Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc 28-06-2018 Via de website gekocht

Erg correct en snel!

Ik had mijn postcode verkeerd ingegeven en het pakket kwam dus weer retour bij Camera.nu. Even gebeld en ze losten het snel en correct op. Ik werd telefonisch erg fijn geholpen!

Jessica 27-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Mijn partner is fotograaf en erg enthousiast over deze winkel. Vandaar dat ik hier besteld heb. Ik heb cadeaubonnen aangeschaft. Ze waren gemakkelijk te bestellen en werden spoedig bezorgd. Ik kon zelf kiezen wanneer.
Een bonus was dat ik had gevraagd of ze incognito konden worden verstuurd, zodat mijn partner niet aan de verpakking zou herkennen wat ik had besteld. De manier waarop dit werd gedaan overtrof mijn verwachtingen. De cadeaubonnen zijn in een doos gestopt samen met het magazine en luchtzakjes die de lege ruimte opvulden. Wat een service.

Wim 27-06-2018 Via de website gekocht

Je komt op een gebruiksvriendelijke website waar je snel het artikel van je keuze vinden kan en weet je het niet zo zeker dan is de omschrijving duidelijk genoeg. Het telefonisch contact was heet prettig en men is heel behulpzaam.
Kortom een aanrader

Henk 27-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel antwoord bij vragen via mail.

Onlangs wilde ik een extender voor mijn telelens aanschaffen. Omdat ik zeker wilde weten dat de extender geschikt was voor mijn camera en lens had ik via e-mail hierover een vraag gesteld. Mail terug gekregen van de receptioniste dat zij het niet zeker wist en dat ze mijn vraag zou doorspelen naar de technische man. Dezelfde dag bericht gekregen dat het zou passen en de extender besteld. Volgende dag in huis. Ik heb al verschillende keren iets besteld bij Cameranu.nl en alles is altijd prima gegaan.

Elisabeth 27-06-2018 Via de website gekocht

Heldere navigatie op de webshop. Super snelle levering en prima service! Ik had mijn bestelling snel in huis.

Huggy Snellenburg 27-06-2018 Via de website gekocht

Ze zijn gewoon goed !

Niet voor niets heb ik voor de derde keer op rij m'n camera benodigdheden bij Cameranu.nl aangeschaft.
Uiteraard voor de supirieure kwaliteit/prijs verhouding want voor minder ga ik gewoonweg niet, maar ook de service, de zorg die besteed wordt aan de verzending, met namen aan de verpakking, en de snelheid waarmee je het thuis krijgt bezorgd, maken dat Cameranu.nl met kop en schouders boven de anderen uitsteekt.

Rita Poppen 27-06-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Snelle reactie bij vragen. Vriendelijke medewerkers. Jammer genoeg paste het hoesje niet bij de camera die ik had gekocht. , ik had het als combinatie besteld dus mag je verwachten dat het hoesje past. Dan vind ik het wel vreemd dat de retourkosten voor mezelf zijn a la € 7,00 (pakket) Ik zal dus niet zo snel meer een accessoire bestellen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 28-06-2018

Beste Rita,

Hartelijk dank voor je review, en we zijn het volkomen met je eens. Als wij je een tasje hebben aanbevolen en dat blijkt niet te passen moet je het zonder kosten terug kunnen sturen. We kunnen alleen nergens zien dat we je dit hebben geweigerd...

Als je ons van tevoren had laten weten dat het tasje in de set niet geschikt was hadden we je niet eens laten betalen, maar je een label toegestuurd voor kosteloze retourzending. Uit jouw retouraanvraag en de melding kunnen we dat helaas niet opmaken.

We maken het alsnog in orde met je door de verzendkosten samen met het aankoopbedrag terug te storten. We laten uiteraard ook meteen even controleren of we ons bij het koppelen van de tas en de camera misschien in een typenummer hebben vergist, en dan passen we dat meteen even aan.

We hopen dat we je tevredenheid hebben hersteld, en dat je het vertrouwen in ons niet verloren bent. We zien je graag nog eens terug!

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Rita_P 28-06-2018

Jullie hebben gelijk, ik heb dit niet eerst bij camera nu gemeld. Ik was in de veronderstelling dat dit gebruikelijk was, ik kreeg geen antwoordnummer maar er stond bij frankeren, en voor een pakket is dat best prijzig. In ieder geval heel netjes dat jullie het bedrag alsnog terugstorten!
Groet, Rita

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-06-2018

Beste Rita,

Het is inderdaad gebruikelijk, we vinden dat we het zelfs aan onze klanten verplicht zijn om bij een vergissing de kosten voor onze rekening te nemen. Uit de retourmelding die je maakte konden we dit helaas niet opmaken, anders hadden we je meteen een label met antwoordnummer gestuurd.

