Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dani_8201 02-02-2011

Dit was de eerste keer dat ik ooit een product via internet heb besteld. ik ben blij dat CamaraNU zo gebruiksvriendelijk is. mijn order kwam heel snel en kwam goed beschermd. Top website!

Stijn_89 02-02-2011

Op zondag avond had ik o.a. een schermbescherming gekocht van JJC voor mijn Canon EOS 7D. Maandag was alles geregeld en kreeg netjes een mailtje met een Track&Trace nummer en dinsdag was hij netjes bezorgd, TOP!
Maar het mooiste komt nog: Deze bescherming was samen verpakt met een cameratas, maar tot mijn schrik kwam ik er achter dat het doosje voor de schermbescherming leeg was! De verpakking was niet goed gelijmd en ik vermoed dat het eruit is gevallen onderweg ergens. Ik heb woensdag ochtend meteen gebeld naar cameranu.nl waarna ze meteen kosteloos een nieuwe op hebben gestuurd, deze is nu onderweg tijdens het typen van dit bericht. Echt TOP!

Peter3031 02-02-2011

Goede, duidelijke website. Bestelling en levering goed en tijdig. Mooie, prettige winkel in Urk; je wordt op nummer bediend, dat maakt het wachten wat aangenamer.

J. van Dam 02-02-2011

ik heb geen minpunten ontdekt, wat beloofd wordt maak men waar.

Naam 82 02-02-2011

Goede website met duidelijke omschrijving van de
aangeboden producten. Een prettige reactie bij telefonische navraag om aanvullende informatie.
Na bestelling volgt vlotte levering.

nelhaverbus 02-02-2011

Prima website en goede bereikbaarheid.
De bestelling en de levering zijn prima.

Moon12 02-02-2011

's avonds besteld en keurig de volgende dag in goede verpakking ontvangen. Tijdelijk zelfs zonder verzendkosten.

A3-Sl1 02-02-2011

Prettige winkel, goed assortiment en ze doen wat ze zeggen tegen redelijke prijzen. De winkel komt betrouwbaar over.

name2011 02-02-2011

Alles is prima verlopen. Ik kom er alleen op de site niet achter welke memory-card voor dit toestel het meest geschikt is in combinatie met mijn (oude) computer.

malawa 02-02-2011

Heldere website, zeer snelle bezorging zonder extra kosten!
Product in goede staat ontvangen en voldoet aan de verwachting.

meuderke 02-02-2011

snelle levering en correct afhandelen van d bestelling.
de website is duidelijk en informatief.
samen gevat een prettige leverancier.

Oubaas 02-02-2011

Gelezen, besteld en ontvangen binnen een zeer snelle tijd, tegen een lage prijs. Chapeau.

RobHonings 02-02-2011

Voorradig, duidelijk, snel en ook nog eens scherp in prijs!

Stormh 02-02-2011

Perfecte service , alles keurig gekregen.
Een minpuntje : ik had keurig betaald voor 21.00 uur maar devolgende dag was mijn bestelling niet binnen ( wat wel op de site staat !! ) , wel de dag erop wat gelukkig net op tijd was .
Verder geen probleem.

Rene Frijters 02-02-2011

Ben zeer positief verrast over de service bij de reparatie bij mijn onlangs aangekochte Canon digitale foto camera. Zeer klantvriendelijk en met perfecte feedback.

Bertjevis 02-02-2011

Prima website, goede bereikbaarheid van de winkel (ik ben er twee keer geweest en een keer in de vorige zaak, afstand Alkmaar Urk is iets te groot). Bestelling, Levering en Aftersales heb ik zeer goede ervaringen mee (vele malen beter dan bij die zichzelf op de borst kloppende Alkmaarse zaak bij mij om de hoek (afstand 2km). Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Cameranu. (Semi-pro/pro equipment).

franskuh56 01-02-2011

Duidelijke en overzichtelijke website. Levering keurig en snel.

roel410 01-02-2011

prima webshop , evenals de vorige keer weer super tevreden en dan te bedenken de levering ...ik weet niet wat jullie voor post duiven hebben maar dat ze snel zijn is zeker ..

H.J. Palmen 01-02-2011

Producten goed omschreven m.b.t. details.
Producten makkelijk te vinden en te bestellen.
Veel betalingsmogelijkheden.
Zeer snelle en goede levering in deugdelijke verpakking.

hans van der made 01-02-2011

goede informatie, scherpe prijs, snelle levering. is wederom goed bevallen.

megabijtje 01-02-2011

Prima service, snel geleverd en correct telefonisch contact toen de voorraad op was, ik had twee adapters besteld en er was er nog maar een, perfect met de terugstorting restant geld. niets dan lof.

H Derix 01-02-2011

Afhandeling van de bestelling zijn zeer snel en acuraat afgehandeld.

Robert Meerten 01-02-2011

Een zeer overzichtelijke website. Eenvoudig om een product te bestellen. En zeer snelle en nette afhandeling van bestelling. Voor 21:00 besteld en de volgende dag al geleverd in het "diepe" zuiden van het land. Netjes verpakt. Een aanrader!

bob krul 01-02-2011

prima camera en een snelle bestelling plus bezorging
ben zeer tevreden

zijlstra14 01-02-2011

Snelle levering tegen concurrerende prijs. Prima info en follow-up.

