Deze score is berekend op basis van 2594 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GoldCandy 04-02-2019

Goede shop dat producten voor een goede prijs verkoopt. Mijn bestelling is ook netjes aangekomen en ben er heel tevreden mee :)

Minette 04-02-2019

Snelle levering, goede prijzen, altijd goed verpakt. Ook het aanbod is zeer aantrekkelijk!

Giovanna Di Giacomo 04-02-2019

My order was supposed to arrive on the next day (as they say everywhere on their website), but instead it arrived 3 days later. So I lost 3 days of work because of Cameranu.nl. Some of my packages got lost and even returned as they said that they couldn't find the address, althought it's a Post NL delivery location (Karwei!). Everything was weird and at the end my orders didn't even arrive all together. They were friendly on the phone though but nobody could really solve my issues. I don't recommend this shop to anybody!
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-02-2019

Hi Giovanna,

We would like to apoligize personally to you concerning the way the shipments went. Above all it is important to us that you have a good an trusted feeling about Cameranu when ordering from us. Your concerns have been seriously taken into account and thanks to your feedback we are able to improve our procedures and insure that such a situations does not occur anymore in the future!

Have a nice day!

Beste regards,
CameraNU.nl

Jan. 04-02-2019

Snelle levering van de Epson WF 3720
prima product voor een goede prijs .
na een fout van mij is het goed opgelost .

Janine 04-02-2019

ik heb voor deze shop gekozen, omdat deze overzichtelijk, en voordelig was.

Charles 04-02-2019

Goede documentatie op website. Snelle bestelprocedure. Snelle en correcte bezorging.

Sjerk 03-02-2019

Omdat mijn zoon een rugtas nodig had voor zijn camera, lenzen en kleinmateriaal eerst gekeken op de website.

Veel keus en uiteindelijk op te besteden bedrag een aantal keuzes gemaakt en naar de shop gegaan om met de camera te passen.

Samen met de verkoper gekeken en gepast uiteindelijk na veel passen en meten is de verkoper naar achter gegaan en heeft daar een rugtas gevonden die pastte.

Kind blij en wij blij. Top verkoper, denken mee, komen tot oplossingen.

Martin Rodenburg 03-02-2019

Ik zocht een fototas voor mijn 600mm F4, waarbij ik ook nog 2 grotere body’s en een 200-500mm F5.6 makkelijk in kan meenemen. Geen trolley, maar een rugzak model.

Dus heel veel zoekwerk bij de beter gerenommeerde camerawinkels op internet. Bij de meeste word je overladen meer dan 20 pagina`s met tassen, die je niet moet hebben, maar wel allemaal door moet zoeken op basis van gebrekkige informatie.

Bij Cameranu.nl kon ik meteen filteren, meerdere tassen met elkaar vergelijken en als belangrijkste eenvoudig de binnenmaten terugvinden (die ook werkelijk kloppen). Ook kun je adhv de foto’s een goede indruk krijgen wat er in de tas past. Echt een verademing. Ik kon snel drie tassen uitzoeken en het was ook helemaal geen probleem die tassen naar Apeldoorn te laten komen, zodat ik daar voor mij de beste kon uitkiezen kiezen.

Helemaal tevreden met mijn nieuwe LowePro AW650 dankzij Cameranu.nl !!

klaas 03-02-2019

Altijd vriendelijk en vakkundig personeel. Meeste artikellen zijn op voorraad dus kan je gelijk met je nieuwe aanwinst aan de slag. Kortom altijd een eerlijk en profesioneel advies.

Senil 03-02-2019

Ik heb ‘s avonds best laat een ringlamp besteld, volgende dag was hij binnen. Ik miste wel een onderdeel, na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker heb ik die ook netjes aangetekend de eerstvolgende werkdag ontvangen. Product is overigens ook goed.

Melanie 03-02-2019

Wij hebben meerdere dingen besteld hier. Altijd keurig geholpen en of verzoenden. Fijne winkel om naar te kijken en te shoppen.

Marco S 03-02-2019

Heldere site met advies en makkelijke keuze mogelijkheden om snel een selectie te maken van de voor jou interessante artikelen. Snelle en goede levering.
Open box camera besteld van Canon - mooie korting op een artikel wat eigenlijk nieuw is. Netjes geleverd, goed verpakt. Zeer tevreden over de aankoop!

Peter Steven 02-02-2019

Alles was helemaal goed. Zelfde Dag mijn bestselling gekregen. Heel goede prijzen. Ze doen het hier helemaal prima. Altijd bij CameraNu Kopen!

