Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bestelling via de webshop ging zeer makkelijk. Dit door de duidelijke webshop.
De levering was zeer snel. Op zaterdag besteld maandag morgen binnen (Was zelfs mogelijk om het item op zondag te laten bezorgen).

Fred Doeleman 25-06-2018 In de winkel gekocht

Altijd tijd genoeg.

Professionele en behulpzame mensen die Cameranu-ers. Nooit de indruk wekken van per sé iets te willen verkopen, waardoor ze dat in the end toch doen en geheel naar wens van mijzelf in ieder geval!

Ineke 25-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische zaak

Doe al heel lang zaken met CameraNU en blijf er steeds terugkomen. Als je een vraag hebt wordt je keurig en goed geholpen. De bestelling wordt altijd correct en op tijd afgeleverd. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Thomas 25-06-2018 Via de website gekocht

Snel verzonden en niet duur!

Op zaterdagmiddag heb ik een lensadapter besteld bij Cameranu, vervolgens kreeg ik snel na mijn bestelling alle informatie over het verzenden van het product en het te verwachten bezorgmoment. In tijd tussen het bestellen en het bezorgen van het product werd ik continu op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en dat vond ik erg prettig. Bovendien werd ik fijn geholpen via de website chat en zijn de prijzen ook fijn bij Cameranu :)

peppespizza 25-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, een fantastische service!

Zoals gewoonlijk geweldige service, zowel voor de koop (als je advies nodig hebt, als na de aankoop (waar veel collega's het nogal eens laten liggen). Razendsnel geleverd, zelfs nog sneller als je daar een paar euro voor over hebt.
Al jaren lang een fan van cameranu.nl kijk dus ook al jaren niet meer naar andere winkels, want het zit wel goed hier!

Wim Sluijs 25-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

zeer goede en niet dwingende uitleg

Ik was uit op een snapshot camera maar had er weinig verstand van. Na aan de medewerker te hebben uitgelegd wat ik er mee wilde en hoeveel ik daaraan maximaal kon besteden( ongeveer EUR 300,-) , nam hij alle tijd voor me en toonde diverse voor- en nadelen van een tweetal camera's. Zonder me een richting uit te duwen kon de medewerker mij zo goed adviseren dat ik bewust een keus kon maken. Ben dan ook zeer tevreden met mijn aanschaf.

Neeltje van der Hulst 25-06-2018 Via de website gekocht

Heel blij mee

voor de derde keer een verrekijker gekocht deze keer voor de kleinkinderen en wederom...
geweldige snelle service en (klein) kinderen dolblij

René Simon 25-06-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige webshop

Een zeer uitgebreide assortiment en een super service. Staan je altijd met raad en daad bij. Product retourneren; ook geen probleem. Dit gebeurt snel en binnen enkele dagen heb je je geld alweer teruggestort gekregen. Beschrijving en evt. afmetingen van bepaalde producten staat over het algemeen in de productbeschrijving vermeld. Ga vooral zo door.

Mark 24-06-2018 Via de website gekocht

Voordelig, snel & prima!

Geen verzendkosten bij kleine (13,95e, weliswaar briefpost) bestelling (lensdop), snel én prima geleverd (maar oké, dat had ik ook wel verwacht, naar aanleiding van eerdere aankopen)!

Reginald Koster 24-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en zorgvuldige levering.

Zeer snelle en zorgvuldige levering, voor een hele lage prijs, en rondom de levering uitstekende service. Voor herhaling vatbaar.

reneb 24-06-2018 Via de website gekocht

snelle sevice

gisteren besteld, vandaag geleverd!
goed advies over de verschillende opties en veel kennis van zaken helpen je de juiste keuze te maken in een jungle van goede producten.

Jan Strijk 24-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

CameraNu is een overzichtelijke website. Producten zijn makkelijk te vinden. Duidelijk omschrijving bij de producten op de website. Snelle levering en geen verzendkosten

Lou 24-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Betrouwbare kwaliteit en snelle service. Overzichtelijke webwinkel met kwaliteits producten en adviezen

Felix 24-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk een snelle levering

Het gemak van de website en alles in voorraad maakt voor mij dat de keuze vlug gemaakt is waar ik de bestelling plaats en altijd alles vlug geleverd volgens de afspraak.

