Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Japie paperazzi 02-03-2011

Op de website zelf veel informatie opgedaan en in de winkel op een zeer prettige en vooral klantvriendelijke, maar deskundige manier geholpen bij de aanschaf van éen digitale camera.
ook een na te leveren accu is uitstekend met een pakketdienst(gratis!) thuis bezorgd.

Johanson99 02-03-2011

Snelle levering en duidelijk aangegeven op de website wat er precies in de doos zit.

p. Naam 02-03-2011

Alles verliep keurig, snelle bezorging.

Wiljan51 02-03-2011

Een overzichtelijke site, snelle levering, goed verpakt, kortom uitsteken.

Camera Lex 02-03-2011

Prima prijs, prima levering

waterlelie1950 02-03-2011

Prima winkel, enorm assortiment, goede voorlichting, erg behulpzame medewerker(s) met veel kennis. Veel parkeerruimte.

Roelof S 02-03-2011

De levering van CameraNu was correct en snel. (De volgende dag in huis.) Het artikel was op de site snel te vinden. De prijs was het laagst van alle door mij bezochte webwinkels.
De scanner werkt prima, de resultaten van de negatief scans zijn boven verwachting.

Manuel2011 02-03-2011

Prima, duidelijke site, snelle levering.

PeterwD 02-03-2011

Goede service, had ook nog een aantal filters gekocht waarvan een niet goed teruggestuurd en andere gekocht. Prima geholpen.

lan teurlings 02-03-2011

Geweldig snelle levering van een goed produkt, om 19.00 uur besteld, de volgende dag om 12.30 in huis

Martijn12345ca 02-03-2011

Goede afhandeling en snelle service

Ivar Duppen 02-03-2011

Een week voor dit product mijn camera besteld en per omgaande in goede orde ontvangen. De schriftelijke communicatie via internet was prettig en to the point.
In de combideal toen was bovengenoemd onderdeel nog niet in voorraad. Zag het afgelopen weekend op de site staan en onmiddellijk besteld. Wederom per omgaande via TNT in goede orde bezorgd. Prima, zo snel en goed verzorgd ben ik nog niet tegengekomen!

Wijnand850 02-03-2011

Supersnelle levering. Om 20.00 uur besteld, de volgende dag voor 14.00 uur ontvangen. Keurig verpakt. Kortom, helemaal naar wens.

onder-water 02-03-2011

Omdat ik nog niet zeker wist of de tas die ik op internet had uitgezocht wel het gene was wat ik wilde ben ik naar Urk gekomen om deze eerst te bekijken. Daar werd ik prima geholpen en heb ik twee tassen met elkaar kunnen vergelijken.

De tas die in het filmpje getoond werd bleek niet de versie te zijn ik ik op het oog had, het filmpje bleek de drie tassen te bevatten die onder dit type vallen. Dat was me niet duidelijk geworden, daarom was ik erg blij dat ik in de winkel rustig kon kijken naar de verschillen!

BJ60d 02-03-2011

Zeer scherp geprijsd, goede uitleg(eerlijk) en snelle levering.
Was altijd sceptisch tegen over online bestellen, maar zoals CameraNu het doet loop je als koper geen enkel risico met betalen/bestellen voor een artikel die toch ineens niet op voorraad ligt.
Die ervaring heb ik helaas wel met anderen gehad.

KimLuna 02-03-2011

Snelle levering en een goede prijs!

Jan Tito 02-03-2011

Vlotte levering, goede service.

Menno Nicolai 02-03-2011

Snel, goed verpakt, nette prijs.

bazza78 02-03-2011

Super snelle levering op afspraak.

Irrwisch 01-03-2011

De website zit goed in elkaar,alleen staan niet alle beschikbare producten op de site heb ik ondervonden. De servicegerichtheid van de medewerkers is echter super, dus ben ik toch uitstekend geslaagd. De mensen van CameraNU.nl hebben heel prettig met me meegedacht en de levering van m'n aankoop was ook helemaal in orde. Snel, netjes verpakt, prima dus!

J.Linssen 01-03-2011

Ik had 2 adressen door elkaar geschreven. Na een Email hebben ze gezorgd dat het goed afgeleverd werd. Ben daarvoor nog door hun gebeld met de bevestiging dat ze het geregeld hadden met TNT.

J.M. Wouters 01-03-2011

Produkten zijn gemakkelijk te bestellen en heel snel binnen.
Bestel regelmatig bij Camera.Nu en ben daar heel tevreden over.

Marielle45 01-03-2011

Supersnelle levering.
's avonds 20.00 uur besteld, volgende morgen om 08.30 geleverd.
Camera perfect. Ben nog aan het uittesten, maar tot op heden prima. Mooi beeld en vele mogelijkheden.

Boekanier 01-03-2011

Ik vind het een zeer klantvriendelijke site.
Mijn flitser was eerst niet op voorraad, maar toen hij in Urk binnenkwam kreeg ik keurig een mailtje.
Ik heb de flitser in Urk afgehaald en daar werd ik uitstekend en vriendelijk geholpen.
Mijn statief heb ik via de post binnengekregen nadat ik via Paypal had betaald.

Kortom, ik ben erg tevreden over Cameranu.

T10 01-03-2011

Bestelling ging erg vlot en ik heb telefonisch nog een vraag gesteld, werd snel en vriendelijk geholpen, zonder een enkel moment in de wacht te hebben gestaan.

Camara bevalt erg goed alleen jammer dat het boekje met gebruiksaanwijzing heel beknopt is heb wel de cd rom die meegeleverd is op mijn PC gezet maar dat is weer erg veel.

