HoVo2 01-03-2011

Eerste keer bij CameraNu besteld. Alles correct en supersnel behandeld. Doen wat ze beloven!

ESFFDM 01-03-2011

De dag nadat de achtergrondrollen waren besteld kreeg ik een telefoontje wanneer ze bezorgd konden worden. Omdat de rollen niet per post verzonden konden worden, werden ze door de koerier van CameraNU.nl gebracht. Topservice!

Mvdzee 01-03-2011

Zeer snelle levering: om 21:30 besteld de volgende middag afgeleverd. Perfect!
Eén foutje: de zonnekap die volgens de site op mijn extra lens zou passen, past niet. Hij past echter wel op een andere lens die ik heb, dus heb ik verder geen actie ondernomen hierop.

Flinter54 01-03-2011

In een overzichtelijke website wordt duidelijke informatie over het product gegeven alsook wat je precies in de doos kunt verwachten. Handig! De goedkoopste aanbieder van dit product en ze maken hun belofte waar. Zondagavond tegen negen uur besteld en de volgende middag werd het geleverd.

rmark 01-03-2011

Ik ben tevreden over de snelle levering en over de prijs kwaliteit verhouding van het product

Eddie B. 28-02-2011

Onverwacht was plots mjn flitser kapot gegaan. Ik had snel een nieuwe nodig. Deze besteld echt om 20.58 uur 's-avonds. Maar men maakt het echt waar. De volgende dag om 16.00 uur had ik hem in huis. Kon ik toch 's-avonds nog flitsen, al was het een avondje later.

ZeerTevreden Klant 28-02-2011

Maandagavond voor 21.00 uur camera besteld, dezelfde avond is mijn bestelling al aangetekend verstuurd. Woensdag camera ontvangen. Deze voldeed niet aan mijn wensen. Telefonisch contact met cameranu.nl zeer correct te woord gestaan door zeer vriendelijk personeel. Donderdag bestelling retour verzonden in ruil voor andere camera. Bedrag nieuwe factuur direct verrekend. Vrijdag nieuwe bestelling gereed. Al met al een prima service !

janduif1959 28-02-2011

de service is optimaal komen un gemaakte afspraken bijna gelijk na
goede helpdesk

Carla van den Bos 28-02-2011

Ik heb bij CameraNu.nl deze Canon printer gekocht. Het ging allemaal erg makkelijk en snel. Het is een overzichtelijke website en het is duidelijk hoe je kan bestellen en betalen. De dag na mijn bestelling was het al in huis. Met after sales heb ik geen ervaring mee omdat de printer prima werkt.

techno-club 28-02-2011

altijd laagste prijs !!!
perfecte levering , en nog gratis ook !!!

Arend 1952 28-02-2011

Via de website makkelijk te bestellen.
Snel bericht retour en snelle levering.

Lettersmid 28-02-2011

Eerst via reviews een keuze gemaakt voor type camera, dan via Kieskeurig besteld bij de goedkoopste aanbieder met een hoog tevredenheidsgehalte! En het klopt: bestellen, via internet betalen en een dag later de camera in huis. Een bijzonder comfortabele manier van shoppen.

R van Holland 28-02-2011

Bestelling verliep via de webshop soepel. Product werd na 2 dagen met de post netjes thuisbezorgd. Via de e-mail ben ik geïnformeerd over mijn bestelling.

Marcel Egel 28-02-2011

Altijd een snelle levering en veel keus!

Hayke 28-02-2011

Snelle levering en prima verzorgd tegen een zeer concureerende prijs.

-Michel-66 28-02-2011

Ik vond de producten die ik zocht en dit tegen een zeer concurrerende prijs.
Producten waren op voorraad en levering was reeds de volgende dag.
TOP shop!

Piebe van den Berg 28-02-2011

De website is erg accuraat en een bestelling voor 21.00 uur is echt de volgende dag in huis. Wat een service

Weakling 28-02-2011

Erg overzichtelijke website met duidelijke informatie over de producten. De levering was buitengewoon snel en professioneel.

Helaas was ik genoodzaakt mijn order te annuleren. Er werd zeer snel gereageerd op mijn mail daarover en ik ben er ook nog over gebeld door CameraNU. Dat is erg netjes.

Wel ontstond er toch nog een kleine verwarring tussen CameraNU en mij. Dit is echter vlot opgelost, dus nog steeds een dikke voldoende voor de after sales. Een dikke 7+ (maar dat kan ik niet aangeven in de score).

Gerrit Stel 28-02-2011

Op de website was er goed te navigeren en bij telefonische ondersteuning word je goed geadviseerd.

Mareng 28-02-2011

CameraNU heeft een overzichtelijke site, is meestal de goedkoopste en is snel en duidelijk in de communicatie! Ik heb al vaker iets besteld via hun en de levering is altijd op tijd!

w.h.j.feijen 28-02-2011

Heb het bestelde artikel pas een paar dagen in huis. Het was op de website uitstekend gedocumenteerd. En de levering liep als een trein.

Rojari 28-02-2011

Snelle afhandeling MET de benodigde Informatie!

Exmann23 28-02-2011

Snelle, correcte aflevering. Goed verpakt en prima prijs.

E K 28-02-2011

Prima, eenmaal aangekomen bleek er een klein krasje op het scherm te zitten, dat heb ik meteen gemeld en ze deden meteen hun best om het passend op te lossen.

carolien1980 28-02-2011

Prima website met duidelijke spelregels. We hadden onze lens de volgende dag nog binnen. Super!

