Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hattori Hanzo 17-01-2011

Dit is een goede, snelle winkel. Met een uitgebreid overzicht en een zeer ruim assortiment. Wat op de website staat klopt exact zowel theoretisch als in de praktijk.

Ronnie987 17-01-2011

Een overzichtelijke website. Al enige tijd de Canon MG8150 gevolgd. De prijs bleef scherp en er werd keurig zoals toegezegd de volgende dag geleverd.

lianatimmers 17-01-2011

Super klantvriendelijk en service gericht. Ga zo door.

Hans Sloove 17-01-2011

Interessante prijs, prompte levering!

hajuraamaa 17-01-2011

voor 21.00 uur maandagavond bestelt en de volgende dag in huis prima verpakt en alles aanwezig!geweldige service van CAMERAnu.nl, TNT post en de chauffeur Ali

eyecoach 17-01-2011

Juiste informatie en snelle afhandeling. Bovendien vaak gunstig geprijsde artikelen.

Wilbert3882 17-01-2011

Duidelijke website. Gevonden via kieskeurig.
goede prijs. Super snelle levering. Netjes verpakt.
Kortom een site om meer mensen over te vertellen.

Elitian 17-01-2011

De website was zo duidelijk en overzichtelijk dat wij al zeer snel onze camera hadden uitgekozen. Wat zeer handig was, was het overzicht van alle accessoires die bij de camera hoorde op het artikeloverzicht. Zo konden wij snel het juiste geheugen en tasje uitkiezen. Na de betaling met iDeal was de camera de volgende dag al in huis met zeer goede berichtgevingen via e-mail en de mogelijkheid tot track-n-trace. Onze eerste ervaring was echt zo positief dat wij andere op de hoogte hebben gebracht van Cameranu.nl.

roel l 17-01-2011

Professionele organisatie,doet niet moeilijk met omruilen of terugbrengen.
Vakkundig en vriendelijk personeel.

Lebertus Hoogeveen 17-01-2011

Ik vind het een plezier om naar jullie website te gaan.
Ik kijk dagelijks, zowel op mijn werk al thuis.

Remy1951 17-01-2011

Mijn bestelling en mijn telefonische vragen zijn snel en zeer correct behandelt.

inahidding 17-01-2011

Doen wat ze beloven produkt op tijd geleverd, klopt met omschrijving op site

mi2403 17-01-2011

Geweldig snelle service. 's Avonds rond 19u besteld, volgende morgen camera al in huis! Super!

Annelies 3 17-01-2011

Ik ben erg tevreden over CameraNU.nl, vanwege:
- de snelle levering: de volgende dag had ik mijn product binnen
- de overzichtelijke en gebruikvriendelijke website
- het gekochte product: ik heb een scanner gekocht (Epson Perfection V330 Photo) waarmee ik ook dia's en negatieven kan scannen. Deze hebben een zeer goede kwaliteit en ik ben er erg blij mee. Nu kan ik eindelijk al die oude foto's inscannen.

fizion 17-01-2011

Duidelijke website, mijn telefoontje om de status te controleren werd meteen beantwoord. Verder erg snel geleverd waarbij alles prima en neutraal verpakt was.

reislustig 17-01-2011

Het toestel werd keurig volgens schema geleverd.
Bij eerder aankopen was de service wat betreft reparatie uitstekend. Je kreeg altijd snel antwoord op vragen. Je kon de reparatie volgen en werd door CameraNu op de hoogte gehouden van hoe en wat. Duurde het TE lang dan zochten zij contact met de reparateur. Indien nodig zetten zij druk op de ketel. We deden al meerder aankopen bij hen en zijn héééél tevreden!!!

pplangeveld 17-01-2011

Gewoon alles keurig en ze hebben er verstand van. Heb er al meedere zaken gekocht.

fotografie bos 17-01-2011

Met cameraNU.nl gaat u een overeenkomst aan die u nooit teleur stelt.

Een ruim assortiment zorgt er voor dat u vindt wat u zoekt. Nooit geen problemen met de levering en, net zo belangrijk is dat alle producten, Nederlandse producten zijn, wat belangrijk is voor de service en garantie.

Kortom, ik ben zeer tevreden klant en zal dit nog lang blijven.

Rien Tilstra 17-01-2011

Prima website. Om 20.00 uur 's avonds besteld en de volgende ochtend kwam de postbode er al mee aan!

snib 17-01-2011

Product makkelijk te vinden op de site.
Prima prijzen, vlot geleverd en in goede staat ontvangen. In dit geval geen transportkosten. Meevaller.
Belangrijk voor mij dat er ook een balie is en een bekend adres met winkel.
Weet niet hoed de service bij eventuele problemen zou zijn, maar vooralsnog ziet alles er goed uit.

hallo55 17-01-2011

alles was prima geregeld. snel/goed verzorgd/duidelijk/doen wat er beloofd is.

Anfra 17-01-2011

Overzichtelijke site en uitstekende feedback over de gedane bestelling plus levering

gschaeps 17-01-2011

Goede productinformatie met bijbehorende artikelen en duidelijke website met het betaalgemak van I-Deal. Ik had mijn complete order binnen één werkdag netjes thuisbezorgd (alles was op voorraad). Een aanrader voor iedereen die denkt dat je slechts kleine aankopen op het internet kunt doen.

v.ligtenberg 17-01-2011

Ik had de camera zondag besteld en dinsdagochtend werd hij al meteen afgeleverd. Vooraf netjes via een trackingcode van TNT op de hoogte gehouden wanneer hij ongeveer afgeleverd zou worden. De camera was keurig verpakt, precies met de accessoires ik erbij had besteld geleverd,zoals beloofd. Een hele fijne mooie gebruiksvriendelijke camera en keurig ook nog een briefje erbij met een telefoonnummer en een adres mochten er alsnog vragen zijn. Uitstekende zaak die ik zeker kan aanbevelen aan anderen.