Rémy 24-06-2018 Via de website gekocht

Razend snel bestellen en nog sneller leveren! SUPER

Zeer duidelijke website, levering gaat als altijd heel rap, kortom doen wat ze beloven en daar houd ik van.

vdpallie 24-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik was zelf op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Lumix G7 en via Cameranu heb ik een goede gevonden! De omschrijving was voor mij duidelijk en de prijs was prima. Binnen een dag was mijn bestelling al aangekomen, dus ik ben er zeer tevreden mee!

HGJ Palts 24-06-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

goede zaak makkelijke website, je wordt continu op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling en verzending, goede betaal gemak

Ruud Janssen 24-06-2018 Via de website gekocht

Prima service van CameraNu

Ben bij Media Markt geweest en kreeg daar de verkeerde uitleg.
Bij CameraNu stond een telefoonnummer die heb ik gebeld en daar mijn licht opgestoken.
Ik heb hier een prima uitleg gehad en dat geef je vertrouwen over de vakkennis.
Zodoende bestel je daar dan graag je artikelen.
........... Maastricht.

Johanna 24-06-2018 In de winkel gekocht

fantastisch!

Online prima, maar...….de fysieke winkel in Urk spant de kroon. Daar krijg je echt goede adviezen van zeer ervaren mensen, laten je "stoeien" met een product, zodat je zelf kunt ervaren hoe bv. een camera aanvoelt, wat de camera kan en wat je er van kunt verwachten. Bovenop dit alles de garantie die je bij Camera Nu ontvangt na aankoop van onze gekochte camera is niet te evenaren. Als wij iets van elektronica willen aanschaffen is er maar 1 waar we heen gaan en dat is Camera Nu in Urk.

Nessa 24-06-2018 In de winkel gekocht

Deskundige hulp

Ik wilde een groothoeklens kopen en had mij op de site al voorbereid. Op de site KUN je de verschillende lenzen goed vergelijken. In de winkel kreeg ik nog aanvullende informatie en mocht alle ‘kandidaten’. Bekijken en vasthouden. Had ik mijn camera mee gehad had ik ze zelfs kunnen proberen..

Antonio 24-06-2018 Via de website gekocht

Ideaal voor particulier en de zakelijke klant!

We hebben voor ons bedrijf verschillende producten gekocht en verschillende lenzen gehuurd om opdrachten uit te kunnen voeren. Ze hebben altijd een oplossing, wanneer je niet zeker weet welke lens je nodig helpen ze je erbij.

Mijn ervaring als particulier: Ik ben diverse keren op Urk geweest om samen met een vriend van mij (die filmt voor de hobby) Ik was toen die tijd zelf opzoek naar een Camera tas waar ik alles in kwijt kon. Hier werden we beiden geholpen zoals we verwacht hadden.

We zijn nu inmiddels alweer 5 jaar vaste klant en hebben de winkel al vaker aanbeveelt aan o.a. Vloggers!

Herman 24-06-2018 Via de website gekocht

Fijne en goede service

Ik vind dat ik altijd op een plezierige wijze wordt geholpen, de manier en uitleg en advies wordt goed afgewogen op de vraag die ik heb gesteld. Ik heb nimmer het gevoel gehad dat mij een bepaald product wordt opgedrongen.

Jeroen 24-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk prima service en snelle levering

Prima producten voor een goeie prijs, overzichtelijke website. Als ik iets van camera of telefoon spullen nodig heb kijk ik altijd het eerst op deze site.

AZ1983 22-06-2018 Via de website gekocht

Super service, vlotte en zorgvuldige levering

Goede winkel, super service, goede prijs en kwaliteit, vlotte en zeer zorgvuldige levering!!!
Zou een volgende aankoop zeer zeker weer overwegen bij deze winkel. TOP!!!

TonLun 22-06-2018 In de winkel gekocht

Zorg en Nazorg

Na een geweldig advies bij de aankoop van mijn camera Sony PXW-X70 werd ik blij verrast met de nazorg die kreeg t.a.v. de accessoires zoals de geheugenkaartjes en de tas die werd omgeruild omdat hij niet geheel voldeed.
Chapeau ga door met deze geweldige service. Ton Lunenburg Heeswijk-Dinther

MF van Gemert 22-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Ik koos deze shop omdat ik er al eerder goede ervaringen mee heb gehad. De website is mooi en overzichtelijk. Er wordt duidelijke informatie gegeven over de verschillende producten. De bestelde artikelen werden snel geleverd.

