Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dennis online 25-01-2011

In een woord, super. Ik was altijd huiverig om online te bestellen, maar dit was super snel geleverd en de service was ook uitstekend.

mch38 25-01-2011

De website is goed overzichtelijk , men hoeft niet lang te zoeken; de sortering is goed en de prijzen prima!
Bereikbaarheid is prima al zou sluiting van 12 - 14 beter kunnen vervallen.
Bestelling, levering en betaling zijn prima geregeld.Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Trendwatcher 25-01-2011

Snelle en adequate behandeling van de bestelling en correcte en snelle aflevering met KPN. Communicatie klopt en is perfect.

Wing54 25-01-2011

Leuk en handig itm voor een srl camera met flitser en groot hoek lens sterk genoeg

ingevw97 25-01-2011

We hebben hier 10mnd. geleden een canonMP560 gekocht na 9mnd. een storing afvalbakje zat vol,niks meer mee te doen,contact opgenomen,keurig netjes en vlot te woord gestaan,
opgestuurd,keurig bericht dat ze het product ontvangen hadden,en doorgestuurd hadden naar canon.Binnen 2 weken de printer weer gerepareerd terug gekregen!Toppie zo`n service!!

texel1970 25-01-2011

goed advies, snelle levering en mooie camera met prachtige foto's.

Ron ter Burg 24-01-2011

Na de aankoop wordt je met regelmaat op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De zendig was ook prima op tijd.

Alex47 24-01-2011

zeer snelle levering, prima contact en advies van deskundigen per e-mail. Zelfde dag reactie. Garantiegevalletje in het verleden met flitsstatief snel en correct opgelost (dag erop nieuw onderdeel verstuurd, kostenloos)

Peter Verdoorn 24-01-2011

Inhoudelijk correcte informatie en goede reviews hielpen bij het bepalen van de uiteindelijke keuze. 's Avonds is de bestelling geplaatst en door de mogelijkheid van het volgen van het trackingnummer was al snel te zien dat de bestelling onderweg was. 's Middags om 14.30 uur werd de camcorder, met de bestelde accessoires, afgeleverd op het vermelde werkadres. Snel, stipt en supervoordelig. Ik ben content!

pieter s f 24-01-2011

het begin van het verkoop gesprek ging enigszins stug, omdat de verkoper mogelijk minder prettige ervaringen had met het merk van mijn keuze, of omdat hij mogelijk dacht dat ik de tegens niet voldoende had afgewogen ntegen de voors. Later liep het soepeler
en bij mijn vertrek was er van enige stoefheid geen sprake meer. Vandaar mijn "schoolcijfer" acht = goed.

Anne2222 24-01-2011

Door een foute adressering is de flitser later bezorgd. Echter daarna prima afgehandeld.

Fred S. 24-01-2011

Besteld en bezorgd als afgesproken. Zeer degelijk verpakt.

Hennie-54 24-01-2011

Prima website, bestelling keurig en op tijd afgehandeld, producten goed verpakt en in prima staat.
Kortom een leverancier zoals je wenst.

Amorphius 24-01-2011

Hartstikke goede service, snelle levering en zeer goed te woord gestaan. Bereikbaar via twitter voor vragen. Helemaal top!

BoRKeLSNoRKeL 24-01-2011

s'avonds besteld en de volgende dag al op de deurmat..SUPERSNEL geleverd.

Wil1969 24-01-2011

Super, tegen sluitingstijd besteld later op de avond en de volgende dag al in huis.
Top.

Karel37 24-01-2011

Zeer snel en probleemloos geleverd. 's avonds 18.30 uur besteld. De volgende dag om 17.00 thuisbezorgd.
Echt geweldig.
Een tevreden klant.

Judith. 24-01-2011

De gehele bestelling ging geweldig. geen enkel commentaar aan toe te voegen. Een paar dagen later wou ik graag een tas kopen bij de printer, maar ik wist niet welke. Deze vraag heb ik naar cameranu.nl gemaild en dezelfde dag nog kreeg ik een paar adviezen waar ik uit kon kiezen... Ik ben dus niets anders dan zeer tevreden!

pieter1512 24-01-2011

ik ben zeer tevreden met mijn product, ik wist niet eens dat ik er gratis een geheugenkaartje en een kaartlezer bij zat, dus nogmaals: ben zeer tevreden

Pwa63 24-01-2011

Al eerder van deze webshop gebruikt gemaakt.
Nooit enig probleem tegen gekomen.
Ze doen wat ze moeten doen.

bestelling1900 24-01-2011

Zo doe ik graag zaken, voor 21.00 bestellen volgende dag in huis.

