Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annette K. 16-05-2019

Ik had een Sony RX100ii besteld incl.een geheugenkaart. De geheugenkaart was niet op voorraad, dus zou ik wel een week moeten wachten op mijn bestelling. Ik vroeg in de live-chat of ze misschien de camera wel eerder wilden versturen,dit ivm mijn verjaardag, toen hebben ze dus voor mij een uitzondering gemaakt . Kijk dat is nou service! De volgende dag had ik mijn camera in huis.
Nogmaals dank.

Dirk 16-05-2019

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop van de Fuji XT20 en de deal die cameranu.nl mij aanbood. Ik wilde een kwalitatief goede camera hebben, die wel binnen mijn budget moest blijven. Naar wat research bleek de camera van mijn keuze €100,- goedkoper te zijn bij cameranu.nl , dan bij haar concurrenten. De zelfde voorwaarden, garantie en levering. Mijn keuze was dus makkelijk gemaakt.

Niwagin 16-05-2019

Goede en overzichtelijk website die makkelijk te vinden is. Productdocumentatie is prima en bestelling loopt vlotjes. Goede betaalmogelijkheden en snel afgehandeld. Ik werd ‘s middags gebeld met meer info over het bestelde product en de levering ervan. Die was een beetje vertraagd en men liet mij de keuze doorgaan of cancellen. Deze bestelling kwam precies op het nieuwe tijdtip. Product is prima en functioneert volgens verwachting. 3e keer dat ik iets bestel en iedere keer optimaal.

Willem 16-05-2019

Ik kies voor Cameranu omdat ze altijd snel leveren tegen een scherpe prijs. De klantenservice reageert snel en is altijd behulpzaam. Als producten niet leverbaar zijn is er vrijwel altijd een alternatief wel op voor voorraad.

Willem 15-05-2019

Goede betrouwbare webshop, makkelijk te bestellen - snelle levering, vergelijkbare prijzen dan andere Nederlandse shops.

Harrie van Beurden 15-05-2019

Ik had de lens coat voor mijn Sigma 500 mm objectief nét voor middernacht besteld en ik had hem al binnen bij mijn ontbijt. Ik was nauwelijks wakker!
Ze werken kennelijk héél snel.

Jeroen Babeliowsky 15-05-2019

Ik vind cameranu.nl de meest duidelijke website op het gebied van fotografie. Het aanbod is zeer groot en wordt op de site overzichtelijk in beeld gebracht. In vergelijking met andere sites kun je bij cameranu.nl het meest eenvoudig verschillende producten bekijken en vergelijken. In dit geval heb ik een polarisatiefilter voor een van mijn lenzen aangeschaft. De bestelling en levering verliep zoals altijd vlekkeloos.

Hiltsje 15-05-2019

Camera besteld en de volgende dag al in huis...twijfelde nog over een keus..maar vond het fijn dat je deze 2 camera's kan vergelijken en dan die camera te kiezen die het beste bij je past

Marja Butter 15-05-2019

Een goed advies en een super snelle levering
Ik ben erg blij met de polarisatielens van B+W.

Natalie 14-05-2019

Het is een super winkel, met alles wat ik zocht gelijk op voorraad. Netjes geholpen door het personeel. Ook bestelling via de webshop netjes aangetekend verstuurd. Er zijn genoeg camerawinkels in de buurt, maar een ritje naar Urk heb ik er wel voor over. Nogmaals echt een topwinkel.

Arjan 14-05-2019

Omdat ik wat vragen had over de aanschaf van een monopod, via mail nadere info gevraagd. Tot twee keer toe snelle, adequate en eerlijke reactie ontvangen. Reden genoeg om weer voor Camera.nu te kiezen. Ook eens in de winkel geweest voor een verrekijker: ter plaatste verschillende geprobeerd, goed geholpen en prima advies - en dus aanschaf.

amyalina 14-05-2019

Fijne (online) winkel, veel aanbod en er staat een duidelijke uitleg bij geschreven. Daarnaast snelle levering. Na installeren van fotobewerking programma had ik een vraag over de activatiecode, hier over gebeld en ik kreeg een duidelijke uitleg. Vriendelijk te woord gestaan.
Erg tevreden, volgende keer bestel ik hier weer.

Johan Soijer 14-05-2019

ongehoord dat je wordt geconfronteerd met een bedrag van 6,98 euro voor betaalkosten. dus als je van te voren betaald word je ook nog eens beboet met 7 euro omdat je vooruit betaald.
Johan Soijer
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-05-2019

Goedendag Johan,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Zojuist hebben we elkaar even gesproken over deze kosten. Dit zijn de 2% betaalkosten die Paypal rekent voor de betaalwijze, die wij doorberekenen aan de klant.

Naar aanleiding van ons contact zullen we verder onderzoeken of dit nog extra verduidelijk behoeft, en vanuit jouw verhaal zal dit wel het geval zijn.

We wensen je een fijne dag!

