Floris84 07-01-2011

Overzichtelijke webshop, goed productassortiment en fantastische after-sales.

Dai.biscuit 07-01-2011

Ik heb de camera snel binnen gekregen, in perfecte staat. Ik ben er zeer tevreden mee.
Bedankt voor de snelle levering.

hvp23 07-01-2011

ik heb 2 keer een camera bij deze webshop gekocht . ik goede ervaringen hiermee gehad . snelle levering . een email werd direct beantwoord.

Koper 28-12-2010 07-01-2011

Zo als het hoort.

Bestelling geplaatst voor 21 uur, Betaald en de dag er na antwoord dat de betaling goed ontvangen was.
Binnen te twee dagen aan mijn deur bezorgd.

Scherpe prijzen en zeer vriendelijk en responsief via mail.

AGS 07-01-2011

Na bestelling wilde ik deze aanpassen. Dit was geen probleem. Levering was supersnel. 's Middags besteld, dag later in huis.

paarden2 07-01-2011

De levering is erg snel. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de vordering van het canvas doek. De kwaliteit is goed. Wel jammer dat je geen optie hebt om het canvas doek te kantelen. Dus de foto anders afdrukken.

rijant 07-01-2011

Alles prima geregeld snelle levering snelle bevestiging van je bestelling en een prima site met informatie

Nomen Nescio54 07-01-2011

Snelle levering als toegezegd. Op vraag per email bijna direct antwoord. Super geregeld en alles keurig voorzien met factuur, track en trace en bevestigingen. Webshoppen zoals het hoort, zonder zorgen, betrouwbaar en adequate reactie.

Ikke291940 07-01-2011

Goede inlichtingen over de scanner en supersnel geleverd. Dinsdagmiddag besteld,woensdagochtend in huis!

HEFG 07-01-2011

Heldere info op de website. Voldoende info over het product. Snelle web-betaling en idem levering.

tobo 07-01-2011

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij deze mensen. wordt elke keer keurig op tijd en onbeschadigd afgeleverd. Laatst pakketje kwijt geraakt. Na overleg werd gewoon een nieuw gestuurd. Keurig toch!

SirSebstar 07-01-2011

Geen 10 voor de website omdat na het aanmaken van de boodschappen in het mandje en het bestellen ervan, na afloop NIET zoals verzocht via Ideal is betaald, althans dat de pagina dat niet automatisch naar voren leit komen.. Dankzij de persoonlijke interventie van personeel is dat wel goed gegaan, super bedankt

reprap 07-01-2011

snelle levering ,prima verpakt en super snel
Feed back en track en trace prima

anonymus11 07-01-2011

Als onverwachte service kreeg ik een aandachts-mailtje met (betalings)-link toen de internetbetaling fout dreigde te gaan,dit is als bijzonder prettig ervaren: voorkomt onnodig napluizen waar iets stagneert en /of is fout gegaan.
Ondanks deze korte vertraging levering conform beweringen op de site, met een compliment ook voor TNT gezien het barre weer.

mooren 07-01-2011

Ik had dez site van familie ontvangen omdat de beoordeling van de snelheid de kwaliteit en de service zo goed bevallen was. ik dat nu nog sterker bevestigen.

sinsel01 07-01-2011

De website op zich is duidelijk en overzichtelijk.
In mijn geval was ik opzoek naar een uitbreiding op basis van mijn huidige set, Nikon D50 met Sigma lenzen. Na ontvangst bleek dat mijn lenzen niet herkend worden door de D3100, waardoor onder andere de autofocus niet meer werkt.
Hierop de site nogmaals geraadpleegd. Misschien had ik iets over het hoofd gezien? Dat bleek niet het geval te zijn. Ook op de site van Nikon wordt hier met geen woord over gerept. Erg jammer, het zou teleurstelling en ergernis voorkomen hebben.
Camera is nu retour gezonden en ik ben in afwachting van het terugstorten van het geld.
Vanuit Cameranu in ieder geval zeer snel een reactie ontvangen van de ontvangst van de camera en dat het geld onder weg is.
Los van mijn teleurstelling, de service van Cameranu is prima.

