August 24-01-2011

In korte tijd heb ik hier twee aankopen gedaan. Beide keren werd het de dag na de bestelling keurig afgeleverd. Via tracktrace kun je de bezorging volgen.

lamp gebruiker 24-01-2011

Ik wilde voor mijn bedrijf graag een lamp om in te donkere vertrekken bij het maken van 360 graden fotos ondersteunend te kunnen bijlichten.
Aangezien ik van belichting geen enkel verstand heb, ben ik het internet gaan afspeuren.
Bij een aantal bedrijven info opgevraagd.
De reactie was dat ze het niet wisten of de desbetreffende persoon die er over ging zou mij
terug bellen. Dit is echter in geen enkel geval gebeurt. Een enkele keer een mail met kort een reactie waar ik niks mee kon. Na mijn telefoontje
aan cameraNu.nl ging een wereld voor mij open.
Ik werd doorverbonden met een vriendelijke mijnheer, (waarvan ik helaas de naam ben vergeten) na het aanhoren van mijn probleem, kreeg ik bondig uitleg wat voor een soort lamp voor mij geschikt was.
Dat waren er twee waarvan de goedkoopste ruimschoots geschikt zou zijn.
Dezelfde dag nog een aantal keren met deze persoon gebeld met aanvullende vragen. Telkens keurig uitleg gekregen en dezelfde dag de lamp besteld.
De volgende dag in de morgen werd deze per koerier bezorgd. Het fijne is ook nog eens dat het bestelde uitemate goed bevalt en ik zeer enthousiast over het produkt ben. CameraNu.nl Top!

FreekVL 24-01-2011

Ik heb een aantal dagen geleden de GGS 500d protection screen ter bescherming voor het LCD scherm van mijn camera gekocht.

De bestelling op cameranu.nl verliep goed en het product was de volgende dag al bezorgd. Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Het product was netjes in een degelijke hoes verzonden.

Aanrader.

g.hulzinga 24-01-2011

Website: Deze is goed en overzichtelijk ingedeeld.

Bereikbaarheid: Uitstekend. Vlotte en duidelijke beantwoording.

Bestelling: Snel en correct. Vandaag besteld morgen in huis.

Blind Guardian 24-01-2011

De website is door het hele grote aanbod in eerste instantie lastig. Mbv de zoekfunctie kom je al gauw op het gewenste artikel. Sommige rubrieken zijn gerangschikt op merk en dat vergt soms nogal wat geblader door de diverse pagina's om bv het juiste filter of flitser voor je camera te vinden.

AvBdG 24-01-2011

Dit was de eerste keer dat ik hier een product bestelde....
Goede informatie van het bedrijf en snelle levering.

MTV 24-01-2011

Eerste keer dat ik zaken deed met CameraNU.nl
Had een bepaalde camera in mijn hoofd, maar had nog enkele vragen. Binnen 10 minuten werd er op mijn mail gereageerd. Voor een andere vraag nam ik telefonisch contact op. Werd ook snel en duidelijk op gereageerd.
Over de bestelling kan ik kort zijn. 's Avonds besteld (voor 21.00 uur) en de volgende morgen om 10.30 uur in huis! Absoluut tevreden.

Kortom de hooggespannen verwachtingen die ik had op basis van de vele beoordelingen en het hoge cijfer zijn absoluut waargemaakt

Warrior54 24-01-2011

Zeer duidelijke website,niet nodig om lang te zoeken naar de gewenste informatie.
Correcte en snelle afhandeling van de bestelling en de levering.
Duidelijke status opvolging van het bestelde produkt.
Zeker een aanrader voor meerdere consumenten.

Fregat 24-01-2011

Zeer snelle afwerking van de order, levering te volgen via de computer

Erat 24-01-2011

Niets mis mee. Overzichtelijke website, snelle levering. Verzendkosten waren wat aan de hoge kant (6,50), maar ik zie nu dat je je bestelling ook niet-aangetekend kunt laten verzenden, dan kost het slechts 1,95.
Bereikbaarheid van de klantenservice en kwaliteit van de after sales heb ik niet beoordeeld, aangezien ik beide niet gebruikt heb.

jansen1295 24-01-2011

Ik heb erg veel moeite gehad om het koordje waarme je lensdop vast kan maken te vinden op de webpagina.
Uiteindelijk vond ik het toen ik de bestelling al had gedaan. Verder niets dan lof

Geert1234566 23-01-2011

Zeer snelle en nette levering.

vanderse 23-01-2011

De scanner via de duidelijke website besteld en deze werd de volgende dag afgeleverd.
Goede en snelle afhandeling van de bestelling. Bleken ook nog eens de goedkoopste.

