Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Albertus Cornelis Both 06-01-2011

Gewoon aanklikken en het wordt geleverd, zoals het hoort, gewoon goed.

Berend Groot 05-01-2011

Prima en correcte behandeling. Zeer snelle levering.

Appietje 05-01-2011

Dit is een perfecte webshop!
Alles staat duidelijk per catagorie bij elkaar en is duidelijk voorzien van de specificaties van het betreffende product!

arjanlute 05-01-2011

Alles makkelijk en goed. Levering snel en compleet.

Jos Bers 05-01-2011

Prettige website, gemakkelijk zoeken, zeer snelle levering.

frankcamerea 05-01-2011

doen alles wat ze beloven, goede prijs, snelle levering. top !

wleur 05-01-2011

Laagste prijs, geen poespas, snelle respons, accuraat en snelle levering zoals u belooft heeft, ondanks drukke toestanden bij de post en slechte weersomstandigheden. Geweldige service.

Paul2a 05-01-2011

Na eerder een fotocamera hier gekocht te hebben nu een scanner. Website, informatie over de bestelling en snelheid van levering allemaal een 10.

Wiseguy_1 05-01-2011

Duidelijke website, duidelijke prijzen (niet te hoog) door tijdelijke geen verzendkosten zeker nog aantrekkelijker. En daarbij nog (af)levering binnen de vooraf aangegeven tijd.

Helemaal goed dus

3137AW51 05-01-2011

Strakke en duidelijke website, geen gezeur zoeken wat je wil en scherpe prijzen. Levering snel en kan niet anders zeggen mijn ervaring is top. Hopelijk werkt het ook zo bij eventuele garantie aanspraken.

Daan 53 05-01-2011

Goede prijs, snelle levering, duidelijke site.
Een door mij verstuurde e-mail werd de zelfde dag nog beantwoord.

Gerhard 8 05-01-2011

camcorder besteld 30-12-10 en geleverd binnen 24 uur op oudejaar 31-12-10. website duidelijk en overzichtelijk geen poespas , zeer tevreden over de levering als ook over de camcorder ( pakket aan bieding extra accu,geheugenkaart 8GB HD,en tas).

ron50ron50 05-01-2011

site is goed te bereiken, overzichterlijk. artikelen zijn goed zichtbaar.
De betaling via Ideal gaat goed en de bezorging van het artikel was, zoals weergegeven op de site, de volgende dag bezorgd.

henri1951 05-01-2011

Levering precies zoals de web-site aangeeft. ben zeer te vreden

yac1995 05-01-2011

Alles was voorradig.
Duidelijk en helder via de website.
Goed naar de concurrentie gekeken en deze waren zeker niet goedkoper en ook niet altijd op voorraad.
Wel is het jammer dat betalen via een creditcard extra kosten met zich meebrengt, mede omdat dan een en ander is verzekerd voor de klant. (oa de waarde van het geheel)
Voor het overige niets dan lof en een zeer prettige ervaring om zeker in de toekomst vaker te doen.

Sassss 05-01-2011

Ik vind het een overzichtelijke website, makkelijk om te bestellen en een snelle levering, prima dus!

jspieren 05-01-2011

Prima levering; om 21:10 besteld en volgende dag in huis. TOP!

tb62198tb 05-01-2011

Overzichtelijk site. Bestelling en afhandeling is goed verlopen. Over het hele verloop goed over de voortgang geinfomeerd en conform afspraak geleverd.

wimso 05-01-2011

Zeer overzichtelijke webshop.Eind van de middag had ik mijn objectief besteld en de volgende ochtend had
ik het in huis. Via mail uitstekend op de hoogte gehouden. Prima service.

Gkr 05-01-2011

Prima winkel. Snelle levering. Goede duidelijke site en keurig informatie over de status van de bestelling

M_77 05-01-2011

Besteld op 30-12 en geleverd op 3 januari, en dat met oud en nieuw ertussen, top!

Arie de R 05-01-2011

Goede site, duidelijkheid over product, goed aangegeven wat mee geleverd wordt.
Goede melding van status vanaf bestelling tot levering.
Scherpe prijs (voor dit artikel)
Zeer snelle levertijd, binnen 24 uur.

FreduitSterksel1964 05-01-2011

ik heb een draagtas er bij gekocht en me daarbij laten leiden door de afmetingen. die passen echter niet helemaal, omdat deze tas waarschijnlijk voor een fototoestel is en niet voor een handycam. dat mag wat duidelijker omschreven worden op de site / bij het product.

JaccoBrabant 05-01-2011

Super service van CameraNu.nl. We hadden de camera besteld in het paars, wat niet de bedoeling was. Zonder moeilijk te doen hebben zij dit omgeruild. Klantenservice helemaal top. Erg snel met reageren en zeer vriendelijk! Verzending erg snel.
Al met al zeer tevreden over CameraNU.nl

KON-R-2782319 05-01-2011

Na gevraagde nadere info over het Canon Objectief, snel antwoord en advies.
Lens besteld, ontvangen enne: perfect!
Dit geld eveneens voor de ontvangen Flash-light. Een uitermate goed product. Heb diverse mensen de resultaten laten zien en op jullie site gewezen. Chapeau.

GerardVenlo 05-01-2011

Snel en accuraat geleverd, gewoon betrouwbaar en goed.

