nikki2011 11-02-2011

goed telefonisch geholpen. Bestelling via internet geplaatst. De volgende dag keurig op mijn werkadres bezorgd. Prima service!

j.m. willemse 11-02-2011

Bestelling als een zonnetje. 's Avonds voor 21.00 uur besteld en dus de volgende dag in huis. Echter, TNT zat te slapen en heeft de bestelling een hele dag in het distributiecentrum laten liggen (via Track & Trace te volgen). Waardeloos dus.
De volgende dag wel geleverd. Keurig verpakt en nu al weer een paar dagen werkend.

Yinthe 11-02-2011

Duidelijke website, handige tips voor accesoires en snel bezorgd. Product ook netjes ingepakt in de doos, samen met de accesoires. Factuur en pakbon ook duidelijk, net als het volgen van waar je bestelling is.
Ook het betalen ging makkelijk en snel. Fijne winkel dus!

Pierrot2011 11-02-2011

Snelle en accurate levering.

Meta1 11-02-2011

Top winkel met enorm vriendelijk en deskundig personeel.

Tuur1786 11-02-2011

Toegankelijke website met veel informatievoorziening. Ik heb ook gebruik gemaakt van een pakketaanbieding, dus heb veel gehad aan de suggesties die worden geboden tijdens een bestelling.

Het pakket binnen een paar dagen in mijn bezit. Goede service.

bresser 11-02-2011

Duidelijke specificaties op de website. makkelijk te bestellen en een snelle aflevering

J1955 11-02-2011

Snelle en correcte telefonische bereikbaarheid; daarbij werden mijn vragen deskundig beantwoord.
Een ongeloofelijk snelle levering.
Website is duidelijk van opzet

Kacang4 10-02-2011

Bestelde camera is volgens afspraak bezorgd, geen verrassingen, dus alles ok

w. klaver 10-02-2011

Snelle levering en overzichtelijke site

De Vries150837423 10-02-2011

Om 19:00 uur besteld en de volgende ochtend in huis! ook het advies (telefonisch) was erg goed. Daarnaast nog goedkoop en een jaar extra garantie na het eerste jaar fabrieksgarantie. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken.

Elbee 10-02-2011

De levering ging razendsnel, om 21.15 uur gekocht, de volgende dag per aangetekende post geleverd. Het kalibreerapparaat is zoals op de website beschreven.

T. Veleke 10-02-2011

Producten natuurlijk goed (canon), prijs verhouding
goed, iets lagere prijs is altijd wel te vinden maar uitleg en service daar scoort Camera Nu bij mij een volle 10 ten opzichte van andere leveranciers.
ik heb meer artikelen gekocht bij Cameranu en ben zeer tevreden.

F. Hakkens 10-02-2011

Mijn gehele foto-uitrusting incl. div. lenzen en acc. is afkomstig van CameraNu.nl De duurdere stukken zijn destijds binnen enkele dagen geleverd per koerier, de rest per post. Niets dan lof over afhandeling, verpakking en levering en zelfs de koerier(e) zelf.
Nu recentelijk is mijn DSLR gerepareerd (LCD). Over alle service voor en na de koop niets dan goeds. Toen de reparatie wat langer op zich liet wachten (na alle correcte informatie) een tweetal keren zelf moeten informeren naar de status. Nagenoeg perfect! Ga zo door.

Voodoomick 10-02-2011

Donderdag 's avonds besteld, vrijdags in huis!

kiekje50 10-02-2011

Ik heb voor CameraNu.nl gekozen omdat deze camera hier het goedkoopste was.
Ook de levering was zoals afgesproken vandaag besteld,de volgende dag geleverd.
Ik ben een tevreden klant die hier zeker nog eens terug komt.

Sjef Geelen 10-02-2011

Bij de bestelling had ik het juiste adres, maar de verkeerde postcode opgegeven. De correspondentie over dit feit verliep vlot en zeer correct. De levering werd weliswaar 1 dag vertraagd, maar dat was puur te wijten aan de verkeerde postcode. De bezorgdienst was correct en zeer vriendelijk.
Kortom: prima service, prima communicatie, prima afhandeling.

bob1964 10-02-2011

product via internet aangeschaft en ben zeer te vreden over de afhandeling. duidelijke site met instuctie's en zeer snelle en correcte levering en afhandeling.

J.Geval 10-02-2011

De gewenste producten zijn vlot en correct geleverd.

r.vanveenschoten 10-02-2011

Al een paar keer eerder spullen besteld. Je wordt goed geholpen, krijgt goed advies en de mensen nemen de tijd voor je als je vragen hebt.Verder is het bedrijf vanuit Amersfoort goed te bereiken. En er is koffie :-)

mw76 10-02-2011

Besteld voor 21.00 uur (20.15) is ook inderdaad de volgende dag in huis (09.20). Waarmaken wat je zegt is belangrijk voor het vertrouwen van de klant. Het gevoel dat je als klant koning bent kom je niet vaak meer tegen. Bij Cameranu.nl wel.

de Raat 10-02-2011

CameraNu.nl Een goede zaak voor internet.
Mijn eerste aankoop op internet was eind 2005. Bij CameraNu.nl kocht ik toen een KM Dynax 5D en objectief. Altijd even spannend als je voor de eerste keer zaken op afstand doet. Maar de levering verliep perfect. De vraag was toen nog in hoeverre je op de service van internetwinkels zou kunnen vertrouwen. Gelukkig had ik daar tot een maand geleden nog een ervaring mee. Inmiddels heeft CameraNu die vraag op positieve wijze beantwoord.
Ik had tot twee keer toe problemen met een objectief dat ik samen met de nieuwe Pentax had aangeschaft. Dat hebben ze keurig opgelost: zonder probleem kon ik het tot 2 keer toe ruilen tegen een nieuw objectief. Houwen zo, mensen van CameraNu!