CameraNU.nl

Liz 14-05-2019

Wat ben ik toch geweldig goed geholpen. Ik kocht 4 jaar geleden mijn camera en nu ik wat extra vragen had nam ze enorm de tijd voor me. Vriendelijk personeel en geen vraag is te gek. Beginner of professioneel? Ik merkte geen verschil. Fijne zaak ik rij er graag een stuk voor.

Otto Janssen 14-05-2019

Cameranu.nl is die in mijn ogen perfecte combinatie van een webwinkel met daarnaast diverse vestigingen verdeeld over Nederland. De website is uitgebreid en geeft veel informatie. Wil je meer informatie is dat op allerlei manieren te verkrijgen en ga je naar de winkel dan krijg je daar kundig en goed advies. En één van hun sterkste punten vind ik de informatie die ze op de website geven over allerlei manieren om jezelf te ontwikkelen als hobby fotograaf met interessante workshops en tips van professionals. Via de nieuwsbrief kun je dan wekelijks zien of er iets interessants is wat jouw interesse wekt. Kortom voor mij de winkel waar ik als eerste heen ga voor mijn fotografie apparatuur. En eigenlijk kom ik dan ook nooit verder en koop of bestel ik daar.

Emma 14-05-2019

Bij camera nu moet je zijn! Een top winkel met een super klantvriendelijkheid. Wil je iets weten of heb schade ook dan kun je bij Camera nu terecht!

Gerda 13-05-2019

Deze shop heeft mij de gelegenheid gegeven om mee te doen aan een fotoexperience met het kunnen gebruiken van meerdere lenzen,een goed verzorgde middag.
Dat gun ik iedereen.

LumixG9 13-05-2019

Snelle service, vriendelijke klantservice, goede kwaliteit oftewel erg tevreden.

Nico 13-05-2019

Snel en goed verpakt alles op het gebied van camera's en benodigdheden niet te duur

jan 13-05-2019

Cameranu heeft een snelle levering, uitgebreid assortiment en goede prijzen.
Dus alles wat je wilt als klant.

Lynn 13-05-2019

Ik heb een goede ervaring met deze winkel. Mijn bestelling kwam meteen de volgende dag al binnen. De manier waarop het verpakt was, was ook echt top! Kreeg echt het gevoel dat er voorzichtig mee werd gedaan. Ga hier zeker nog vaker bestellen!! Zeker een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar camera’s of accessoires voor camera’s. Ik zeg doen!

Robin Olinga 13-05-2019

Groot deel van mijn cameraspullen bestel ik, al jaren, bij cameranu.nl.

Goede prijzen, altijd snelle levering.
Als er iets gerepareerd moet worden dat onmiddellijk opgelost en als ik iets retour wil sturen ook.

Nog nooit een slechte ervaring dus, aanrader!

K Water 13-05-2019

Uiteindelijk voor CameraNu gekozen vanwege de prijs. Voor een vraag heb ik de klantenservice gebeld en ben ik geholpen voor een dame die de hele webshop uit haar hoofd kon en mij tot in detail wist te adviseren over een product. Top dus!

Sari 12-05-2019

Mooie aanbiedingen, snel en makkelijk te bestellen. alleen een minpunt achteraf betalen kost bij andere webwinkels niks bij deze webwinkel moet je extra circa 5% extra betalen.

Schippershuis 12-05-2019

correct, terzakekundige adviezen en prima installatie, tegen een normaal tarief.

Ton 11-05-2019

Duidelijke website en aflevering bestelde product volgens afspraak.
Via email goed op de hoogte gehouden.

Patrick 11-05-2019

Prachtige winkel
Klantvriendelijk en behulpzaam
Goede uitleg over het produkt dat ik wilde aanschaffen

J.C. Dodde 11-05-2019

Vanaf zo'n beetje het eerste begin van Cameranu daar gekocht. Zonder andere conculega winkkels te kort te doen, een super aan te bevelen webwinkel. Goede en scherpe prijzen, maar bovenal een geweldige service. Als er in de afgelopen zeg maar minimaal 10 jaar al eens een keertje iets was, dan werd dat zonder morren direct en naar grote tevredenheid opgelost. Kijk eens naar hun assortiment, let eens op de afspraken, de wijze waarop de bestellingen super snel worden verstuurd. Heb je zelf soms twijfels over waar je moet bestellen op fotografie gebied en alles wat daarbij hoort, bestel dan maar via Cameranu want dan zit je echt gebeiteld! DOEN!!!!!

Jenny 11-05-2019

Bij Cameranu.nl wordt je in de winkel op Urk vriendelijk geholpen, wordt er geduldig uitgelegd, denken ze met je mee en lopen ze een stapje harder om je als klant het idee te geven dat je hier weer koning bent. En ook fijn, het product past bij je wensen en bij je portemonnee. En dat is gelukkig niet altijd het duurste product.

Michel 10-05-2019

Betrouwbare winkel met snelle levering. Ik heb meerdere online bestellingen geplaatst en nooit problemen gehad. Bij zelf gemaakte bestel fout werd ik goed geholpen en kreeg ik mijn geld terug! Zeer klantgerichte winkel. Alleen maar positieve ervaringen. En nee, ik heb geen aandelen bij cameranu.nl :p

jacky 10-05-2019

we rijden er graag een blokje voor om ...maar dan heb je ook wat!
mooie winkel en goede service...en weer een mooi fototoestel rijker...Bedankt weer!

