Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arjan 22-02-2020

Ik vind CameraNu.nl Apeldoorn een zeer goede winkel, omdat ik zat te twijfelen tussen een full frame camera of een crop sensor camera.De verkoper heeft mij in alle rust en tijd uitgelegd wat ik het beste kon kopen en ik mijn lenzen daardoor ook nog kon behouden, terwijl het vrij druk in de winkel was en bijna sluitingstijd. Daarom geef ik een dikke 10 aan CameraNu.nl en zal er vast en zeker wel vaker komen om nog wat voor de camera te kopen. Oja het is de Canon EOS 90D d geworden. Ook over het toestel heb ik een duidelijke uitleg gehad.

C, Boer voor J B 22-02-2020

Deelname aan de fotoworkshop op het ijsbeeldenfestival in Zwolle was leuk. De begintijd is wel erg lastig. Zou liever een paar uur later gekomen zijn, vanwege het openbaar vervoer, waardoor dit duur was, omdat er voor 9 uur gereisd moest worden. Misschien van 3 - 5 doen? ook zou die tijd wellicht beter zijn om niet in de drukte terecht te komen, waardoor echt mooie foto's maken zonder mensen erop moeilijk tot onmogelijk was.
De info en hulp waren goed, en ik denk dat vooral de deelnemers die weinig van fotografie afwisten er zeker veel aan gehad hebben.
J. Burung
PS De winkel aanbevelen (wat automatisch op deze pagina verscheen door mijn hoge beoordeling) is hier niet van toepassing. Zou beter zijn als dat toch aan de klant wordt overgelaten.
De workshop zou ik zeker aanraden voor beginners in fotografie. Gevorderden kunnen beter direct foto's gaan maken op die vroege tijd (10 uur), want dan heb je nog de rust en ruimte daarvoor.

JCD 22-02-2020

Twee accu's besteld voor een klus, zodat ik zeker door kan met platen. Bij Cameranu besteld en werden snel bezorgd, zoals het hoort en is. Niets op aan te merken, en de mogelijkheid om in de avond te laten bezorgen is prettig.

Jos van den Berg 22-02-2020

Goede service op alle fotoapparatuur en snelle afhandeling van de aankoop van uiteen lopende artikelen. Snelle aflevering van producten en het plaatsen van artikel s over fotografie in hun e-mails.

Adrie van Holstein 22-02-2020

Prima service en erg snel. één artikel moest nabesteld worden. Keurig info gekregen over levertijd Had na één dag toch alles in huis.

Luc 22-02-2020

Overzichtelijke webshop, makkelijk en vlot.
Ook het bestellen en leveren ging gewoon vlot.
Hier zal Ik graag terug komen.

Jelle 22-02-2020

De printer die ik besteld had werd razendsnel bezorgd en de klantenservice is uitstekend.

Marco 22-02-2020

Prima geholpen met deskundig advies door een medewerker van Cameranu in Urk.
Goed meegedacht en zelfs nog een kleine korting gekregen. Top!!!

Jan 21-02-2020

Artikelen zijn makkelijk te vinden op de website.
Prijs is laag.
Supersnelle levering.
Doen ook regelmatig mee aan caschback akties van de leverancier.

jan schrijver 21-02-2020

Ik bestel regelmatig artikelen bij deze webshop. Alles verloopt altijd vlot. De artikelen worden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Ben zeer tevreden.

E.Bu 21-02-2020

Demo model printer gekocht, duidelijke info gekregen. De printer zag er al nieuw uit en werk prima.

Ilse 21-02-2020

Heel correcte behandeling en plezierig contact, ook bij retourneren van producten

Lieke 21-02-2020

Een tweedehands camera gekocht bij camera nu. Ik had wat twijfels over de advertentie dus via chat contact opgenomen met een verkoopadviseur daar. Hij gaf aan dat de knoppen beschadigd waren. Toch besloten de camera te kopen en blij verrast met de staat ervan.
Zowel over de snelle levering als de hulp via chat zeer tevreden!

Micha 21-02-2020

Nadat het product niet precies zo leverbaar was als besteld - en er zat tijdsdruk op - heeft CamaraNU zelf de bestelling in een pakket 'light' omgezet en het resterende bedrag geretourneerd. Dit alles binnen twee dagen. Dat is keurig.