Kees de Brouwer 10-02-2011

Een prima en snelle scanner met genoeg mogelijkheden! Eenvoudige en duidelijke bediening!
Ben er zeer tevreden over! Een aanrader!

Sterngold 10-02-2011

Very well organized web site. After the purchase the tripod was delivered in 24 hours.

petersma 10-02-2011

Supersnelle en goedkope levering

naam 239 10-02-2011

Bestel graag bij Cameranu.nl, ze zijn betrouwbaar correct en als je belt voor informatie dan krijg iemand aan de lijn met verstand van zaken, die er alles aan doet om de vraag naar tevredenheid te beantwoorden.

J Turnbull 10-02-2011

Ik vond het service can cameraNU.nl superb. Het produkt kwam binnen 24 uren. Ik moest contact nemen met de after sales serivce. Zij waren best behulpzaam. Uitstekend.

Nijkamp123 10-02-2011

Vriendelijk geholpen snelle levering

Tom Doms 10-02-2011

Erg prettige website, overzichtelijk, klantvriendelijk, goede technische ondersteuning. Kortom, top!

ACMH 10-02-2011

Vandaag bestelt morgen geleverd maken ze echt waar!

pg888 10-02-2011

goede website en snel (telefonisch) kontakt indien gewenst.
Alweer een goede ervaring met deze winkel!

Nikonijan 09-02-2011

Correcte afhandeling.
Een bijzonder leuke combo deal waar je gelijk mee aan de slag kan.

Berry van Veen 09-02-2011

Topprodukten voor een meer dan redelijke prijs.
Deze winkel blijkt telkens weer een van de goedkoopste te zijn.

chris1100 09-02-2011

De bestelling verliep snel alleen de levering bleef bij TNT onvindbaar, dit gemeld bij CameraNU en hebben na een dag van onderzoek een andere afgestuurd die binnen 20 uur binnen was. Deze scanner is nog uit de oude reeks en voldoet prima, een oude die alleen onder W2000 nog werkte met SCSI was voor die tijd zeer snel, deze doet daar niet voor onder. Er zit veel software bij die veel mogelijkheden bied.

zupervlieg 09-02-2011

prima webshop, camera afgehaald in de winkel, daar werd vriendelijk en uitstekend advies gegeven

mart45 09-02-2011

`s avonds besteld volgende dag in huis,kan niet beter
perfect verzorgd ,ook met andere koopjes bij cameranu.nl

PJ Hinten 09-02-2011

Bestelling afgeleverd conform informatie op de website. Ook via mail netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling t/m verzending.

beskers 09-02-2011

we hebben de printer besteld, deze is snel geleverd.
hij bevalt goed. camera nu geeft 2 jaar garantie bij de printer en dat doen er niet veel.

Gidi van Osch 09-02-2011

Vlotte levering. goede product omschrijving. vlotte stuctuur om bij product uit te komen.

WOM 09-02-2011

De bestelling was simpel, duidelijk en zag er betrouwbaar uit. De levering was inderdaad met 2 dagen over. Super! Nette en snelle levering.

Eelderwolde 09-02-2011

Ik ben van mening dat alles corre t is afgewerkt, maar aanvankelijk begreep ik dat de gehele verwerking iets sneller zou gaan overeenkomstig mijn perceptie dat het toestel nog dezelfde dag door u op de post zou zijn gegaan en minimaal 2 dagen eerder geleverd had kunnen zijn.

Monique1104 09-02-2011

Na telefonisch contact voor informatie met de winkel in Urk heb ik de camera via de website gekocht. De camera was een cadeau voor mijn vader. Ik had dus gevraagd om alleen met mijzelf telf. contact op te nemen indien dit nodig mocht zijn.
Wat bleek: de camera was als cadeau ingepakt in superleuk pakpapier en de andere dag al afgeleverd. Zeer attent en erg leuk. Dus bedankt en tot de volgende aankoop.
Monique

Harry Kiekjes 09-02-2011

Zeer snelle levering en duidelijke website

MarcV13 09-02-2011

Wederom keurig geholpen, met eerlijke voorlichting en correcte aflevering tegen concurrerende prijzen. TOP!

nl38 09-02-2011

Snelle en correcte afwerking van de bestelling.

Jacco79 09-02-2011

Snelle levering en duidelijke website.

Tevreden_klant_CameraNU 09-02-2011

Op verzoek heeft CameraNU op vrijdag verstuurd, TNT heeft echter maandag afgeleverd i.p.v. zaterdag (op zaterdag thuis).

Hoeder 09-02-2011

Alles netjes verzorgd en zeker snel geleverd. Ik bestel de volgende keer weer bij CameraNu.nl

I. Hakkens 09-02-2011

Ik heb al regelmatig een bestelling geplaatst via www.cameranu.nl en de afhandeling is altijd perfect verlopen. De bezorging is snel en de artikelen zijn netjes verpakt. Ik heb gebruik gemaakt van de leveringsservice ad 20,00 euro en van het aangetekend versturen. Beide verlopen prima.

Ook heb ik mijn camera ter reparatie retour gezonden en hierover geen klachten. Het probleem is kundig opgelost in de garantieperiode en de camera werkt nog steeds naar behoren. De informatie tijdens reparatie is goed, per mail worden updates verzonden.

Ik ben erg tevreden over deze webshop!

Femkecamera 09-02-2011

Goede klantenservice en snelle levering. Er wordt snel ingespeeld op eventuele problemen en zijn makkelijk bereikbaar (zowel via e-mail als telefonisch)