Paul Abels 01-02-2011

Snelle service. Deze lens is een van de vele artikelen welke ik bij Cameranu gekocht heb. Altijd goed. Nooit problemen.

Marloes_xyz 01-02-2011

Het ging allemaal snel en soepel. Extra service heb ik nog niet nodig gehad, omdat het simpelweg goed ging.

Willy 1954 01-02-2011

prima overzichtelijke website en snelle levering,
meer dan tevreden

Dennis Verspuij 01-02-2011

Niet al te bijzondere website die uiterzonderlijk gebruiksvriendelijk is, maar gewoon goede prijzen en prima levering. Niets op aan te merken, op het product zelf ook zeker niet.

MariskaM 01-02-2011

De bestelling (incl. twee achtergrondrollen) werd keurig de volgende dag na het plaatsen van de bestelling door een eigen koerier afgeleverd. De lens wilde ik graag ruilen. Had nl. eerst voor de goedkopere variant gekozen, maar deze beviel niet. Ik ben toen naar de winkel gereden en ook daar wordt je keurig geholpen. Het soms heel druk zijn, maar daarom staat er een koffieautomaat om de wachttijd te verzachten.

eokeez 01-02-2011

Zoals altijd snel in huis, van aanschaf tot levering een gestroomlijnd proces!

Henk Oomen 01-02-2011

zeer nauwkeurig omschrijving en duidelijke verzending en goed contact per mail

JanBerend 01-02-2011

gewoon besteld en ontvangen. Geen probleem. Het betreffende artikel (diffusor) was overigens bijna nergens andes te krijgen.

Kroon G. 01-02-2011

het was zeer eenvoudig en ben zeer tevreden. en bleij met de levering.Ik had verwacht op kwantum korting,en zeker als je er van ver om komt Maar ja ik kom nog wel een terug.
G.kroon Zaamslag ZVL.

Edward Hapersma 01-02-2011

Heldere website, levering volgens de gestelde termijn. Prima dus.

smartniels 01-02-2011

Via internet uitgebreid gezocht naar dit artikel. Op vele sites en via vele webshops te koop, CameraNu het goedkoopst. Over de verdere afhandeling kan in kort zijn: perfect. Snel, goed verpakt, duidelijke rekening, kortom, After sales niet nodig gehad.Absolute aanrader.

DutchmanVideo 01-02-2011

statief was niet leverbaar, alternatief gekocht, ging zeer soepel met goede communicatie

Johanz1984 01-02-2011

Niks op aan te merken! Alle beloftes zijn nagekomen mbt levertijd en kosten. Ik ben zeer tevreden.

Th. Haan 01-02-2011

Zaterdag gebeld voor wat informatie, kreeg deskundige en vriendelijke jongedame aan de lijn. maandag de camera besteld en kreeg keurig een bevestigingsmail toegezonden. Dinsdag kon ik de levering volgen en in de ochtend was het pakketje al geleverd, goede service en klantgerichte zaak, hulde!

Henk Verschoor 01-02-2011

De bestelmogelijkheden zijn prima, de informatie over de verschillende producten ook. De website is gebruiksvriendelijk. De levering was ook dik voor elkaar. En deze vragenlijst getuigt van een goede after sales.

H.v.d.Himst 01-02-2011

zeer snelle levering 'smiddags besteld volgende morgen in huis

XplukX 01-02-2011

Makkelijke site, snel te bestellen, en zeer snel geleverd.

Leendert1950 01-02-2011

Overzichtelijke site en snelle levering

josgeluk 31-01-2011

Geweldig apparaat en een snelle betrouwbare leverancier. Echt binnen 24 uur geleverd.

Yvonne77 31-01-2011

Goede beschrijving, site is goed bereikbaar en zeer snelle levering.

TuanBesar 31-01-2011

Na eerst wekenlang allerlei recensie te hebben nageplozen, kwam ik op het magische point-of-no-return. Mijn eerste keuze viel op Foka, maar die had hem niet op voorraad. CameraNu.nl was mijn tweede keus. Door allerlei redenen kon ik pas heel kort voor 21.00 de bestelling afronden, dus ik hield er rekening mee dat de aflevering niet de volgende dag zou plaatsvinden. Tot mijn verbazing werd het apparaat echter wel degelijk de volgende ochtend aangeleverd! Chappeau voor deze snelheid.

fritsvanveen 31-01-2011

Heel tevreden. Duidelijke presentatie van de goederen die cameranu levert.In mijn geval Camera+tas+hssdcard. Gemakkelijke aankoop en snelle levering.

wierenga234 31-01-2011

Prima informatieve website. Goede snelle levering.

russel 31-01-2011

voor 19.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Goede levering !!

Frans40d 31-01-2011

Na lang zoeken en verschillende reviews doorlezen, de tamron gekozen. Hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen.