Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wouter2011 13-01-2011

De website van cameranu is erg overzichtelijk, en de prijzen zijn scherper dan die van andere online fotozaken.

Het voordeel is dat er ook een echte winkel in URK zit gevestigd waar je naar toe kunt voor advies.

1 van de artikelen die ik had besteld was anders dat ik had verwacht, even een retournummer aangevraagd en 10 minuten later een automatische mail in mijn mailbox.

Toen de bestelling binnen was netjes een mailtje, en ook weer wanneer het aankoop bedrag was terug gestort.

Dus een nette winkel die ook duidelijk is over wat ze gaan doen.

spookennel 13-01-2011

Heldere website met duideljke informatie over het artikel en de beschikbaarheid en levertijd hiervan.

Betrouwbare informatie per mail over de vermoedelijke levertijd en uiteindelijk correcte aflevering.

b.korte 13-01-2011

CameraNu.nl heeft een duidelijke website zodat je snel en gemakkelijk produkten kunt vinden en bestellen. ( ook zonder account aan te maken ).
De bereikbaarheid via een gewoon (dus geen 09)telefoonnummer is een regelrechte verademing.
De produkten worden volgens afspraak en ook nog op een zeer snelle manier geleverd.
De after sales is ook gewoon duidelijk en goed.
Kortom CameraNu is absoluut een voorbeeld voor andere webverkopers.

Maaike Jas 13-01-2011

Grote variatie aan producten, deze zijn op voorraad en een snelle, betrouwbare voordelige levering.

Naam 1933 13-01-2011

Uitstekende informatie-verstrekking; Zeer snelle levering

marceziani 13-01-2011

Bestelling geplaatst en binnen één dag thuisbezorgd. Prima dus!

hjemm 12-01-2011

Ik heb mijn video- en fotocamera bij Cameranu.nl in de winkel gekocht. De service en deskundigheid is uitstekend. De prijzen trouwens ook. Ook de webwinkel (daar de printer besteld) is ook heel goed. Duidelijke informatie, ook over het pakket dat onderweg is. Stipte levering. Kortom: Cameranu.nl is een aanrader.

cornelie 12-01-2011

Zeer gunstig in prijs en supersnelle levering in goede verpakking. De score van de reviews en het feit dat de sandisk 8 GB, in tegenstelling tot andere webshops, op voorraad was, heeft mij ook de doorslag gegeven om met dit bedrijf in zee te gaan. Ik kan ze iedereen aanbevelen.

ikzelf1970 12-01-2011

goeie service en snelle afhandeling prima geregeld.

A.M.H.P. Rikken 12-01-2011

Het is goed gegaan met de bestelling en levering

lhusson 12-01-2011

heb geen problemen ondervonden bij het zoeken, vergelijken, bestellen en betalen via uw site.

Zodoende is een dikke score gerechtvaardigd.

Voor herhaling vatbaar!!

Groet,

misrefie 12-01-2011

Uitstekende en snelle service! Minder dan 24 uur van moment bestellen tot aflevering door TNT chauffeur!

vanvonno 12-01-2011

uitstekende afwikkeling (bevestiging/order)en snelle levering van de bestelling

Barbapapa063 12-01-2011

Als ze bij TNT niet voor vertraging hadden gezorgd,was de bestelling inderdaad daags erna afgeleverd.Keurig verpakt.
Heel goede prijs, snelle levering.
Voor volgende bestelling, weer naar cameranu.nl

Annie8 12-01-2011

Duidelijke website. Ook een vraag gesteld via de telefoon die meteen adequaat werd beantwoord, daarbij ook een advies gekregen. Snelle levering, product keurig verpakt.

Sony HDR XR155E 12-01-2011

Tracing nummer niet ontvangen maar na bellen heb ik dezde alsnog ontvangen.

