Deze score is berekend op basis van 2228 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob R. 07-06-2021

Super snelle levering ware het niet dat ik een typefout had gemaakt. Hierdoor is de bestelling weer teruggestuurd naar cameranu.nl. Maar de bestelling is zonder extra kosten nog eens opgestuurd. Uiteindelijk kwam de camera maar 1 dag later aan.

WJG van de Brug 07-06-2021

Na wikken en wegen toch maar naar Cameranu te Apeldoorn geweest en mijn oude 80D ingeruild en een nieuwe D90 gekocht
zeer goede service nemen ruim de tijd voor je goede uitleg en er wordt naar oplossingen gezocht zoals in mijn geval
Dit was de tweede keer in Apeldoorn voor mij een uurtje rijden maar zeer tevreden

Indy 06-06-2021

Ik ben erg tevreden over CameraNU.nl! De bestelling werd snel geleverd en toen er iets onduidelijk was over een artikel wat nageleverd werd, kreeg ik fijn en vriendelijk antwoord. Ik zal hier zeker vaker iets bestellen als ik iets nodig heb voor mijn camera!

P de Jonghe 06-06-2021

Scherpe prijzen, vriendelijk en deskundig personeel!
Snelle levering en duidelijke / overzichtelijk e website. Alles leverbaar!

Ina 06-06-2021

Artikel was op voorraad en er was een goede inruilmogelijkheid. Vriendelijk en deskundig geholpen.

Joppe 05-06-2021

Goeie service en goeie prijzen! Fijn om in de winkel uitgebreid geholpen te worden!

Dirk Billiau 05-06-2021

prima kwaliteit , product is zoals op de site , zeer snel geleverd , met track en trace te volgen ! Ik heb al meerdere keren hier besteld ,steeds snelle levering en goede kwaliteit. Mijn gezocht product was eerst niet in stock, en had mijn email opgegeven wanneer het terug te verkrijgen was ,en ja hoor enkele dagen erna mailtje gekregen dat mijn gezocht product terug beschikbaar was! Ik heb mijn bestelling s'avonds gedaan en de volgende dag is het al bezorgd! snel! Dank je wel voor jullie prima service!Dirk

Danny 05-06-2021

De site is goed overzichtelijk, veel keus. Goede informatie bij de producten. Snelle en goede levering. Hier ga ik vaker mijn producten bestellen.

Ed 05-06-2021

De service van CameraNu is geweldig. Mijn bestelling was niet op voorraad en het zou een tijdje duren voordat het artikel weer op voorraad zou zijn. Toevallig hadden ze een occasion en met een telefoontje was het zo geregeld om de bestelling om te boeken. Het teveel betaalde werd teruggestort.

Hans v. R 04-06-2021

erg makkelijke shop. Je vind direct wat je zoekt.
Per item snel kiezen wat je nodig hebt.
snel betalen en snel geleverd op afgesproken dag en tijd.
Tot shop.

Lc van Sas 04-06-2021

Prachtige winkel ,goed opgeleid personeel, nemen alle tijd en aandacht voor je. Dringen niets op en vragen wat je zelf in gedachte hebt en komen dan zelf ook met een advies wat je het beste is voor jezelf.

Rick 04-06-2021

20-5 statiefkop besteld maar geannuleerd voor verzending, verkeerde model. Toch werd het opgestuurd. Via postbedrijf pakket voor bezorging laten retourneren. Alles verliep erg stroperig en langzaam. Uiteindelijk mijn geld na 2 weken retour gekregen.
Verder goeie website, wel veel "niet op voorraad" maar dat zal met de import perikelen te maken hebben.

Peter 04-06-2021

Ging voor een dia scanner. Maar het apparaat kon de gegevens niet verwerken met een usb stick. Contact gezocht en prima geholpen.

