wi_bi 28-01-2011

De levering ging heel vlot. Op vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag was de camera al in mijn bezit. Goe d, snel en voordelig.

jovamo 28-01-2011

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede prijzen en aanvaardbare verzendkosten. Diverse betaalmogelijkheden. Supervlotte afhandeling van uw bestelling. Correcte en vooral supersnelle thuisbezorging. Een aanrader!

Olaf72 28-01-2011

Bestellen en levering ging echt supersnel.
Website is overzichtelijk, de info mbt de bestelling is duidelijk.
After sales (nog) geen gebruik van gemaakt.
Winkel is zeker een aanrader!

jvth 28-01-2011

Snelle en zorgvuldige levering. Verzending goed te volgen.

chri.bu 28-01-2011

goede prijs, geen verzendkosten, supersnelle levering

Harm45 28-01-2011

Door telefooniste zeer vriendelijk terug gebeld ivm rekening kortingsaktie sony.Rekening werd direkt via email opgestuurd na betaling.

Paul4561 28-01-2011

Via deze duidelijke en uitgebreide website gemakkelijk een keuze kunnen maken.
Zaterdagavond besteld en dinsdagvoormiddag al in huis.
Helemaal top!

E200366 28-01-2011

We hebben al meer besteld bij deze firma alles wordt correct en snel afgehandeld

Willem Snapper 28-01-2011

Ik ben zeer tevreden over de webwinkel, ik had een probleem met Ideal, maar de bestelling werd na een mailtje direct geannuleerd, zodat ik een tweede bestelling kon doen. Twee dagen later lag de camera op de deurmat.

Mark Okkerse 28-01-2011

Prachtig dat je om 17.15 nog kan bestellen en het de volgende dag in huis hebt. Doe het de volgende keer weer, maar dan om 20.55 uur.

robertlo 28-01-2011

mooi overzichtelijke site en scherpe prijzen!
levering echt supersnel !

Marina Bergeijk 28-01-2011

Beoordelingen via Kieskeurig als zeer waardevol ervaren bij kiezen van uw fijne winkel.
Echt fijn winkelen op alle gebied. Ik ben zeer tevreden.

tmusters 28-01-2011

Prima, betrouwbare webshop met scherpe prijzen

Student Petra 28-01-2011

Ik had de camera besteld en binnen twee dagen werd hij al thuis bezorgd!

J cJansen 28-01-2011

Een zeer goede service en hulpvaardig bij een bestelling

SBAV 28-01-2011

De site is overzichtelijk en het assortiment uitgebreid. Ook de service is goed. De camera kan worden teruggestuurd en zij zorgen voor de verder afhandeling van garantie. Tijdens reparaties wordt u regelmatig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

7544nb 28-01-2011

Telefonisch goed bereikbaar. Meteen een oplossing door splitsing bestelling in 2 verzendingen: direkt leverbaar en nalevering.

ECRienstra 28-01-2011

Alles was uit voorraad leverbaar!
CamerNu maakt haar bewering waar dat artikelen die voor negen uur 's avond besteld zijn de volgende dag al worden bezorgd.

ton graven 28-01-2011

Op donderdag besteld en op zaterdag binnen. Netjes hoor.

CanonPrinerEd 27-01-2011

Bewust ruim na 21h besteld en daardoor netjes twee dagen later bezorgd. Geen aanmerkingen op CN anders dan dat het goed is gegaan. Ik vind wel dat ik heel goed moest zoeken om te zien dat deze printer geen sheetfeeder (adf) heeft maar dat is vooral een Canon issue.

rabje 27-01-2011

De site was makkelijk te benaderen en de bestelling was snel gedaan.
Zo snel als het bestellen ging zo snel was ook mijn product afgeleverd.
Ik ben dan ook zeer tevreden over de snelle afhandeling van mijn bestelling.

Navigator99 27-01-2011

Geen bijzonderheden. Alles uitgevoerd zonder mankeren.
Tevreden koper, spullen de volgende dag geleverd.

Siebo Wesdorp 27-01-2011

Net voor 21.00 uur 's avonds besteld en ja hoor de volgende dag keurig door TNT thuis gebracht.
De aanbieding vanm deze lens was bij cameraNu.nl de goedkoopste van Nederland. Dus bij mijn eigen fotoshop was ik gauw een paar honderd euro meer kwijt geweest.

CompuJabo 27-01-2011

Gemakkelijk te bestellen via webshop. Tevens de keuze om wel/niet te registreren en om een apart afleveradres op te geven, Top! Levering keurig op tijd, en via track en trace te volgen.

Mr. Nikon 27-01-2011

Ik ontvang regelmatig ook de nieuwsbrief van CameraNu waarnaar ik ook naar uitkijk om te lezen en met een hobby fotografie kijk ik ook regelmatig op de side die ik erg mooi en overzichtelijk vind.
Dus het lag voor de hand toen ik mijn vrouw wilde verrassen met een nieuwe (uiteraard een Nikon) camera dat ik bij CameraNu uit komt.

Jasper-vz 27-01-2011

Ik heb de camera gekocht tijdens de feestdagen. De prijs was bijna de laagste van Nederland en de levering precies volgens afspraak. Er kwam een verkeerd draagtasje bij de bestelling. Zonder op of aanmerking heb ik een nieuw (duurder en beter) tasje ontvangen. Ze hebben nog gebeld of ik het tasje goed genoeg vond. Prima service, betrouwbare partij!