Fons Delhaes 12-01-2011

snelle levering en goed verpakt en goed geinformeert over de status van de bestelling jullie doen wat je beloofd.
ZEER tevreden.

ekerstges 12-01-2011

Zeer allerte pro-actieve service. CameraNu zocht zelf contact op om toch een vrijwel onmogelijk snelle levertermijn af te spreken - en levering was tot in de puntjes in orde. Ik ben zeer te spreken over CameraNu. Zo horen internetwinkels te zijn!

Frodo2000 12-01-2011

Dit was niet de eerste kennismaking. Als altijd was CameraNU informatief, correct, betrouwbaar, goedkoop en super snel. Er wordt simpelweg gewerkt voor de klant.
(en mijn lat ligt hoog!)

Mircoveli 12-01-2011

Bestelling Dinsdag gedaan en donderdag al op de mat!
Tijdens telefonisch contact erg behulpzaam en duidelijk.
Echte aanrader!!

Mfjm Schoenmaker 12-01-2011

ik had mijn camera inderdaad de volgende dag al een huis top cameraNU.nl ik heb hem meteen geprobeerd ben er heel goed over tevreden allen jammer dat er geen uitgebreide gebruiks handleiding bij zit maar dat kan ik vast en zeker vinden op canon .nl als ik weer iets ga kopen overweeg ik zeker om dit weer bij cameraNU.nl zal doe

Arjaan Adjeu 12-01-2011

Scherpe prijzen, gratis en snelle bezorging. Goed verpakt.

kvgestel 12-01-2011

Website is overzichtelijk. personeel is terzake kundig en adviseert
objectief. service en uitleg helder en duidelijk

joost.bijl 12-01-2011

's avonds besteld, volgende ochtend in huis. Gemakkelijk betalen met Creditcard bij aflevering. Super!

jhbzeijpveld 12-01-2011

Snelle reactie op bestellen, dito op betaling, snelle verzending, direct feedback over status verzending.

Bouteille 12-01-2011

Camera nog niet echt gebruikt. Ook nog geen service/after sales gehad.Bestelling plaatsen en bezorging (dag later) helemaal in orde, dank!

JoostLeiden 12-01-2011

Goed telefonisch advies gekregen tijdens het bestellen. Levering was extreem snel. 's avonds om 20 uur besteld, de volgende ochtend om 9 uur in huis!

JohanX 12-01-2011

Na bestelling werden de achtergrond rollen de volgende dag al afgeleverd. De niet op voorraad zijnde rollen werden toch de dag daarop al via de pakketpost bezorgd. Prima service!

huppie48 11-01-2011

De snelle levering alles mooi en goed ingepakt zodat er niks kapot kan gaan tijdens transport.

liquid16 11-01-2011

Overzichtelijke website met voldoende informatie. Snelle levering (bestelling eind van de middag, volgende dag in huis). Prima aftersales (uitleg in de shop over enkele toepassingen van de camera). Ook voor vragen over eerder aangeschafte apparatuur werd ruim de tijd genomen. De camera is een juweeltje.

Miranda- 11-01-2011

De webshop CameraNu heeft alle toezeggingen die gedaan worden op de website volkomen waargemaakt. Direct bericht gekregen na ontvangst van de bestelling en na ontvangst betaling, paar uur later bericht van aangetekende verzending en de volgende dag werd er bezorgd. Ik heb besteld bij deze webshop vanwege de positieve beoordelingen van andere klanten in combinatie met de veilige bestelomgeving en voeg nu zelf graag een positieve beoordeling toe.

J.L. Swarte 11-01-2011

Als het om fotografie gaat heb ik zo m'n vaste adressen. Deze keer besloot ik van het gebaande pad af te wijken en ergens anders te gaan shoppen. Dat is me goed bevallen: vlotte levering, geen gedoe, goede track & trace. Ik kom vast nog wel eens langs.

Anton2011 11-01-2011

's Middags de printer besteld en de volgende dag al in huis. Ik vind het klasse.

