Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wilgeennaamopdesite 26-01-2011

Fijne winkel, duidelijke website en snelle service!

Kee4 26-01-2011

CameraNU.nl was de goedkoopste. Omdat ik met de betaling wat fout deed nam ik per email contact op, kreeg onmiddelijk antwoord terug en de levering was de volgende dag in huis.

Arjan 100 26-01-2011

Snelle vlotte levering
goed verpakt

antosis 26-01-2011

Op de website zijn de artikelen makkelijk te vinden, helder gecategoriseerd, beschrijvingen adekwaat, toebehoren correct vermeld. De afhandeling is uitstekend. Bij iedere fase feedback via email over de status van de bestelling en inderdaad voor 21:00 u besteld, bezorging volgende dag. Webwinkel waar andere webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ad 123456 26-01-2011

duidelijke website, makkelijke bestelling en correcte en snelle levering, ben zeer tevreden.

Hein5 26-01-2011

Op maandag digitale camera besteld plus 2 geheugenkaartjes tasje en accu en dat werd de volgende dag in prima staat afgeleverd.

Bert Kootstra 25-01-2011

Goede site, en goede service. De koerierstdienst is aan te bevelen!

debs21 25-01-2011

top, rustig op site eerst gekeken ed en toen heengereden en opgehaald wat ik hebben wilde. Was binnen kwartier weer buiten, met camera

Channa1 25-01-2011

Overzichtelijke site, goede prijzen, duidelijke informatie en zeer snelle levering en een goed verpakt pakket. Bovendien een verademing dat ze met TNT samenwerken, heb heel wat slechte ervaringen gehad met dsl pakketservice.

Mijn keuze is op camera.nu gevallen door de vele goede reacties die ik erover las.

Niets te klagen!

ernsten.j 25-01-2011

Ben heel blij en tevreden met CameraNu.
Vandaag besteld en morgen in huis, echt heel fijn.

Fotograafje66 25-01-2011

Zeer duidelijke produktomschrijving, vordering van besteeling dmv email. Super aftersales toen in aangaf het produkt te willen ruilen!

hans en betty 25-01-2011

goeie /vlotte service -goede prijs - alles op tijd binnen zoals afgesproken.
Dit soort aankopen geeft je vertrouwen om vaker aankopen te doen via een website/winkel

MNijma 25-01-2011

Fijne webshop, ik kom er wel vaker. Goed gesorteerd en meestal scherpe prijzen. Gekochte producten worden snel geleverd en de afgelopen jaren altijd correct en compleet. Klein minpunt dat sommige artikelen langer niet op voorraad zijn. Maar dat kan natuurlijk vooral aan de leverancier liggen...

ysselsteyn 25-01-2011

camernu is erg goed in service en advies. altijd bereikbaar, vriendelijk en bereid te helpen. vervanging van product met probleem geen moeite en snelle retour zending.

RW45664 25-01-2011

Telefonisch wat lastig bereikbaar (lange pauze/weinig uren), maar zeer snel bezorgd en in perfecte staat. Ik beveel ze zeker aan!

Paul8 25-01-2011

Via de website besteld. Binnen 2 dagen afgeleverd.

90Ron1957 25-01-2011

Op woensdag besteld en op vrijdag al in huis. Goede prijs, geen extra verzendkosten en prima verpakt.

john 12 25-01-2011

Snel gereageerd, goed product, efficient afgehandeld en een onderdeel na geleverd (waarschijnlijk weggegooid in verpakking) zonder enige problemen, alles binnen 48 uur opgelost, de beste on-line service die ik heb gezien tot dusver

tips 25-01-2011

Alles was zeer correct bezorgd en tevens telefonisch heel goed geadviseerd.
Dank hiervoor.

pukkieprint 25-01-2011

Product was eerst niet op voorraad. Alert-email ingesteld. Na 2 weken weer op voorraad. Meteen besteld, betaald en voila, volgende dag geleverd.

Rene Xero 25-01-2011

Goedkoop en erg snel. Volgende keer zeker weer.

Ben Abspoel 25-01-2011

vlotte levering, duidelijk en correct bedocumenteerd

RDP 25-01-2011

De camera besteld en de volgende dag ontvangen. Geen klachten.

MaartenE86 25-01-2011

De website biedt een ruim assortiment met uitleg per product (in dit geval per filter), naast de specificaties staat er bijvoorbeeld ook uitgelegd waar het prijs verschil tussen de verschillende soorten vandaan komt.

Voor de bestelling zelf had ik gekozen voor een niet-aangetekende levering. Dit is in dit geval voordelig, aangezien hierdoor het product met de reguliere post verstuurd kon worden.

het filter was goed verpakt en heb het onbeschadigd ontvangen.

GJGVanMeeteren 25-01-2011

Het probleem ligt bij de TNT en niet zozeer bij Cameranu. De postbezorger kwam 2 keer rond dezelfde tijd. Dit vind ik niet erg handig. Beter de tweede keer iets vroeger of later.
De service van Cameranu ben zeer over te spreken.

AlexF 25-01-2011

goedkoop, up to date voorraadsvermelding,
bij bestelling meteen een bevestiging en spoedige verzending

Roel59 25-01-2011

CameraNu geeft duidelijke informatie, een scherpe prijs, de producten zijn
daadwerkelijk de volgende dag al bezorgd, onbeschadigd en kompleet en
Conform bestelling. Wat wil je nog meer als klant !

speedy2354 25-01-2011

Bestelling oke zo als vorige keren , alleen iets langer wachten ,(4 dagen) op zich geen probleem.

mrjem 25-01-2011

Ik was op zoek naar een paar studio flitsers, na een zoekopdracht kwam ik bij CameraNu uit en heb ze daa rdan ook besteld.
Zoals ze op de website zeggen, vandaag besteld morgen in huis. Nou dat klopt helemaal.
Netjes verpakt, geen beschadiging, goede prijs en een nette track and trace code er bij.

