adrie van kastel 21-01-2011

Medewerkers super aardig en vriendelijk.
Zeer goede en snelle levering.
Na de aankoop nog contact gehad voor informatie prima geholpen

Martin van Zwolle 21-01-2011

De website is prima opgebouwd, de bereikbaarheid is probleemloos en qua bestellen en leveren verdienen deze mensen de hoogste lof

CorGron 21-01-2011

prima kwaliteit geleverd en supersnel geleverd !

Peter uit Sittard 21-01-2011

Het zou prettiger zijn met om met één contactpersoon van doen te hebben. Maar telkens had ik weer contact met andere mensen (volgens mij wel een stuk of 8). Dat is het enige "minpuntje" voor de rest: zeer tevreden!

wouwjcm 21-01-2011

In het verleden een epson scanner v750 pro aangekocht.
Nu een kleine aankoop gedaan en de zelfde service gekregen.

Alberto 21-01-2011

Perfecte Webshop. Snelle en juiste informatie. Uitstekende snelle levering en daarnaast super kwaliteit van het gekochte product.

Camera NU hartstikke bedankt.

Zupyno 21-01-2011

bestelling ging gesmeerd, de levering binnen een paar dag.

bergen1 21-01-2011

De bestelling was voor de verjaardag van mijn dochter.
De bestelling was binnen 24 uur binnen keurig verpakt.
En heel belangrijk ruim op tijd om nog met een feeststrik erop aan mijn dochter te geven.
HEEL GOED TOP.

aliehenk 21-01-2011

Goeie website ,duidelijk.De bestelling was binnen twee dagen thuisbezorgd.uitgepakt en gelijk beginnen.perfect

frans brug 21-01-2011

Prima respons bij bestelling. Ruilen van aanvankelijk verkeerd besteld product verliep soepel.
Ik ga zeker vaker op de de site kijken en bestellen.

F. Helmich 21-01-2011

Prima service!

Nadat ik de KÖNIG Mini Fotostudio had ontvangen (levering binnen 1 dag!) bleek 1 van de lampjes defect te zijn. Nadat ik hier een e-mail over stuurde kreeg ik een uur later al een mail terug met het bericht dat er diezelfde dag nog een nieuw lampje werd opgestuurd.

RedDuc87 21-01-2011

Website zeer overzichtelijk.
Levering echt binnen de gestelde voorwaarden.

Prima

Fotoexpert 21-01-2011

Prima service snel geleverd en keurig afgehandeld echte aanrader

Jansen 1111 21-01-2011

Fijne camera vlot geleverd en van eerdere leveringen weet ik al dat service prima is

dethoom 21-01-2011

Reeds meerdere malen producten bij Cameranu gekocht.

Cameranu heeft een zeer volledig assortiment met prachtige producten tegen de allerbeste prijzen. Ook met de after sales heb ik zeer goede ervaringen. Toen eens een functie van een flitsset bij levering niet helemaal correct bleek te werken, werd het product zonder problemen binnen 2 dagen vervangen! keurig!

Van mijn onlangs aangeschafte Panasonic compact camera heeft mijn schoonmoeder straks ook veel plezier.

Marco_23 21-01-2011

Alles liep gewoon perfect...vanaf het moment van bestellen krijg je direct informatie omtrent de afwikkeling van de order en de volgende dag heb je het product in huis.

penelope16 21-01-2011

Overzichtelijke site en snelle levering

Veldhuis11 20-01-2011

Scherp geprijsd. Snelle service.

Jan vd E. 20-01-2011

Snelle levering, goede website met actuele voorraadstatus.

Tonnie Veenstra 20-01-2011

De service de levering en de afhandeling super te noemen en de prijs is ook nog eens erg goed. Deze shopkrijgt van mij een dikke 9 tot 10 cijfer. Ga zo door mensen!!
Jullie doen wat jullie beloven!!

j.dorp2 20-01-2011

De webshop is goed bereikbaar. De bestellingen worden razendsnel verwerkt. Laatst om 1 minuut voor negen in de avond besteld en de volgende morgen 11 uur in huis.

lucine 20-01-2011

Prima, alles goed en snel afgehandeld, meteen een bevestiging en binnen 2 dagen thuis, prima!!
En een goede prijs natuurlijk!!

nikonika 20-01-2011

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en snelle levering!

Jack222 20-01-2011

Levering verzending haperde even maar dat ligt aan de adreswijziging gemeente en het doorspelen naar TomTom ed, dit euvel werd goed door jullie verwerkt en beantwoord. Ook technische vragen vlot beantwoord.

Wim3 Jansen 20-01-2011

Garantiegeval na 2 jaar en negen maanden tv defect, geen garantie meer, na wat heen en weer mailen is de tv gerepareerd tegen minimale kosten en tegemoetkoming.
Dit pechgeval is uiterst snel en coulant opgelost.
Ben zéér tevreden over de moeite welke cameranu nam om mij behulpzaam te zijn.

HindrikS 20-01-2011

Eerst advies gevraagd: prima en snel geholpen. Bestelling direct afgehandeld en levering de volgende dag. Gunstige prijzen.

ABS Den Elzen 20-01-2011

Zeer snel en efficient afgewikkeld tegen scherpe prijs!