David de Bruin 11-01-2011

De levering is volledig conform de toezegging.
De canonscan werk perfect met Windows7.
Alleen de bijgevoegde software is voor Windows7 deels (ArcSoft Photoshop5.5)verouderd en eigenlijk niet bruikbaar. Hier kan de leverancier echter niets aan doen. Dit ligt aan Canon.

m.vanbaare 11-01-2011

Ik ben zeer snel geholpen. Voor 21:00 besteld werd inderdaad de volgende dag al afgeleverd.

Hette Bonnema 11-01-2011

Snelle en zeer correcte afhandeling van mijn bestelling.

prikkie11 11-01-2011

snelle levering, correct verpakt. Goede prijs.

Delahaije 11-01-2011

Duidelijke website, Aantrekkelijke prijzen en Package deals, Supersnelle Levering!!
Absolute Aanrader!!

Blackie2011 11-01-2011

Ik had wat vragen, ben uiterst klantvriendelijk geholpen. 's Avonds voor 20.00 uur online besteld, de volgende dag in huis. Ben zeer te spreken over deze eerste bestelling bij Camera Nu.

Ernst Wijsmuller 11-01-2011

Gekocht en geleverd geheel volgens afspraak (snel!).
Later met een 2e artikel ook zelfde ervaring.

John Hazewinkel 11-01-2011

Duidelijke website en zeer concurerende prijzen!
's Avonds rond acht uur besteld en de volgende middag al binnen, prima service!!

hsbastiani 11-01-2011

Perfecte afhandeling van mijn bestelling, super snel binnen en voor de goedkoopste prijs op dat moment. SUPERRRRRRRRRR.

jkranenb 11-01-2011

Prima website: alles goed vindbaar, goede suggesties voor aanvullende accessoires en of combo deals. Voorraadstatus is duidelijk. Site laat w.m.b. niets te wensen over. Prijstechnisch ook erg verantwoord.
Bestelling en levering tip top in orde: op tijd, compleet, werkend, goed verpakt.
Fijne ervaring.

bertslot 11-01-2011

Alles is perfect verlopen. Prima organisatie die alles volgens afspraak na komt!

Karlijn72 11-01-2011

Snelle versturing producten, makkelijk te retourneren. Goede service, uitgebreid assortiment.

Sueur Philippe 11-01-2011

bescherming van de apparatuur in het pakket onvoldoende
open percelen aangekomen

plukassen 11-01-2011

Na levering bleek dat de zonnekap er niet bij zat. Na een belletje werd deze de volgende dag bezorgd. Prima geregeld.

hpoppen 11-01-2011

Ik heb in de laatste vijf jaar allerlei spullen gekocht bij CameraNu.nl. Twee spiegelreflexen, een kleine camera, een fotoprinter, TomTom, etc. Altijd voor bijzonder scherpe prijzen.
Soms liet ik thuisbezorgen (Urk is voor mij niet naast de deur) en soms heb ik de spullen zelf afgehaald. Alles wat ik liet thuisbezorgen werd steevast de volgende dag geleverd. Wanneer ik afhaal, bestel ik vantevoren via internet; dan weet ik dat de spullen voor mij klaargelegd worden. In de winkel kan ik dan kiezen voor snelkassa. De eerstvolgende kassa die vrijkomt wordt dan snelkassa, zodat ik niet hoef te wachten op de klanten die uitgebreide informatie nodig hebben. Een supersysteem. De after sales heb ik nooit nodig gehad omdat alles altijd in orde was.
Wat mij betreft, ik kan geen enkele kritiek bedenken; daarom kan ik niet lager geven dan 3x een 10, en nvt voor after sales.

jos schut 11-01-2011

Bestelling ging eenvoudig, aflevering comform de afspraak de volgende dag.

Eline55 11-01-2011

Website is duidelijk en levert alle informatie die nodig is. Bestellen gaat eenvoudig, levering is snel.