Helemaal niets op deze shop aan te merken en zal hier zeker vaker heen gaan als ik wat nodig heb.

Robjrobj 25-01-2011

Valt niet mee om er mee te leren werken maar is een prima voorzetlens. Kleuren blijven mooi en is super scherp.

rotgans 25-01-2011

Prima site. Snelle en overzichtelijke site.
Snelle levering en goed verpakt.

Rene Nicolaes 25-01-2011

Website is zeer overzichtelijk, ook diverse malen telf, gezocht en steeds binnen een paar keer overgaan contact en zeer vakkundig en beleefd te woord gestaan. Bestelling en levering inderdaad de volgende dag in huis. Was een onderdeeltje vergeten mee te leveren, één telefoontje en de nalevering de volgende dag in huis. Hierna een defect onderdeeltje (productiefoutje waar niemand wat aan kon doen) prima opgelost door het sturen van een nieuw onderdeeltje. Eeen heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ik kan het iedereen aan raden en geloof me, ik heb geen aandelen :).

corverloop 25-01-2011

De website is zeer overzichtelijk. Artikelen die je zoekt zijn goed te vinden.
De bereikbaarheid is prima, geen wachttijden bij het bellen.
Bestelling ging heel eenvoudig en de levertijd was, zoals beloofd, zeer snel.
After sales was perfect. Ik had wat problemen bij het afsluiten van een verzekering bij Enra, maar daar hebben zij heel goed in bemiddeld. Als ze zeggen dat ze terug zullen bellen dan doen ze dat ook en dat is tegenwoordig een zeldzaamheid. Tot nog toe ben ik zeer te spreken over deze winkel.

HMJ 25-01-2011

Alles liep op "rolletjes".
Op de namiddag besteld en betaald en de volgende dag al in huis.
Helemaal super.
Nu nog even wat "mee spelen" zodat we hem op vakantie op en top kunnen gaan gebruiken.

R82haak 25-01-2011

Prima levering, snelle afhandeling en op voorraad

a.j.kuijpers Sneek 25-01-2011

Uitermate tevreden over kennis en klantvriendelijkheid. Ook in geval van service scoort Urk erg hoog !!!
Al een aantal jaren tevreden klant ben.

naam010 25-01-2011

Duidelijke site. Wat ze daar beloven m.b.t. tot de verzending komen ze na. Verder geen ervaring met dit berdijf. Eerste keer dat ik er iets bestel. Geeft echter wel vertrouwen voor toekomstige aankopen.

Home Gallery Blowingladies 25-01-2011

Gewoon duidelijk, accuraat gereageerd, behulpzaam en zeer snelle correcte aflevering. Alles klopt wat er wordt beloofd. Prima club dus.

maartenbergmeer 25-01-2011

Prettig, overzichtelijk, groot assortiment, snelle levering. Klasse.

Shiraz_2008 25-01-2011

Vlot in het beantwoorden van vragen en heel snel met leveren (om 17:30 besteld en om 10:00 uur bezorgd!).

Shark12 25-01-2011

Bestelling eenvoudig. Telefonisch contact heel plezierig en duidelijk. Snelle levering.

dennis online 25-01-2011

In een woord, super. Ik was altijd huiverig om online te bestellen, maar dit was super snel geleverd en de service was ook uitstekend.

mch38 25-01-2011

De website is goed overzichtelijk , men hoeft niet lang te zoeken; de sortering is goed en de prijzen prima!
Bereikbaarheid is prima al zou sluiting van 12 - 14 beter kunnen vervallen.
Bestelling, levering en betaling zijn prima geregeld.Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Trendwatcher 25-01-2011

Snelle en adequate behandeling van de bestelling en correcte en snelle aflevering met KPN. Communicatie klopt en is perfect.

Wing54 25-01-2011

Leuk en handig itm voor een srl camera met flitser en groot hoek lens sterk genoeg

ingevw97 25-01-2011

We hebben hier 10mnd. geleden een canonMP560 gekocht na 9mnd. een storing afvalbakje zat vol,niks meer mee te doen,contact opgenomen,keurig netjes en vlot te woord gestaan,
opgestuurd,keurig bericht dat ze het product ontvangen hadden,en doorgestuurd hadden naar canon.Binnen 2 weken de printer weer gerepareerd terug gekregen!Toppie zo`n service!!

texel1970 25-01-2011

goed advies, snelle levering en mooie camera met prachtige foto's.

Ron ter Burg 24-01-2011

Na de aankoop wordt je met regelmaat op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De zendig was ook prima op tijd.

Alex47 24-01-2011

zeer snelle levering, prima contact en advies van deskundigen per e-mail. Zelfde dag reactie. Garantiegevalletje in het verleden met flitsstatief snel en correct opgelost (dag erop nieuw onderdeel verstuurd, kostenloos)

Peter Verdoorn 24-01-2011

Inhoudelijk correcte informatie en goede reviews hielpen bij het bepalen van de uiteindelijke keuze. 's Avonds is de bestelling geplaatst en door de mogelijkheid van het volgen van het trackingnummer was al snel te zien dat de bestelling onderweg was. 's Middags om 14.30 uur werd de camcorder, met de bestelde accessoires, afgeleverd op het vermelde werkadres. Snel, stipt en supervoordelig. Ik ben content!