merel-r 05-01-2011

Via een prijsvergelijk site, kwam deze site het goedkoopst uit de bus voor mijn fotocamera. De camera besteld en inderdaad...de volgende dag had ik mijn aankoop rond avondetenstijd binnen!
Alles zat ook goed verpakt, dus helemaal tevreden.

karsensh 05-01-2011

Het was een prima aanbieding en de levering was supersnel!

Rijskamp 05-01-2011

Nog geen ervaring met aftersales, maar altijd zeer snelle levering. De prijzen zijn niet altijd even scherp, zodat je soms toch wel de neiging hebt om een product bij de concurrent te bestellen.

Jeijb 05-01-2011

Reeds verschillende aankopen gedaan bij camaranu.nl.
De nu gekochte printer was duidelijk het goedkoopst.
De levering gebeurde meteen nadat ik die de vorige avond had besteld. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

bob1960 05-01-2011

Duidelijke site en zeer snelle levering. Dat ook nog eens voor een heel scherpe prijs zonder bezorgkosten.

hansholle 05-01-2011

Op internet uigezocht, een mooie lens van canon de 55-250mm f4,5.6 IS lens, en gezien het mooie bundelpakket ook gelijk uv filter en lensdoekje erbij voor de laagste prijs.Ook nog flitser en tas erbij gekocht om de set kompleet te maken.en inderdaad de volgende dag alles in goede staat in huis en maak inmiddels de meest mooie foto's. Zal ook zeker mijn eventuele volgende aankoop bij camara.nu doen.

joopvandijk 05-01-2011

Alles keurig netjes geregeld cameraNu is een mooie winkel met een uitstekend assortiment voor elke beurs

A.Weitenberg 04-01-2011

Makkelijk en overzichtelijke website en een zeer snelle levering. een zeer tevreden klant.

Chris Brienoord 04-01-2011

Keurig bediening door een misverstand via After sales perfect opgelost.

Riket 04-01-2011

eerst op de website artikel gezocht, toen telefonisch informatie gevraagd en zeer goed geholpen. Daarna bestelling geplaatst en de volgende dag werd het product geleverd. Dezelfde dag gebruikt en voldeed aan de verwachtingen. zeer tevreden

J.Vonk 04-01-2011

goede en gemakkelijk in te vullen webshop, bestelling en levering is uitstekend verlopen.

Mat Cremers 04-01-2011

Gewoon bestellen en de dag erna leveren, zoals aangegeven. Perfect.

DutchMountains 04-01-2011

Heldere website, duidelijke stappen in afrekenen. Gratis verzending was zeker fijn. Directe feedback van status in voldoende email-stappen (bestelling ontvangen, betaling ontvangen, bestelling verzonden - incl trackin-nummer).Zoals toegezegd de volgende dag de camera netjes en goed verpakt aan huis afgeleverd. En niet onbelangrijk: de camera doet het ook prima. Oftewel: helemaal goed, zeer tevreden klant.

aadvanklaveren 04-01-2011

Ze doen wat ze beloven!vandaag besteld morgen in huis. en het juiste product voor de juiste prijs.

rkwv 04-01-2011

Prima site, waarbij de bestelde spullen erg snel geleverd worden. Vragen via de email werden vlot beantwoord.

HJV6 04-01-2011

Zeer duidelijke site met up-to-date voorraad. 's Avonds kwart voor negen besteld en de volgende ochtend voor negen uur binnen!
En ze waren nog de goedkoopste ook...!

kramersl 04-01-2011

Ik heb nog niet te maken gehad met de bereikbaarheid en after sales. Ik kan daar dus geen oordeel over geven.

De levering en informatievoorziening na de bestelling is uitstekend! Het kan volgens mij niet beter.