50peter04 07-01-2011

Prijs en kwaliteit en de prettige behandeling van de medewerkers.

jakostense 07-01-2011

Snelle levering zoals beloofd op de web pagina.
After sale nog moeilijk te beoordelen ,gelukkig nog niet nodig gehad.

Fotoman13 07-01-2011

Geweldige service!! De serialcode van de bijgeleverde cd was onleesbaar. Zonder problemen kreeg ik een ander pakket toegestuurd.

Rob Broekhof 07-01-2011

Helaas bestelde ik net na 16:00 op 30 december waardoor ik de levering niet meer op 31 december binnen had. De eerst mogelijke levering was op dinsdag 4 januari en dat werd gelukkig gehaald!

frans6nl 06-01-2011

Verrassend goed te bereiken winkel, ondanks de drukte werd ik vlot geholpen. En de prijs van 188,95 is voor die tomtom niet verkeerd. Vorige aankoop,een lens, via de webshop gekocht. Keurig verzorgde levering kan niet ander zeggen.

Molenaar48 06-01-2011

Dit was voor mij de eerste keer dat ik on-line iets kocht en het is vlekkeloos verlopen. Ik zou het zo weer doen als ik iets nodig heb.

rensvdh 06-01-2011

Voor mij de eerste keer, dat ik een aankoop doe op internet. Het weer heeft mij daarbij geholpen, gladde wegen en geen koopmogelijkheden in de buurt. Wat me bevalt is de snelheid van reageren en bezorging. Wat ik mis is het produkt zien en voelen. Bij de aanschaf van een camera wil ik graag even het gewicht voelen, door de lens kijken en zien wat de camera kan. Ik heb dus een camera gekocht, die ik bij een kennis gezien had. Behalve dit manko alle lof voor Cameranu. Ik kom zeker terug.

cam dude 06-01-2011

snelle levering en goed telefonisch bereikbaar voor vragen.

pdehaan55 06-01-2011

is onvoorstelbaar dat je de ene dag besteld en de volgende dag al in huis hebt.. ook nog zonder extra kosten voor die aangetekende verzending..
petje af
ongekend
hoop dat Joep vh Hek de goeie, en deze is GOED ook eens noemt!

R de Scanner 06-01-2011

Zoals beloofd werd er de dag na de bestelling geleverd. Fantastisch.

marwan 06-01-2011

ik heb niets te klagen over cameranu.nl, ik ben blij dat ik een goede eerlijke en klantgerichte winkel heb gevonden, dankzij Kieskeurig.nl *( ik spreek uit ervaring ).

Dijkstra1970 06-01-2011

30 december besteld, en de volgende dag voor 12:00 uur al in huis, echt super snel!!
En de goedkoopste op het moment, dus beter kan het niet.

duine75 06-01-2011

mijn bestelling is precies zo aangekomen zoals op de site staat binnen 24 uur alles keurig en veilig verpakt werd goed op de hoogte gehouden hoever mijn bestelling was keurig.

ze waren ook de goedkoopste van alle zaken die ik heb vergeleken.

Tineke Buijs 06-01-2011

Zeer snelle en adequate service. Om 21.00 uur besteld en de volgende dag al in huis.

D. Glasstra 06-01-2011

6,7
Door een prijsvergelijking van kieskeurig kwam ik bij cameranu.nl De website zelf vond ik niet bijzonder opvallend. Op de website werd beloofd dat bij bestellen voor 21.00 uur(het was 30 december)de bestelling de volgende dag binnen zou komen. Het werd 4 januari. Jammer!

vdheiden 06-01-2011

6,2
Duidelijke website. Levering niet de volgende dag zoals beloofd op de site.Bij klachten niet bereikbaar tussen 12 en 2. Kapot product gekregen dat aan de doos te zien al zeker 20 keer aan iemand was geleverd (adresstickers). Product is wel keurig omgeruild.

Donny74 06-01-2011

Perfect, bestelling op tijd afgeleverd ondanks matige TNT-performance, dus zeer te spreken

canongirl 06-01-2011

De perfecte webshop bestaat!