RRichard 21-02-2020

Nette service en snelle levering waardoor je met goed gevoel nog eens terug zo komen fysiek ( winkel /advies) of gewoon via de website het gaat opzoeken.

Paul 20-02-2020

gezocht naar (ik durf het bijna niet te zeggen) negatief bladen. CameraNu had een mooi aantal liggen en de levering was vlot en tijdig over moment van levering. Prima dus.

Floortje 20-02-2020

Zeer tevreden, goede afhandeling, snelle levering, niet goed geld terug ook snel afgehandeld, snel geld retour.

Peter G. 20-02-2020

Ik ken dit bedrijf door een heel adequate levering enkele jaren geleden van een camera die het prima doet en toen ik onlangs een extra batterij nodig had, bleek er een winkel van hetzelfde bedrijf in de buurt te zijn waar men mij een goede vervanging voor de originele batterij kon leveren. Daarbij maakte het personeel een deskundige indruk. Kortom: prettige site en winkel. Ik kom er wel terug als dat nodig is.

Kruismuis 20-02-2020

Supersnel. Prima harde schijf voor een beste prijs. Ben er goed blij mee. Bestellen ging prima. Geen fouten. Geen vergissingen. Geen nawerk.

NoenkelMi 20-02-2020

heb hier al meerdere malen gekocht - zowel online als tijdens de Professional Image beurs. Telkens goeie ervaringen gehad en tegen een goeie prijs

EJdB 20-02-2020

Je krijgt goede kwaliteit voor een goede prijs. Snelle levering, correcte verpakking en persoonlijke noot maken het plaatje compleet.

Anneke Hoeksma 20-02-2020

Ruime sortering, goed prijzen, snelle levering.
Krijg veel informatie en ze bieden veel op het gebied van fotografie

Christiaan 20-02-2020

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met de service van Cameranu.nl. Voor mijn oude camera hebben ze mij nog een schappelijke prijs terug gegeven en het tegoed heb ik meteen gebruikt om een nieuwe lens bij ze aan te schaffen. Alle communicatie verliep moeiteloos en de beloften zijn allemaal goed en proactief nagekomen. Uitstekend!!

Harry 20-02-2020

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snelle bezorging. Artikel werkt naar behoren

HanJ 20-02-2020

Snel geleverd, bedrijf doet echt moeite om zijn klanten goed te bedienen, bijvoorbeeld door desgewenst contact op te nemen.

Chipke 20-02-2020

Laagste prijs, supersnelle levering en uitstekend verpakt! En wanneer het -zoals in mijn geval- om een EIZO monitor gaat, hoef je je over de kwaliteit geen zorgen te maken.

Lot 20-02-2020

Duidelijk site, de chat is handig en reageren snel. Uiteindelijk met behulp van de chat medewerker mijn keuze gemaakt welke camera. Dit werd dan ook snel bezorgt. En belangrijkste ik ben erg blij met mijn aankoop.

W.T. Jonker 20-02-2020

Ik ben een beginnende vogelaar en was opzoek naar een kleine verrekijker. Tijdens het oriënteren ben ik bij cameranuf.nl terechtgekomen.

Ik vind de website erg prettig.
Om mij goed te oriënteren had ik informatie nodig over de verschillende soorten verrekijkers en mogelijkheden. Door de artikelen/informatie op de website ben ik meer te weten gekomen over verrekijkers. Welke ik moet kopen, wat het verschil is tussen een dure en goedkope verrekijker en waar je op moet letten. Zo kon ik een goede keuze maken.

Het verstrekken van extra informatie is bij een uitgebreid assortiment erg belangrijk. Anders zie je door de bomen het bos niet meer. Cameranu.nl doet dit erg goed!

Sammy 20-02-2020

Eerst goede service gehad in de winkel, mbt oriënteren op welke camera ik zou kopen, daarna online snelle service, en toen er iets mis was, weer hele goede, snelle service in de winkel

Ruud Duk 19-02-2020

Sportief bedrijf dat producten ondanks een foute prijs op de website het toch uitlevert voor die prijs.👍

Hans Groos 19-02-2020

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Het was precies wat ik had besteld.
Echt klasse hoe snel en goed dit gebeurt.
Zeer tevreden

Rond 19-02-2020

Ik kwam met een probleem met een camcorder microfoon.
Dat is deskundig en op een betrokken wijze opgelost.