Frans 04-06-2021

snel en goed geleverd en goede voorlichting na een vraag per app snel gereageerd

Jos 03-06-2021

Prima en snelle levering. Ook na een technische vraag uitstekend uitleg gehad.

JJR 03-06-2021

Wat een geweldige winkel is cameranu.nl
De vestiging in Urk is top. Nadat we een afspraak hadden gemaakt werden we uitstekend geholpen. De medewerkers nemen alle tijd om je een degelijk advies te geven. Ze smeren je niets aan. Ik ging voor advies over een veel duurdere camera dan waarmee ik uiteindelijk naar huis ging. Helaas was er voor deze camera geen fabriekskorting. Echter 2 dagen later zag ik op de website dat er nu wel kassakorting werd gegeven. Na een mailtje heb ik die korting ook nog gekregen. Top.
Ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Ga bij volgende aankoop zeker weer naar ze toe.

M. Ammavista 03-06-2021

Op mijn vragen over een bepaald produkt kreeg ik van de medewerkers van cameranu.nl snel een duidelijk antwoord. Mijn bestelling (in Belgie) werd in minder dan 24 uur geleverd.Het gekochte toestel beantwoord volledig aan de beloofde kwaliteit.
Zee tevreden over de service en het produkt

Ozzy 03-06-2021

Bij cameranu heb ik een groot assortiment van kwalitatief verrekijkers met netjes en duidelijk omschrijving van de producten en een vriendelijk en uitgebreid filter, daardoor was het makkelijk de juiste product kiezen die in mijn budget past. De aankoop heb ik s'avonds gedaan en de volgende dag heb ik mijn bestelling ontvangen. Snel en makkelijk zoals het hoort. Ook van het product en ook van het site van cameranu.nl ben ik helemaal tevreden.

g.v.oevelen 03-06-2021

Betrouwbare webshop met een breed assortiment en leuke aanbiedingen
Artikel volgende dag in huis ,was netjes en goed verpakt
Heb reeds meerdere keren verscheidene artikelen besteld dit ook vanwege een zeer goede website

Lenie 03-06-2021

Ik ben heel erg tevreden!
Voor mijn vakantie in Limburg wilde ik graag een nieuwe verrekijker mee. Helaas was deze op veel plaatsen volledig uitverkocht.
Na een telefoontje met cameranu bleken daar nog 2 exemplaren beschikbaar.....maar helaas wel op twee locaties (nogal een eind uit de buurt).
Maar de telefoniste verzekerde mij dat de verrekijker voor mijn vakantie zou aankomen.
En dat is idd gelukt!!!!!
Men hield mij via whattsapp op de hoogte. Heel prettig!
Dank voor de sublieme service.

Wouter 03-06-2021

Goede website, duidelijke productomschrijving, goede prijsstelling. De meeste verkopers in de winkel zeer netjes, deskundig en correct.

R.B. van Vliet 03-06-2021

Afgelopen week uitvoerig contact gehad met de klantenservice van CameraNu.nl. Enorm fijn en daadkrachtig geholpen. De beoogde camera, een Sony A7 II inclusief verschillende objectieven, was helaas niet op voorraad in de winkel, maar na telefonisch contact werd alles snel en proactief gereserveerd en verstuurd naar het gewenste filiaal. De volgende dag lagen al mijn producten al klaar op de vestiging in Apeldoorn. Ook in de winkel vriendelijk en prettig ontvangen. Er werd uitvoerig tijd genomen voor mijn bestelling om alles nog even na te lopen en te controleren. Uiteindelijk had een concurrerende firma een scherpere prijs en zonder morren werd de prijs gematcht. Kortom, erg prettige service. Het personeel is betrokken, enthousiast met een vleugje humor en als klant (lees: fotoliefhebber) sta je centraal.

