Robert van Kralingen 24-02-2011

Zeer snelle levering (om vijf uur 's-middags besteld, volgende morgen om tien uur binnen). De ING Ideal site had een storing en daar werd na contact met de klanrenservixe adequaat op gereageerd door een nieuwe link te sturen. Zeer goed dus.

Vivian Roy 24-02-2011

Alles gewoon goed. Prettige bediening, zeer veel op voorraad, vlotte afhandeling, goede informatie!

Becam 24-02-2011

Camera is zoals beloofd, voor 22.00 bestellen, de volgende dag op mijn adres afgeleverd. De verpakking was dik in orde. En wat een Camera echt SUPPER!!!

Henk Hilversum 24-02-2011

Er wordt gedaan zoals beloofd, diverse artikelen al gekocht bij cameraNU

Henkie1510 24-02-2011

ik heb één bestelling gedaan zeer snelle levering
en die is super afgehandeld

p.amestruul 24-02-2011

Verrassend snel geleverd
product is zeer eenvoudig te bedienen
het levert prima resultaten, zowel kopieeren, scannen als het afdukken van foto's.
Ik kan me geen beter produkt wensen.

metops 24-02-2011

Urk is voor mij niet echt om de hoek ... Maar per e-mail waren ze uitstekend te bereiken. en snel met terug antwoorden.

naam222222 24-02-2011

ik heb dit product bij CameraNu.nl besteld, en binnen 2 dagen in huis. het is een makkelijke site met goede kortingen, en de service is perfect.

Renee Bol 24-02-2011

Ik had al eerder een tv en camera bij Cameranu.nl gekocht met heel goede ervaringen. Ze zijn snel, leveren heel goede service, zijn altijd bereid om van alles uit te zoeken. Helemaal goed!

Joppie99 24-02-2011

Telefonisch extra inlichtingen over product gevraagd.
Direct verbinding en deskundige voorlichting ontvangen.
S'avonds 20.30 uur apparaat online gekocht, volgende dag om 11.30 uur reeds geleverd !
Verzending en overige info was perfect verzorgd.

Kluwer 24-02-2011

Het bestellen via de webside, de correspondentie, de facturering, de afhandeling en levering zijn dik in orde.

H.Randsdorp 24-02-2011

Goede firma,betalingsgemak en een uitmuntende bezorging via TNT

Aad-2002 24-02-2011

Maakte een fout en bestelde het verkeerde model. Binnen enkele dagen was alles geregeld. Bestelling, retour, mailcontacten en nieuwe levering. Alles binnen een week.

Den Haag Canon 24-02-2011

Snel geleverd, scherpe prijs en reageert goed op emails.

noukster 23-02-2011

ben er zeer tevreden mee, goede en zeer snelle service.

Sjaak1957 23-02-2011

Dit is de derde keer dat ik een aankopen doe bij CameraNU en mijn betaling doe via Ideal, ik verbaas mij steeds weer dat mijn aankoop de volgende dag al met de postbezorger op de stoep staat grote klasse voor de snelle service van dit internetbedrijf.

Pascalvd 23-02-2011

Erg tevreden met de service van cameranu. 's avonds nog bestellen en dan de volgende dag in huis, terwijl de meeste webwinkels 16.00u als deadline hebben!
Super!

R.Winkels 23-02-2011

Ik ben keurig behandeld en over de snelle levering is niets gelogen. Gewoon klasse!

Xela8888 23-02-2011

6,8
Goede winkel, alleen jammer dat als ik een lens koop met zonnekap en uv filter ik er thuis op internet achter moet komen dat dit alles onder een combidel valt en ik er ook een lens reinigingsdoekje "graits" bij zou hebben moeten hebben ontvangen....

Ik heb in dit geval niet gekozen voor de goedkoopste aanbieding op internet, maar wilde wel iets meer betalen voor de service, maar dit is weer een beetje jammer !!!

adriaan1961 23-02-2011

bestelling geplaatst 10 voor 9 's avonds.
volgende morgen om 10 uur in huis.
prima verzorgd!

Sonja Timmermans 23-02-2011

De website is makkelijk te doorkruisen alleen stond er erg veel op 1 pagina, je zou het overzicht kunnen verliezen. Bestelling was zoals afgesproken de volgende dag in huis. De aftersale is dit formulier, die zou nog wel wat uitgebreider mogen.

Alias Fictievo 23-02-2011

Correcte informatie en voorts ook levering de dag na de bestelling. CameraNU heeft zijn zaken uitstekend voor elkaar.

han13 23-02-2011

Nadat ik bij cameranu een sony a33 had besteld kwam deze na een dag binnen
wat zeer snel is, alle lof, maar wat blijkt de autofocus op de lens is stuk en
ik moet de camera retour sturen, binnen een dag krijg ik een mail dat hij
maandag na het weekend verstuurd zou worden, ik blij want dit was zeer snel,
maar wat schets mijn verbazing op dinsdag nog geen camera, nu maar gebeld
een zeer aardig meisje/vrouw een zekere Sandra stond mij te woord en vertelde
dat haar collega iets vergeten was door te voeren, en beloofde mij dat de camera de
volgende dag bij mij zou zijn, dit is geheel volgens afspraak gebeurd waarvoor alle
dank en lof,

Ook heb ik nog wel een kritiek puntje, nl. dat ik de camera moest retourneren op
mijn kosten, nl. 6,75 euro het is nota bene een nieuwe camera welke stuk was waar
ik niets aan kon doen

Gerard Droge 23-02-2011

Snelle levering en keurig verpakt zonder deuken ontvangen.
Na halve dag al geleverd.

