019

Koop er al jaren en tot nu toe is alles altijd perfect verlopen. goede prijs, snelle levering en fijne hulp als je vragen hebt.

Theo Veldhuis 25-02-2019

Geweldige zaak. Ooit online ontdekt. Persoonlijk bezocht toen er een probleem aan mijn camera was. Direct geholpen, geregeld en rondleiding gehad in nieuwe technieken. Genoten en leuke marketing voor deze zaak in Urk.

BRACKE, Bernhard Louis 25-02-2019

Heb deze maand een Metz flitser gekocht naar volle tevredenheid snel geleverd; moet hem echter nog uitgebreid testen. Is lichtgewicht en past goed bij mijn Fujifilm camera XT2

Niels 25-02-2019

Topwinkel, ze communiceren en leveren snel en naar wens. Dat is natuurlijk waar het allemaal om draait bij webshops, duidelijkheid en het vervullen van verwachtingen.

Coen 25-02-2019

Duidelijke website, simpele afhandeling en de voordeurbel gaat al ! Camera.n maakt ondermeer waar, waar ze voor staan. Prima prijs, kosteloze verzending en geheel in lijn met de site.
Volgende keer zeker weer.

Ron 25-02-2019

Snel gevonden op de website.
Bestelling makkelijk te doen.
Een snelle levering.
Dat maakt een mens toch vrolijk?

Gerhard 25-02-2019

Waarom geen 10? Omdat een 10 voor een bedrijf met deze service en hun advies en kwaliteit dan achterover zou gaan leunen..😊 en aangezien we vaker van deze service en kwaliteit willen blijven genieten.."slechts" een 9.

Michel 25-02-2019

Goede snelle (avond)service over de chat, afspraken worden nagekomen, razend snelle bezorging.