Jan 03-06-2021

Ik was op zoek naar een 18-200 m/m lens.
Op mijn beurt naar binnen en vettelde de medewerker wat mijn wensen zijn.
Hij liep naar de vitrine en pakte de lens en zette deze op mijn camera.
Na enkele minuten was ik om,de lens gekocht en inmiddels ruim 200 foto's gemaakt.
Ik ben op een geweldige vriendelijke en zeker mijt veel kennis geholpen door deze medewerker.

Paul6606 03-06-2021

Snelle beantwoording van vragen. Ook geeft men blijk van kennis van zaken op inhoudelijke vragen. Product bleek moeilijk leverbaar, duidelijke informatie en goede inschatting van de levertijd

Marald 02-06-2021

Snel en prima geholpen in Apeldoorn. Wat ik zocht was ook op voorraad. Top.

Hans 02-06-2021

Ik had er gerust een traject van anderhalf uur heen voor over vanuit België naar Eindhoven om een bestelling op te halen, levering naar België bleek niet mogelijk. Het bestelde pakket (32 kilo) stond klaar en werd met grote zorg naar de bestelwagen gebracht. Eén, twee hop en ingeladen, met dank aan XXX, de dame die op één-twee-drie de transactie afhandelde. Ik ben al fluitend naar huis gereden.

Jeroen 02-06-2021

Artikel geretourneerd, maar was vergeten het retourformulier bij te voegen.
Gelukkig kon Cameranu toch op basis van serienummer van het artikel het geld terugboeken.

Goede service!

A.de Klerk 02-06-2021

Zeer professionele winkel. Veel keus in alle prijsklassen. Personeel die er echt verstand van hebben. Veel aandacht en tijd voor de klant. Er wordt niet geprobeerd om alleen de duurste producten aan te bevelen. Kortom een winkel om op eens terug te komen

Dawn 02-06-2021

Ik had voor mijn ouders een digitale fotolijst gekocht, waar ze helaas niet mee uit de voeten konden. Ik heb deze geretourneerd onder het herroepingsrecht. Helaas meldde de service afdeling dat ik de lijst heb geretourneerd met niet verwijderbare vlekken en/of krassen. Ik betwist deze beoordeling, echter trek dus aan het kortste einde. Geen geld terug, heel erg jammer.

Rob 02-06-2021

Ik heb voor deze shop gekozen gelet op zijn proffesionele advies en het feit dat ze in winkel hebben in mijn woonplaats. Online kon ik zien wat ze op voorraad hadden, dat maakt het gemakkelijk

Bosje 02-06-2021

Goede service, reageren snel en zijn flexibel. Op de website ontbreekt bij sommige artikelen wel cruciale info in de titel van het product. Hierdoor vind je producten met specifieke eigenschappen niet door bijvoorbeeld te googelen.

Ton 02-06-2021

Foutje gemaakt bij het adres van de bestelling, keurig opgelost en binnen een meer dan reële tijd alsnog de bestelling op het juiste adres gekregen. Gewoon een afhandeling zoals je verwacht over de gehele bestelling.
Enige minpuntje is een externe factor: Het pakket was aangetekend verstuurd, maar PostNL heeft hem afgeleverd zonder handtekening te vragen! (Dit meer voor de webshop om met postnl op te nemen)

Albert 01-06-2021

Cameranu.nl heeft zeer goede prijzen voor professionele apparatuur. De levering is geheel volgens afspraak en verdere afhandeling van het totale project verloopt soepel en zonder enig probleem.

Heidi Hellofs 01-06-2021

Ik ben zeer blij met mijn bestelling bij camera.nu. Vriendelijke service en snelle levering. Zeker een aanrader voor al uw fotospullen!

