hallo55 17-01-2011

alles was prima geregeld. snel/goed verzorgd/duidelijk/doen wat er beloofd is.

Anfra 17-01-2011

Overzichtelijke site en uitstekende feedback over de gedane bestelling plus levering

gschaeps 17-01-2011

Goede productinformatie met bijbehorende artikelen en duidelijke website met het betaalgemak van I-Deal. Ik had mijn complete order binnen één werkdag netjes thuisbezorgd (alles was op voorraad). Een aanrader voor iedereen die denkt dat je slechts kleine aankopen op het internet kunt doen.

v.ligtenberg 17-01-2011

Ik had de camera zondag besteld en dinsdagochtend werd hij al meteen afgeleverd. Vooraf netjes via een trackingcode van TNT op de hoogte gehouden wanneer hij ongeveer afgeleverd zou worden. De camera was keurig verpakt, precies met de accessoires ik erbij had besteld geleverd,zoals beloofd. Een hele fijne mooie gebruiksvriendelijke camera en keurig ook nog een briefje erbij met een telefoonnummer en een adres mochten er alsnog vragen zijn. Uitstekende zaak die ik zeker kan aanbevelen aan anderen.

Hessel1974 16-01-2011

zeer goede afhandeling van mijn order. belangrijke reden om bij cameranu te bestellen is ook de scherpe prijs.

blasco1 16-01-2011

Zeer vlotte behandeling: zondagavond besteld, dinsdagmorgen (gratis) aangetekend in huis!
Keurig verpakt en gratis opberghoes bijgevoegd.
Klasse!

erikhill 16-01-2011

Prima deze snelle levering zondag besteld, Dinsdag in huis.

roelhorn 16-01-2011

Goeie duidelijke shop, lage prijzen en super snel geleverd!

P.Schepers 16-01-2011

Bestelling zeer snel en adequaat afgehandeld onder schappelijke en concurrerende voorwaarden.
Een website die deskundigheid uitstraalt en zijn klantvriendelijkheid waar maakt.

Dhr. Luijendijk 16-01-2011

Uitstekende levering. Binnen twee dagen netjes verpakt.

tonmestrom 16-01-2011

levering is prompt. Betaling is gemakkelijk, overzichtelijk en veilig. Website zit erg goed in elkaar en in geval van telefonisch overleg is er sprake van een terzakedeskundige en vriendelijke uitleg. Prijzen zijn ronduit competitief.

HansWildschut 16-01-2011

Prima afhandeling van mijn bestelling. Twee dagen na de aankoop stond de tafel al in mijn fotostudio. Uitstekende en snelle service. Goed gedaan CameraNU.nl

hvb51 16-01-2011

's zondags besteld, dinsdag in huis. perfecte levering, perfecte prijs (minimaal 25 € goedkoper als in de winkel)

chrimasa 16-01-2011

Heldere website. Snelle levering.

Kees1979 16-01-2011

Sterke prijs inclusief verzending en een zeer snelle levering, 's avonds besteld en de volgende ochtend in huis!

Deesje15 16-01-2011

Weinig aan toe te voegen, op zaterdagmiddag besteld, en op dinsdag keurig afgeleverd door TNT.

idvdp 16-01-2011

De website is keurig en beloofd wat het doet. Persoonlijk zou ik een rondom foto van het cameratasje willen zien, maar eenmaal thuisgestuurd voldoet het volledig aan mijn verwachtingen. De beloften van snelle levering zijn waargemaakt.
Conclusie; zeer tevreden met het geheel

Odido 16-01-2011

Bij ontvangst en uitproberen van de bestelde monopod (Canon) komt de bovenste bos direct los en vielen er deeltjes uit. Dit gemeld aan CameraNU en na 3 dagen had ik een nieuw exemplaar in huis. Kostte me wel weer €6.50 extra verzendkosten.

Gerard Dumaij 16-01-2011

Gemakkelijke bestelling en betaling, snelle levering. Producten die ik hier gekocht heb zijn alle heel gebleven, vandaar geen waardering voor after sales, niet nodig gehad1

Sharky180 16-01-2011

Zeer uitgebreide informatie over de betreffende artikelen en daarbij ook zeer uitgebreid assortiment.
Ook de direkt aangeboden combideals maken het een stuk gemakkelijker kiezen.
Supersnelle levering (vrijdgavaond 20.45 uur besteld en de volgende ochtend alles al binnen.)

After sales is voor ons nog niet van toepassing geweest.

robkamperman 15-01-2011

goede site en wordt goed geinvormeerd over alles wat je er kunt kopen

MCRW 15-01-2011

Ik ben via de website van kieskeurig uiteindelijk op deze website uitgekomen om de camera te kopen. Ik heb voordat ik de bestelling heb geplaatst eerst op internet even rondgekeken met betrekking tot reacties over CameraNu.nl. Deze waren dermate positief dat ik het veilig vond om via internet een dergelijke uitgave te doen. Het is ook allemaal prima verlopen.

MuggenZifter 15-01-2011

Makkelijk besteld en betaald, geen verplichte registratie. Keurig op tijd en netjes afgeleverd.