065788 24-01-2011

Het is goed en snel zaken doen met CameraNu.nl.
Uitstekend contact, snelle afwikkeling en goede service.

AskTimo 24-01-2011

Super snel geleverd, informatie die per mail verzonden word is goed en volledig!

Mosaic 24-01-2011

Met name de after sales support werd snel en correct geleverd!

August 24-01-2011

In korte tijd heb ik hier twee aankopen gedaan. Beide keren werd het de dag na de bestelling keurig afgeleverd. Via tracktrace kun je de bezorging volgen.

lamp gebruiker 24-01-2011

Ik wilde voor mijn bedrijf graag een lamp om in te donkere vertrekken bij het maken van 360 graden fotos ondersteunend te kunnen bijlichten.
Aangezien ik van belichting geen enkel verstand heb, ben ik het internet gaan afspeuren.
Bij een aantal bedrijven info opgevraagd.
De reactie was dat ze het niet wisten of de desbetreffende persoon die er over ging zou mij
terug bellen. Dit is echter in geen enkel geval gebeurt. Een enkele keer een mail met kort een reactie waar ik niks mee kon. Na mijn telefoontje
aan cameraNu.nl ging een wereld voor mij open.
Ik werd doorverbonden met een vriendelijke mijnheer, (waarvan ik helaas de naam ben vergeten) na het aanhoren van mijn probleem, kreeg ik bondig uitleg wat voor een soort lamp voor mij geschikt was.
Dat waren er twee waarvan de goedkoopste ruimschoots geschikt zou zijn.
Dezelfde dag nog een aantal keren met deze persoon gebeld met aanvullende vragen. Telkens keurig uitleg gekregen en dezelfde dag de lamp besteld.
De volgende dag in de morgen werd deze per koerier bezorgd. Het fijne is ook nog eens dat het bestelde uitemate goed bevalt en ik zeer enthousiast over het produkt ben. CameraNu.nl Top!

FreekVL 24-01-2011

Ik heb een aantal dagen geleden de GGS 500d protection screen ter bescherming voor het LCD scherm van mijn camera gekocht.

De bestelling op cameranu.nl verliep goed en het product was de volgende dag al bezorgd. Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Het product was netjes in een degelijke hoes verzonden.

Aanrader.

g.hulzinga 24-01-2011

Website: Deze is goed en overzichtelijk ingedeeld.

Bereikbaarheid: Uitstekend. Vlotte en duidelijke beantwoording.

Bestelling: Snel en correct. Vandaag besteld morgen in huis.

Blind Guardian 24-01-2011

De website is door het hele grote aanbod in eerste instantie lastig. Mbv de zoekfunctie kom je al gauw op het gewenste artikel. Sommige rubrieken zijn gerangschikt op merk en dat vergt soms nogal wat geblader door de diverse pagina's om bv het juiste filter of flitser voor je camera te vinden.

AvBdG 24-01-2011

Dit was de eerste keer dat ik hier een product bestelde....
Goede informatie van het bedrijf en snelle levering.

MTV 24-01-2011

Eerste keer dat ik zaken deed met CameraNU.nl
Had een bepaalde camera in mijn hoofd, maar had nog enkele vragen. Binnen 10 minuten werd er op mijn mail gereageerd. Voor een andere vraag nam ik telefonisch contact op. Werd ook snel en duidelijk op gereageerd.
Over de bestelling kan ik kort zijn. 's Avonds besteld (voor 21.00 uur) en de volgende morgen om 10.30 uur in huis! Absoluut tevreden.

Kortom de hooggespannen verwachtingen die ik had op basis van de vele beoordelingen en het hoge cijfer zijn absoluut waargemaakt

Warrior54 24-01-2011

Zeer duidelijke website,niet nodig om lang te zoeken naar de gewenste informatie.
Correcte en snelle afhandeling van de bestelling en de levering.
Duidelijke status opvolging van het bestelde produkt.
Zeker een aanrader voor meerdere consumenten.

