Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Entlebucher 09-01-2011

Scherpe prijzen, overzichtelijke site, goede informatie en snelle levering.

SLS 09-01-2011

De levering was uitstekend. Op zondag besteld, op dinsdagochtend geleverd. Het artikel was keurig verpakt en werd kosteloos aangetekend verzonden.
Ook bij vorige bestellingen verliep de levering uitstekend. Verder heb ik (nog) niets met de webshop te maken gehad.

kamelion 09-01-2011

Weer een keurig en snel afgeleverde bestelling tegen een uiterst scherpe prijs. Ik ben uitermate te vrede over de snelheid van levering en de snelle reacties.

wilsan44 09-01-2011

Zeer goed, product niet op voorraad doch dezelfde week geleverd. Zeer goed.

henk400 09-01-2011

Gewoon lekker snel te bestellen. Vlot geleverd (de volgende dag) En vooral niet te vergeten: GOEDKOOP

Omer Gunaydin 09-01-2011

Ik heb mijn Sony Alpha NEX-5 camera voor mij liggen het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik had het product al lange tijd willen aanschaffen via een andere winkel.
CameraNU.nl is goedkoper geweest dan de andere winkels. Ik heb mijn product snel ontvangen. Een apparaat dat ik al lange tijd geleden had moeten aanschaffen.

wernerenellen 09-01-2011

Snelle levering, keurige afhandeling. Top!

jjvl 09-01-2011

Levering foutloos, volledig en erg snel, net als de vorige keren

S. Mac Intosh 09-01-2011

Ik heb geen enkele negatieve ervaring om te melden.

Cameranu.nl heeft mij meer service verleend, dan in de voorwaarden aangegeven staan.

een dikke 10.

D.W.H. Beek 09-01-2011

Nadat bol.com mijn bestelling ruim voor de kerst had weten te verzieken: gestuurd met de verkeerde aflevercode, waardoor de chauffeur niet vaker mocht aanbieden het de printer onmiddelijk retour ging. Helaas zonder bericht aan mij, dus kwam ik daar pas achter toen het te laat was. nadat ik het geld van bol had terugekregen hebn ik binnen 2 dagen bij cameranu.nl besteld en ontvangen, tevens voor een lagere prijs dan bij bol.com.
Bus een aanrader.
De printer is overigens door de ontvanger van het kado zeer geschikt bevonden, hij is er erg teveden over, maar dat zegt meer over canon dan over cameranu.nl

MrScotty 09-01-2011

Bestelling zijn gemakkelijk te doen via de website en worden snel geleverd. De levering wordt goed verpakt en is te volgen via een tracker. In dit uitzonderlijke geval zat er een foutje in de levering. Mailtje naar de aftersales die vroegen het produkt terug te sturen, via een antwoordnummer, en een begeleidend schrijven toe te voegen wat er 'aan mankeerde'. In de afhandeling hiervan een mailtje toen het retour product was ontvangen en een nieuwe tracker toen het vervangende product werd verzonden.
Naar mijn mening leer je een bedrijf pas echt kennen (en waarderen) als er iets mis gaat en hoe dit wordt opgelost. Voor cameraNu geldt een dikke plus.

bakkerl 08-01-2011

Alles wat op de site op voorraad stond, was ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel de zelfde dag nog.

Ik ben de bestelling wezen ophalen omdat ik nog een tas erbij wilde hebben. Omdat het vanaf een foto lastig te zien is wat de werkelijk maat is van een tas, wilde ik deze ook echt bekijken. Alle tassen waren ook aanwezig en een medewerker had ook alle tijd om mee te kijken, passen en tussen de vele modellen die ene op te zoeken.

King Leonard 08-01-2011

Klantvriendelijke communicatie, snelle (gratis) verzending en camera/toebehoren keurig verpakt.

Brimi 08-01-2011

Prima webshop. Wilde betalen via I-deal daar ging iets mis mee. Heb telefonisch contact gehad, werd direct een linkje toegestuurd zodat ik alsnog kon betalen.Had het product de volgende ochtend al in huis.

marleenr 08-01-2011

Prima bedrijf, vlotte aflevering voor weinig verzendkosten!

