Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

najewi 16-02-2011

Over het algemeen een goede indruk. Buiten het feit dat er verkeerd tasje is geleverd, vandaar een lagere score voor bestelling en levering. Wacht nu op nieuw tasje

H. Schmidt 16-02-2011

Over het algemeen tevreden. Laatst toch heel onplezierig verast door dat wij een gebruikte (en defecte) P7000 meekregen, die we toch echt als nieuw hadden besteld en betaald. Volgens CameraNu kan dit en is het normaal als een klant een toestel weer inlevert binnen twee weken. Dan gaat die weer als nieuw in de doos voor de volgende. Volgens mij is hier toch duidelijk sprake van een tweede hands artikel. Als ik dat wil zoek ik wel op marktplaats.

Martin6743 16-02-2011

Cameranu.nl heeft een duidelijke website, snelle en correcte afhandeling en levering. Al vaker met plezier producten besteld!

Melvina 16-02-2011

De website is heel duidelijk en alle artikelen zijn makkelijk te vinden en een groot voordeel is dat het product de volgende dag al in huis hebt.

becker60 16-02-2011

goede snelle levering via tnt-post, duidelijke info via de site en mails, goede prijs.
vorige bestelling door eigen bezorgdienst bezorgd en ook hier goede en duidelijke info over bezorging, vriendelijke te woord gestaan en afspraken nagekomen.

Asdhie 15-02-2011

Buiten de lens2scope heb ik ook de steadepod aangeschaft en een camerasteun voor het maken van scoopfoto's, alleen de aanpassing op de lens2scoop is niet standaard passend. Een tussenring is daarvoor nog nodig, omdat het klemmechaniek niet geheel past, maar daar komt wel een oplossing voor. Verder ben ik uitermate tevreden over het geleverde, een uitstekende mogelijkheid voor het scoopen. Zeker als je het scherpstellen met de telelens vergelijkt met die van een standaard telescoop.

Plaatjes 15-02-2011

Duidelijke informatie op de website. Cameranu.nl is telefonisch prima bereikbaar en op een normaal telefoonnummer.
Men had iets actiever met een vraag nav de inhoud mogen omgaan.

evert kappert 15-02-2011

geweldige service
je hebt besteld en de volgende dag in huis

Studio Belle-Image 15-02-2011

We hebben een geheugenkaart besteld en hadden deze binnen een paar dagen is huis. Het zag er allemaal keurig uit. We zijn dik tevreden.

Bargoense banaan 15-02-2011

Snelle en correcte levering
en dat allemaal tegen een alleszins redelijke prijs.

smijks 15-02-2011

Gezocht product gevonden, besteld en op de juiste manier (snel en onbeschadigd) geleverd gekregen.
Service zoals ik verwacht, gewoon goed.

Emma101 15-02-2011

Artikel niet verpakt in een extra verzenddoos, de doos is licht beschadigd. Wel snelle levering.

Joop145 15-02-2011

Derde keer bestellen bij deze website. Altijd heel snel geleverd zonder problemen.

L. Kramer 15-02-2011

De aflevering ging als volgt: het adres van aflevering was als volgt opgegeven: Warmenbossenweg 3 H 44. D.w.z. wij wonen op een Bungalowpark en het huisnummer is 44. Het pakket is echter in een ruimte voor de post neergezet (zonder een handtekening van ontvangst...!) en niet aan ons huisnummer. Iedereen kan het daarna meenemen en u heeft geen bewijs van aflevering...! Een beetje slordig van TNT...!!
Voor de rest was alles prima verzorgd.

stinkbek 15-02-2011

Bij cameraNU.nl een printer besteld. Duidelijke website met plaatjes zodat je direct ziet om welk product het gaat. Bestelling gaat vlot en bezorging is gratis via aangetekende post. Enig (klein) minpuntje is dat het product is zijn originele verpakking wordt geleverd. Hierdoor kan iedereen zien welk product het is, prettiger zou zijn wanneer het in een neutrale doos wordt geleverd. Maar dat is ook het enige minpuntje, ik zou er zeker opnieuw bestellen.

Koelewij 14-02-2011

Prima Prijs en snelle afhandeling.
Eerder wat gekocht en direct afgehaald. Ook hierbij was de service prima!

Fredskie 14-02-2011

Besteld voor 21:00 uur, volgende dag geleverd! Verder prima orderafwerking.

Leen 64 14-02-2011

snelle levering,goede prijs,niets op aan te merken

Ton Koenders 14-02-2011

Gewoon lekker op het web winkelen. Goede reactie toen ik niet direct via Ideal kon betalen.
Daarna snelle levering. Uitstekend.

