Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JLB62 20-01-2011

Prima, snelle levering volgens afspraak.
Geen persoonlijk contact gehad. Alles via site kunnen regelen.
Prima informatievoorziening (verzenddatum, orderbevestiging, betalingsbevestiging) via e-mail.

Hans Karreman 20-01-2011

webwinkel doet wat ze belooft; 's avonds besteld en de volgende dag al in huis, prima! Fijn toestel, werkt erg prettig, ben er blij mee.

librafend 20-01-2011

Alles is prima verlopen, alleen had ik niet in de gaten dat er geen sd-kaart bijgeleverd was.
Die moest ik dus alsnog aanschaffen.
verder alleen maar lof.

Alexx-61 20-01-2011

De bestelling was netjes afgeleverd, echter, ipv levering op zaterdag kwam de levering op dinsdag erna. Dit zou aan TNT kunnen liggen.

PeeWeeVee 20-01-2011

Website geeft duidelijk overzicht van de producten. Levering conform de regels op de website voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis.

Henk NL 20-01-2011

Supersnelle levering: 's avonds rond 19u besteld, de volgende morgen bezorgd.

maxmilan 20-01-2011

prima opvolging en duidelijke dokumenatie/orderbevestiging/factuur

henryleenheers 20-01-2011

Kan kort zijn: Van bestelling tot Levering alles Perfect verlopen.

franciscus48 20-01-2011

De camera werd op vrijdagavond besteld en op zaterdagmorgen perfect bezorgd! Super toch!
Kon er dus in het weekend al direct mee aan de slag.

Mischa.W 20-01-2011

Een goed apparaat, Besteld en al de volgende dag in huis. prijs was ook goed.
Alleen jammer dat de doos met scanner niet nog even in een andere doos is verpakt.
Maar dat is een klein minpuntje. verder is alles perfect.

Boemsie 20-01-2011

Medewerkers zijn stuk voor stuk serieus en hebben verstand van zaken. Advies is perfect. Aftersales werkt erg plezierig, en hun website wordt ook goed bijgehouden.

Theo Hendriks 19-01-2011

Na de klachtmelding werd al snel via de mail antwoord gegeven. Retour zending van een mogelijk defecte batterij was als oplossing geboden. Batterij heb ik dan ook direct teruggezonden. Na 1 dag werd ik al gebeld dat de batterij was aangekomen echter een nieuwe van hetzelfde soort was niet voorradig. In eerste instantie zou men dit dan via Canon regelen en dan zou het mogelijk enige tijd in beslag gaan nemen (beoordeling klacht, verzending oplossing etc.) Het mooiste was dat al ik nog dezelfde dag door cameranu.nl werd gebeld met de mededeling dat men uit eenzelfde toestel de batterij had genomen en deze deselfde dag nog verzonden aan mijn huis adres ..prima

johnboersma 19-01-2011

Voor de tweede keer iets besteld bij CameraNu.nl Goede website met redelijk duidelijke informatie. Wel wat onduidelijkheid wat betreft levertijd na bestelling met Creditcard. Deze betaling is normaal gesproken direct verwerkt, alleen niet bij de webshop van CameraNu.nl. Hierdoor moest ik dag langer wachten op de bestelling terwijl verwacht was dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Voor de rest verder niets dan lof!

wfn 19-01-2011

volgens afspraak binnen 12 uur geleverd. alles keurig en op tijd. werkt alweer prima. en prijs/kwaliteit ook goed.

Hevabo 19-01-2011

goede site, vriendelijk en kundig personeel.
ook voor de prijs kan je er goed terecht, en voor mij ook nog eens snel en makkelijk te bereiken.

Fred van Ham 19-01-2011

Uitstekende telefonische voorlichting gehad over de Gitzo statieven.
Dit deed mij besluiten om het statief bij CameraNu aan te schaffen.

Henk 1947 19-01-2011

Heb de bestelling sávonds om 20.45u geplaatst en had het artikel in goede orde de andere dag ontvangen. Hetgeen zeer snel is denk ik zo. Ben zeer tevreden met de scanner die ik heb gekocht.

46geweest 19-01-2011

Via prijsvergeljk op de site van CameraNu beland. Niet alleen de prijs is geweldig maar ook de levering en alles wat daarbij komt kijken. Super en jawel de site staat al bij de favorieten!!

ecm1213 19-01-2011

5 voor negen s'avonds besteld vrijdagavond, en zaterdagmorgen voor twaalf uur in huis klasse!!!

Jozina 19-01-2011

Camera werd snel geleverd. Het was geen probleem om het artikel op mijn kantooradres af te geven. Dat is best handig en hier zal ik zeker vaker gebruik van maken.
De camera bevalt me uitstekend. Heb nog niet alle fucties uitgeprobeerd, maar de resultaten zijn goed.

riekjeenkoos 19-01-2011

overzichtelijke website, makkelijk bereikbaar en handelbaar. Correcte financiele afhandeling. bestelling zeer snel afgehandeld en bezorgd waarbij rekening is gehouden dat op een bepaalde dag voor de gestelde tijd werd afgeleverd. De koning was en is klant.

User 007 19-01-2011

Goede informatievoorziening. Correcte, snelle levering volgens opgaaf.
Zeer zeker aan te bevelen.
Niets dan lof.

h.hoekstra46 19-01-2011

snel besteld,maar toch later bezorgd dan gedacht,verder oke

Branwacht 19-01-2011

Ik heb al eerder zaken gedaan met CameraNU.nl het zijn zeer vakbekwame mensen die echt de tijd voor je nemen als je in de winkel komt. Ook de webshop is zeer uitgebreid en op email wordt zeer snel gereageerd, problemen worden adequaat opgelost en voor retourzending is er een antwoordnummer, In een woord een fantastische service en klantgerichtheid !