Mick0000001 04-01-2011

Scherpe prijsstelling, zeer snelle levering een voorbeeld voor andere aanbieders !

diafragma 04-01-2011

De website is helder van opbouw met de mogelijkheid om na doorklikken meer informatie over een product te vinden. De leveringssnelheid is verbluffend. Ondanks dat we op een Waddeneiland wonen, staat TNT-Post 's ochtends om 9.00 uur met de bestelling voor de deur, ook wanneer we die de avond tevoren om 20.45 uur per mail doorsturen. Hulde voor Cameranu.nl en voor TNT-Post.
Bereikbaarheid van de winkel is bij een internetwinkel niet aan de orde (lijkt me) en omdat de zendingen foutloos worden geleverd, is aftersales geen issue.

Bigpapa 04-01-2011

Perfect. Zo had ik het niet verwacht.
Het kan dus wel, GOEDE SERVICE VERLENEN.
Om 17:00 besteld en de volgende dag om 14,30 al binnen.
Perfect verpakt. En de goedkoopste met 3 jr garantie.
Hoop dat dit zo blijft, de volgende aankoop zedker hier ook al is ie iets duurder...

Pietje prima 04-01-2011

De toelichting bij het aan te schaffen product was uitstekend. Op mijn vraag of de camera in een andere kleur kon worden geleverd, wer direct per mail terugbeantwoord. Er is de mogelijkheid om direct contact op te nemen, ook telefonisch. Zelfs staat er dan nog een contactpersoon vermeld.

Ga zo door!!!

marcel andriessen 04-01-2011

Camera om 20:45 uur besteld voor een gunstige prijs, betaald met ideal en volgende dag al in huis! Super!

flaan 04-01-2011

onmiddelijke respons bij dubbele boeking, prettige reactie, geen automatisch antwoord.

pipo23 04-01-2011

beantwoord volledig mijn verwachting: duidelijk, snel, betrouwbaar, juiste produkt/bestelling/merk

Ron.66 04-01-2011

Bestelling om 18.00 uur savonds gedaan, de volgende dag keurig netjes geleverd. Ook de informatie over de (ver)zending kwam keurig per email binnen.

ptje 123 04-01-2011

gewoon een hele goeie internet winkel met geweldige service.
als je een vraag stuurt via email heb je binnen half uurtje uitleg/antwoord.

prima aan te bevelen.

Saartje 123 04-01-2011

keurig op tijd afgeleverd.
Netjes en goed verpakt
Precies wat je kan verwachten van een goede webshop.

Naam4805 04-01-2011

Levering snel en volledig te volgen.
Mails worden snel en adekwaat beantwoord; prima

jos.dekker 04-01-2011

Op de website is meteen te zien of een artikel vorradis is.
Na bestelling zeer snel een bevestiging.
In de winkel een aantal deskundige medewerkers die alle tijd voor je nemen.
In een woord: TOP

Vliet788 04-01-2011

Alles goed en snel geregeld met goede kwaliteit prijs verhouding.

BertvdBeu 04-01-2011

De website is overzichtelijk en duidelijk waardoor navigeren gemakkelijk is en snel gaat.
Vooraf nog even gebeld met de klantenservice, werd snel met de juiste persoon doorverbonden en kreeg duidelijk antwoord op de vragen over het product.
De levering is zoals aangegeven: voor 21:00 uur bestellen is volgende dag leveren. Super!
Ook mijn eerdere bestellingen verliepen altijd prima.

kidje 04-01-2011

Het klopt echt wat op de website sta voor 21.00 uur bestellen en de volgende dag in huis.
Dus dat is top!!

G. van der Kruk 04-01-2011

prima product. 's middags besteld en voor elf uur de volgende dag in huis.

marsim01 04-01-2011

Ik was zeer onder de indruk over de wijze waarop mijn bestelling met CameraNU afgehandeld is. De snelheid waarop ik de bevestiging kreeg van de bestelling alsmede de daarbij behorende documentatie. Alles keurig geregeld incl de tracking van de bestelling bij de vervoerder. De camcorder is op tijd afgeleverd. CameraNU doet wat zij beloofd. Een event. volgende aankoop zou ik zo weer bij CameraNU doen.

jan.westman 04-01-2011

gewoon bestellen via Cameranu.nl

redelijke prijs voor het produkt.
zeer snelle levering .