Rds 31-05-2021

Prima assortiment en snelle verzending. Alleen het transportbedrijf waar camera.nu gebruik van maakt is een minpunt. Komen hun belofte en voorspelling van leveren absoluut niet waar. Om 23.15 u mailen dat leveren niet gelukt is, terwijl ze aangeven er "bijna" te zíjn, is niet iets om vrolijk van te worden

Wim Gotink 31-05-2021

Al veel langer koop ik bij Cameranu, en altijd naar tevredenheid, snelle levering en in de winkel deskundig personeel ( online geen ervaring mee) Op de site snel gevonden wat we zochten (verrekijker) en de spec's geven voldoende informatie,
Kortom zeer te reden

Frederik 31-05-2021

Ik had bestelling geplaatst en kwam erachter dat ik nog een SD card over had thuis. Na een belletje met klantenservice werd mijn order omgezet en kon meteen een tas meebestellen. Goede service en snelle levering!

Stefan 31-05-2021

Iets te klein, maar wel met goede kijkeigenschappen. Aanrader voor de vacantiegaanger.

Gras 31-05-2021

Over CameraNU zelf niets dan lof. Er werd door hen duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Afspraak over leveringsdatum werd feilloos nagekomen. Het geleverde product voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen. Één advies aan CameraNU: stop met PostNL als partner. Het is hemeltergend hoe die hun werk doen. Het is hen overduidelijk te veel werk om het pakketje op zes hoog (met lift) af te leveren. Tot twee keer toe kreeg ik een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was terwijl ik op hen zat te wachten. Vervolgens een mail dat ik het pakketje op een afleverpunt aan de andere kant van de stad kon ophalen. Op zaterdag avond daar nog snel naar toe gegaan. Het pakketje was echter niet aanwezig. Bleek na een aantal telefoontjes bij een afhaalpunt bij mij om de hoek te liggen... Als ik er nu, twee dagen later, aan terug denk wordt ik weer boos. Waarom betaal ik eigenlijk om het thuis te laten afleveren?

Rianne 30-05-2021

Duidelijke gebruiksvriendelijke site. Ik kocht een kleine verrekijker van prima kwaliteit. Levering was vlot en het product was zorgvuldig verpakt. Heel blij met de aankoop en het winkelen bij jullie is voor herhaling vatbaar!

Marlies Van Bon 30-05-2021

Voor mensen zoals ik, die graag fotograferen maar er eigenlijk niet zoveel verstand van hebben, is dit HET adres om een camera te kopen. Hier krijg je het juiste advies. Koop je de camera die precies bij jou past. Je wordt heel goed geadviseerd bij het maken van je keuze. Ben weer zo blij met mijn Canon Power Shot. Geniet weer van alle ‘plaatjes die ik heb geschoten’. Ben nog alle mogelijkheden aan het ontdekken.

Raymond 30-05-2021

Ik koop al bij Cameranu.nl sinds 2007 en kom elke keer weer terug. Zo nu en dan zijn er mooie aanbiedingen waarbij een rete dure hobby nog enigszins betaalbaar kan blijven. Ik zie door de jaren heen een mooie stijgende lijn in de klantenservice van Cameranu.nl. Je wordt netjes op tijd te woord gestaan en geholpen en in je account heb je een mooi overzicht van de spullen die je daar gekocht hebt. Dat laatste is handig als er een keer wat retour zou moeten, wat gelukkig voor mij nog niet nodig is geweest. Dit is voor mij ook de reden dat ik ondanks dat ik elders soms goedkoper kan kopen toch voorkeur heb om bij cameranu.nl te bestellen. Gekochte apparatuur; diverse Camera's, Nikon F&Z lensen, DJI Gimbals, Drone en diverse accessoires.
Mijn laatste aankopen bij Cameranu.nl waren in het kader van vervangen van mijn Canon HF G25 camcorder. Ik ben hier ongeveer een jaar mee bezig geweest. Dit kwam vooral doordat ik het moeilijk vond een betaalbare camcorder te vinden die net zo goed 4K kon filmen als mijn Nikon Z7. Na veel nadenken, onderzoek, uitvoerig testen en overleg besloten om van mijn Nikon Z7 een camcorder te maken door de aanschaf bij cameranu.nl van een Sennheiser MKE440 stereo mic en een paar maanden later een DJI RS2 Pro Combo Gimbal. Ik ben erg tevreden over de contacten die ik heb gehad om tot aanschaf over te gaan. Uiteindelijk een mooie deal weten te maken met de DJI RS2 Pro Combo en is het vervangingstraject van mijn camcorder succesvol afgerond.