Fijn dat we het hebben kunnen oplossen, en dank voor je reactie.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Heidie Mulder 27-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Fijne winkel met deskundig personeel!

Al jaren lang ben ik een tevreden klant bij cameranu. Als ik twijfel over een aankoop nemen ze uitgebreid tijd om uitleg te geven. Produkten omruilen is nooit een probleem. En zelfs buiten de garantieperiode is er wel eens kosteloos een lens gerepareerd. Ook boden ze spontaan aan mijn apparatuur kosteloos te reinigen.

Anand 27-06-2018 Via de website gekocht

Super service

Een winkel met top services maar vooral zoveel meer betrouwbaar dan andere winkels. Bij hun kan je gerust shoppen ook met grote bedragen. En voor een goede services zou ik zelfs meer betalen Toppers ook bij een kleine aankoop krijg je de zelfde service als bij hoge aankoop. Ik zeg kaboem gied

Val 27-06-2018 Via de website gekocht

Cameranu gaat nauwkeurig te werk

Het bestellen bij CameraNU ging heel vlot. Ik heb nog twee vragen gesteld over de lens en die werden binnen enkele minuten beantwoordt. Het verzenden is gratis maar gebeurt wel aangetekend. Ontzettend fijn.
Bedankt voor de service!

Huub 27-06-2018 Via de website gekocht

Goede, persoonlijke service !

CameraNu is een vakkundige, eerlijke webshop met hele goede service. Mijn bestelling werd snel uitgeleverd en ene probleempje werd erg behulpzaam verholpen. Ik ben erg tevreden over de vriendelijk, menselijke behandeling. Erg fijne zaak. Ga ik zeker vaker bij kopen !

PAM 27-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De volgende dag al in huis. Waar ik de foto's moest maken voor muscial. Door de 50 mm lens,prachtige foto's kunnen maken.TOP!!

J Sanders 27-06-2018 In de winkel gekocht

Eerlijke en betrouwbaar

Ben vaste klant bij deze zaak vanwege hun eerlijke advies, ze willen niet perse iets verkopen maar proberen echt voor jou als klant het beste te vinden!

petra 27-06-2018 Via de website gekocht

super top winkel

ik koop bijna alles in deze winkel en waarom ? omdat ze een goed luisterend oor hebben weten waar ze over praten en super service hebben

Saskia 27-06-2018 Via de website gekocht

De volgende dag al in huis

Snelle levering en 30 dagen uitprobeergarantie was voor mij doorslaggevend. Ook de scherpe prijs is belangrijk .
Het pakketje was keurig verpakt.
Door e-mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Sandra 27-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Uitstekende prijs! De website is heel gebruiksvriendelijke en de levering was conform afspraak. Volgende keer zou ik weer via cameranu.nl bestellen!

wilja 27-06-2018 Via de website gekocht

Ze reageren zeer snel en duidelijk. Zeer goede service. We kregen binnen twee weken onze action cam gerepareerd terug.Met gratis verzenden.

Nanda Zee | FOTOZEE 27-06-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Ik was op zoek naar iets waarvan ik de naam niet wist, beetje lastig. Even gebeld, kreeg een sympathieke, hulpvaardige en goed geïnformeerde dame aan de lijn die na het aanhoren van mijn beschrijving wist dat ik een swivel met spigot zocht. Toch 2 woorden die de autocorrectie op mijn computer steevast wil veranderen.

Erik 27-06-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Toen ik te horen kreeg dat mijn bestelling pas één dag later kon worden bezorgd dan verwacht was ik erg teleurgesteld. Na Cameranu een berichtje te hebben gestuurd heb ik de zelfde dag nog reactie gekregen met een nette uitleg (en dat zij hier dus ook niets aan konden doen). Service via mail is dus erg prettig! De mogelijkheid om fysiek in een winkel toestellen te kunnen testen en met een medewerker te kunnen praten over de mogelijke aankoop is voor mij een grote plus. En niet te vergeten 5 jaar garantie!

Timo 27-06-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Uitmuntende service!

Bij bestelling helaas een defect onderdeel ontvangen, en kwam daar pas na 3 weken op vakantie achter, zonder probleem werd er een nieuwe op gestuurd.