Jan Rinkens 22-06-2018 Via de website gekocht

Met bekwame tel. uitleg kon ik besluiten aanschaf telelens.

voor aanschaf van foto attributen ben je bij camera. nu op zijn plaats. Goede uitleg en vriendelijk.

Lars Cremers 22-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende hulp!

Verkeerde lens besteld, maar gelijk gebeld met de klantenservice om te wijzigen. Netjes geholpen en op de hoogte gehouden.

Mieke Depaemelaere 22-06-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De website is heel volledig in haar productomschrijving, je kunt ook verschillende artikelen makkelijk vergelijken. Levering is cfr afgesproken. Ik heb reeds verschillende malen artikelen besteld bij cameranu.

Bert 22-06-2018 Via de website gekocht

Prachtige duidelijke website, complimenten.

Ik zocht naar een Steiner Navigator Pro 7x50 verrekijker. Cameranu.nl had de meest duidelijke omschrijving en daarnaast nog een aantrekkelijke prijs. De levering was zelfs sneller dan aangekondigd. Via email werd je op de hoogte gehouden. Underpromising versus Overdelivering. Chapeau!

Rob haszing 22-06-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting hielp bij mijn keuze

Rustig en vakkundig voorgelicht voorafgaand aan de koop. Uitgeplozen welke mogelijkheden er zijn voor filters voor de Nikon B700

Daan 22-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Beste Service!

Het is moeilijk om een minount te vinden in een bedrijf zoals CameraNu. Na een fusering met 2 andere winkels is er toch wat ruimte tot verbetering in het systeem. Zoals klanten bestand etc.
Na wat minder fijne problemen te hebben gehad met het missen van facturen op je account, heeft de klantenservice alles geregeld tot in de puntjes!
Zelde heb ik zoveel medewerking gezien vanuit een klantenservice. Het is echt fantastisch hoe zij alles heeft opgepakt en verwerkt. Als je dit leest, nogmaals bedankt!

Buiten de klantenservice (want alleen een perfecte klantenservice is natuurlijk niet voldoende) is het personeel op de werkvloer ontzettend goed op de hoogte van alle nieuwe aparaten en software, waardoor ze de beste aanbevelingen kunnen geven op het gebied van foto en video.

Als CameraNu het het assortiment nog iets verder zou uitbreiden (cinema hardware (accessoire en batterijen) en cinema glas) dan verdient het zeker een 10!

Mijn Go-To winkel voor al mijn apparatuur!

Ivo 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Artikel voor 10u besteld en volgende dag binnen. Kon er meteen mee aan de slag. Daarbij ook ruime keuze in RAM Mounts artikelen. Erg tevreden ermee!

Richard 22-06-2018 Via de website gekocht

Fijnste foto/videografie website van NL

Het ruime aanbod met scherpe prijzen i.c.m. de service die wordt aangeboden maakt Cameranu.nl een ontzettens fijne winkel om in mijn geval camera producten aan te schaffen.

Michelle 22-06-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod en snel geleverd

Duidelijke website en fijn in gebruik. Bij vragen kun je makkelijk chatten met een medewerker en deze helpt je direct op weg. 'S avonds besteld om 21.30 uur en de volgende dag al in huis!

Bas 22-06-2018 In de winkel gekocht

Snel & betrouwbaar

Ik vind zowel de winkel in Urk als de onlinewinkel erg prettig. Omdat zij een groot magazijn op loopafstand hebben van de winkel is er veel voorradig. Ook is levering op dezelfde dag mogelijk via de onlinewinkel. Bij nood is dit een hele prettige optie. Bij grotere aankopen vind ik het fijn om advies in te winnen en het product even te bekijken voordat ik koop. Cameranu.nl bied alles opties. Snel wanneer nodig en altijd betrouwbaar. Fijn!

Thijs 22-06-2018 Via de website gekocht

Hartstikke goed

2 accu's. voor gopro 4 besteld, zoals bevestigd de dag d'r na geleverd, goede service, goed product het Urker mannenkoor zal wel trots op jullie zijn.

Angelique 21-06-2018 Via de website gekocht

Snelle leverig

Ik bestel graag bij Cameranu omdat ze een fijne snelle website hebben en de levering is snel. Voor mijn Fujinon 100-400 had ik nog een snelkoppeling nodig en die heb ik bij Cameranu gekocht. Ik ben er blij mee, vooral omdat deze de volgende dag al in huis was.

