Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JvW47 04-02-2011

Bestelde printer was de volgende dag al geleverd.
Nieuwe factuur met ander adres gevraagd. Deze was er binnen enkele uren! Prima!

tenshi 04-02-2011

De foto camera is de dag na de bestelling geleverd. Deze was in een neutrale doos verpakt en in de doos was de doos met de camera er in goed beschermt. Alles zag er netjes uit dus geen commentaar!

Sven Wildschut 04-02-2011

Duidelijke website. Helaas weinig mogelijkheden om specifiek te zoeken.
Snelle levering, goed verpakt, prima geregeld.

Nicoline78 04-02-2011

Wederom snelle, goede levering van een geweldig product. Ook informatie op website is zeker toereikend.

mieke o 04-02-2011

Na ontvangst nog gebeld met Cameranu. Ik had nog een vraag over het instellen van de camera. Ik werd door een medewerker zeer vriendelijk en met geduld te woord gestaan. Hij gaf mij een tip en ik kon weer verder. Mooi.

hugzy 04-02-2011

Ik heb Vrijdag middag om +/- 14:45 info geraagd bij CameraNu over een Sigma zoom lens waar ik zin in had, (Sigma 70-300 zoom), 10 minuten later heb ik de lens besteld en betaald en de volgende dag (Zaterdag)! om +/- 11:45 had ik de lens binnen, dus nog binnen 24 uur, sneller kan het niet.
Prima geregeld !

Janosh 04-02-2011

Altijd alles makkelijk te vinden op de website. Bij een telefonisch verzoek om extra informatie vriendelijk en goed geholpen. Snelle levering.

buzzbuzz 04-02-2011

In de winkel de artikelen gekocht. De winkel is ruim en ze hebben een goed assortiment op voorraad om te proberen, inclusief veel accessoires. De verkoper voegde niet heel veel toe qua kennis, maar gelukkig was de beslissing toch al genomen. Thuis gekomen kwamen we er achter dat een filter een beschadiging had. Gebeld en na even doorvragen een antwoordnummer gekregen. Het filter opgestuurd en de volgende dag netjes een bevestigingsmail dat het in goede orde ontvangen was en even later een mail dat de vervanging was opgestuurd. De volgende dag lag deze (zonder beschadigingen) in de bus. Heel netjes dus.

G.P.C.Thoonsen 04-02-2011

Een stuk voordeliger dan bij andere web-winkels.
Goede omschrijving van het product en zeer snelle levering.
Kortom: de volgende keer bestel ik zeker en wel bij CameraNU.nl

T. Hofstra 04-02-2011

Duidelijke site. Inderdaad de dag na de bestelling product ontvangen.

professeur Q 04-02-2011

Snelle en adequate levering. 's Avonds besteld, volgende dag in huis.Goede prijs.
Eigenlijk zoals je hoopt dat elke webshop werkt en levert.

M. Kers 04-02-2011

Prima en overzichtelijke website. De bereikbaarheid qua telefoon en mail is uitstekend. Er wordt gelijk geantwoord. De fysieke bereikbaarheid is ook prima. Een aanbeveling waard.

r. berendsen 04-02-2011

Binnen 1 dag geleverd. Helemaal oke. Alles netjes via de mail te volgen.

tomwxs 04-02-2011

correct en snelle afhandeling van je order

BasP1974 04-02-2011

Camera.NU.nl levert snel. binnen twee werkdagen had ik mijn bestelling binnen. Correct verpakt. Ook de informatievoorzienning rond de levering was dik in orde.

Remco Zwart 03-02-2011

Zeer snelle levering ! Keurig verpakt. Niet te duur.

Rangeral1 03-02-2011

Hardware voor een betaalbare prijs. Ook netjes op de hoogte gehouden van de status m.b.t. levering.
Biedt goed materiaal aan voor alles wat betrekking heeft op fotografie.