Thomasjean 20-01-2011

Snelle correcte levering; scherpe prijs

JLB62 20-01-2011

Prima, snelle levering volgens afspraak.
Geen persoonlijk contact gehad. Alles via site kunnen regelen.
Prima informatievoorziening (verzenddatum, orderbevestiging, betalingsbevestiging) via e-mail.

Hans Karreman 20-01-2011

webwinkel doet wat ze belooft; 's avonds besteld en de volgende dag al in huis, prima! Fijn toestel, werkt erg prettig, ben er blij mee.

librafend 20-01-2011

Alles is prima verlopen, alleen had ik niet in de gaten dat er geen sd-kaart bijgeleverd was.
Die moest ik dus alsnog aanschaffen.
verder alleen maar lof.

Alexx-61 20-01-2011

De bestelling was netjes afgeleverd, echter, ipv levering op zaterdag kwam de levering op dinsdag erna. Dit zou aan TNT kunnen liggen.

PeeWeeVee 20-01-2011

Website geeft duidelijk overzicht van de producten. Levering conform de regels op de website voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis.

Henk NL 20-01-2011

Supersnelle levering: 's avonds rond 19u besteld, de volgende morgen bezorgd.

maxmilan 20-01-2011

prima opvolging en duidelijke dokumenatie/orderbevestiging/factuur

henryleenheers 20-01-2011

Kan kort zijn: Van bestelling tot Levering alles Perfect verlopen.

franciscus48 20-01-2011

De camera werd op vrijdagavond besteld en op zaterdagmorgen perfect bezorgd! Super toch!
Kon er dus in het weekend al direct mee aan de slag.

Mischa.W 20-01-2011

Een goed apparaat, Besteld en al de volgende dag in huis. prijs was ook goed.
Alleen jammer dat de doos met scanner niet nog even in een andere doos is verpakt.
Maar dat is een klein minpuntje. verder is alles perfect.

Boemsie 20-01-2011

Medewerkers zijn stuk voor stuk serieus en hebben verstand van zaken. Advies is perfect. Aftersales werkt erg plezierig, en hun website wordt ook goed bijgehouden.

Theo Hendriks 19-01-2011

Na de klachtmelding werd al snel via de mail antwoord gegeven. Retour zending van een mogelijk defecte batterij was als oplossing geboden. Batterij heb ik dan ook direct teruggezonden. Na 1 dag werd ik al gebeld dat de batterij was aangekomen echter een nieuwe van hetzelfde soort was niet voorradig. In eerste instantie zou men dit dan via Canon regelen en dan zou het mogelijk enige tijd in beslag gaan nemen (beoordeling klacht, verzending oplossing etc.) Het mooiste was dat al ik nog dezelfde dag door cameranu.nl werd gebeld met de mededeling dat men uit eenzelfde toestel de batterij had genomen en deze deselfde dag nog verzonden aan mijn huis adres ..prima

johnboersma 19-01-2011

Voor de tweede keer iets besteld bij CameraNu.nl Goede website met redelijk duidelijke informatie. Wel wat onduidelijkheid wat betreft levertijd na bestelling met Creditcard. Deze betaling is normaal gesproken direct verwerkt, alleen niet bij de webshop van CameraNu.nl. Hierdoor moest ik dag langer wachten op de bestelling terwijl verwacht was dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Voor de rest verder niets dan lof!

wfn 19-01-2011

volgens afspraak binnen 12 uur geleverd. alles keurig en op tijd. werkt alweer prima. en prijs/kwaliteit ook goed.

Hevabo 19-01-2011

goede site, vriendelijk en kundig personeel.
ook voor de prijs kan je er goed terecht, en voor mij ook nog eens snel en makkelijk te bereiken.

Fred van Ham 19-01-2011

Uitstekende telefonische voorlichting gehad over de Gitzo statieven.
Dit deed mij besluiten om het statief bij CameraNu aan te schaffen.

Henk 1947 19-01-2011

Heb de bestelling sávonds om 20.45u geplaatst en had het artikel in goede orde de andere dag ontvangen. Hetgeen zeer snel is denk ik zo. Ben zeer tevreden met de scanner die ik heb gekocht.

46geweest 19-01-2011

Via prijsvergeljk op de site van CameraNu beland. Niet alleen de prijs is geweldig maar ook de levering en alles wat daarbij komt kijken. Super en jawel de site staat al bij de favorieten!!

ecm1213 19-01-2011

5 voor negen s'avonds besteld vrijdagavond, en zaterdagmorgen voor twaalf uur in huis klasse!!!

Jozina 19-01-2011

Camera werd snel geleverd. Het was geen probleem om het artikel op mijn kantooradres af te geven. Dat is best handig en hier zal ik zeker vaker gebruik van maken.
De camera bevalt me uitstekend. Heb nog niet alle fucties uitgeprobeerd, maar de resultaten zijn goed.

riekjeenkoos 19-01-2011

overzichtelijke website, makkelijk bereikbaar en handelbaar. Correcte financiele afhandeling. bestelling zeer snel afgehandeld en bezorgd waarbij rekening is gehouden dat op een bepaalde dag voor de gestelde tijd werd afgeleverd. De koning was en is klant.

User 007 19-01-2011

Goede informatievoorziening. Correcte, snelle levering volgens opgaaf.
Zeer zeker aan te bevelen.
Niets dan lof.