DWB 28-02-2011

Ik heb de bestelling afgehaald. De winkel bij Urk ziet er prachtig uit en er is veel te bekijken en uit te proberen. Ter plekke kreeg ik een goed advies om mijn bestelling aan te passen/te verbeteren.

BertV12 28-02-2011

De Website is overzichtelijk, maar helaas kun je camera's alleen sorteren op merk. De producten hebben een goede beschrijving met links naar fabrikant wat erg nuttig is. Ook de voorraad status wordt goed weergegeven.

De bereikbaarheid van de Website is goed. Telefonisch heb ik geen contact gehad.

Ik heb laat besteld 20:45 en werd de dag erop geleverd zoals geadverteerd. Zeer goed dus. Ook werd netjes de voortgang etc. gemaild. Kan dus niet beter.

Dions 28-02-2011

Nette en correcte afhandeling voor een scherpe prijs!

Yvanna64 28-02-2011

Duidelijke website en uitstekende service. Goed factuurafhandeling en postpakket track mogelijkheid.

kenijn 28-02-2011

goed en overzichtelijke site.
riem voldoet aan de verwachting.

P.Posthumus 28-02-2011

Via de website was het gemakkelijk om info te krijgen.
De bereikbaarheid was goed.
Op zaterdag besteld- dus weekend- maar dinsdagmorgen
was het bestelde al binnen via TNT.
Het scan apparaat zelf nog niet geïnstalleerd , omreden dat mijn zoon (thans met vakantie) dit zou doen.

Peter4209 28-02-2011

Goede webshop. Het product was op voorraad en de prijs was prima. Na mijn bestelling werd de printer gelijk de volgende dag opgestuurd en deze was dan ook snel in huis.

Cliff1985 27-02-2011

Alles perfect geregeld. In een dag de camera binnen! Duidelijke webshop, geen enkel probleem gehad.

JvD 27-02-2011

Soepele bestelling via de website, T&T nummer gekregen. Bereikbaar via een "gewoon" telefoonnummer, geen 0900-nummer.

Enig minpuntje op de website: geen onderlinge vergelijking met andere (soortgelijke) apparaten mogelijk.

diber 27-02-2011

Al verschillende bestellingen bij CameraNu geplaatst. Levering telkens zoals beloofd op de website. Goederen goed verpakt. Scherpe prijs. Nooit problemen gehad. Een van de twee webwinkels voor fotografie-materiaal die ik regelmatig gebruik.

johnny 1973 27-02-2011

Snelle levering van producten en alles is vaak op voorraad. Producten zijn zeer goed verpakt.De ideale manier van bestellen en leveren, zelfs als je aan de andere kant van het land woont.

rambiootje 27-02-2011

snelle service en alles mooi netjes verpakt binnen gekregen

S. Bloem 27-02-2011

Laagste prijs.
Zeer vlotte afhandeling.
erzending via KPN.

Thomas_v 27-02-2011

Ik heb ook mijn camera bij jullie vandaan en ben tevreden over jullie aanbod en prijzen. helemaal top!

Renze1969 27-02-2011

Duidelijke site, heldere mails na bestelling en vlotte levering.

Wbrakie 27-02-2011

Donderdagavond omstreeks 18.30 uur besteld; de volgende morgen omstreeks 10.15 uur werd de bestelling thuis afgeleverd. Ze komen de aangegeven afspraken op de website na.
Goede communicatie per mail. Bestelling goed te volgen via track & trace.

Joberi 27-02-2011

Perfecte webshop, overzichtelijk en makkelijk, Goeie winkel met goeie aanpak, via de nummering. Heerlijk om te snuffelen en personeel heeft altijd tijd voor je en is terzakekundig

Cees Valentijn 27-02-2011

zoals we gewend zijn. Een top afhandeling van de bestelling. Snel safe en heeel simpel!!!

Niels06 27-02-2011

Juiste dag van aflevering.
Poduct op voorraad.

Foto Pierre 27-02-2011

De canvassen zijn heel snel gekomen en zien er goed uit. Een klein bezwaar bij het bestellen is dat er nergens te vinden is welke formaten je moet aanhouden voor de in te sturen foto's. Minimale en maximale maten als "zoveel pixels" ontbreken. Gevolg was dat mijn bestand eerst steeds maar te groot bleek. Pas toen ik de hoogte en breedte in pixels veranderde werkte het. En dan gaat het ook als een speer.

Piet_2011 27-02-2011

Zeer klantvriendelijk. Ruime kennis van te verkkopen middelen en goede manier van overbrengen van informatie.

Bert Korf 27-02-2011

Via internet bestellen en gelijk ophalen, ideaal.
De ene accu gaf na een tijdje de geest, deze kon ik zonder gezeur omruilen terwijl ik niet eens de bon bij me had.

Top!

Giovanni1942 27-02-2011

Na duidelijke informatie vooraf per email, werd mijn bestelling, zoals altijd, keurig snel geleverd en te volgen via track and trace.

groeten 26-02-2011

In de haast een foute maat besteld en de bestelling werd na een telefoontje direct gecorrigeerd.

Tony Seesing 26-02-2011

Ik vind het op de site bijzonder eenvoudig zoeken naar het juiste artikel. Verder is de tijd die men in de winkel voor je heeft uitstekend: de juiste info op het juiste niveau.