KvCr 05-01-2011

Aantal keer bestellingen via deze site gedaan. Geniale service, altijd de volgende dag binnen gehad. Want als je een nieuwe gadget koopt kun je ook niet dagen wachten uit enthousiasme!
Ik heb nog meer nodig voor mijn fotografie set en ik ben vrijwel zeker dat ik het bij CameraNU ga kopen.

dikdikkie 05-01-2011

Levering was snel en goed. Gelukkig nog niet de bereilbaarheid hoeven testen.

bor435 05-01-2011

Goede site en een zeer snelle afhandeling van de bestelling. Top!!!

johanlaagland 05-01-2011

's Middags besteld en de volgende ochtend reeds in huis. Kan niet beter. Ga aan de slag met de camera.

J.Akkermans 05-01-2011

De informatie op de site is helder en actueel. De verzending is supersnel! 'S-avonds besteld en betaald betekent ook echt dat je het pakketje de volgende dag al in huis hebt. ook heel plezierig dat je regelmatig mailtjes ontvangt met de status van de bestelling en het pakje via tnt kunt volgen.

annevou 05-01-2011

In eerste instantie een gebroken lens ontvangen. Teruggestuurd en binnen enkele dagen bericht ontvangen en nieuwe lens toegestuurd gekregen. Topservice!

Andre63 05-01-2011

Bestelling verliep boven verwachting snel.
's Avond geregistreerd op camera.nl, om 20.30 uur de bestelling geplaatst, bevestigingsmail incl. trackingcode, de volgende dag al rond de middag de bestelling in huis. Keurig verzorgd allemaal en dat op 30 december!

pgd28 05-01-2011

Ik wilde een zoomlens 70-200L en de verkoper wist mij haarfijn uit teleggen dat twee iets minder lichtgevoelige lenzen beter waren voor mijn hobby onderwerpen. Ik ben erg blij met dat advies omdat de twee lenzen die ik nu heb goed op elkaar aansluiten en haarscherpe foto's opleveren.
Derhalve is Cameranu.nl een aanrader

ronvanleeuwen54 05-01-2011

Het blijft kopen via de computer maar de handelwijze was correct, zeer snel en tijdelijk zonder bezorgkosten, super. Een vaste klant erbij

RolandW 05-01-2011

Goede, snelle afhandeling. Nogmaals dank voor deze geweldige camera voor een scherpe prijs!

Gaugain 05-01-2011

TOP winkel, altijd in vooraad, altijd een dag na bestelling heb je het in huis(behalve als TNT-Post het verpesten! Zoals ze met mij deze kerst deden met een bezorg termijn van maar liefst 10 dagen!?!?! In/naar Nederland/Den Haag?), maar de winkel stuurt WEL op dezelfde dag(van bestelling) het product door. TOP after sales service, TOP contact, TOP producten, gratis verzending. Alles TOP.
Al een tijd CameraNU klant geweest, en dat blijf ik.

ankiko 05-01-2011

Een makkelijke overzichtelijke manier van kopen op deze website, waar ik al een aantal keren gebruik van heb gemaakt.
Bestellingen worden keurig en beschermd verstuurd.

nsdg 05-01-2011

Om zes uur 's avonds besteld en de volgende dag in de ochtend al in huis. Super snel en daarnaast wordt je via de email helemaal op de hoogte gehouden. Zeker een aanrader!

Koopmans1960 05-01-2011

Geachte lezer,

De ene dag besteld, de volgende dag geleverd was SUPER.
De verpakking van de scanner was meteen de verkoopdoos met twee gaten erin. Vond dat voor een technisch kwetsbaar apparaat aan de magere kant!

H de Ruiter 05-01-2011

Zelf tussen kerst en nieuw jaar supersnelle levering.
Gratis aangetekende verzending (tijdelijk) en een scherpe prijs.

PeterG47 05-01-2011

Eenvoudig te benaderen website. Ik heb de printer 's avonds besteld, de volgende middag geleverd. Prima verzorgd. Kortom een internetwinkel van klasse

van til 05-01-2011

snelle vlotte levering
met ondersteunende mailberichten\site is heel duidelijk

merel-r 05-01-2011

Via een prijsvergelijk site, kwam deze site het goedkoopst uit de bus voor mijn fotocamera. De camera besteld en inderdaad...de volgende dag had ik mijn aankoop rond avondetenstijd binnen!
Alles zat ook goed verpakt, dus helemaal tevreden.

karsensh 05-01-2011

Het was een prima aanbieding en de levering was supersnel!

Rijskamp 05-01-2011

Nog geen ervaring met aftersales, maar altijd zeer snelle levering. De prijzen zijn niet altijd even scherp, zodat je soms toch wel de neiging hebt om een product bij de concurrent te bestellen.

Jeijb 05-01-2011

Reeds verschillende aankopen gedaan bij camaranu.nl.
De nu gekochte printer was duidelijk het goedkoopst.
De levering gebeurde meteen nadat ik die de vorige avond had besteld. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

bob1960 05-01-2011

Duidelijke site en zeer snelle levering. Dat ook nog eens voor een heel scherpe prijs zonder bezorgkosten.

hansholle 05-01-2011

Op internet uigezocht, een mooie lens van canon de 55-250mm f4,5.6 IS lens, en gezien het mooie bundelpakket ook gelijk uv filter en lensdoekje erbij voor de laagste prijs.Ook nog flitser en tas erbij gekocht om de set kompleet te maken.en inderdaad de volgende dag alles in goede staat in huis en maak inmiddels de meest mooie foto's. Zal ook zeker mijn eventuele volgende aankoop bij camara.nu doen.

joopvandijk 05-01-2011

Alles keurig netjes geregeld cameraNu is een mooie winkel met een uitstekend assortiment voor elke beurs