P.Th.Bunschoten 08-01-2011

Ik heb -- in de tijd voorafgaande aan deze aankoop -- diverse malen uitstekende en ter zake doende antwoorden en adviezen gekregen op vragen betreffende mogelijkheden tot uitbreiding van mijn Canon 450D met tele-mogelijkheden.
Hoewel ik daarbij steeds aangaf nog niet aan aankopen toe te zijn, ben ik altijd vriendelijk, geduldig en deskundig te woord gestaan.

Ook de bestelling, betalingsafhandeling en levering van deze camera (Powershot)verliepen snel, correct en keurig.

mgeerdink 08-01-2011

Fijn dat een internetwinkel kan waarmaken wat het belooft. Snelle levering, alles goed gedocumenteerd.

feveen 08-01-2011

ik had nog nooit zaken met jullie gedaan. door het kieskeurig oordeel een de mooie winkel durfde ik het zeker aan. service was op alle fronten prima!!
ik overweeg nu de aanschaf van een objectief via jullie webshop.

gina41 08-01-2011

Op bijna alle punten een dikke 10 behalve vwb het inpakken, alsof het er zo ingesmeten is. Houd er rekening mee dat TNT er ook nog wat mee doet!

sande145 08-01-2011

Overzichtelijke en duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering

friesland2011 08-01-2011

Zeer duidelijke en overzichtelijke website. Prima prijsstelling en uiterst snelle levering. complimenten!

jan Brouwers 08-01-2011

Zeer goede E-mail service en een duidelijk en goede beschrijving over het product.
De verzending was vlug en goed ontvangen.
Ik ben uiterst te vreden.

Frits Rood 08-01-2011

Bestelling ging uitermate makkelijk, daarna snelle juiste levering: klasse!

savik 08-01-2011

Duidelijke foto's, vaak van meerdere kanten van het product, ook erg handig dat je aan de zijkant altijd het menuutje blijft zien waarin je precies ziet waar je bent zodat je altijd snel terug kunt klikken of op een ander product (voor de vergelijking). Verder ook handige tips over welke producten bij elkaar passen (of in welke tas endergelijke).

Bij retouren wordt ook zeer adquaat gehandeld: direct een ontvangstmail als het product ontvangen is en het geld wordt snel teruggestort.

MaNu1960 08-01-2011

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Snelle afhandeling van de bestelling.

Schiphol1 07-01-2011

Binnen beloofde tijd geleverd en alles volgens afspraak.Betaling geen probleem.Mails ter bevestiging en nazorg.

Floris84 07-01-2011

Overzichtelijke webshop, goed productassortiment en fantastische after-sales.

Dai.biscuit 07-01-2011

Ik heb de camera snel binnen gekregen, in perfecte staat. Ik ben er zeer tevreden mee.
Bedankt voor de snelle levering.

hvp23 07-01-2011

ik heb 2 keer een camera bij deze webshop gekocht . ik goede ervaringen hiermee gehad . snelle levering . een email werd direct beantwoord.

Koper 28-12-2010 07-01-2011

Zo als het hoort.

Bestelling geplaatst voor 21 uur, Betaald en de dag er na antwoord dat de betaling goed ontvangen was.
Binnen te twee dagen aan mijn deur bezorgd.

Scherpe prijzen en zeer vriendelijk en responsief via mail.

AGS 07-01-2011

Na bestelling wilde ik deze aanpassen. Dit was geen probleem. Levering was supersnel. 's Middags besteld, dag later in huis.

paarden2 07-01-2011

De levering is erg snel. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de vordering van het canvas doek. De kwaliteit is goed. Wel jammer dat je geen optie hebt om het canvas doek te kantelen. Dus de foto anders afdrukken.

rijant 07-01-2011

Alles prima geregeld snelle levering snelle bevestiging van je bestelling en een prima site met informatie

Nomen Nescio54 07-01-2011

Snelle levering als toegezegd. Op vraag per email bijna direct antwoord. Super geregeld en alles keurig voorzien met factuur, track en trace en bevestigingen. Webshoppen zoals het hoort, zonder zorgen, betrouwbaar en adequate reactie.

Ikke291940 07-01-2011

Goede inlichtingen over de scanner en supersnel geleverd. Dinsdagmiddag besteld,woensdagochtend in huis!