Kees 02-02-2019

Heb een Canon camera besteld is snel en zeer goed verpakt geleverd.
CameraNU.nl geeft een goede prijs voor het artikel wat ik kocht en beveel deze winkel aan voor betrouwbaarheid en service.

Robroek 02-02-2019

Snelle en accurate levering. Er wordt op alles gelet en ook zonodig gereageerd

Ben Beesems 02-02-2019

Snelle en nette levering van GoPro the Handler. Communicatie over levertijd en -traject op orde. Prijs conform prijzen in andere shops.

Gert R 01-02-2019

Op de zeer nette en overzichtelijke site krijg je alle informatie al die je nodig hebt om een keuze tussen te maken tussen het grote aanbod. Zeer snelle levering en zeer net verpakt. Had na ontvangst nog een paar vragen en die werden per mail snel beantwoord.

Michel Swart Photography 01-02-2019

Ik ben al jaren zeer tevreden met de producten en service van Cameranu.nl en ik koop eigenlijk al mijn spullen via deze winkel/webshop!

Kaj 01-02-2019

Leuk apparaat voor als je bezoek hebt en snel een foto wil meegeven als tastbare herinnering. Kwaliteit is prima en snelheid is ook gewoon prima.

wim brink 01-02-2019

het is een hele prettige winkel met vriendelijk en kundige verkopers die alle tijd voor je nemen en een grote voorraad aan camera's en accessoires

Brechtje 01-02-2019

Snelle levering (kwam overeen met beschreven levertijd). Bestelling was ook netjes verpakt. Zeker een aanrader!

Mirjam Smit 01-02-2019

Deze shop is zeer overzichtelijk en het personeel heeft verstand van het fotovak en de producten, bovendien zijn de medewerkers buiten gewoon vriendelijk. Hier kan menig bedrijf niet aan tippen! Met 1 woord; TOP.

Joyce Bernhardt 01-02-2019

Goede producten mooie prijs snel geleverd en snel antwoord als je vragen hebt via de chat op de website! Ik bestel mijn spulletjes voortaan hier!

Bart 01-02-2019

Heldere site, mooi aanbod, snelle levering en scherpe prijs. Wat wil je nog meer :)

Rianne van Selm 01-02-2019

Goeie deals, snelle reactie terug, snelle levering, goede communicatie tegenover de klant

J Bos 01-02-2019

Snelle levering, prima in orde. Site is overzichtelijk op de desktop en absoluut gebruiksvriendelijk. Ga zo door!

Eldin 01-02-2019

Goede winkel, ben heel tevreden met mijn product en levering en de producten zijn scherp geprijsd.

Arjen 01-02-2019

Omdat ik iets groots had besteld, kon dat niet met een standaard vervoerder mee. Keuze was afhalen of de Cameranu koerier. Ik heb me daarin vergist (afhalen aangekruist, maar dat bedoelde ik niet) waardoor het artikel niet kwam. Cameranu heeft me daar prima mee geholpen door toch hun koerier te sturen.

Frans 01-02-2019

Uit ervaring een vertrouwde winkel/webshop met kwaliteitsproducten en een vakkundige service die met eerlijke en duidelijk antwoorden komt, zodat je heel nauwkeurig een keuze kunt maken en precies het product krijgt waar je belangstelling naar uit gaat. Nooit een teleurstelling van: "Als ik dat geweten had dan .......". Prima zaak, waar de klant nog koning is.

Peter 01-02-2019

Omdat hier gebeurd wat je van een webshop verwacht; snelle levering en snel antwoord op je vragen.

Maarten van den Berg 31-01-2019

Ik heb gekozen voor Cameranu omdat zij een uitgebreid assortiment hebben. In de showroom staan veel fotocamera’s op demo zodat je deze zelf kan proberen. Je kan ze voelen en proberen. De verkopers komen niet meteen als aasgieren op je af; ze laten je je gang gaan. Bij vragen zijn zij makkelijk toegankelijk en vertellen vol passie over hun vakgebied. Er is heel veel kennis en ervaring aanwezig. Voordat ik langs kwam had ik de website bezocht; ook deze is makkelijk in gebruik, veel informatie te vinden waarvoor producten geschikt zijn. Dit mis ik bij concurrenten. Bij het kopen van een tweedehands camerabody werd alles uitgebreid gecontroleerd voordat ik de winkel verliet. Ik ben heel tevreden.

Jos Gerritsen 31-01-2019

Overzichtelijke site. Veel informatie zodat je goed kunt vergelijken. Snelle levering. Gewoon prima. Zo zou elke site en winkel moeten zijn. Want als je in de winkel in Urk komt wordt er ruim de tijd voor je genomen en krijg je deskundig advies.