Bedankt voor de goede service CameraNu!!

Mees 27-06-2018 Via de website gekocht

Super winkel!

Super winkel, met een breed assortiment aan producten. Ik heb voor mijn verjaardag een Canon camera gekregen en bij CameraNu kan ik veel lenzen halen, om mijn collectie uit te breiden en nog betere foto’s te kunnen maken.

Ruud 27-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed bedrijf met een uitstekende service

Ik heb al meerdere producten aangeschaft via de webshop, en nu voor het eerst in de winkel in Urk geweest. Fijne medewerking en bovendien een zeer goede service. Kortom een aanrader!

LPO 27-06-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte service

Goede prijzen, gratis verzending. Mooie aanbiedingen. Snelle en correcte antwoorden op vragen over produkten.

AnneL 27-06-2018 Via de website gekocht

Wauw, supersnel!

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat ze het meest voordelig waren in vergelijking met anderen en vanwege de supersnelle levering. Ik had heel snel inkt nodig. En de levering is echt heel snel. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Ik kom hier zeker terug.

Ilse 27-06-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment, goede service

Ik bestel inmiddels bijna al mijn cameraspullen bij Cameranu.nl, vanwege het brede assortiment en de goede service per mail. Een keer was een product door mijn toedoen kapotgegaan, en hebben zij het kosteloos gerepareerd. Bij mijn laatste bestelling zat ook een prachtig gratis fototijdschrift.

Sybrand 27-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Alles op voorraad en de beste prijs!

Bij veel winkels zijn producten niet op voorraad en dat is nu juist de reden om bij een winkel langs te gaan.
Cameranu.nl heeft alle artikelen op voorraad en je kunt alles uitproberen in de winkel.
Het door mij nu gekochte statief was tientallen euro goedkoper dan bij andere grote winkelketens, zelfs degen die alleen online verkopen!

Monique 26-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en meerdere opties om te betalen. Goede prijs en snelle bezorging.

Wat een geweldige service!!! 26-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

Had een tweedehands camera gekocht, bij levering bleek de batterij stuk, heb dit gemeld, men heeft mij ogenblikkelijk een nieuwe batterij gezonden. Wat een service.

MdJ 26-06-2018 Via de website gekocht

Super service en levering

Ik had een hdd gekocht en de dag erna afgehaald in Eindhoven! Alles verliep vlot en duidelijk en de service was vanaf bestellen tot aan afhalen super!

Kr00st 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Ik heb 2 Canon accu's en een Batterygrip besteld. Bestelling is binnen een paar dagen geleverd. Toen bleek dat er iets mis was gegaan met verzenden belden ze en boden ze zelfs aan om het kosteloos via redjepakketje te laten versturen... Top service!

Accu's en Grip waren ondanks een kortingsactie van Kamera-Express nog altijd goedkoper bij Cameranu.nl :)

Anja 26-06-2018 Via de website gekocht

Ik kocht een complete flitsstudio echter bij het uitpakken miste twee onderdelen. De volgende dag met de klantenservice gebeld en dit werd zonder moeilijke vragen gewoon keurig nageleverd!

Derreck 26-06-2018 In de winkel gekocht

Goede sortering

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze veel in huis hebben. Niet alleen producten maar ook kennis en je wordt er zeer vriendelijk geholpen. Soms moet je wel even op je beurt wachten maar ja, er gaan nu eenmaal meer mensen naar CameraNu.nl. Gelukkig staat de koffie klaar.,

Esmeetje 26-06-2018 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Cameranu.nl heeft een groot en voordelig assortiment en bestellingen worden snel geleverd daarom heb ik deze shop gekozen.

KAREL 26-06-2018 In de winkel gekocht

Super service!!! en geweldig geholpen.

Na wat kleine problemen met mijn camera (zelf veroorzaakt)bij Camera nu direct en ala minuut super geholpen.
Mijn probleem met de camera verholpen,en met een erg goed gevoel weer aan het fotograferen!
Nogmaals mijn dank!

erik 26-06-2018 Via de website gekocht

goede en snel geleverd

goede webshop/winkel met een veelzijdigheid aan artikelen en keuze met scherpe prijzen en dito service

Marja van Hagen 26-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, top service.

Ik bestel al jaren al mijn foto apparatuur bij cameranu.nl De webshop is snel, overzichtelijk en informatief. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en je kan er van op aan dat je bestelling de volgende dag ook echt geleverd wordt. Ook een bezoek aan de winkel in Urk is een aanrader. Verkopers met verstand van zake, een ruim assortiment en niet te vergetende koffiecorner. Voor mij geen ander!