Henk van der Steenhoven 19-01-2011

Overzichtelijk,
snel en voordelig.
Correcte afhandeling

cileke 19-01-2011

Ik had deze printer elders besteld en betaald .
Na meer dan 3 weken nog steeds niets ontvangen.
Bij jullie om 16.00 uur besteld en een dag later om 14 uur in huis prima service

Maarten van Luijk 19-01-2011

Uitstekende wijze van afhandeling en zeer snelle bezorging

ik1959 19-01-2011

website is duidelijk en goed bereikbaar. De snelheid van de levering is werkelijk top, Super snel en goed verpakt.

mvrgr XXXXX 19-01-2011

Zeer goede prijs en snelle levering.

HS2011 19-01-2011

Persoonlijke aandacht en snelle reaktie op vragen en verzoeken.

robinfaas 19-01-2011

Alles aan m'n bestelling is perfect gelopen. Zoals beloofd was de camera de volgende dag in huis en ik werd netjes op de hoogte gehouden over de status van m'n bestelling via korte, duidelijke mails. Ik heb ze niet hoeven bellen, dus het cijfer voor bereikbaarheid bij een 9 gelaten.

con forza fotografie 19-01-2011

De website is makelijk en overzichtelijk.
Een deel van mijn bestelling was niet op voorraad, maar werd wel meegeleverd. Misschien was dit geluk voor mij, of de voorraad informatie is niet helemaal 100%. Maar de services zijn prima, dus je hoort mij niet klagen.

rohimati 18-01-2011

Reeds 2 x een digitale camera gekocht.
Prima service; kon artikel omruilen zonder problemen.
goede telefonische informatie.

meldy01 18-01-2011

men geeft er goed advies, en dringt je geen artikelen aan.

Judith Photography Sneek 18-01-2011

super snelle levering, website is overzichtelijk en producten scherp geprijst. Vooraf nog even contact gehad voor informatie, werd gelijk te woord gestaan en van advies voorzien!! Ik kom zeker terug bij cameranu.nl!!!

Bazzo68 18-01-2011

's Avonds besteld en de volgende morgen geleverd.
Dus gewoon vlot afgewikkeld zoals beloofd. Dat kom je helaas niet overal tegen. Scanner werkt ook prima, alleen geen PC met de minimale specs gebruiken!

Hulzinga 18-01-2011

Website: Goed ingedeeld,duidelijk en overzichtelijk.

Bereikbaarheid: Snel, correct en vriendelijk personeel
met duidelijke en vlotte antwoorden.

Bestelling en levering: Snel, gisteren besteld vandaag in huis.

Hulde voor deze Internet winkel.

ferD7 18-01-2011

Voordeel is dat er niet eerst een account aangemaakt behoeft te worden! levering keurig de volgende dag in huis. Alleen jammer dat ik niet 2 bestellingen op dezelfde dag kon laten af leveren.( heb ik over gebeld)

Meijvogel 18-01-2011

goede en duidelijke service.
Alles compleet geleverd en ondanks dat het niet op voorraad was binnen 2 werkdagen.

ferebo 18-01-2011

snelle aktie goed vervoerd geen kosten daar aan

Oxen55 18-01-2011

Inderdaad keurig de volgende dag in huis. Orderbevestiging met track en trace, erg makkelijk. En nog een prima cameraatje ook.

stef1971 18-01-2011

Voor negen uur besteld is dus echt de volgende dag al bezorgd. Super snel en gratis verzonden. Aanrader.

Gerrit39 18-01-2011

Ook vanwege de positieve beoordelingen hier het product gekocht.De prijs is voor mij niet altijd het belangrijkste.
Snel geleverd en prettig E-mail contact.
Een aanrader dus. 10+

D Horstman 18-01-2011

super snel, goedkoop, goed verpakt en verzonden
keurige afhandeling met track and trace
factuur per mail

kortom vette aanrader als je camera spullen nodig hebt!

T Beekhuys 18-01-2011

2 dagen voor kerst mijn Canon EF 70-300mm f/4.0-5.6 IS USM besteld en 1 dag voor kerst was de lens binnen.
Zonder meer is alles perfect gegaan, dus zeer tevreden.

timkim81 18-01-2011

Snelle reactie op je vragen per mail.
Snelle service en levering, vandaag besteld morgen in huis.
Bestellen en reageren zoals het hoort, keurig!

hemmekes 18-01-2011

Maandagnamiddag 17/1 besteld om 14u30, geleverd aan de huisdeur dinsdag 18/1 om 12u15...

weebosch38 18-01-2011

fijne camera, heb hem nu 2 weken in gebruik en al vele foto's gemaakt...!!
zlef s'avonds bij een kampvuur goed beeld en duidelijke foto's.
ben er zeer tevreden over en ken nu weer een geruime tijd verder met deze camera!!

Wim - Apeldoorn 18-01-2011

's Avonds om 19.40 uur besteld+Ideal betaald.
De volgende dag om 11.30 op aflever adres ontvangen.

TST_1982 18-01-2011

Verreweg de goedkoopste (scheelde bijvoorbeeld op de camera alleen bijna 100 euro met bol.com); hele snelle levering (op zondagmiddag besteld, dinsdag in huis); goede afhandeling met factuur per mail, track&trace. Website was duidelijk, maar geen 10, omdat hij weg navigeerde van het originele product wanneer je één van de bijbehorende accessoires aanklikte. Suggestie: houdt het hoofdproduct boven in beeld en geef daaronder de geselecteerde accessoire weer. Heb niet hoeven bellen, dus bereikbaarheid onbekend en ook geen ervaring met after sales.