Marino 19-02-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat ik een bestelling wilde doen en toevallig had ik voor mijn verjaardag een mailtje met gelukwensen en een kortingsbon van 5€ ontvangen.
Prima service

Johan 19-02-2020

Snelle en correcte service, verpakking zoals het hoort te zijn bij verzending

Meyer 19-02-2020

Na rondzoeken, informeren en oriënteren een 14mm vast brandpunt objectief besteld bij CameraNu.nl. De levering was snel, de dag na mijn bestelling.

De informatieverstrekking was goed, de site goed te gebruiken en verder verliep alles vlekkeloos.

Ik heb mijn oog ook al laten vallen op een ander objectief, grote kans dat ik deze bij deze winkel bestel.

Rijn Bécude 19-02-2020

Prettige winkel, fijn geholpen door mensen met verstand van zaken die de tijd voor je nemen. Top!

Herbert 19-02-2020

Top service, goede raad en supersnelle levering!
Een aanrader voor iedereen.

Kees 19-02-2020

De medewerker nam echt alle tijd om op basis van mijn wensen goede uitleg en adviezen te geven.
Ook de omruil regeling is perfect. Ik heb zonder problemen de camera een dag later omgeruild voor een andere omdat ik bij nader inzien een camera met groothoeklens nodig had. De aangeschafte camera (Canon EOS M50) is helemaal naar mijn zijn. Super tevreden dus.

Luc Vervliet 19-02-2020

Een uitgebreide keuze, snelle levering uit voorraad, uitstekende na-verkoop-service

Ellen 19-02-2020

Of je nu iets duurs koopt of net als ik iets van nog geen 15 € je wordt met de zelfde zorgvuldigheid geholpen.
Je wordt op de hoogte gehouden waar het pakketje is en hoe laat geleverd.
Zeer tevreden.

Frank Nagtegaal 19-02-2020

Ik heb bij Cameranu.nl een lens gekocht. Op de website waren duidelijke foto's geplaatst van het artikel en de omschrijving was zeer duidelijk. Na de bestelling een email gestuurd met aanvullende wensen, die zijn naar complete tevredenheid nagekomen. TOP service.

lebara 19-02-2020

wij als bedrijf Lebara zijn super blij met de camera.
we hebben foto's voor een fotoboek genomen en en de foto zijn super.
de site is oké.

Leon Sterk 19-02-2020

Een goede winkel met een zeer toegankelijke site. CameraNu is ook goed telefonisch te bereiken. Mijn vraag werd snel en professioneel beantwoord en de bestelde lens was binnen 2 dagen bij mij in Duitsland bezorgt. Zelfs werd voor mij als klant uit Duitsland de Duitse BTW berekend. TOP

Roel8 19-02-2020

Deskundige voorlichting die mij heeft geholpen in de keuze van een compact camera. Daarvoor werd de tijd genomen. De Nikon Coolpix p950 die ik voornemens was te kopen kon ik uitgebreid proberen in en buiten de winkel.

Wil 19-02-2020

Ik zocht een canon printer ter vervanging van mijn oude. Dat werd de Canon MG3650S in de witte uitvoering. Hij was in voorraad en de volgende dag precies volgens afspraak door postnl afgeleverd. De website is goed opgebouwd en je kunt eenvoudig door het assortiment gaan. In het verleden gemerkt dat de service van Camera Nu prima voor elkaar is dus dat sterkt het vertrouwen in deze webshop.

Fred Schuurhuis 18-02-2020

Ongekend ruime keus en voorraad. En als het niet voorradig is zorgen ze dat het er in no-time wel is. Bovendien scherpe prijzen.

Coese 18-02-2020

Blinkt uit in het productaanbod aan zeer correcte prijzen in vergelijking met andere aanbieders.
Interessante en gebruikersvriendelijke site die, naar mijn gevoel, iets performance is dan gelijkaardige sites.
Vlugge levering!
Voor herhaling vatbaar....

van deynze conny 18-02-2020

een heel mooi overzicht op de site correcte en verzorgde service ook heelvriendelijk om inlichtingen te verschaffen aan de foon .

Atje 18-02-2020

Prima service en geleverd zoals afgesproken. Met aangetekende post dus geen risico

Charles 18-02-2020

Epson scanner voor mijn Mac besteld. Eerst door jullie technische dienst uit laten zoeken of deze scanner voorzien was van een actuele driver, voor je het weet is de software weer achterhaald door een nieuwer besturingssysteem. Prima en snel uitgezocht