Hessel1974 16-01-2011

zeer goede afhandeling van mijn order. belangrijke reden om bij cameranu te bestellen is ook de scherpe prijs.

blasco1 16-01-2011

Zeer vlotte behandeling: zondagavond besteld, dinsdagmorgen (gratis) aangetekend in huis!
Keurig verpakt en gratis opberghoes bijgevoegd.
Klasse!

erikhill 16-01-2011

Prima deze snelle levering zondag besteld, Dinsdag in huis.

roelhorn 16-01-2011

Goeie duidelijke shop, lage prijzen en super snel geleverd!

P.Schepers 16-01-2011

Bestelling zeer snel en adequaat afgehandeld onder schappelijke en concurrerende voorwaarden.
Een website die deskundigheid uitstraalt en zijn klantvriendelijkheid waar maakt.

Dhr. Luijendijk 16-01-2011

Uitstekende levering. Binnen twee dagen netjes verpakt.

tonmestrom 16-01-2011

levering is prompt. Betaling is gemakkelijk, overzichtelijk en veilig. Website zit erg goed in elkaar en in geval van telefonisch overleg is er sprake van een terzakedeskundige en vriendelijke uitleg. Prijzen zijn ronduit competitief.

HansWildschut 16-01-2011

Prima afhandeling van mijn bestelling. Twee dagen na de aankoop stond de tafel al in mijn fotostudio. Uitstekende en snelle service. Goed gedaan CameraNU.nl

hvb51 16-01-2011

's zondags besteld, dinsdag in huis. perfecte levering, perfecte prijs (minimaal 25 € goedkoper als in de winkel)

chrimasa 16-01-2011

Heldere website. Snelle levering.

Kees1979 16-01-2011

Sterke prijs inclusief verzending en een zeer snelle levering, 's avonds besteld en de volgende ochtend in huis!

Deesje15 16-01-2011

Weinig aan toe te voegen, op zaterdagmiddag besteld, en op dinsdag keurig afgeleverd door TNT.

idvdp 16-01-2011

De website is keurig en beloofd wat het doet. Persoonlijk zou ik een rondom foto van het cameratasje willen zien, maar eenmaal thuisgestuurd voldoet het volledig aan mijn verwachtingen. De beloften van snelle levering zijn waargemaakt.
Conclusie; zeer tevreden met het geheel

Odido 16-01-2011

Bij ontvangst en uitproberen van de bestelde monopod (Canon) komt de bovenste bos direct los en vielen er deeltjes uit. Dit gemeld aan CameraNU en na 3 dagen had ik een nieuw exemplaar in huis. Kostte me wel weer €6.50 extra verzendkosten.

Gerard Dumaij 16-01-2011

Gemakkelijke bestelling en betaling, snelle levering. Producten die ik hier gekocht heb zijn alle heel gebleven, vandaar geen waardering voor after sales, niet nodig gehad1

Sharky180 16-01-2011

Zeer uitgebreide informatie over de betreffende artikelen en daarbij ook zeer uitgebreid assortiment.
Ook de direkt aangeboden combideals maken het een stuk gemakkelijker kiezen.
Supersnelle levering (vrijdgavaond 20.45 uur besteld en de volgende ochtend alles al binnen.)

After sales is voor ons nog niet van toepassing geweest.

robkamperman 15-01-2011

goede site en wordt goed geinvormeerd over alles wat je er kunt kopen

MCRW 15-01-2011

Ik ben via de website van kieskeurig uiteindelijk op deze website uitgekomen om de camera te kopen. Ik heb voordat ik de bestelling heb geplaatst eerst op internet even rondgekeken met betrekking tot reacties over CameraNu.nl. Deze waren dermate positief dat ik het veilig vond om via internet een dergelijke uitgave te doen. Het is ook allemaal prima verlopen.

MuggenZifter 15-01-2011

Makkelijk besteld en betaald, geen verplichte registratie. Keurig op tijd en netjes afgeleverd.

LV82 15-01-2011

Mooie prijs, snelle levering en alle bonnen keurig via de email doorgestuurd gekregen. De volgende dag gelijk in huis, top!

Vier1971 15-01-2011

een tip misschien advies over de aanvulling bij de aankoop van een camera, zoals bijvoorbeeld extra batterij, kaartje etc., ook als extra tap bij info

Sera Huls 15-01-2011

Prima service ,zal er zeker weer gebruik van maken

fj020120 14-01-2011

Zeer snelle levering en een goede leveringbegeleiding via de email.

Lenus van der Broek 14-01-2011

Medewerkers zijn vriendelijkl, maar vooral behulpzaam en deskundig

Advance Centrum voor Fotografie 14-01-2011

CameraNu is een prettige webshop met een snelle levering. Tussentijdse communicatie over betaling en verzending is perfect.

r.w.zaaijer 14-01-2011

Camera met zeer veel mogelijkheden.
's-Avonds om 8 uur besteld. volgende dag 10:00 in huis.