Fregat 24-01-2011

Zeer snelle afwerking van de order, levering te volgen via de computer

Erat 24-01-2011

Niets mis mee. Overzichtelijke website, snelle levering. Verzendkosten waren wat aan de hoge kant (6,50), maar ik zie nu dat je je bestelling ook niet-aangetekend kunt laten verzenden, dan kost het slechts 1,95.
Bereikbaarheid van de klantenservice en kwaliteit van de after sales heb ik niet beoordeeld, aangezien ik beide niet gebruikt heb.

jansen1295 24-01-2011

Ik heb erg veel moeite gehad om het koordje waarme je lensdop vast kan maken te vinden op de webpagina.
Uiteindelijk vond ik het toen ik de bestelling al had gedaan. Verder niets dan lof

Geert1234566 23-01-2011

Zeer snelle en nette levering.

vanderse 23-01-2011

De scanner via de duidelijke website besteld en deze werd de volgende dag afgeleverd.
Goede en snelle afhandeling van de bestelling. Bleken ook nog eens de goedkoopste.

Frank-asd 23-01-2011

Bestelling van de betreffende goederen ging vlot en zonder veel problemen. Prima in orde, dus. Website kan beter, maar is niet slechter dan anderen.

werner54 23-01-2011

website is helder en de bestelling was voor de datum al binnen.

van de vecht 23-01-2011

ik ben al reeds paar jaar klant en heb 10+ aankopen reeds gedaan. Elke aankoop is soepel verlopen, altijd voorraad en bezorgd op afgesproken dag (de volgende dag!)

Tevens altijd scherp geprijsd.

een zeer overzichtelijk en betrouwbare online shop.

Piet Z. 23-01-2011

Besteld product inderdaad binnen de toegezegde termijn ontvangen. Product goed verpakt/beschermd voor verzending.

tevreden klant2011 23-01-2011

Meteen na bestelling bevestiging ontvangen met ook een link van verzendbedrijf. Product was zeer netjes verpakt. Winkel heeft leuke acties. Tot dusver 100% tevreden.

Bert Karmelk 23-01-2011

Keurige levering en zeer goed bereikbaar voor info

Ben Eekhof 23-01-2011

Snelle antwoord op mijn vragen en een supersnelle levering zonder problemen. Een aanrader.

J. Linssen 23-01-2011

Een week geleden een Lowepro aw 200 fototas gekocht.
Na snelle levering zag ik, dat de exact dezelfde tas bij een andere webwinkel enkele tienjes goedkoper te koop stond.
Ik heb hierover contact gehad met CameraNu en het verschil werd gedeeld en op mijn rekening teruggestort. Super geste!!!!

Ingrid x 22-01-2011

Snelle levering, en bij vragen over de factuur, direct opgelost. Prima service.

J. van Roon 22-01-2011

Na een dag in de regen en een nauwelijks beschermde camera kreeg ik een dag later de nieuwsbrief met het aanbod van de rain cover. Helaas een weekend er tussen, maar zodra levering mogelijk was had ik de cover in huis. Hij bevalt prima. Dit is de derde of vierde bestelling bij cameraNU en ik heb nog nooit een klacht gehad. Vorig jaar was ik in de buurt en heb de winkel kunnen bekijken. Helaas woon ik te ver om aankopen in de winkel te doen.

10eGerards 22-01-2011

Telefonisch besteld. Specifieke vraag over compabiliteit met besturingsprogramma. Fijn en uitgebreid te woord gestaan. Bij voorbaattips en uitleg gekregen als het toch niet werkte en aanbieding dat ik altijd contact mocht opnemen.
Gelukkig niet nodig geweest.
Zeer klantvriendelijk, top!

D de B 22-01-2011

Het navigeren van een product gerelateerde accessoires en vooral terug ging niet super. Een eenmaal besteld wel supersnel afgeleverd.

Info over compatibiliteit van sommige objectieven mag wat uitgebreider.

Verder, top spul, scherpe prijzen, ik ben een blijvende klant.

Stinray 22-01-2011

De printer via de webshop besteld, de volgende dag bezorgd op het opgegeven aflever adres.
Hele correct zoals op de site aangegeven.