Frank-asd 23-01-2011

Bestelling van de betreffende goederen ging vlot en zonder veel problemen. Prima in orde, dus. Website kan beter, maar is niet slechter dan anderen.

werner54 23-01-2011

website is helder en de bestelling was voor de datum al binnen.

van de vecht 23-01-2011

ik ben al reeds paar jaar klant en heb 10+ aankopen reeds gedaan. Elke aankoop is soepel verlopen, altijd voorraad en bezorgd op afgesproken dag (de volgende dag!)

Tevens altijd scherp geprijsd.

een zeer overzichtelijk en betrouwbare online shop.

Piet Z. 23-01-2011

Besteld product inderdaad binnen de toegezegde termijn ontvangen. Product goed verpakt/beschermd voor verzending.

tevreden klant2011 23-01-2011

Meteen na bestelling bevestiging ontvangen met ook een link van verzendbedrijf. Product was zeer netjes verpakt. Winkel heeft leuke acties. Tot dusver 100% tevreden.

Bert Karmelk 23-01-2011

Keurige levering en zeer goed bereikbaar voor info

Ben Eekhof 23-01-2011

Snelle antwoord op mijn vragen en een supersnelle levering zonder problemen. Een aanrader.

J. Linssen 23-01-2011

Een week geleden een Lowepro aw 200 fototas gekocht.
Na snelle levering zag ik, dat de exact dezelfde tas bij een andere webwinkel enkele tienjes goedkoper te koop stond.
Ik heb hierover contact gehad met CameraNu en het verschil werd gedeeld en op mijn rekening teruggestort. Super geste!!!!

Ingrid x 22-01-2011

Snelle levering, en bij vragen over de factuur, direct opgelost. Prima service.

J. van Roon 22-01-2011

Na een dag in de regen en een nauwelijks beschermde camera kreeg ik een dag later de nieuwsbrief met het aanbod van de rain cover. Helaas een weekend er tussen, maar zodra levering mogelijk was had ik de cover in huis. Hij bevalt prima. Dit is de derde of vierde bestelling bij cameraNU en ik heb nog nooit een klacht gehad. Vorig jaar was ik in de buurt en heb de winkel kunnen bekijken. Helaas woon ik te ver om aankopen in de winkel te doen.

10eGerards 22-01-2011

Telefonisch besteld. Specifieke vraag over compabiliteit met besturingsprogramma. Fijn en uitgebreid te woord gestaan. Bij voorbaattips en uitleg gekregen als het toch niet werkte en aanbieding dat ik altijd contact mocht opnemen.
Gelukkig niet nodig geweest.
Zeer klantvriendelijk, top!

D de B 22-01-2011

Het navigeren van een product gerelateerde accessoires en vooral terug ging niet super. Een eenmaal besteld wel supersnel afgeleverd.

Info over compatibiliteit van sommige objectieven mag wat uitgebreider.

Verder, top spul, scherpe prijzen, ik ben een blijvende klant.

Stinray 22-01-2011

De printer via de webshop besteld, de volgende dag bezorgd op het opgegeven aflever adres.
Hele correct zoals op de site aangegeven.

tamm23 22-01-2011

Ik ben heb CameraNu gevonden op het inernet na heel wat weken rondgezocht te hebben voor een goeie prijs etc. Cameranu trok meteen aan door hun overzichtelijke website. En na mijn besluit bij hen mijn camera te kopen was de het zeer makkelijk de bestelling te plaatsen en de levering was supersnel. Voor mijn volgende bestellingen zal ik zeker terug gaan naar CameraNu.nl Ik ben hoogst tevreden.