Bart 29-05-2021

Ik was naar de winkel gegaan omdat m'n eigen reinigingspoging van de sensor op niets uitliep en dit in de winkel snel verholpen was. Nog een paar kleine vlekjes over nu

Bob Alisic 29-05-2021

CameraNu winkel in Eindhoven (vroeger CityFoto Eindhoven) is een fotowinkel met zeer professionele, vriendelijke medewerkers die in staat zijn zorgvuldig de klant te adviseren, ook in de situaties waar het gaat om 2 of 3 mogelijke oplossingen voor een gestelde vraag. In mijn situatie gingen om een Fuji prime lens voor straatfotografie en als 2de vraag wel /niet inruilen van mijn huidige Nikon camera (4 opties: 2 verschillende nieuwe cameras en 1 gebruikte camera of nog even wachten).

Peter 29-05-2021

Bij Cameranu.nl heb ik verscheidene artikelen in de winkel gehaald of online besteld.
De laatste keer heb ik een paar batterijen voor de Sony a7II gekocht en deze waren op voorraad.
Het vervelende was dat het pakket in de verkeerde zending zat en niet de volgende dag geleverd kon worden.
Het bedrijf Trunkrs stuurde een mailtje hierover.
De volgende dag heb ik contact opgenomen met Cameranu.nl en zij konden niets doen, omdat het pakketje bij Trunkrs lag.
Ook heb ik die avond contact opgenomen met de klantenservice van Trunkrs met de vraag of het pakketje geleverd werd.
Helaas, volgens de medewerkster van Trunkrs zat het in de route van de dag er op.
Dus uiteindelijk werd het pakketje op de 27 ste geleverd, terwijl ik het op de 22 ste had besteld.
Advies aan Cameranu.nl: Lees de ervaringen eens over de verzendservice van Trunkrs op Trustpilot.
Misschien toch een andere koerier in de hand nemen!

robby 29-05-2021

snelle service, uitstekende prijs. goede voorraad van producten, leuke weetjes en tips via site en mail

Jos Broekx 28-05-2021

Ik ben tijdens de lockdown periode mijn hobby fotografie gestart. Vanaf het eerste telefoontje om een tijdslot te reserveren ben ik ontzettend vriendelijk geholpen. Heb inmiddels mijn uitrusting aangekocht (Nikon Z50) en heb daarbij maatwerk advies gekregen. Ook tijdens nieuwe bezoeken voor uitbreidingen hetzelfde verhaal, vriendelijk en deskundig. Meegenomen is dat ze ook prijstechnisch erg gunstig zijn. Wat ook prettig is dat als vanwege lange levertijden vanuit de fabrikanten bepaalde artikelen niet voorradig zijn je dan een email kan krijgen als het artikel weer voorradig is. Kortom fijne winkel.

djien 28-05-2021

Ik heb 21.5.2021 DJI Osmo Action gekocht bij CameraNu. Met tevredenheid heb ik deze camera ontvangen in goede conditie en op tijd zoals is beloofd.

Wirowr 28-05-2021

Zo maar even binnen wippen in de winkel en super geholpen. Gezochte artikel volgende dag geleverd, dus werd voor mij meteen het artikel klaar gemaakt voor verzending en de volgende dag al binnen. Extra onderdeel nodig en dat was meteen beschikbaar om mee te nemen. Top, kon niet beter.

Roberto 28-05-2021

Goed, eerlijk geholpen aan een 2de hands camera, voor een hele goede prijs (wat ik pas achteraf wist). Ik kom zeker terug voor 2de hands objectieven.