xx1949 13-02-2011

Contact met leverancier over verzenden produkt verliep erg prettig

steegstra 13-02-2011

zeer snelle correcte levering; had wel graag volledige gedrukte handleiding gehad

HenkVandaag 13-02-2011

Simpelweg doet deze webwinkel wat zij beloven en dat is voor mij OK. Vandaag besteld, morgen thuis! En dat is wat we willen. De klant betaald rap (b.v. via Ideal), CameraNU.nl levert rap. Apparaat (scanner) werkt prima, goede prijs.

piaf58 13-02-2011

Snelle levering.
Bij eerdere problemen met andere lens goede service en contact.

bakman 13-02-2011

vrijdag besteld zaterdag in huis echt super
website goed duidelijk

ein Franke 12-02-2011

Kamera sehr guenstig, uebersichtliche Website, problemlose Bestellungsabwicklung, super schnelle und nachverfolgbare Lieferung nach Deutschland

Olympus lens 12-02-2011

De beschrijving van het produkt is zeer goed, alsmede de
toepassingsmogelijkheden. Prima afhandeling van de bestelling, correcte verpakking van het product.

Eline de Meijer 12-02-2011

Perfecte en snelle service! Ik heb contact gehad per email en telefoon, in beide gevallen erg vriendelijk en behulpzaam. Ik had als opmerking bij mijn bestelling dat het een cadeau betrof, dit is zeker gelezen! Want bij aflevering, zat de Canon ixus (in het goed verpakte pakket) ook nog eens echt verpakt in cadeau papier! Verder, scherpe prijzen en aanbiedingen. Een absolute aanrader!

Gerard den braber 12-02-2011

Uitstekende follow up en informatieverstrekking

ptx 12-02-2011

Prima levering, opnieuw. Bij dezen een compliment voor de ondernemers!

robin O.K 12-02-2011

2 maal een verrekijker gekocht 1x in de winkel en 1x via de site. snelle levering en goede service gekregen in de winkel. ook toen 1 verrekijker kapot ging goede service gekregen.

jj0001 12-02-2011

Prima service, inderdaad snelle levering. Ook supersnelle en correcte afhandeling van retourzending en nalevering ivm defect onderdeel.

Helena55 12-02-2011

Very attractive price compared to the big media products vendor and delivery cost included. Delivered to my door next day so I did not need to bring a bulky box home on the metro from a bricks-and-mortar shop in an attempt to save time and money -- a major benefit of purchasing from your online business. The product arrived in excellent condition and I was able to instal and begin using it immediately.

evhoof 12-02-2011

Dit betrof geen echte aankoop, maar de vervanging van CameraNu voor de filter die eerder die week gebarsten bij mij was aangekomen. Goede en snelle service van CameraNu en dit object (filter) was in perfecte staat.
Nogmaals dank!

Willemina Zwiers 11-02-2011

Duidelijke website, super snelle levering en de prijs was ook super voordelig.

strikkie 11-02-2011

Alles ging snel en oordelijke, geen klachten en de nazorg is ook goed.

Ze zetten zich echt in voor de klant.

Je kan hier met een gerust hart je inkopen doen.

pfritschy 11-02-2011

Snelle levering van het juiste product.
Tevens aangeboden om product in pakketprijs aan te schaffen.

marijeri 11-02-2011

Goede ervaring:
Gebeld ivm levertijd witte Pentax K-x. Gelijk te woord gestaan en verteld dat ik bij bestelling op de hoogte gehouden zou worden hoe lang levertijd zou zijn. Mocht ik het te lang vinden duren dan zou ik ook voor een andere kleur kunnen kiezen. Aldus witte camera besteld.
Na 1 dag mail dat er contact was geweest met Pentax en dat helaas witte niet meer leverbaar was. Ik kreeg de keuze uit aantal wel leverbare kleuren òf annulering van de gehele bestelling. Ik heb een andere kleur gekozen en deze was binnen een week keurig thuis afgeleverd. Nederlandse handleiding, zorgvuldig verpakt. Nu mijn nieuwe camera verkennen! Prima winkel cameranu.nl (ik hoop nooit kennis te hoeven maken met aftersales)

butje67 11-02-2011

Via de website is alles heel makkelijk in te vullen.Een snelle levering van de scanner.Binnen 48 uur hadden wij hem in huis.Scanner uitgepakt en hij doet het perfect!

jackie 53 11-02-2011

vrijdag avond besteld voor 21.00 uur en op zaterdag om 13 12.uur aan huis geleverd ,super

Anita Kuylen 11-02-2011

Het is inderdaad waar wat er staat: vóór 21.00 besteld de volgende dag in huis!
Gewoon perfect! Bij mij in de buurt was nergens deze scanner te koop of ik moest minstens 3 dagen wachten. Nu had ik hem zonder enige moeite al de volgende dag. En ik had toevallig ook nog geluk met de actie dat er geen portokosten werden gerekend.

FRvDijken 11-02-2011

Bestelling en verzending van de SD-kaartjes was erg snel (nog op de dag van de bestelling en betaling), echter de levering door TNT-Post duurde wel 3 dagen.

vogelspotter 11-02-2011

zeer deskundig en vriendelijk geholpen aan de afhaalbalie. Alles werd uit de doos gehaald en getoond en zonodig werd een toelichting gegeven. Professioneel.

Jalemth 11-02-2011

Site is duidelijk en de bediening in de winkel is servicegericht, alles ok.

Fokko45 11-02-2011

Zeer snelle levering.Vrijdagavond besteld voor 22uur,zaterdag morgen in huis .Kon direct onze nieuwe telefoon aansluiten
Goede servive,levering.Kan niet beter.