HoVo2 01-03-2011

Eerste keer bij CameraNu besteld. Alles correct en supersnel behandeld. Doen wat ze beloven!

ESFFDM 01-03-2011

De dag nadat de achtergrondrollen waren besteld kreeg ik een telefoontje wanneer ze bezorgd konden worden. Omdat de rollen niet per post verzonden konden worden, werden ze door de koerier van CameraNU.nl gebracht. Topservice!

Mvdzee 01-03-2011

Zeer snelle levering: om 21:30 besteld de volgende middag afgeleverd. Perfect!
Eén foutje: de zonnekap die volgens de site op mijn extra lens zou passen, past niet. Hij past echter wel op een andere lens die ik heb, dus heb ik verder geen actie ondernomen hierop.

Flinter54 01-03-2011

In een overzichtelijke website wordt duidelijke informatie over het product gegeven alsook wat je precies in de doos kunt verwachten. Handig! De goedkoopste aanbieder van dit product en ze maken hun belofte waar. Zondagavond tegen negen uur besteld en de volgende middag werd het geleverd.

rmark 01-03-2011

Ik ben tevreden over de snelle levering en over de prijs kwaliteit verhouding van het product

Eddie B. 28-02-2011

Onverwacht was plots mjn flitser kapot gegaan. Ik had snel een nieuwe nodig. Deze besteld echt om 20.58 uur 's-avonds. Maar men maakt het echt waar. De volgende dag om 16.00 uur had ik hem in huis. Kon ik toch 's-avonds nog flitsen, al was het een avondje later.

ZeerTevreden Klant 28-02-2011

Maandagavond voor 21.00 uur camera besteld, dezelfde avond is mijn bestelling al aangetekend verstuurd. Woensdag camera ontvangen. Deze voldeed niet aan mijn wensen. Telefonisch contact met cameranu.nl zeer correct te woord gestaan door zeer vriendelijk personeel. Donderdag bestelling retour verzonden in ruil voor andere camera. Bedrag nieuwe factuur direct verrekend. Vrijdag nieuwe bestelling gereed. Al met al een prima service !

janduif1959 28-02-2011

de service is optimaal komen un gemaakte afspraken bijna gelijk na
goede helpdesk

Carla van den Bos 28-02-2011

Ik heb bij CameraNu.nl deze Canon printer gekocht. Het ging allemaal erg makkelijk en snel. Het is een overzichtelijke website en het is duidelijk hoe je kan bestellen en betalen. De dag na mijn bestelling was het al in huis. Met after sales heb ik geen ervaring mee omdat de printer prima werkt.

techno-club 28-02-2011

altijd laagste prijs !!!
perfecte levering , en nog gratis ook !!!

Arend 1952 28-02-2011

Via de website makkelijk te bestellen.
Snel bericht retour en snelle levering.

Lettersmid 28-02-2011

Eerst via reviews een keuze gemaakt voor type camera, dan via Kieskeurig besteld bij de goedkoopste aanbieder met een hoog tevredenheidsgehalte! En het klopt: bestellen, via internet betalen en een dag later de camera in huis. Een bijzonder comfortabele manier van shoppen.

R van Holland 28-02-2011

Bestelling verliep via de webshop soepel. Product werd na 2 dagen met de post netjes thuisbezorgd. Via de e-mail ben ik geïnformeerd over mijn bestelling.

Marcel Egel 28-02-2011

Altijd een snelle levering en veel keus!

Hayke 28-02-2011

Snelle levering en prima verzorgd tegen een zeer concureerende prijs.

-Michel-66 28-02-2011

Ik vond de producten die ik zocht en dit tegen een zeer concurrerende prijs.
Producten waren op voorraad en levering was reeds de volgende dag.
TOP shop!

Piebe van den Berg 28-02-2011

De website is erg accuraat en een bestelling voor 21.00 uur is echt de volgende dag in huis. Wat een service

Weakling 28-02-2011

Erg overzichtelijke website met duidelijke informatie over de producten. De levering was buitengewoon snel en professioneel.

Helaas was ik genoodzaakt mijn order te annuleren. Er werd zeer snel gereageerd op mijn mail daarover en ik ben er ook nog over gebeld door CameraNU. Dat is erg netjes.

Wel ontstond er toch nog een kleine verwarring tussen CameraNU en mij. Dit is echter vlot opgelost, dus nog steeds een dikke voldoende voor de after sales. Een dikke 7+ (maar dat kan ik niet aangeven in de score).

Gerrit Stel 28-02-2011

Op de website was er goed te navigeren en bij telefonische ondersteuning word je goed geadviseerd.

Mareng 28-02-2011

CameraNU heeft een overzichtelijke site, is meestal de goedkoopste en is snel en duidelijk in de communicatie! Ik heb al vaker iets besteld via hun en de levering is altijd op tijd!

w.h.j.feijen 28-02-2011

Heb het bestelde artikel pas een paar dagen in huis. Het was op de website uitstekend gedocumenteerd. En de levering liep als een trein.

Rojari 28-02-2011

Snelle afhandeling MET de benodigde Informatie!

Exmann23 28-02-2011

Snelle, correcte aflevering. Goed verpakt en prima prijs.

E K 28-02-2011

Prima, eenmaal aangekomen bleek er een klein krasje op het scherm te zitten, dat heb ik meteen gemeld en ze deden meteen hun best om het passend op te lossen.

carolien1980 28-02-2011

Prima website met duidelijke spelregels. We hadden onze lens de volgende dag nog binnen. Super!