Foto Ben Abeln 03-02-2011

Vakkennis, service, snelheid, klantvriendelijkheid

Joop- 03-02-2011

bestelling en levering waren binnen 12 uur afgerond

Bertand 03-02-2011

De aflevering was keurig op tijd en een advies iz een geschikte Card voor mijn camera kwam prompt per e-mail

Ric0011 03-02-2011

Snellere levering is bijna niet mogelijk. 19:30 uur besteld en de volgende ochtend om 09:00 uur stond het product te wahten om uitgepakt te worden. Geweldig niet?

alieb 03-02-2011

Gewoon netjes en correct. Geen gezeur.
Bestelling op tijd en het bestelde goed ingepakt.

Ruud Thummler 03-02-2011

Goed met de auto bereikbaar. Webiste overzichtelijk, no nonsense. Levering was inderdaad de volgende dag. Heb geen after sales gehad, wel goede hulp van de helpdesk bij het aanmelden..

Renatec 03-02-2011

Op cameranu.nl was deze lens het goedkoopst samen met nog een paar winkels. Maar cameranu had de beste beoordelingen en daar heb ik mijn beslissing op gebaseerd. Zonder spijt want bij welke winkel wordt al de volgende dag geleverd als je pas 's avonds bestelt?
Bovendien waren er op dat moment geen verzendkosten, mooi meegenomen. Alles in goede orde ontvangen.
Het zal mijn eerste keus zijn bij een evt. volgende aankoop.

Perottze 03-02-2011

Goede webwinkel met breed assortiment. Het gevraagde product wordt netjes, degelijk verpakt en volgens afspraak de volgende dag bezorgd door TNT-Post. Maar minstens even interessant zijn de concurrerende prijzen die CameraNu hanteert. Met de after sales heb ik geen ervaring; met het product is namelijk niets mis.

wil gerrits 03-02-2011

In mijn ogen valt er niets te verbeteren.
Vriendelijk geholpen, wat op voorraad zou zijn is er ook.
Mooi assortiment voor een scherpe prijs.
Ga zo door

hopsakesie 03-02-2011

Een dikke vette 9. Waarom geen 10? Omdat ik denk dat je op deze manier de mensen scherp houdt. Het komt maar al te vaak voor na heel goede beoordelingen dat men achter over gaat leunen. Dat zou in dit geval heel erg jammer zijn.
De website is keurig en overzichtelijk. De winkel is heel overzichtelijk en alles is keurig geregeld. Gewoon een webshop en winkel om graag terug te komen.

JHMU2 03-02-2011

Ik maakte een stomme fout, toch mocht ik het retourneren met een "antwoord nummer". Een paar dagen later stond het geld weer op de Bank.
Bedankt CameraNu

JG88 03-02-2011

Bij twee eerdere bestelling bij CameraNU had ik twee kleine minpuntjes, maar dit hebben ze dik en dun goed gemaakt nu.

Vorige week had ik twee bestellingen geplaatst die ik aanvankelijk in Urk zelf wilde ophalen. Gisteren toch maar besloten om het te laten bezorgen, en om 2 van de aanvankelijk 4 artikelen te bestellen. Ik stuurde rond 19.00 uur een mail met het verzoek voor de wijziging, en hier werd echt binnen een paar minuten op gereageerd (!). Ik kon het geld direct overmaken en de bestelling werd diezelfde avond nog verstuurd.

Ik zag in het totaalbedrag dat ik de verzendkosten wel moest betalen (terwijl dat bij deze lenzen die ik bestelde geloof ik gratis horen te zijn), maar dit neem ik voor de goede service voor lief.

Vanmiddag om 14.00 stond TNT al voor de deur. Dit keer was alles uitstekend verpakt. Netjes in een doos met goede opvulling. Een kleine flyer erbij met "bedankt voor de bestelling", erg netjes. De lenzen en dozen zagen er helemaal als nieuw uit. Top!

lccookie1992 03-02-2011

Alweer bij Cameranu besteld en waarom ook niet super bedrijf met de laagste prijzen vriendelijke werknemers en in de buurt helaas stond mijn Olympus SP-800UZ niet op de website maar ben even langs gegaan en alles werd prima geregeld ze hadden er nog 2 en ben zeer tevreden met het product :) tot de volgende keer

Sander1544 03-02-2011

Website oogt gedateerd maar zit functioneel goed in elkaar. Producten hebben een scherpe prijs en worden erg snel geleverd.