R Martis 10-05-2019

Dit is mijn derde aankop bij Cameranu. Ik koop voor mijn fotografie studio al mijn achtergrondrollen op deze website. Ze zijn snel, de prijzen zijn marktconform en hun producten van hoge kwaliteit. Hun achtergrondpapieren raad ik zeker aan!

Myriam 10-05-2019

Heel behulpzaam.
Vraag via messenger wordt gelijk beantwoord.
Bestelling wordt super snel geleverd!!!

W. Delancker 10-05-2019

Vlugge reactie op verzoek om een offerte, vlotte medewerking op vraagstelling i.v.m. de offerte. Correcte en vlugge levering van de bestelling, een aanrader. Nu nog de mogelijkheden ontdekken. Mooi en prachtig toestel en bijhorende lens.

Savannah 10-05-2019

Super snelle levering en top service! Was iets niet in orde en volgende dag had ik het nieuwe product al in huis! Ik zal hier vaak dingen gaan bestellen

Michel 10-05-2019

Altijd vlotte verzending en via mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Compier 10-05-2019

Ik ben prof fotograaf en koop vaak apparatuur bij CameraNu. Spullen worden altijd op tijd geleverd, nette afhandeling, webshop is overzichtelijk en handig in gebruik. Prijzen zijn in orde en uitleg op apparatuur (mocht dat nodig zijn) is goed.
Geen 10 omdat je nooit weet ... ;-)

Marlies 10-05-2019

Duidelijke website, makkelijk zoeken naar het artikel dat je nodig hebt. En als je daar bent ook nog nuttige suggesties voor eventuele nodige accessoires.

L. Weeber 09-05-2019

Perfecte koop! Snelle bestelling en volgende dag bezorging, als beloofd. En ook nog de goedkoopste airpods 2. Ben erg blij en tevree! :-))

Anita 09-05-2019

Snelle levering had het volgende dag al in huis.
Werd geinformeerd via de mail super fijn

Kurt Claeys 09-05-2019

Zeer ruime keuze, scherpe prijzen, vlotte levering, prime service en tal van contactmogelijkheden met quasi onmiddellijk respons. Kortweg 100% betrouwbare online-shop met de service van een buurtwinkel om de hoek. Een aanrader dus!!!

Alex 09-05-2019

Groot assortiment, en hele duidelijke omschrijvingen.
Hierdoor is kiezen gemakkelijker. Behalve dat zijn de zendingen snel en compleet. Dus snel aan de slag!

Arnold de Gans 09-05-2019

Betrouwbare communicatie ..
Hoog kennisniveau van personeel..
Groot assortiment ...
En meedenken met de fotograaf ...
Al deze facetten maakt dit bedrijf ... mijn goto keuze!

Timo Willemsen 09-05-2019

Het is een mooie duidelijke website. soms een beetje te duurder dan andere webshops. maar ze hebben wel alles heel duidelijk. snelle levering en kwaliteit spullen.

Kevin 09-05-2019

Heb wederom besloten om een nieuwe Peli koffer te kopen bij CameraNu. Ondanks dat de koffer hier niet het goedkoopst was, wist ik wel zeker dat mijn bestelling snel en correct werd geleverd. Het artikel was op voorraad, en werd netjes de volgende dag bezorgd. Bestellen ging gemakkelijk en vlot. Voor de aankoop contact gezocht met de klantenservice, die dezelfde dag nog antwoordde.

g l kok 09-05-2019

Ik ben naar de winkel op Urk gegaan ;tijdens het wachten op je beurt kan je koffie krijgen en camera's in je hand nemen die voor klanten klaar staan.
Je wordt geholpen door zeer deskundige mensen. Je mag een nieuw objectief op je eigen camera plaatsen en het uitproberen. Het personeel is niet opdringerig, geven goed advies en laten je zelf kiezen welk objectief of camera bij je past.

filiep 09-05-2019

goede uitleg bij telefonisch contact ; goede raad en goede keuze ; deftig materiaal

Kevin 09-05-2019

Prima volgens de afspraken geleverd. In de avond besteld en de volgende dag zou het geleverd worden. Helaas door een fout van post nl een dag later in huis maar dat doet niet af dat cameraman.nl de snelle service dus wel nakomt. Top

Wiljo 09-05-2019

Zeer ruim aanbod van goede kwaliteit producten. Goed geprijsd en ongelofelijk snel geleverd.

Alphons 09-05-2019

Koop al jaren online bij cameranu. Paar keer in Urk geweest. Maar nu ook een filiaal in Amsterdam superblij mee. Eerste dag open meteen een groothoekzoom Nikonobjectief voor mn Z7 gekocht. Was op voorraad in Urk, de volgende dag opgehaald in Amsterdam. Cameranu was de enige die het nieuwe objectief kon leveren. Top!