W A Roos 26-02-2011

Zeer snelle levering, keurig verpakt en een goed product,

fritsleo 26-02-2011

duidelijke website.
levering volgens afspraak
kuerige veilige verpakking

Anna000000 26-02-2011

snelle levering; ontbrekende CD-ROM met software t.b.v. manual wordt nagezonden.

eliszhazpo 26-02-2011

Ik heb ervaring met CameraNu. De websitge levert al veel informatie en is overzichtelijk.Bereikbaarheid is goed en bestellingen worden snel en zorgvuldig uitgevoerd. Ook after sales,liever genoemd service na aankoop, is uitstekend.

J van Schaik 26-02-2011

De webshop is erg volleldig & actueel.
De winkel zelf heeft erg veel keuze en de medewerkers zijn erg goed om iemand te adviseren , ze hebben oog voor de klant en kennis van zaken.

Dus ik ben erg tevreden

ronniespamspam 26-02-2011

Goede informatie, duidelijke afspraken, Heldere afspraken

Paulus2011 26-02-2011

Goede, overzichtelijke website. Zeer goede prijs voor de door mij gekochte camera. Snelle levering.

van Elkevos 26-02-2011

Winkel zeer goed bereikbaar en parkeergelegenheid, uitstalling in winkel zeer overzichtelijk. Goed klanten volgsysteem. Vriendelijk en deskundig personeel en snelle levering met goede adviezen voor gebruik accessoires bij /op camers.
Door lange reistijd extra compliment voor schoon toilet.

Hicon593 26-02-2011

Geweldig snelle levering, en alles in perfecte staat geleverd.
Dit was de derde keer en alweer tot volle tevredenheid.

Miss Madelief 26-02-2011

Vorige week een camera besteld bij camera.nu en ik was blij verrast over het gemak van de site. Ten eerste is iets kopen super makkelijk, en vond ik het ook handig dat ze op een totaal niet opdringerige manier aanbevelingen doen voor extra aankopen (in dit geval goedkoop extra geheugen).

En wat natuurlijk het allerfijnste was, was dat de camera de volgende dag al afgeleverd werd.

Al met al beveel ik camera.nu dan ook zeker aan!

Jan Oudman 26-02-2011

Ik was op zoek naar een goede memorecorder en heb besloten om voor de Olympus WS-760M te gaan. Als echte Nederlander wou ik het product zo goedkoop. Bovendien had ik hem zeer snel nodig. Cameranu.nl voldeed bijna volledig aan deze eisen. Bijna, want één andere winkel was nog net ietsje goedkoper. Toch heb ik bij Cameranu.nl gekocht omdat de winkel en site er beter en veel betrouwbaarder uitzien. Ook de zeer snelle levertijd was enkel zelf al doorslaggevend. Bovendien bestaan goede en professionele winkels langer dan prijsvechter-sites die nogal eens verdwijnen in het niets verdwijnen. Dit is voor de Garantie wel zo makkelijk. De memorecorder heb ik op een vrijdagavond vlak voor 9 uur besteld. De volgende dag om 10 uur 's ochtends kon ik mijn bestelling al in ontvangst nemen (ondanks de waarschuwing via email dat door drukte levertijd iets langer zou kunnen worden), de snelle levertijd die cameranu.nl claimde bleek dus te kloppen. Het pakketje was keurig netjes en de inhoud was al even netjes. Er waren geen sporen van ruige behandeling. De memorecorder doet het goed. Verwacht niet dat ik ooit werkelijk gebruik zal maken van de after sales.

Adriane 26-02-2011

Goed telefonisch contact mogelijk en levering de volgende dag! Heel tevreden dus.

Naam33333 26-02-2011

Duidelijke site, snelle afhandeling van de bestelling. Precies zoals het hoort.

patricia34 25-02-2011

het is allemaahee snel gegaan super .je kon het pakket ook goed vollgen .

decibel 60 25-02-2011

goede website, handig in gebruik
goede telefonische bereikbaarheid en informatie
goede levering via TNT

Edwin Nieuwstraten 25-02-2011

Mooie tool, m'n prachtige Nikon objectieven op de Sony-Nex VG10E.