Bij CameraNU.nl staat alles duidelijk per categorie bij elkaar en is uitgebreid voorzien van de specificaties van het betreffende product.

Zeer professioneel en betrouwbaar.

Reyneveld 06-01-2011

Op 30 december telefonisch contact opgenomen met de vraag of het nog mogelijk was een bestelling te ontvangen met een factuurdatum in 2010. Dit werd bevestigd, waarna ik mijn bestelling plaatste en betaalde via iDeal. Direct daarna een bevestiging ontvangen per e-mail. Tot zover niet onderscheidend van andere winkels natuurlijk. Maar waarmee CameraNU.nl zich wat mij betreft onderscheidt, is een duidelijke e-mail met daarin track & trace informatie en tegelijk ook de factuur per e-mail. Goed…dan kan ik nog gaan roepen dat het pakket keurig verpakt was, maar dat ligt natuurlijk in de lijn der verwachting.

Edgar. 06-01-2011

De scherp geprijsde camera nog net in het oude jaar besteld en ondanks de jaarwisseling snel binnen gekregen. Netjes op de hoogte gehouden door CameraNU over de order

JanPostma 06-01-2011

Makkelijk bestellen via de website maar op deze manier kun je ook de bestelling reserveren.
De medewerkers in de winkel zijn deskundig en helpen je graag.

hans van g. 06-01-2011

ondanks onregelmatigheid in betalingswijze,
is alles toch tot tevredenheid afgehandeld

aremacnavlijv 06-01-2011

Het bestelde artikel (Nikon-Flitser) is scherp geprijst en bijzonder snel geleverd: inderdaad de volgende dag.
Bovendien GEEN verzendkosten. Dat scheelt toch snel bijna € 30 met de winkel waar ik mijn camera kocht.

Ik ben bijzonder tevreden met deze flitser en hem hem meteen flink gebruikt met de Kerstdagen: perfecte kwaliteit! Maar ja wat wil je ook: het is een NIKON!

sylvanobuskens 06-01-2011

Prima Service. Door de feestdagen iets later dan normaal geleverd, maar dat is begrijpelijk.

Maurice124 06-01-2011

Snelle levering! De status van de bestelling is makkelijk te volgen via duidelijke en correcte e-mails!

Aanbevolen!

11Hans 06-01-2011

duidelijke site, daarna (telefonisch)een deskundig iemand aan de telefoon die mijn vragen goed beantwoordt en meedenkt, dit had ik al gehoord, daarom bij deze webshop wat besteld, maar het klopt dus echt! aanrader!

I. Van Herk 06-01-2011

Het kostte me even om de website te begrijpen, maar daarna was het snel voor elkaar.
De dag na de betaling had ik de camera al thuis, goed verpakt en helemaal volgens de afsoraak.
Prima!

Debby64 06-01-2011

Duidelijk en snelle website. Bestelling in goede verpakking aangeleverd.

photo81 06-01-2011

Snelle reactie via e-mail, met bruikbare informatie.
Snelle levering en goed verpakt.
Paar euro duurder dan andere web-shops is de goede service meer dan waard! waardoor goedkoper omdat er een betere product keuze kan worden gemaakt en het gekochte product in goede staat is.

jamoneau 06-01-2011

Goede ervaring zowel in de winkel als met de webshop.
Ik ben zeer tevreden.

mvg

Zwarts 06-01-2011

Supersnelle zeer coorecte levering, erg goed.
Zeer concurrerend

Gloster 06-01-2011

Absoluut een top winkel met een top service.
Zal er niet over na hoeven te denken waar ik de volgende keer zal gaan bestellen.

Kerre85 06-01-2011

Wat een geweldige service! Dinsdag besteld en bedrag overgeschreven vanuit België, dondermiddag stonden ze al aan mn deur. Beter kan bijna niet. Uitermate tevreden!

blazer480 06-01-2011

Op Woensdag om 17:30 de bestelling geplaatst voor de printer en de volgende dag netjes afgeleverd. Dus niets te klagen. Een pluspunt is dat de voorraad indicatie online actueel is.