r.vanveenschoten 10-02-2011

Al een paar keer eerder spullen besteld. Je wordt goed geholpen, krijgt goed advies en de mensen nemen de tijd voor je als je vragen hebt.Verder is het bedrijf vanuit Amersfoort goed te bereiken. En er is koffie :-)

mw76 10-02-2011

Besteld voor 21.00 uur (20.15) is ook inderdaad de volgende dag in huis (09.20). Waarmaken wat je zegt is belangrijk voor het vertrouwen van de klant. Het gevoel dat je als klant koning bent kom je niet vaak meer tegen. Bij Cameranu.nl wel.

de Raat 10-02-2011

CameraNu.nl Een goede zaak voor internet.
Mijn eerste aankoop op internet was eind 2005. Bij CameraNu.nl kocht ik toen een KM Dynax 5D en objectief. Altijd even spannend als je voor de eerste keer zaken op afstand doet. Maar de levering verliep perfect. De vraag was toen nog in hoeverre je op de service van internetwinkels zou kunnen vertrouwen. Gelukkig had ik daar tot een maand geleden nog een ervaring mee. Inmiddels heeft CameraNu die vraag op positieve wijze beantwoord.
Ik had tot twee keer toe problemen met een objectief dat ik samen met de nieuwe Pentax had aangeschaft. Dat hebben ze keurig opgelost: zonder probleem kon ik het tot 2 keer toe ruilen tegen een nieuw objectief. Houwen zo, mensen van CameraNu!

Kees de Brouwer 10-02-2011

Een prima en snelle scanner met genoeg mogelijkheden! Eenvoudige en duidelijke bediening!
Ben er zeer tevreden over! Een aanrader!

Sterngold 10-02-2011

Very well organized web site. After the purchase the tripod was delivered in 24 hours.

petersma 10-02-2011

Supersnelle en goedkope levering

naam 239 10-02-2011

Bestel graag bij Cameranu.nl, ze zijn betrouwbaar correct en als je belt voor informatie dan krijg iemand aan de lijn met verstand van zaken, die er alles aan doet om de vraag naar tevredenheid te beantwoorden.

J Turnbull 10-02-2011

Ik vond het service can cameraNU.nl superb. Het produkt kwam binnen 24 uren. Ik moest contact nemen met de after sales serivce. Zij waren best behulpzaam. Uitstekend.

Nijkamp123 10-02-2011

Vriendelijk geholpen snelle levering

Tom Doms 10-02-2011

Erg prettige website, overzichtelijk, klantvriendelijk, goede technische ondersteuning. Kortom, top!

ACMH 10-02-2011

Vandaag bestelt morgen geleverd maken ze echt waar!

pg888 10-02-2011

goede website en snel (telefonisch) kontakt indien gewenst.
Alweer een goede ervaring met deze winkel!

Nikonijan 09-02-2011

Correcte afhandeling.
Een bijzonder leuke combo deal waar je gelijk mee aan de slag kan.

Berry van Veen 09-02-2011

Topprodukten voor een meer dan redelijke prijs.
Deze winkel blijkt telkens weer een van de goedkoopste te zijn.

chris1100 09-02-2011

De bestelling verliep snel alleen de levering bleef bij TNT onvindbaar, dit gemeld bij CameraNU en hebben na een dag van onderzoek een andere afgestuurd die binnen 20 uur binnen was. Deze scanner is nog uit de oude reeks en voldoet prima, een oude die alleen onder W2000 nog werkte met SCSI was voor die tijd zeer snel, deze doet daar niet voor onder. Er zit veel software bij die veel mogelijkheden bied.

zupervlieg 09-02-2011

prima webshop, camera afgehaald in de winkel, daar werd vriendelijk en uitstekend advies gegeven

mart45 09-02-2011

`s avonds besteld volgende dag in huis,kan niet beter
perfect verzorgd ,ook met andere koopjes bij cameranu.nl

PJ Hinten 09-02-2011

Bestelling afgeleverd conform informatie op de website. Ook via mail netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling t/m verzending.

beskers 09-02-2011

we hebben de printer besteld, deze is snel geleverd.
hij bevalt goed. camera nu geeft 2 jaar garantie bij de printer en dat doen er niet veel.

Gidi van Osch 09-02-2011

Vlotte levering. goede product omschrijving. vlotte stuctuur om bij product uit te komen.

WOM 09-02-2011

De bestelling was simpel, duidelijk en zag er betrouwbaar uit. De levering was inderdaad met 2 dagen over. Super! Nette en snelle levering.

Eelderwolde 09-02-2011

Ik ben van mening dat alles corre t is afgewerkt, maar aanvankelijk begreep ik dat de gehele verwerking iets sneller zou gaan overeenkomstig mijn perceptie dat het toestel nog dezelfde dag door u op de post zou zijn gegaan en minimaal 2 dagen eerder geleverd had kunnen zijn.

Monique1104 09-02-2011

Na telefonisch contact voor informatie met de winkel in Urk heb ik de camera via de website gekocht. De camera was een cadeau voor mijn vader. Ik had dus gevraagd om alleen met mijzelf telf. contact op te nemen indien dit nodig mocht zijn.
Wat bleek: de camera was als cadeau ingepakt in superleuk pakpapier en de andere dag al afgeleverd. Zeer attent en erg leuk. Dus bedankt en tot de volgende aankoop.
Monique

Harry Kiekjes 09-02-2011

Zeer snelle levering en duidelijke website

MarcV13 09-02-2011

Wederom keurig geholpen, met eerlijke voorlichting en correcte aflevering tegen concurrerende prijzen. TOP!

nl38 09-02-2011

Snelle en correcte afwerking van de bestelling.