GD_01 14-02-2011

Duidelijk site, snelle bevestiging en levering conform afspraak

R.F.Meulbroek 14-02-2011

Maakt waar waarmee wordt geadverteerd. Vandaag besteld en betaald, morgen in huis.
Objectief prima verpakt en aangetekend ontvangen.
Prijs; de laagste prijs !!!
Meerdere malen met veel plezier bij CameraNu
aankopen gedaan. Telefonisch goed bereikbaar en men komt gemaakte afspraken na !!

mschoots 14-02-2011

snelle levering en alle op voorraad. goed verpakt

Onbekend56 14-02-2011

Probleemloss, foutloos en een uitermate snelle en correcte manier van het sturen van de verschillende emails met de status van de zending. Als elke webshop zo zou werken dan zou het e-shoppen nog veel aangenamer zijn. Complimenten

Ellen222 14-02-2011

Snelle en goede levering van de producten

Piet1234567 14-02-2011

goede prijs, snelle levering.

germen 2011 14-02-2011

sAvonds 21.30 besteld,volgendedag voor 15.00 uur ontvangen

nummer1dj 14-02-2011

leuk bedrijfje,vrijdag avond besteld en de volgende morgen al in huis.

Mrens 14-02-2011

Ik had de triggerset snel gevonden op de site. Ik vind de website heel erg duidelijk. Ik had naar CameraNu gebeld omdat ik een vraag had. E werd snel opgenomen en mijn vraag werd duidelijk beantwoord. 's avonds had ik de triggerset besteld en de ochtend daarna kwam de bezorger aan de deur met de doos. In een woord geweldig!

Talitha dijksman 14-02-2011

Snelle levering,goede prijs tov andere sites en geen verzendkosten

PROgs 14-02-2011

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Het product was netjes verpakt zoals gevraagd.

Japiooh 14-02-2011

Tweede keer produkt gekocht. Alles 100% in orde. Telefonisch direct bereikbaar en werd goed geholpen.
Aardige lui.

Robbert Tummers 14-02-2011

Ben vaste klant bij CameraNu en altijd goede afwikkeling van je bestellingen en eventuele vragen.

EvdSar 14-02-2011

Erg tevreden over snelheid van verzenden, info op de website en afhandeling. Alles ging vlot, goed en ben erg blij met de camera!

bluescage 14-02-2011

's morgens gebeld of de gevraagde artikelen er waren. 's middags opgehaald. Alles stond keurig in de computer. Prima geholpen

Cornelius 23 14-02-2011

Na telefonisch overleg met één van de medewerkers, goede begeleiding om m.b.v. Ideal en gemaakte afspraak, te besparen op verzendkosten en zeer snelle levering zoals ook bij eerdere
aankopen, tevens goede ervaring t.a.v. de garantie regeling. toen er

Jan Jegerings 14-02-2011

Perfecte firma: zeer beschaafd geprijsd en echt supersnelle levering.

Yogi41 14-02-2011

Bestellen was simpel en alles liep op rolletjes.

Ottje 14-02-2011

Niet alleen deze bestelling maar ook bestellingen uit
het verleden zijn steeds onberispelijk uitgevoerd.
De website is overzichtelijk en het aanbod meer dan toereikend. Ook telefonisch is Camera nu goed bereikbaar en de opgevraagde informatie steeds naar tevredenheid.
Ik ben een tevreden Klant !

W.J. van den Boogaard 13-02-2011

Website is goed leesbaar, duidelijk en overzichtelijk.
Omschrijving van product en beoordelingen zijn goed uiteen gezet.
Een aanrader.

Anton1956 13-02-2011

Bestelling, betaling, terugkoppeling in orde. Geen bijzonderheden aan de hand.

Guus Winter 13-02-2011

Ik koop al jaren mijn belangrijkste fotospullen bij Cameranu. Zeer professioneel personeel. Scherp geprijsd. Winkel uitstekend bereikbaar en snelle levering. Ben erg tevreden.

J.Smeets 13-02-2011

Super webshop. Altijd de goedkoopste en geen verzendkosten. Geweldig.

oudecamer 13-02-2011

Ik heb nu een aantal keer iets besteld bij CameraNU.nl en de levering is altijd heel snel. Ook nu weer. Zeer zorgeloos dus.

mattnick13 13-02-2011

CameraNu.nl via google gevonden en dat vind ik maar al te fijn. Echt mooie prijzen, zeer snelle levering!
Al met al hoort online winkelen zo te verlopen!

Reina57 13-02-2011

Mooie overzichtelijke website. Alles goed te vinden, ook gerelateerde producten.
Selle levering. Chapeau !

xx1949 13-02-2011

Contact met leverancier over verzenden produkt verliep erg prettig

steegstra 13-02-2011

zeer snelle correcte levering; had wel graag volledige gedrukte handleiding gehad

HenkVandaag 13-02-2011

Simpelweg doet deze webwinkel wat zij beloven en dat is voor mij OK. Vandaag besteld, morgen thuis! En dat is wat we willen. De klant betaald rap (b.v. via Ideal), CameraNU.nl levert rap. Apparaat (scanner) werkt prima, goede prijs.

piaf58 13-02-2011

Snelle levering.
Bij eerdere problemen met andere lens goede service en contact.

bakman 13-02-2011

vrijdag besteld zaterdag in huis echt super
website goed duidelijk