ETIPLIGHTS 25-02-2011

Een prima ervaring de testaankoop!!!!!Rond 16.00 uur de
webshop opdracht gegeven.Niet veel later een nette telefonische bevestiging voor de bezorging gekregen.
De volgende morgen op de afgesproken tijd een enthousiaste medewerkster die de camera kwam afleveren.
Complimenten aan CAMERA.nu

jaapaapie 25-02-2011

zo hoort een webwinkel ook te werken,goewdkoop en snel
helaas is dat niet bij iedereen zo
jullie wel

Hansie1976 25-02-2011

Vrijdagmiddag 18 feb. besteld, samen met een SD kaartje van 16 Gb (Sandisk HD-video 20mb p/s) en een opbergdoosje voor 8 SD's. Het pakketje werd tegen mijn verwachting toch zaterdagochtend afgeleverd (altijd hele slechte ervaringen met de gewone brievenpost van TNT namelijk). Keurig verpakt en lekker snel dus.

De reden voor aankoop bij CameraNU was omdat een andere webwinkel (foto konijnenberg) opeens de prijs had verhoogd van €519,- naar €629,-. Ik werd daar na 3 telefoontjes afgewimpeld en afgescheept. Verder zoeken dus naar een andere webshop. Ik kwam CameraNU tegen bij een prijsvergelijker waar dezelfde camera voor SLECHTS €499,- te koop stond inclusief verzendkosten.

CameraNu verdient van mij een grote pluim voor de scherpste prijs en super service, en is voor mij nu absoluut eerste keus geworden.

Eric vd H 25-02-2011

S avonds op vrijdag om 18.30 uur besteld en de volgende ochtend om 9.30 uur al binnen ! Suoer.

PvHSoft 25-02-2011

Uitstekende uitleg, goed luisteren en vooral vragen stellen om een juiste keuze te kunnen maken.

Woningfotograaf 25-02-2011

Als er iets niet is doen ze ook een uiterste best om het zsm in je bezit te krijgen. Ze melden keurig wat de status is van je bestelling en wanneer het binnenkomt. Zodoende weet je wanneer je het pakket kan verwachten.

Alle keren dat ik de winkel ben geweest die perfekt in een paar minuten van de A6 te bereiken is, wordt je vriendelijk te woord gestaan en indien nog uitleg gegeven.

Kortom een winkel waar ik graag mijn spullen haal!

wim000000000 25-02-2011

Filter is goed verpakt in een luchtkussenenvelop aangekomen. Ik trof dat onverwacht aan in de brievenbus terwijl ik voor aangetekende verzending had gekozen. Die extra kosten had ik me dus kunnen besparen. Melding gemaakt bij after sales maar die geven dat alleen als klacht door aan TNT. En daar had ik eigenlijk iets meer van verwacht.

sid85 25-02-2011

Alles bevalt prima, Selle duidelijke site. service erg goed en levering toppie.

Super blij mee. en foto's scherp en camera vriendelijk in gebruik en mooi uitgebreid

Lemmer5 25-02-2011

Vertrouwd kopen (Thuiswinkel Waarborg keurmerk), vertrouwd betalen met iDEAL en een bijzonder vlotte levering (om 19.00 uur besteld en de volgende voor 18.00 uur afgeleverd) kenmerken CameraNU.nl

maarten x 25-02-2011

Duidelijke en overzichtelijke website, makkelijk om bestelling te plaatsten. Handig dat de website voor de camera in een pakketten aanbiedt met accesoires die je toch nodig hebt (geheugenkaart, camerahoes etc) en daar ook nog korting op geeft. Ook fijn: bestelling was binnen één dag geleverd.

W.P.J.Soldaat 25-02-2011

Vriendelijkheid van verkopend personeel.
Website zeer overzichtelijk dus daardoor makkelijk
Snel bereikbaar via de A6 uitstekende lokatie
Bestelling was aanvankelijk later pas beschikbaar maar kon toch nog op tijd geleverd worden de volgende dag nog.
After sales moet nog blijken, hopelijk van niet maar je weet nooit.

Jeroen Lambrechts 25-02-2011

Overzichtelijke webshop met een uitstekende en snelle levering. Betalen via ideal is ideaal.

sofer 25-02-2011

Deze scanner op zondagavond besteld en op dinsdagmiddag
bezorgd, petje af voor cameranu!
dat is nog eens prettig kopen. Over de service kan ik nog niets zeggen maar naar mijn idee zal dat ook best in orde zijn! proficiat!