LV82 15-01-2011

Mooie prijs, snelle levering en alle bonnen keurig via de email doorgestuurd gekregen. De volgende dag gelijk in huis, top!

Vier1971 15-01-2011

een tip misschien advies over de aanvulling bij de aankoop van een camera, zoals bijvoorbeeld extra batterij, kaartje etc., ook als extra tap bij info

Sera Huls 15-01-2011

Prima service ,zal er zeker weer gebruik van maken

fj020120 14-01-2011

Zeer snelle levering en een goede leveringbegeleiding via de email.

Lenus van der Broek 14-01-2011

Medewerkers zijn vriendelijkl, maar vooral behulpzaam en deskundig

Advance Centrum voor Fotografie 14-01-2011

CameraNu is een prettige webshop met een snelle levering. Tussentijdse communicatie over betaling en verzending is perfect.

r.w.zaaijer 14-01-2011

Camera met zeer veel mogelijkheden.
's-Avonds om 8 uur besteld. volgende dag 10:00 in huis.

Joop Sin 14-01-2011

De aflevering was enkele dagen later dan was aangekondigd, maar verder wel correct.

EJB 14-01-2011

Gisteravond om 20:30 uur bestelling geplaatst en vandaag om 13:30 uur ontvangen. Geweldig snelle levering!

Michiel0245 14-01-2011

bestelling en levering ging strak. Ik kon keurig de status bijhouden van de bestelling. De eerste keer was ik niet thuis. De tweede keer gelukkig wel.

Leon260 14-01-2011

Prima klantenservice.
Ik had een cadeaubon, waar iets mis mee was gegaan en deze niet meer werkte. Ik heb vrevolgens gebeld en de gegeven doorgemaild en binnen een uur was het opgelost.

Daarna de producten netjes de volgende dag in huis.
Zeer tevreden!

ddumon 13-01-2011

Website krijgt een 6 omdat het niet mogelijk bleek te zijn om het email adres van mijn account te wijzigen. Ik heb een nieuwe account moeten aanmaken aangezien het oude email adres niet meer in gebruik is. Hierdoor ben ik dus ook mijn aankoop history kwijt.
Voor de rest prima shop. Donderdagavond laat besteld, zaterdagmorgen geleverd. Je kan niet meer verwachten.

naam1529 13-01-2011

Snelle levering is top en mooie duidelijke website. unieke strobisten specialisatie.

camera01 13-01-2011

alles verliep goed, vanaf het doen van de bestelling tot de aflevering. Zeer snel, 's avonds besteld, de volgende dag afgeleverd.
Ik ben zeer tevreden.

Roof62 13-01-2011

Het keuzemenu maakt zoeken makkelijk. De bestelling is begin van de avond gedaan en de volgende dag had ik mijn aankoop voor 12.00 uur en netjes verpakt binnen. Daarnaast wordt kosteloos 2 jaar garantie gegeven op het product.

Sytse Tjallingii 13-01-2011

prima telefonisch te woord gestaan met deskundig advies, toe ik een verkeerde rugzak had besteld in de winkel in Urk prima geholpen om een geschikte en goedkopere rugzak te kopen!
op de website vond ik de packs niet zo makkelijk te vinden en was het niet duidelijk of er wel of geen geheugenkaart bij de camera hoorde.

bobris 13-01-2011

de website is helder en overzichtelijk, de levering buitengewoon snel.

F H 13-01-2011

Duidelijke website, vinden wat je zoekt. Scherpe prijzen en snelle levering.

TLA 13-01-2011

Geen ervaringen met bereikbaarheid en after sales, maar dit betekent in feite dus ook dat alles prima in orde was. Uitermate tevreden over de webshop.

Jaklien 13-01-2011

Ben super goed te spreken over deze website! Had een tijdje geleden ook al een flitser voor mijn SLR besteld. Voor 21.00 besteld, met iDEAL betaald, dezelfde avond al drie mails; bevestiging, factuur, verzending en de volgende dag geleverd!!! SUPER. En de prijzen zijn een stuk lager als in de winkels! Ik zal hier zeker vaker inkopen!

C.Kral 13-01-2011

Had de verkeerde producten besteld en deze werden zonder problemen en heel snel gecrediteerd en nieuwe geleverd.

Huttert 13-01-2011

Alles prima verlopen! Zeer snelle en nette bezorging met van tevoren een nette mail met uitleg en code voor tracktrace.nl.

Bert van Dijk 13-01-2011

Snel en accuraat geleverd. Binnen 1 dag binnen. Vriendelijke dame aan de telefoon gehad.
Ga hier zeker meer bestellen als nodig is.
Een tevreden klant

InaritaR 13-01-2011

Zeer tevreden over goede voorlichting en stipte levering. Ruime 9

petragiebels 13-01-2011

Prima flister, communiceert goed met mijn Olympus camera. Dag na bestellen al in huis!!

birmaan 13-01-2011

Via de website besteld en zelf opgehaald.
Was dik in orde.
Het nummertje trekken vind ik onpersoonlijk, maar zakelijk gezien kan ik er inkomen.

naam502 13-01-2011

's middags besteld en de volgende dag goed verpakt in huis. Snelle service !