Ronald Moska 11-02-2011

Product besteld en binnen 24 uur geleverd! Yrack and Trace werkte ook goed!

Rinkeling 11-02-2011

Alles wat op de website staat klopt. Het bestelde product op dinsdag 1 februari 2011 om 19:00 uur besteld en is bezorgd op woensdag 2 februari 2011 om ca. 16:00 uur. Prima geregeld!

K Rikken 11-02-2011

Alles wat beloofd was, kwam goed. Telefonische service uitstekend, zelfs op zaterdag

Bernard Overman 11-02-2011

Ze hebben zeer overzichtelijke site, Ze versturen inderdaad het pakketje dezelfde dag voor 9 uur op en ze zijn bovendien nog eens goedkoop ook. Ik heb hier vrijdagavond om 20:15 een camera besteld en ik heb een duidelijk betaalbewijs, factuur en Track and Trace nummer ontvangen. Alles verliep goed en ik had de camera de volgende dag in huis. Alles was goed verpakt en er was niks beschadigd. Deze winkel is een echte aanrader!

gerda22 11-02-2011

snelle levering in de avond besteld en een uur of 10 de volgende dag bezorgd

Richard van der Wolf 11-02-2011

Absoluut snelle levering en after-sales.Bij vragen krijg je een snelle reactie en antwoord.

nikki2011 11-02-2011

goed telefonisch geholpen. Bestelling via internet geplaatst. De volgende dag keurig op mijn werkadres bezorgd. Prima service!

j.m. willemse 11-02-2011

Bestelling als een zonnetje. 's Avonds voor 21.00 uur besteld en dus de volgende dag in huis. Echter, TNT zat te slapen en heeft de bestelling een hele dag in het distributiecentrum laten liggen (via Track & Trace te volgen). Waardeloos dus.
De volgende dag wel geleverd. Keurig verpakt en nu al weer een paar dagen werkend.

Yinthe 11-02-2011

Duidelijke website, handige tips voor accesoires en snel bezorgd. Product ook netjes ingepakt in de doos, samen met de accesoires. Factuur en pakbon ook duidelijk, net als het volgen van waar je bestelling is.
Ook het betalen ging makkelijk en snel. Fijne winkel dus!

Pierrot2011 11-02-2011

Snelle en accurate levering.

Meta1 11-02-2011

Top winkel met enorm vriendelijk en deskundig personeel.

Tuur1786 11-02-2011

Toegankelijke website met veel informatievoorziening. Ik heb ook gebruik gemaakt van een pakketaanbieding, dus heb veel gehad aan de suggesties die worden geboden tijdens een bestelling.

Het pakket binnen een paar dagen in mijn bezit. Goede service.

bresser 11-02-2011

Duidelijke specificaties op de website. makkelijk te bestellen en een snelle aflevering

J1955 11-02-2011

Snelle en correcte telefonische bereikbaarheid; daarbij werden mijn vragen deskundig beantwoord.
Een ongeloofelijk snelle levering.
Website is duidelijk van opzet

Kacang4 10-02-2011

Bestelde camera is volgens afspraak bezorgd, geen verrassingen, dus alles ok

w. klaver 10-02-2011

Snelle levering en overzichtelijke site

De Vries150837423 10-02-2011

Om 19:00 uur besteld en de volgende ochtend in huis! ook het advies (telefonisch) was erg goed. Daarnaast nog goedkoop en een jaar extra garantie na het eerste jaar fabrieksgarantie. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken.

Elbee 10-02-2011

De levering ging razendsnel, om 21.15 uur gekocht, de volgende dag per aangetekende post geleverd. Het kalibreerapparaat is zoals op de website beschreven.

T. Veleke 10-02-2011

Producten natuurlijk goed (canon), prijs verhouding
goed, iets lagere prijs is altijd wel te vinden maar uitleg en service daar scoort Camera Nu bij mij een volle 10 ten opzichte van andere leveranciers.
ik heb meer artikelen gekocht bij Cameranu en ben zeer tevreden.

F. Hakkens 10-02-2011

Mijn gehele foto-uitrusting incl. div. lenzen en acc. is afkomstig van CameraNu.nl De duurdere stukken zijn destijds binnen enkele dagen geleverd per koerier, de rest per post. Niets dan lof over afhandeling, verpakking en levering en zelfs de koerier(e) zelf.
Nu recentelijk is mijn DSLR gerepareerd (LCD). Over alle service voor en na de koop niets dan goeds. Toen de reparatie wat langer op zich liet wachten (na alle correcte informatie) een tweetal keren zelf moeten informeren naar de status. Nagenoeg perfect! Ga zo door.

Voodoomick 10-02-2011

Donderdag 's avonds besteld, vrijdags in huis!

kiekje50 10-02-2011

Ik heb voor CameraNu.nl gekozen omdat deze camera hier het goedkoopste was.
Ook de levering was zoals afgesproken vandaag besteld,de volgende dag geleverd.
Ik ben een tevreden klant die hier zeker nog eens terug komt.

Sjef Geelen 10-02-2011

Bij de bestelling had ik het juiste adres, maar de verkeerde postcode opgegeven. De correspondentie over dit feit verliep vlot en zeer correct. De levering werd weliswaar 1 dag vertraagd, maar dat was puur te wijten aan de verkeerde postcode. De bezorgdienst was correct en zeer vriendelijk.
Kortom: prima service, prima communicatie, prima afhandeling.

bob1964 10-02-2011

product via internet aangeschaft en ben zeer te vreden over de afhandeling. duidelijke site met instuctie's en zeer snelle en correcte levering en afhandeling.

J.Geval 10-02-2011

De gewenste producten zijn vlot en correct geleverd.