HEFG 07-01-2011

Heldere info op de website. Voldoende info over het product. Snelle web-betaling en idem levering.

tobo 07-01-2011

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij deze mensen. wordt elke keer keurig op tijd en onbeschadigd afgeleverd. Laatst pakketje kwijt geraakt. Na overleg werd gewoon een nieuw gestuurd. Keurig toch!

SirSebstar 07-01-2011

Geen 10 voor de website omdat na het aanmaken van de boodschappen in het mandje en het bestellen ervan, na afloop NIET zoals verzocht via Ideal is betaald, althans dat de pagina dat niet automatisch naar voren leit komen.. Dankzij de persoonlijke interventie van personeel is dat wel goed gegaan, super bedankt

reprap 07-01-2011

snelle levering ,prima verpakt en super snel
Feed back en track en trace prima

anonymus11 07-01-2011

Als onverwachte service kreeg ik een aandachts-mailtje met (betalings)-link toen de internetbetaling fout dreigde te gaan,dit is als bijzonder prettig ervaren: voorkomt onnodig napluizen waar iets stagneert en /of is fout gegaan.
Ondanks deze korte vertraging levering conform beweringen op de site, met een compliment ook voor TNT gezien het barre weer.

mooren 07-01-2011

Ik had dez site van familie ontvangen omdat de beoordeling van de snelheid de kwaliteit en de service zo goed bevallen was. ik dat nu nog sterker bevestigen.

sinsel01 07-01-2011

De website op zich is duidelijk en overzichtelijk.
In mijn geval was ik opzoek naar een uitbreiding op basis van mijn huidige set, Nikon D50 met Sigma lenzen. Na ontvangst bleek dat mijn lenzen niet herkend worden door de D3100, waardoor onder andere de autofocus niet meer werkt.
Hierop de site nogmaals geraadpleegd. Misschien had ik iets over het hoofd gezien? Dat bleek niet het geval te zijn. Ook op de site van Nikon wordt hier met geen woord over gerept. Erg jammer, het zou teleurstelling en ergernis voorkomen hebben.
Camera is nu retour gezonden en ik ben in afwachting van het terugstorten van het geld.
Vanuit Cameranu in ieder geval zeer snel een reactie ontvangen van de ontvangst van de camera en dat het geld onder weg is.
Los van mijn teleurstelling, de service van Cameranu is prima.

50peter04 07-01-2011

Prijs en kwaliteit en de prettige behandeling van de medewerkers.

jakostense 07-01-2011

Snelle levering zoals beloofd op de web pagina.
After sale nog moeilijk te beoordelen ,gelukkig nog niet nodig gehad.

Fotoman13 07-01-2011

Geweldige service!! De serialcode van de bijgeleverde cd was onleesbaar. Zonder problemen kreeg ik een ander pakket toegestuurd.

Rob Broekhof 07-01-2011

Helaas bestelde ik net na 16:00 op 30 december waardoor ik de levering niet meer op 31 december binnen had. De eerst mogelijke levering was op dinsdag 4 januari en dat werd gelukkig gehaald!

frans6nl 06-01-2011

Verrassend goed te bereiken winkel, ondanks de drukte werd ik vlot geholpen. En de prijs van 188,95 is voor die tomtom niet verkeerd. Vorige aankoop,een lens, via de webshop gekocht. Keurig verzorgde levering kan niet ander zeggen.

Molenaar48 06-01-2011

Dit was voor mij de eerste keer dat ik on-line iets kocht en het is vlekkeloos verlopen. Ik zou het zo weer doen als ik iets nodig heb.

rensvdh 06-01-2011

Voor mij de eerste keer, dat ik een aankoop doe op internet. Het weer heeft mij daarbij geholpen, gladde wegen en geen koopmogelijkheden in de buurt. Wat me bevalt is de snelheid van reageren en bezorging. Wat ik mis is het produkt zien en voelen. Bij de aanschaf van een camera wil ik graag even het gewicht voelen, door de lens kijken en zien wat de camera kan. Ik heb dus een camera gekocht, die ik bij een kennis gezien had. Behalve dit manko alle lof voor Cameranu. Ik kom zeker terug.

cam dude 06-01-2011

snelle levering en goed telefonisch bereikbaar voor vragen.