Ton Gommans 04-01-2011

De shop beviel prima. Ik had alleen wel gevraagd welke beschermkoker ik het best bij deze lens zou kunnen kopen. Ik kreeg aan de hand daarvan een link doorgestuurd met daarop een heleboel kokers van verschillende afmetingen. Die koop heb ik (gelukkig) uitgesteld, want er zat in de verpakking van de lens ook een beschermkoker. Eigenlijk had de bewuste medewerk(st)er me daarop moeten attenderen. Voor de rest prima. 's middags besteld en netjes de volgende dag geleverd.

Bert 128 04-01-2011

Produkt was niet in voorraad op moment dat ik het wilde aankopen, maar kon aangeven dat ik een mailtje wilde ontvangen indien weer beschikbaar. Keurig mailtje gekregen produkt besteld en conform afspraak geleverd.

TRF 04-01-2011

Website zou wat mij betreft beter kunnen door zoeken binnen subcategorie mogelijk te maken en de mogelijkheid toe te voegen om te kunnen sorteren (bv op prijs).
Service is perfect.

Almeerse Fred 04-01-2011

Maken waar wat ze afspreken

Tevens scherpe prijsstelling

marjolein_zaandam 04-01-2011

Alles ging van een leien dakje. Voor 21.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Orderbevestiging en faktuur direct per mail. Kortom, helemaal goed.

Melle van der Molen 04-01-2011

Prima website. Scherp geprijsd en veel producten voorradig. Snelle levering (zoals belooft). Echt super!
After sales nvt

Mijmertje 04-01-2011

Ik heb een rugzak voor mijn fotografiespullen besteld bij cameranu. Deze was niet compleet. 1 telefoontje naar cameranu was genoeg. Zij hebben contact opgenomen met de leverancier en ervoor gezorgd dat ik de ontbrekende onderdelen alsnog kreeg.

leo-ehlert 04-01-2011

Duidelijke uitleg product
Klantvriendelijk aan de telefoon.

Ronnie R. 04-01-2011

Duidelijke site, snelle levering, niets op aan te merken verder. Brep!

Marion5267 04-01-2011

Bestelling in no time geleverd, vraag over factuuraanpassing werd ook onmiddellijk afgewerkt. Helemaal top!

Margot01 04-01-2011

Er is een snelle mailwisseling en ook vragen worden zeer snel beantwoord, natuurlijk wel binnen hun openingstijden, maar lang wachten op een reactie is er niet bij. De website ziet er netjes en overzichtlijk uit. Qua levering, ze doen wat ze beloven.

ldevries 04-01-2011

Uitstekende producten, zeer snelle levering

wim een tevreden klant 03-01-2011

zeer plezierig site om te kijken en te bestellen.
Mijn visie blijf zo doorgaan!!!!!

nienke2904 03-01-2011

De website is overzichtelijk ingedeeld en de producten zijn gemakkelijk te vinden; kort en bondige beschrijving met evt verwijzing naar website van product.
Bereikbaarheid is prima, met ruime parkeergelegenheid, die op topdagen misschien zelfs te klein is. Goede locatie, zeker een verbetering t.o.v. de vorige locatie.
Ik had via internet een bestelling gedaan en dezelfde dag opgehaald, heb goed en uitgebreid advies gekregen, waarvoor alle tijd genomen werd. Zeer prettig geholpen.Goed concept om de klant van tevoren de keus te geven voor wel of geen advies waardoor je bij de juiste persoon terecht komt
De winkelruimte is groot en overzichtelijk. Ik moest wachten tot ik aan de beurt was en heb me niet verveeld door de vele producten te bekijken die ruim uitgestald waren.

hanniejo 03-01-2011

Snelle behandeling van bestelling en volgende dag goed ontvangen, erg tevreden over goede service van CameraNu