W.Rakhorst 25-02-2011

Ik heb al regelmatig artikelen bij CameraNu besteld. Mijn ervaring is dat op vragen zeer kundig wordt beantwoordt en er kennis van zaken aanwezig is.
De door mij bestelde reinigingsartikelen zijn keurig op tijd verzonden en goed ingepakt.
Ze claimen ´vandaag besteld -> morgen in huis'. Dat is ze tot nu toe nog elke keer gelukt.
De website is overzichtelijk en staat vol met aanvullende informatie, tips en links naar films over het product.

H.R. Peeters 25-02-2011

Ben dik tevreden over de webwinkel. Heb al meer producten afgenoemen. Nog nooit reden gehad om te klagen.

M.E. Peters 25-02-2011

Goede service; perfecte afhandeling. Email mbt vragen wordt snel en correct beantwoord.

fotocople 25-02-2011

Probleemloos zoeken en vergelijken. Royaal binnen 24 uur geleverd. Scherpe prijs.

R. Pietersma 25-02-2011

op 23 februari de printer bestelt.
we kregen gelijk een mailtje dat hij betaalt was en aan het eind van de dag kregen we een mailtje dat hij verzonden was samen met een track en trace nummer.
de volgende dag kregen we hem binnen.
alles keurig verpakt. wij zijn zeer tevreden.
we komen zeker nog een keer op deze site terug.
en we zullen hem ook bij anderen aanbevelen.

H.J.H. 25-02-2011

Vlotte levering.

Had iets meer technische informatie op mogen staan (link naar de fabrikant?)

Marco_5 25-02-2011

Op basis van goede beoordelingen hier besteld en geen spijt van! Heldere website, makkelijk bestelproces, goede terugkoppeling per mail. Op voorraad dus inderdaad netjes de volgende dag in huis... alles prima dus.

J van der Steen 25-02-2011

Supersnelle levering, Duidelijke informatie over het product

HUM2106 25-02-2011

Website is duidelijk, goed ingedeeld.
Snel te vinden.
Bestelling is snel te plaatsen.
Levering is op tijd.

henk gerber 24-02-2011

De site was gemakkelijk ingedeeld,product was goedkoper dan bij de concurrent en snel geleverd binnen 24 uur.

Joshua1967 24-02-2011

Weinig op te merken, bestelling gaat makkelijk, verder snel verstuurd en goed aangekomen.
Super!

mteuben 24-02-2011

Bestelling snel in huis.
Goede communicatie en informatie over de levering.

smits.opheij 24-02-2011

Geen enkel probleem met de levering. Het product is de dag na mijn order verpakt en verstuurd, waarover ik een bericht heb ontvangen. Levering was binnen 2 dagen.

Jander1 24-02-2011

De bestelling is zeer goed afgehandeld en snel bezorgd.
Complimenten voor CameraNU.nl

Frits_ 24-02-2011

goed telefonisch bereikbaar (1e keer direkt contact) en vriendelijk te woord gestaan door medewerker
camera om 18:00 uur besteld, om 20:00 per email verzendbevestiging en volgende dag een degelijk verpakt pakket in ontvangst genomen. Camera zat in originele Sony doos met Sony zegelsticker onbeschadigd aanwezig.
En dat alles tegen een concurrerende prijs!

andries1969 24-02-2011

prima site met perfekte service voor 21.00 besteld en de volgende dag smorgens voor 11.00 al in huis.

Edward Vermeer 24-02-2011

De bestelling liep zonder probleem en de aflevering ook.
Prima WebShop.

JEM1977 24-02-2011

Snelle levering, heldere communicatie per email, zo hoort online kopen te gaan! Nog geen ervaring met de aftersales want die is nog niet nodig gebleken. Alle bestelde artikelen waren keurig verpakt en conform afspraken verzonden en geleverd. Een aanrader, ik bestel er volgende keer zeker weer (maar dan voorlopig geen camera),

fra123 24-02-2011

Zeer tevreden over het bestellen via de website en over de snelle en goed geregelde levering.

Marlon Otten 24-02-2011

Ben al een keer eerder in de winkel geweest en heb toen een 85 mm canon prime gekocht en was toen al aangenaam verast over de vriendelijke benadering aldaar, ook de webwinkel is super en had de volgende dag mijn bestelling in huis. TOP!

R Hermsen 24-02-2011

Website is prima, levering was zeer snel, after sales zover gelukkig niet nodig gehad.