Peeeeter 27-01-2011

S'avonds voor de op de website aangegeven tijd besteld. Produkt was op voorraad zoals ook op de site was aangegeven. Produkt de volgende dag in huis.Supersnel dus.Had ook nog via de mail een vraag bij cameraNU neergelegt en ook daarop had ik snel reactie.Is voor mij de eerste keer dat ik hier wat bestel maar gezien de eerste ervaring ben ik uitermate tevreden.

nesreud5 27-01-2011

nadat ik s'middags een mail had gestuurd met een verkeerd adres werd ik keurig gebeld en werd de info verstrekt, die avond besteld de volgende morgen alles keurig verpakt afgeleverd

sonya700 27-01-2011

Zeer snelle levering, dit is geweldig. En de geleverde camera was zorvuldig en goed verpakt verstuurd.

Een min puntje moet ik nog wel even kwijt, tijdens de bestelling kon ik in het vakeje opmerkingen een noot plaatsen, dat heb ik ook gedaan maar daar is geen rekening mee gehouden!

Ik had daar gevraagd om de bestelling op maandag af te leveren, maar daar is geen rekening mee gehouden.

Deze camera was n.l een verjaardagscadeau nu heeft de persoon waar het voor was bedoelt zelf in ontvangst genomen, dat vond ik persoonlijk jammer.

addy63 27-01-2011

snel correct en duidelijke informatie over betaling en zending

Superpetroleumstel 27-01-2011

Helaas, beter kan volgens mij niet. Ok, de prijs dan... Deze is (net) niet de allergoedkoopste. Verder niets dan lof voor de website, het orderproces en de aflevering !

WG.Jansen 27-01-2011

Goede webwinkel die alles nakomt wat ze beloven. Aanrader.

FrankW 27-01-2011

Simpele, snelle, duidelijke site. Je ziet meteen of het product op voorraad is. De prijzen zijn zeer concurrerend. Zeker in het duurdere segment de laagste in Nederland. De combi-aanbiedingen zijn aantrekkelijk. Heel snelle afhandeling van je order. Door de week voor 21:00 besteld is echt de volgende dag geleverd. Bij een wat duurdere bestelling zijn zelfs de verzendkosten gratis. Prima telefonische sales support voor als er iets niet helemaal goed gaat bij bijv. de betaling. Ga zo door!!!

JCB-art 27-01-2011

Goede informatie over de status van de levering. Goed verpakt en snel geleverd.

Kitty H. 27-01-2011

over de aftersales kan ik niet veel zeggen, behalve dan dit berichtje wat ik heel netjes vind!
maar het was een zeer snelle levering met jullie eigen koerier!
kwam in dit geval goed uit omdat ik het materiaal heel snel nodig had!

Eduardus Cox 27-01-2011

Bediening was goed en snelle levering

_Sabina_ 27-01-2011

Keurige afhandeling van het bestelde artikel. Goed verpakt en binnen de aangegeven tijd geleverd.

Kandezenog 27-01-2011

Goede winkel, makkelijke en goede website met de juiste informatie, goede prijzen, snelle levering en ook de aftersales is goed (2x contact mee gehad).

Voor mij een vaste winkel voor mijn aankopen!

Moerland makelaardij 27-01-2011

Camera gevonden en bestelt bij CameraNU.nl;
snelle en correcte bevestigingen van de aankoop en verzending ontvangen; camera werd de dag na de bestelling afgeleverd op kantoor.
Een tevreden klant !!

wim3702 27-01-2011

's avonds besteld om 20,15u daags er na voor 12.00u al in huis heb een goed gevoel dat deze zaak achter de klanten staan, daarom beveel ik ook u deze website aan!!

Nel van den Hoek 27-01-2011

Snelle afhandeling na 3 dagen in huis
alles klopte, als ik wat nodig heb op het gebied van camera's etc ga ik zeker hier de bestelling doen!

welec 27-01-2011

Prima printer en een zeer snelle levering

Jos301 27-01-2011

Prima website, snelle service and goede gratis servicedesk.

Harold 65 27-01-2011

Nette overzichtige winkel .
Goed bereikbaar .
profesionele uitstraling .
Vriendelijk personeel

San M 27-01-2011

Scherpe prijs.
Betalen met Ideal gaat heel goed.
Levering ging snel, accuraat en zonder meerkosten.
Alle processtapjes, van het vinden op het web tot en met de aflevering aan de deur gingen zoals je hoopt dat het zal gaan ;)

FF. Jansen 27-01-2011

Eigenlijk niets op aan of op te merken, gaat precies zoals ze het belooft hebben en je wordt netjes op de hoogte gehouden, prima.

Remy1978 27-01-2011

Héél erg tevreden!

Alles in goede staat ontvangen, en inderdaad voor 21.30 uur 's avonds besteld de volgende dag in huis.

Ik had wel verwacht dat er, al was het maar een met minimaal geheugen, een SD-geheugenkaartje bij zou zitten. Maar ja, had ik me maar beter moeten verdiepen in het produkt voordat ik bestelde.

Iv123 26-01-2011

Ik had bij mijn camera via een combodeal een cameratas erbij gekocht. Deze beviel echter niet. Na overleg heb ik deze gratis mogen terugsturen en heb ik een nieuwe mogen uitkiezen. Het verschil in prijs werd verrekend!

Uitstekend afgehandeld!

globye 26-01-2011

Ik heb al vaker producten gekocht van dit bedrijf, de eerste keer toen ze nog ergens op een zolder van een bedrijf zaten. Altijd prima advies, scherpe prijzen en stipte aflevering. Zo hoor je zaken te doen als webshop

willem1948 26-01-2011

Snelle aflevering en het goede product + goede reactie op mijn mail.