Jacco79 09-02-2011

Snelle levering en duidelijke website.

Tevreden_klant_CameraNU 09-02-2011

Op verzoek heeft CameraNU op vrijdag verstuurd, TNT heeft echter maandag afgeleverd i.p.v. zaterdag (op zaterdag thuis).

Hoeder 09-02-2011

Alles netjes verzorgd en zeker snel geleverd. Ik bestel de volgende keer weer bij CameraNu.nl

I. Hakkens 09-02-2011

Ik heb al regelmatig een bestelling geplaatst via www.cameranu.nl en de afhandeling is altijd perfect verlopen. De bezorging is snel en de artikelen zijn netjes verpakt. Ik heb gebruik gemaakt van de leveringsservice ad 20,00 euro en van het aangetekend versturen. Beide verlopen prima.

Ook heb ik mijn camera ter reparatie retour gezonden en hierover geen klachten. Het probleem is kundig opgelost in de garantieperiode en de camera werkt nog steeds naar behoren. De informatie tijdens reparatie is goed, per mail worden updates verzonden.

Ik ben erg tevreden over deze webshop!

Femkecamera 09-02-2011

Goede klantenservice en snelle levering. Er wordt snel ingespeeld op eventuele problemen en zijn makkelijk bereikbaar (zowel via e-mail als telefonisch)

D.Postma 09-02-2011

De bestelling is naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Alleen een memorystick was na een dag of 5 nog steeds niet op voorraad. Deze heb ik elders gekocht (voor € 26,- in plaats van € 32,95).

puffin8 09-02-2011

Over het product weet ik nog niet veel maar de bestelling en levering waren snel en goed.

Motorhome31 09-02-2011

Zoals altijd prima service en snelle levering

49jan 09-02-2011

Goede prijs/kwaliteit verhouding en een snelle service.

tommytommytommy 08-02-2011

Prettige ervaring met CameraNu.nl

Snelle aflevering van product.
Product naar behoren.

Zeker een aanrader.

Arie100 08-02-2011

Prachtige winkel, duidelijke site en scherpe prijzen!

Ada1977 08-02-2011

Super fijne tablet! Werkt ontzettend prettig. Ben erg blij dat ik gekozen heb voor de medium.Ik heb gekozen voor de special edition omdat je dan een aantal leuke programma`s kan downloaden, mwah. Dat is allemaal nietzo goed geregeld. De forums staan bol van klachten over downloadsnelheid etc. Ik zelf kreeg halve popupjes in beeld waardoor het ok niet bepaald duidelijekr werd. Je kunt het als je het eenmaal gedownload hebt binnen 48 nogmaals downloaden. Daar moet je dus ook wel op letten. Ik heb maar besloten even te wachten met downloaden tot ik mijn nieuwe computer heb. Hopelijk heeft Wacom tegen die tijd de problemen wel onder controle.

J. P 08-02-2011

Website goed,is duidelijk en oproepen gaat snel.
Stappenplan voor bestellen werkt goed en, ik vind betalen via Ideal een extra plus.
Levering binnen twee dagen ( had na 21.00 uur besteld) zoals afgesproken.

Tineke22 08-02-2011

Duidelijke website die goed werkt. Hele snelle levering en alles goed verpakt.

F.Koopman 08-02-2011

Prima service goede prijs en uitstekende hulp bij eventuele vragen.

juus 08-02-2011

Op basis van de reviews die ik bij kieskeurig las heb ik besloten een canoscan 9000f te kopen en ik heb voor CameraNu gekozen wegens de prijs en het aantal sterren. Toen ik mijnerzijds een fout maakte met de betalingsopdracht werd ik prima telefonisch geholpen. De bezorging verliep snel. Ik ga ervan uit dat als ik mogelijk tegen een probleem aanloop ik zonder moeite geholpen zal worden. De website is duidelijk, rechtstreeks en niet overvol van gillend bewegende etterige reclame. Kortom....alles bij elkaar zeker een 8+ !!!!

2011bart 08-02-2011

Super goede afhandeling. Mooie producten, snelle levering en goed verpakt. Al met al een TOP aankoop.

s.w.m. janssen 08-02-2011

bijna alle informatie product op website,
vlotte levering,
goedkoop,
ruime keuze,

goed advies op locatie

EDJO1 08-02-2011

Om 19.00 uur besteld, volgende ochtend binnen. Beter kan toch niet?

Bonzwa 08-02-2011

mijn tweede aankoop bij jullie. Jullie waren niet de goedkoopste in de lijst, maar nummer 3. Door mijn eerdere ervaring met jullie twijfelde ik geen moment om wederom bij jullie te bestellen. En de volgende keer weer. Bedankt CameraNU.nl

J.M. Boos 08-02-2011

Zolang als ik al produkten van Canon bij CameraNu koop zijn deze altijd snel geleverd en in goede orde ontvangen. Als beoordeling voor aftersales heb ik ook een 10 gegeven omdat ik "altijd" goede backup en antwoorden krijg op mijn vragen. Ook al koop ik nog niet direkt het artikel. website is ook overduidelijk. de bereikbaarheid is zeer goed, als is het voor mij niet direkt dichtbij.Voor mij nochthans een topzaak.

Klaas Andre 08-02-2011

Duidelijk en heldere website, goede uitleg over product. Bestellen is eenvoudig en de levering razend snel. helemaal top

Smittepit 08-02-2011

Geen onzin op de website, overzichtelijk en makkelijk producten te vinden en... Voor 21:00 besteld de volgende dag in huis.. En inderdaad, de volgende dag werd het pakket geleverd. Helemaal TOP!

Leon11466 08-02-2011

Zeer snelle en goede afhandeling.