Prima

Rinus G.M. Rabeling 23-02-2011

De zeer correcte afwerking van de bestelling en
de klantvriendelijke benadering spreken mij zeer aan
en zullen in voorkomende gevallen er zeker toe leiden
om opnieuw gebruik te maken van de dienstverlening
van cameranu.nl

gebruiker64 23-02-2011

1. De goedkoopste
2. zeer snelle levering
3. betrouwbare webwinkel

Michel van Hees 23-02-2011

CameraNu doet wat hoop dat een webshop doet: Goede communicatie, makkelijke betaling, duidelijke website, snelle levering en product goed aangekomen. Perfect dus.

MG 2011 23-02-2011

Alles perfect, snel en efficiënt. Zeer snelle, flexibele website. Voor mij een hele belangrijke reden om in zee te gaan met Cameranu.nl

nel ter Veen 23-02-2011

Op zondag bestelde ik de o.a. een scenner en op de vrijdag erna was er nog geen pakje geleverd.
Terwijl op de site staat dat de dag erna geleverd wordt. Ik hoopte op dinsdag de scenner te gebruiken.
Het was fijn geweest als ik er ene melding/telefoontje over had gehad.

Telefonisch was er een fijngesprek, dat maakte het wel weer 'goed'.

pdijk 23-02-2011

Zeer positief over de snelheid waarmee de levering plaatsvond.

om 18:00 uur bestelt en betaald en de volgende dag in huis.

Beetje onhandig is dat pakket aangetekend verzonden wordt, waardoor je persoonlijk in onvangst moet neme.

Ad 53 23-02-2011

Geachte heer/mevrouw, met het Epson photopaper is op zichzelf niets mis.
Maar het door mij ontvangen pak papier had een behoorlijke vouw op de ene hoek en een kleine, zeer diepe deuk op een andere hoek.
Dit photopaper komt, zonder passe-partout, in een A2 lijst. Toch had u ook weer uw best gedaan om het goed in te pakkek, maar tegen het geweld van een bezorger kan blijkbaar niets tegenop.

johston70 22-02-2011

de aankoop is zeer vlot verlopen ben zeer tevreden.

Klant19 22-02-2011

Goede prijs, direct contact en snelle bezorging: prima!

duine 22-02-2011

tweede bestelling gedaan op de site snelle levering en behoort voor mij met een aantrekkelijke prijs verhouding met andere sites.

Arthur1955 22-02-2011

Eindelijk een shop die zijn levertijdopgave waar maakt. Alles in goede orde ontvangen.
Installatie was eenvoudig, goede documentatie. Gebruikersvriendelijke bediening. Uitstekende aankoop!

LeonG 22-02-2011

Overzichtelijke website met voldoende product informatie vindt ik belangrijk. Organisatie komt ook betrouwbaar over. Bestliing is snel geleverd met duidelijke statusoverzichten per mail.

Epson V330 gebruiker 22-02-2011

Na bestelling berichten over stand van zaken. Binnen één dag in huis.

W 2011 22-02-2011

De website is duidelijk en snel toegangkelijk. Het product is binnen 24 uur na bestelling geleverd.

tevredenkoper2 22-02-2011

20:58 besteld en de volgende morgen al geleverd!
Ook in het verleden goede ervaringen met deze webshop, vandaar deze bestelling weer hier geplaatst.

dste46 22-02-2011

Ik heb diverse malen al iets aangekocht via de webshop, als wel ter plaatse in urk, elke keer wordt je uiterst deskundig en vriendelijk geholpen en de prijs is over het algemeen de goedkoopste t.o.v. andere webshops. Ook in de aftersales wordt de nodige moeite gedaan de klant tevreden te stellen.

h.pragt 22-02-2011

Snelle levering en secure afhandeling mbt betaling.

erikafloor 22-02-2011

Super! 's Middags besteld, de volgende dag in huis. Redelijke verzendkosten en prima service na een vraag over de factuur.

carlahgm 22-02-2011

Ik ben erg tevreden over de service en bereidwilligheid die ik in de webwinkel mocht ontvangen. Ik heb er twee camera's gekocht, waarvan een niet voldeed aan mijn verwachting. Ik kon hem zonder probleem terug geven en mijn geld terug krijgen, een pluim. dank jullie wel

Freddie63 22-02-2011

Prima no-nonsens winkel. Geen gezeur, gewoon een goede en snelle levering met een topassortiment.
altijd het nieuwste eerst!

Sandra76123 22-02-2011

Voor 17 uur besteld, volgende dag al in huis. Helemaal goed. Netjes in de doos ingepakt en camera ook helemaal blij mee. Prima aankoop, prima internetbestelling en afhandeling.

Otpaul 22-02-2011

Bij bellen over informatie voerden het bedrijf al vast de gegevens in. Hoefde alleen nog maar te conformeren.

jb101 22-02-2011

Prima product, zeer snelle levering en gratis levering. Niets dan lof.

M. van den Heuvel 22-02-2011

De bestelling wordt zeer snel verwerkt, ik had een foutje gemaakt en een vraag gesteld via de mail en kreeg vrijwel direct antwoord, en alles is zeer prettig opgelost.

M.v.Voorst 22-02-2011

Snelle reactie op vragen en goede hulp.

S.van der Toorn 22-02-2011

Ik had het gekocht en de andere dag was het al bezorgt.
De site was erg mooi en ik ben erg blij met mijn bestelling.
Als ik nog eens iets nodig heb voor mijn camera ga ik het zeker op www.cameraNU.nl kopen!