Hugo O 26-06-2018 Via de website gekocht

top service voor scherpe prijzen

Met elke week wel weer nieuwe deals een top website om voor scherpe prijzen accessoires te kopen. Dit echter niet zonder uitstekend advies, vooral ook online waarbij er altijd binnen een paar minuten wel gereageerd word via de online chat. Hierna word je product ook lekker snel thuis geleverd :)

Binne-Louw Katsma 26-06-2018 Via de website gekocht

De beste winkel van Nederland!

Al jaren vaste klant bij CameraNu, toevallig het weekend een nieuwe lens nodig. Donderdagmiddag contact, betalen op factuur en vrijdag in huis. Hoe fijn wil je het hebben.

Ik beveel alle klanten die ik krijg als fotograaf altijd CameraNu aan, ook omdat de koffie zo lekker is!

Ton van Schilt 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Ik heb gekozen voor camera.nu omdat men je altijd keurig te woord staat, workshops organiseert die mij interesseren en men een snelle verzending heeft. Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met hoe men omgaat met klachten.

Emily 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel besteld en makkelijk besteld. Volgende dag al in huis. Fijne klantenservice, je word snel geholpen.

Rene 26-06-2018 Via de website gekocht

snel geholpen, prima servie

Product was tijdelijk uitverkocht, inkoop werd geraadpleegd. De volgende dag antwoord: Er was 1 exemplaar binnengekomen en ik werd gelijk op de hoogte gebracht met link voor bestelling erbij. TOP. Besteld en de volgende dag in huis.

Ben Lassing 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekend bestel, betaal en leveringsproces!

Al geruime tijd bestel ik mijn foto gereedschappen bij Camera-Nu via de webshop en enkele keren in Urk zelf.
Als uitgangspunt gebruik ik altijd de website van Camera-Nu. Die geeft alle benodigde informatie en foto's van het product. De prijzen zijn concurrerend. Bestelproces is zeer duidelijk. De administratieve afhandeling tot en met de levering laat niets te wensen over door de begeleidende mails.

Knippie 26-06-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, snelle en correcte levering.

Ruim assortiment, bestelde producten waren allemaal op voorraad. Netjes verpakt met wat extra informatie foldertjes in de doos.

N.Lukkezen 25-06-2018 Via de website gekocht

Altijd service- en oplossingsgericht

Ik heb veel positieve ervaringen met Cameranu.nl, zowel via internet als in de winkel in Urk.
Men neemt veel tijd voor je, luistert goed en helpt meedenken over eventuele alternatieven.
Altijd prima advies!

oscar 25-06-2018 Via de website gekocht

keurige snelle levering

goede prijzen en laatst nieuwe producten. heb theta v besteld na zien van filmpje met uitleg en wat youtube vergelijkingen.

Aede Fontein 25-06-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

goed op voorraad, snelle service en prima product, het was ook makkelijk te vinden op de website welke weer goed te vinden was in google. dit was niet mijn eerste product en zeker ook niet mijn laatste.

Chantal 25-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Ik heb vorige week een lens voor mijn camera besteld. De site is erg makkelijk in gebruik en de bestelling was snel gedaan. Ik had de lens ook al de volgende dag in huis! Kortom: Erg tevreden over cameranu.nl!

Bas 25-06-2018 Via de website gekocht

Zeker een aanrader!

Een hele overzichtelijke site! Ik heb vorige week een uitklapbaar green screen besteld, deze was snel te vinden in het zoekveld en in het menu. Daarbij was de levering erg snel: Volgende dag al in huis! Dus heb je iets snel nodig voor bijvoorbeeld de volgende dag, dan is cameranu.nl een absolute aanrader! Makkelijk, snel en voordelig!

Ivi 25-06-2018 Via de website gekocht

Super geregeld cadeau

Camera Nu is een begrip onder fotografen. Professioneel als amateur. Omdat anderen ook zo enthousiast zijn, heb ik cadeaubonnen gekocht. Snel per aangetekende post door CameraNu verzorgd, waardoor het cadeau ongetwijfeld een succes zal zijn.

Anton Sollie 25-06-2018 In de winkel gekocht

Fijn en accuraat geholpen

Onlangs nog wat gekocht. Snel en deskundig geholpen onder het genot van een bakkie koffie. Prima winkel