GONE EVIL 03-02-2011

"Voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis" ging niet helemaal op, maar verder een topzaak met (mijn ervaring) de beste prijzen die ik heb kunnen vinden.

Jan W S 03-02-2011

Door een foutieve bestelling mijnerzijds kreeg ik niet geleverd wat ik wilde. Na één telefoontje is alles snel geregeld en kreeg ik een dag later het juiste artikel geleverd.

v.d.Beld 03-02-2011

Goed en netjes verpakt. Snel en in goeie staat afgeleverd.

marsja 03-02-2011

Ik ben erg tevreden over het produkt en de snelheid waarmee het door cameranu is bezorgd. We konden er een week later onze zoon mee filmen na zijn geboorte!

sylkusmi 03-02-2011

Erg goede en snelle service. En ook nog eens goedkoper dan in de winkel !!! Super !!

Guss2 03-02-2011

Snelle levering, scherpe prijs.

Rike50 03-02-2011

prima contact, snelle levering en uitstekend product!

d.dejong 03-02-2011

product snel te vinden op site; (telefonische) bereikbaarheid, direct de juiste persoon aan de telefoon; om 20.45 besteld, volgende dag 12.30 afgeleverd

SK86 03-02-2011

CameraNu.nl komt al zijn beloftes na. Het product was de volgende ochtend al binnen!

Cacique70 03-02-2011

Snelle levering en netjes verpakt, mocht wel een duidelijkere beschrijving bij van de meegeleverde accesoire's. Heb nu een zonnekap mee laten komen terwijl deze er standaard bij zit.Indien ik meer zou willen aanschaffen overweeg ik zeker om hier weer te kopen.

sormac 03-02-2011

Prima te woord gestaan. De voorraad die ze zeiden dat ze hadden, was er ook daadwerkelijk en is keurig geleverd.

fotofactory Harm-Jan 02-02-2011

Na twee foute pogingen en een laatste goede poging van mijn kant om een flitsset te bestellen, verkeerd besteld en verkeerde betaling, mailtje naar CameraNu.nl. Binnen no time een mailtje terug dat de eerste twee bestellingen gecanseld worden. Om 8 uur s'avonds besteld en in de loop van de volgende dag geleverd en alles compleet.

Dennusie 02-02-2011

Deze telefoon besteld bij dit bedrijf en ben er zeer content mee. Keurig verpakt. 20:55 uur nog kunnen bestellen, en ze hebben zich nog aan hun "bestellen voor 21:00 uur, morgen in huis" kunnen houden. Echt super!!
Binnen een half uur had ik alweer een mailbericht terug dat het pakketje al was aangeboden aan TNT....
Had het trouwens ook wel begrepen als het op de valreep bestellen van mijn kant zou resulteren in een dag later leveren van het produkt. Over de bereikbaarheid en/of after sales kan ik niets melden. Ik hoop dat dan ook niet te hoeven doen. Maar zoals het nu gegaan is, niets anders dan lof. Ga zo door.....

Sigurd de V 02-02-2011

Duidelijke communicatie van de status, prima en snelle aflevering (zoals beloofd).

Keem 02-02-2011

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Duidelijke website, prima communicatie mbt levering van het artikel

creek 02-02-2011

bestelling was volgende dag binnen!

rinusgeffen 02-02-2011

Complete website en betrouwbare leverancier.
Produkten zijn goed ingepakt. Ook goede info over parallelacties zoals van Sony A 33 en A55.

duchie 02-02-2011

Netjes te woord gestaan aan de telefoon besteld via internet en volgende dag geleverd uitstekende service

Baro2 02-02-2011

Nadeel van de website: artikelen zijn niet op alfabet vermeld, vrij willekeurige indeling, bemoeilijkt het zoeken.
Overigens prima service, bereikbaarheid, snelle levering, goede prijzen.