Vriendelijke groet

ingrid21 22-01-2011

Een hele snelle levering, goed verpakt

sscheer 22-01-2011

Website is overzichtelijk en informatie is goed vindbaar.
Bereikbaarheid heb ik geen oordeel over door online bestelling dus geen contact rechtstreeks.
Het bestelde artikel was binnen twee werkdagen in huis.
aftersales (gelukkig) nog niet nodig gehad

lvroegop 22-01-2011

Cameranu is zeer klantgericht, zeer vriendelijk; zeer goede afhandeling. Klasse.

Fred Willen 22-01-2011

Na bestelling en betaling snel in huis. Was het goede product. Perfect geregeld.

jksneek 22-01-2011

Soepele, overzichtelijke website. Eenvoudige bestelmogelijkheid en snelle levering van producten.

donp2000 22-01-2011

's-Avonds een Steadepod besteld en de volgende morgen al in huis. Wat wil een klant nog meer vanuit zijn luie stoel? Overigens een heel groot en aantrekkelijk assortiment.

sena 22-01-2011

Op de website de producten vergeleken, daarna zelf opgehaald in de winkel, mooie overzichtelijke winkel met goedemogelijkheid om de proucten te vergelijken, helder en duidelijk advies gekregen en meteen gekocht en meegenomen.

boostergt 22-01-2011

het enigste wat ik slecht vond was de service vorige week zaterdag middag bij de afhaal balie.
meer heb ik niet te klagen...werd op dat moment slecht geholpen en hij had nergens verstand van.

Bert ten Oever 22-01-2011

Prima service bestelling snel en correct afgeleverd binnen een paar dagen.

R.M Meijboom 22-01-2011

Dit is reeds de vierde keer dat ik er iets koop.
Alles goed geregeld.
1 keer was een camera kapot gegaan. Werd keurig geregeld!

Jagofoto 22-01-2011

In voorraad, dus snelle levering.
Zeer goede leverings begeleiding. (faktuur, bevestigingen enz.)

Van de Maat10 22-01-2011

Prima after-sales service. Binnen een paar dagen werd mijn product geruild. Zeer nette service.

Bennie_R 22-01-2011

Via de webshop besteld/gereserveerd maar uiteindelijk in de winkel de spullen gehaald.

Frans Hals 22-01-2011

Tot nog toe met geen van mijn bestellingen problemen gehad. Alles verloopt soepel bij CameraNu.nl. Vooral de levering is zeer snel.

Ikbencarla 22-01-2011

Vrijdagavond besteld,zaterdag in huis.
Spullen goed ingepakt, zodat bestelling picobello aankwam.

Meulman Jan 22-01-2011

Bestelling was er zelfs de volgende dag al.
De tot nu geschoten foto's zijn van goede kwaliteit, voor ons naar onze wens.

Sydney Boersma 22-01-2011

De bestelling via briefpost duren langer dan ik had verwacht, ik had de bestelling op zondag via webshop bestelt was pas op donderdag in de zelfde week in de brievenbus gekregen.

gigageert 21-01-2011

Snelle levering, zoals aangegeven op de website.
Goede prijs (niet de goedkoopste maar wel de snelste)
Zeer tevreden!

ajcmHa 21-01-2011

Goede prijzen, goede website. Ook het personeel is kundig en objectief. Een webshop om vaker naar toe te gaan.

hans roozeboom 21-01-2011

Geweldige service deze lens besteld op woensdagavond om 19.30 en donderdagmorgen om 12 uur had ik de lens thuis

Bart 60 21-01-2011

Eerste aankoop via website, is mij op deze manier zeer goed bevallen.
Ik hoop dat de rest van de webwinkels ook zo werken , zoniet dan kun je hier nog wat leren.

Stef D. 21-01-2011

Heldere website, handige combinatie koopjes (Lens + UV Filter+ Microfiber Lensdoekje).
Vrijdagavond om 19.30u besteld, zaterdagmorgen voor 12.00u in huis. Perfect!

BertyvH 21-01-2011

Het bestellen, de levering, de mails tbv de betaling en order status is op een gemakkelijke overzichtelijke en keurige manier verlopen.

En niet te vergeten, de prijs was ook goed.
Volgen keer ga ik zeker eerst weer bij CameraNu.nl kijken.