Deze score is berekend op basis van 2857 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vera 04-06-2019

Het was erg gemakkelijk om te vinden wat ik nodig had, de website steekt fijn in elkaar, evenals het bestelproces. De bestelling was goed te volgen door mails met informatie. Ik heb de bestelling ook zeer snel en in perfecte conditie ontvangen. Daarnaast heb ik contact gehad met de klantenservice over de tenaamstelling op de factuur die ikzelf per ongeluk verkeerd had doorgegeven, en hierbij werd ik zeer netjes en erg snel geholpen! Super fijn, dankjulliewel!

sjoerd 04-06-2019

Cameranu heeft een uitgebreide en snelle service met goede communicatie en bovenal kwaliteitsproducten. In de winkel werd alle tijd genomen voor het bekijken en testen van de apparatuur. Bovendien had men op al mijn vragen een antwoord en werd waar nodig naslag geraadpleegd. Ik ben daarom dik tevreden over de service klantvriendelijkheid en de producten.

Suus 04-06-2019

Goede en professionele zaak voor fotografen en hobbyfotografen. Geven goed en deskundig advies. Snelle levering van bestellingen.

Haralt Tromp 03-06-2019

Prima site, makkelijk, duidelijk, goede prijs, eenvoudige betaalmogelijkheden en uitstekende levering conform de aangegeven tijden op de site.

Gio68 03-06-2019

Scherp geprijsd producten, goed bereikbare klantenservice, fijne customized service, snelle levering en aangename aftersale service.

Louis de Bakker 03-06-2019

Ik ben meerdere keren in Urk geweest,
Voor mij was het de eerste keer dat ik in Apeldoorn een tekentablet van Wacom wilde kopen.
Ze luisterde goed naar mijn vragen en namen ook nog eens de tijd terwijl het druk was in de winkel, om voor mij een driver bij Wacom te zoeken op de site.
Nou ik ben 100% tevreden met mijn aankoop en ga zeker nog eens terug naar Apeldoorn.

Groet, Louis de Bakker

Antony 03-06-2019

Cameranu.nl is voor mij een bekende (internet)winkel. Ik heb er al diverse artikelen gekocht. Zo ook nu. De website is heel duidelijk en heb je vragen dan worden deze op zeer korte termijn beantwoord. Ik heb zowel digitaal als telefonisch contact met Cameranu.nl gehad en via beide kanalen zijn mijn vragen deskundig en correct beantwoord. Daarnaast Is de service optimaal, vandaag besteld was bij mij morgen in huis. De producten zijn keurig verpakt en zijn aangetekend naar mij verzonden. Ze geven zelfs een extra garantie van 5 jaar op fototoestellen. Waar krijg je dat! Maar het aller belangrijkste is dat Cameranu.nl betrouwbaar is. Kortom ik ben een heel tevreden klant.

Titia 03-06-2019

Mooie prijs, goede service en snelle levering. Kreeg de volgende dag m'n bestelling al. Ideaal!

Amy 03-06-2019

Ik heb mijn vragen via de app gesteld en deze werden snel en correct beantwoord. Ook de levering was super snel en goed geregeld. Door de “open-box” heb ik mijn camera voordelig kunnen aanschaffen. Super blij!

Clara 03-06-2019

De website is gebruiksvriendelijk, erg overzichtelijk en prettig, met duidelijk informatie. Dit is echt wel een site waar je alles kunt vinden om aan de slag te gaan met fotografie. De camera die ik besteld heb kwam netjes geleverd. Ook fijn dat er zoveel verschillende manieren om te betalen zijn. Ik ben zeer tevreden met de service van camerunu.nl.

René 03-06-2019

Artikelen mooi en overzichtelijk uitgestald. Uitstekende hulp en uitleg over gezocht item en eventueel alternatief besproken.
Duidelijke webshop met de mogelijkheid om te zien of en waar items op voorraad zijn.
Bij binnenkomst in de winkel op Urk kun je een klantnummer pakken waardoor je snel en door de juiste persoon geholpen geholpen wordt.

Moon 03-06-2019

Heldere informatie over lens die ik bestelde, goed verpakt product en de volgende dag netjes afgeleverd.
Enig mini-minpuntje: na het plaatsen van de bestelling is er geen info meer over afhandeling van de cash back. Dit moet je dus zelf opzoeken en goed onthouden om e.e.a. na een maand af te handelen.

gla180 03-06-2019

Site is eenvoudig om je keuze te kunnen maken, goede vergelijking te zien en te maken.
Mocht je nog vragen hebben is het eenvoudig om iemand te bereiken en zodoende de benodigde informatie te krijgen en je keuze te maken.