Paul 21-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Top winkel met professioneel personeel

Vriendelijk en professioneel personeel dat weet waar hij over praat. Ik heb hier een drone gekocht en dat ging vlekkeloos. Winkel ziet er netjes uit!

Tineke 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en supernelle verzending

Artikel dat ik heb besteld bleek nog niet voorradig. Op de website aangegeven dat ik graag via email op de hoogte wil worden gehouden.
Zodra artikel voorradig bleek ontving ik een email van Cameranu en heb ik laat op de avond artikel besteld.
De volgende dag (zaterdag) keurig bezorgd. Geweldige service en supersnelle verzending.

Carsten 21-06-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Supersnelle levering. 23:15 e-reader besteld, 23:45 al een track & trace ontvangen, volgende ochtend alweer bezorgd. Beter kan hast niet. Respect!

W. Vooijs 21-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en perfecte levering!

Eerst telefonisch contact opgenomen met Cameranu.nl om te informeren naar een verloopring voor een Yongnuo YN-14EX Macro ringflitser voor Canon. Omdat die maat niet standaard erbij wordt geleverd door het merk Yongnuo.
Keurig en netjes geholpen door de persoon die ik aan de telefoon hebt gehad.
Bestelling even later geplaatst voor de Yongnuo YN-14EX Macro ringflitser voor Canon en verloopring.
De volgende dag op de afgesproken tijd geleverd.
Nu al meerdere artikelen bij Cameranu.nl gekocht en altijd keurig op de juiste afgesproken dag binnen gekregen.

John Peek 21-06-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment, snelle levering, goede after-sales

Het assortiment bestaat uit A-merk producten tegen marktconforme prijzen. Telefonisch advies is direct en to-the-point. Ik heb al behoorlijk wat producten bij CameraNU aangeschaft en kan niet anders zeggen dan dat de levering altijd snel is.
Ik heb één keer een probleem gehad met een camera. Hun deskundige analyse zorgt voor een goede beschrijving naar de leverancier. Tijdens de reparatieperiode wordt je regelmatig ge-informeerd over de stand van zaken. Kers op de taart: 5 jaar CameraNu garantie.

AJ 21-06-2018 Via de website gekocht

Nette levering, prima prijzen. Levering was iets gewijzigd tov 1st aangegeven tijdstip, en dat werd netjes per mail doorgeven.

Marjolein van Hekke 21-06-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk in alle opzichten!

Ik bestel graag bij CameraNu. Duidelijke website. En als je iets niet kan vinden denken ze graag met je mee. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en erg vriendelijk aan de telefoon. Bestelling komt keurig op de afgesproken dag thuis geleverd.

Ron Hoefs 21-06-2018 In de winkel gekocht

Ouderwets goed!

Cameranu is een zaak die ik al ken vanaf het prille begin 15 jaar geleden dus.
In deze 15 jaar heel wat verschillende zaken gekocht uiteraard op camera gebied.
Hun service is zoals de titel zegt ouderwets goed je wordt er prima geholpen met je vragen ook als je niet direct
iets aanschaft.
Het versturen gaat snel en duidelijk.
Ook via hun website staan ze je snel te woord.

Kortom zeer tevreden!

Mik 21-06-2018 Via de website gekocht

Super service!

Een gebroken onderdeel van mijn camera koffer werd mij 13 maanden na aankoop na 1 telefoontje keurig en geheel kosteloos toegestuurd. Geweldig!

Robel 21-06-2018 Via de website gekocht

Niet voor niets 5 sterren.

mooie, overzichtelijk site waar gemakkelijk informatie te vinden is. Snelle levering. Gratis aangetekend verzenden. En bij camera's vanaf €200 geven ze 5 jaar garantie i.p.v. 2 jr. Klinkt als: wij verkopen goed spul en wij staan er helemaal achter. Op b.v. verjaardagen wordt er heel positief over Cameranu.nl gesproken.

Th van der Heide 21-06-2018 In de winkel gekocht

Eerlijke voorlichting over wel of niet K4

Heb al jaren ervaring met Cameranu , wel eens iets elders gekocht , maar kom toch steeds weer op cameranu terug.

Ben 21-06-2018 In de winkel gekocht

Tijd

Ben nu twee keer geweest.
En beiden keren namen ze echt de tijd voor mij als klant.
Twee keer ruim twee uur.
Hier kunnen heel veel winkels in Nederland nog wat van leren.
Top winkel