Tanya van Genderen 31-01-2019

duidelijke overzichtelijke site, hele vriendelijke klantenservice die snel reageert.

Jenjon 31-01-2019

Heldere site, goede informatie en product zoals beschreven. Snelle levering!

Frans Janssen 31-01-2019

Prettige webshop, snelle levering, nette prijzen. Laats een lens besteld, wat alleen een beetje jammer was dat deze niet in een doosje zat. Hierdoor de indruk dat het om een 2e hands exemplaar gaat. Lens ziet er verder nieuw uit dat dan weer wel. Maar toch jammer.

Pieters 31-01-2019

Makkelijk dingen te bestellen. Volgende dag meteen al thuis. Zeer tevreden over de levering.

Arvydas 31-01-2019

Very fast delivery ,and quality of products.
Really enjoying my canon 800d with 50mm 1.8 STM lens .Loking forward on buying another lense from here.

Hay 31-01-2019

De bestelde microfoon bleek achteraf niet samen te gaan met mijn camera. Gratis terugzending was geen probleem en ook de terugbetaling was vlot.

Anne 31-01-2019

Ik had voor een schoolopdracht pollaroid film nodig, in de ochtend besteld en de zelfde avond al in huis. Mn deadline gehaald door de snelle levering. Topp

Philip 31-01-2019

Door toeval ben ik bij deze zaak terecht gekomen en heb daar een eenvoudig artikel voor mijn fotohobby aangeschaft,wat inderdaad de volgende dag aangetekend bezorgd werd.Al gauw bleek dat ik door een vergissing mijnerzijds het verkeerde artikel besteld had.Na een korte chat bleek dat retourzenden geen enkel probleem was en het juiste artikel voor mijn camera werd gereserveerd en toegezonden,zonder problemen.Dit is nog ouderwetse service,houden zo!

Piet 31-01-2019

Ik heb het laatste jaar diverse artikelen online gekocht bij CameraNu, ik kan niet anders zeggen dat de levering altijd correct is verlopen.
Bij het laatst aangekochte artikel ontbrak een bepaalde kabel, die overigens niet standaard bij het betreffende artikel hoorde, doch na een chatcontact is deze kabel volledig gratis naar mij toegezonden! Dit vind ik goede service

Edwin Verhoef 31-01-2019

Ik koop al jaren al mijn fotoapparatuur bij CameraNu.nl. Alles wordt altijd netjes op tijd geleverd en als er iets niet op voorraad is, sturen ze de rest alvast op. Onlangs weer geïnvesteerd in 2 Sony A7 III body's. Prijzen zijn altijd concurrerend.

Henk Jonker 31-01-2019

Goede informatie op de website om een goede keuze in het grote aanbod verrekijkers te maken.
Het product voldoet volledig aan de verwachting.
Plus een super snelle levering.

Ard Films 31-01-2019

Ik ga vanaf ik al video ZZP'er ben begonnen al nergens anders meer naartoe. Altijd snel bezorgd en kwaliteit materiaal! Zelfs toen ik een verkeerde item had ontvangen (wat mijn eigen schuld was) waren ze erg behulpzaam en werd het netjes opgelost! Aanrader dus!

de Vries 30-01-2019

In verleden goede ervaringen met dit bedrijf. Hen telefonisch benadert voor advies mbt aanschaf voor een goede digitale fotolijst. Waaren goed bereikbaar. Dit advies opgevolgd, maar bij levering voldeed het apparaat niet aan de eisen. Zonder problemen werd het artikel teruggenomen en snel terugbetaald. Wel zelf de verzendkosten moeten betalen. Ondanks dat het advies en het produkt minder waren, toch een redelijke ervaring

Hoogie 30-01-2019

Overzichtelijke website, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en een snelle levering!

d700 30-01-2019

Goeie website, veel keuze, makkelijke menu's, snelle levering en prima prijzen.

Judith 30-01-2019

Mijn 3e bestelling binnen een maand. Wat een service en snelle levering! Zeer klantvriendelijk. Binnen 24 uur een reactie op mijn vraag én een oplossing. Je bent hier klant en geen nummer!

manuela 30-01-2019

super fijne lens! werkt goed en snel. kleine makkelijke lens om mee te werken en mee te nemen in een rugzak. Werkt prima voor o.a. portret ! mooi met de achtergrond wazig.

Hogervorst 30-01-2019

Ik kon snel vinden waar ik naar op zoek was door de juiste filters. Daarnaast was de levering echt top! Voor 12:00 besteld en 's avonds kon ik mijn nieuwe rugzak al uit testen. Die overigens erg goed bevalt.