Hester 03-06-2019

In de ochtend gebeld voor advies. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en ben goed geholpen. Daarna meteen mijn flitser besteld. Supersnelle levering! s'Morgens besteld, dezelfde avond in huis. Netjes verpakt en geleverd. Kortom, top!

Ko van Leeuwen 02-06-2019

Het was op een zaterdag, dus ja, dan moet je even geduld hebben. Maar de service was uitstekend. Dat wat ik moest hebben bestaat niet, maar er werd ruim tijd uitgetrokken om met een andere oplossing te komen.

Talitha 02-06-2019

Een tijdje terug had ik tussenringen besteld maar niet gekeken naar de aansluiting van mijn camera. Het was a ipv e mount. Super netjes afgehandeld met terug sturen en geld terug. Maandje later de goede besteld, super snelle levering en goede services! Ben erg blij met de tussenringen

Petra 02-06-2019

Klantvriendelijke site en supersnelle bezorging. Alles keurig verpakt. Ben erg blij met de camera en met cameranu.nl.

Dario 01-06-2019

CameraNu heeft altijd wel wat ik zoek en een beetje optijd besteld al de volgende dag in huis helemaal perfect. Retour sturen ook geen enkel probleem, al een paar keer opzoek geweest naar de juiste maat tas en al meerdere keren deze terug moeten sturen tot ik de perfecte gevonden had keer op keer zonder vertragingen of problemen.

Marco 01-06-2019

De order voor mijn nieuwe camera werd opgehouden door de twee extra batterijen die niet op voorraad waren. Men vergat dit te communiceren. Toen ik contact met ze zocht omdat ik de camera voor een bruiloft wilde hebben, loste men dit meteen netjes en snel op. De volgende dag had ik de camera met extra batterijen. Top!

Eline 01-06-2019

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website! Een paar klikken en het ligt een dag later op de mat, super service! Heel blij met het geleverde product, tevens goede verzending zonder risico's!

Tanja Heuverkamp 01-06-2019

Ik had 2 bestellingen geplaatst en had spijt van de aankoop (statief en externe flitser) dus teruggestuurd. De levering werd snel geleverd en ook de retour snel en goed afgehandeld. Top site en goede afhandeling van RMA.

Bert Kwakkel 31-05-2019

Bij CameraNu wordt ik altijd deskundig geholpen. Men neemt de tijd om je goed voor te lichten en vragen worden geduldig en adequaat beantwoord.
De voorraad is groot en het is bij mij nog niet voorgekomen dat het gevraagde artikel niet op voorraad was.

Rob 31-05-2019

Na lang zoeken en vergelijken met andere winkels besloten om mijn foto toestel te bestelling bij cameranu.nl. De goede prijs en het feit dat ik 5 jaar garantie kreeg heeft mij doen besluiten om hier de camera te bestellen. De website is zeer overzichtelijk. Het bestelproces ging snel. Ook fijn dat je de leverdatum zelf kunt inplannen.

Sven Dube 31-05-2019

Top service and really fast delivery, every thing was perfect. I can recommend the shop.

Heilko 31-05-2019

Prima winkel waar je door kundige mensen adequaat en snel geholpen wordt. Ook online bestellen gaat prima, onlangs vrijdagavond nog 'even snel' een bestelling gedaan, deze werd keurig de dag daarna geleverd. Aanrader!

Fred Streefkerk 31-05-2019

Ik ben al jaren klant van CameraNU. Steeds werd en word ik op een fantastische manier geholpen, voorgelicht en blijkt dat zij keer op keer met je meedenken.

C zwart 31-05-2019

Belangrijk. Krijg goed voorlichting en correctie bediening. E. Geduld bij uitleg als ik het niet gelijk begrijp.

Ype Poortinga 31-05-2019

Spullen vlot geleverd, dag erop het product in huis. Meerdere keren hier besteld en nooit klachten gehad.

Onno 31-05-2019

Een overzichtelijke website/webwinkel. Goede spullen en een betrouwbare ondersteuning. Het product binnen de levertijd gekregen. Degelijk verpakt. Voor de levering op zondag iets meer betaald, wel jammer dat gekochte product dan pas aan het einde van de dag geleverd wordt.

Arthur 31-05-2019

Levering was zoals beloofd, product in prima staat. Ik zal hier zeker terugkomen

Esmee 31-05-2019

Super webshop waarbij alles snel verzonden wordt! Producten worden goed ingepakt en geleverd dus al met al zou ik het zeker aanraden!

Hennie 30-05-2019

Super goed geholpen aan de telefoon en een hele snelle levering van hetgeen ik besteld had.

Cyn 30-05-2019

Duidelijke omschrijving van het product. Alles is goed vindbaar op de website. Snelle levering en producten waren netjes verpakt voor verzending.

GJM Volker 30-05-2019

Ik koop al vele jaren bij cameranu en ben over de service zeer tevreden. Vlotte levering, in de winkel goed advies, en als er al eens iets is, wordt het zonder problemen opgelost.

Anton. 30-05-2019

Webshop overzichtelijk, uitgebreid assortiment. Na betaling prima afgeleverd.
Ga zo door.

Kayley 30-05-2019

Een hele fijne webshop om op te bestellen. Onwijs snelle levering ook, heel fijn! :) producten netjes ontvangen, goed ingepakt om schade te voorkomen tijdens de leveren. Al met al een hele fijne ervaring.

Dewi 30-05-2019

Snelle levering duidelijke beschrijving product voldoet aan verwachtingen dikke 10 voor ons

Arjen 30-05-2019

Fijne winkel, heb de Sony A77 gekocht en werd dezelfde dag geleverd zodat hij meekon op onze vakantie.
Super!!

Eric Paul 30-05-2019

Al eerder spullen via deze site gekocht en net als vorige keer was de bestelling de volgende dag in huis.
De site is duidelijk en de omschrijving van het product is dik in orde.
Ik ben ook dik tevreden over de actie cam een Nikkei extreme X8S.
Verwacht geen GoPro Hero 7 qua stabiliteit maar met de beeld kwaliteit is niets mis mee.
Ben er zeer te vrede over.

X-Dance 30-05-2019

Duidelijke website, snelle klantenservice en fijne retourservice.

Ik had problemen met een gekocht product. Ik ben over de telefoon geholpen tot het punt dat we er beide niet uit kwamen. Vervolgens werd meegedacht naar een oplossing toe. Erg fijn!

Ron 30-05-2019

Nette klant behandeling waarbij er goed geluisterd wordt naar de wensen van de klant en een zeer goed professioneel advies.

Wil 30-05-2019

Goede prijs en vlotte levering van het artikel, waardoor het kort voor de vakantie toch op tijd binnen was.

Anneke 29-05-2019

Alles is uitstekend verlopen. Ik was op zoek naar een compactcamera en heb veel informatie gezocht. Ik kwam door deze zoektocht op deze webshop uit. Zij zijn specialist in camera's. Dat straalt de website uit. Ook vertrouwen. Duidelijke omschrijving. Ook hoeveel garantie. Garanderen snelle levertijd. Ook heel persoonlijk. Ze belden mij om een
Aantal dingen af te stemmen. Camera is snel geleverd. Goed verpakt. Betaling is gebruiksvriendelijk. Ben heel blij met de fotocamera.

ferrr 29-05-2019

fijn geholpen door een medewerker die mij tot de keuze liet uitkomen van de Canon 77d.
Erg fijne camera die mij goed in de hand ligt en vollop instellingen mogelijk die geschikt zijn voor het gebruik wat bij mij past. Wat tevens fijn is is dat erg een hulpfunctie in zit voor de beginnende fotograaf. Canon heeft een goede inhaalslag gemaakt ten opzichte van andere merken. Voorheen Nikon maar ga niet meer terug. Ongekend hoe zij dit aanpakken bij canon. Tevens fijn dat cameranu de tijd neemt om tot de juiste keuze uit te komen.
Overigens werkt de camera ook goed met de grip van jupio. Mocht je net wat extra capaciteit willen erg handig om deze erbij aan te schaffen (het is dezelfde grip als de 800d) camera is gelijk aan de 800d, maar wat fijner afgewerkt

de Jong 29-05-2019

Makkelijk en snel online besteld, zonder gedoe, lekker vlot de bestelling in huis. Bestelling is goed aangekomen, zat mooi stevig en goed beschermd verpakt met niet teveel verpakkingsmateriaal (in kader van duurzaamheid). Helemaal goeie service. Zou hier een volgende keer zeker weer bestellen! Snel, en veilig in huis zonder gezeur :)

Bas Koole 29-05-2019

Naar aanleiding van mijn vraag aan de balie beneden werd ik meegenomen naar het professionele gedeelte boven, waar goed mee werd gedacht met mijn vraag en hierdoor het juiste product heb aangeschaft.

Peter 29-05-2019

Mooie duidelijke website met een groot assortiment en veel op voorraad.

Duidelijke leveringsvoorwaarden en morgen al in huis.

John 29-05-2019

Snelle levering, goede website, goed verpakt en goede track and tracé. Ontvangst mail en verzend mail heel overzichtelijk.

Wouter 28-05-2019

Website is erg duidelijk en de levering snel en zorgvuldig verpakt. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Kelly Hartog 28-05-2019

Top winkel, om 22:30 besteld en keurig volgende dag in huis. Van te voren advies gevraagd over mijn aankoop en heel vriendelijk te woord gestaan.