Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erik1963xx 19-02-2011

zeer snelle levering. Vrijdag avond besteld. Zaterdag in huis

Heleen de Zwart 19-02-2011

alles is prima en gemakkelijk geregeld.
Het enige wat mij tegenviel was dat er bij het product geen Nederlandse beschrijving aanwezig was

Tom111 19-02-2011

CameraNU.nl is mij uitstekend bevallen. De website is goed bereikbaar, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
De bestelling ging heel vlot en voor mij heel belangrijk, je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Dit kan wel, maar hoeft niet!

De levering was heel prompt, vrijdagavond om ongeveer 20.15uur besteld en betaald, zaterdag keurig verpakt bezorgd.

Wat mij betreft een prima webwinkel, die ik zeker zal onthouden voor eventuele vervolgaankopen.

Bullebas 18-02-2011

Vlotte afhandeling en levering; fijne goed toegankelijke website; net even goedkoper dan de concurrenten.

Arnold Zoetermeer 18-02-2011

Alles 100%. Track & Trace heel fijn. Betrouwbaar bedrijf.

Ton Brakband 18-02-2011

Zeer vlotte levering en alles keurig in orde.
Nette informatie betreft de levering en een keurige factuur.
Zeker een aanrader.

van Ritbergen 18-02-2011

Goede informatie op de site en zeer snelle afhandeling van bestellingen.

Boomvrucht 18-02-2011

zeer snelle levering,en bij een eerder bezoek aan de
winkel, was ik onder de indruk van kennis van zaken van het personeel.

snufke 18-02-2011

de vragen die ik had werden snel en duidelijk beantwoord. de levering was snel en op tijd.

Remco Groeneveld 18-02-2011

Op vrijdag avond besteld en meteen zaterdag ochtend binnen.

Ursula Klaassen 18-02-2011

Onlangs heb ik een Nikon P100 gekocht. Zeer prettige manier van zaken doen met CameraNu.nl! Alle informatie die je nodig hebt, wordt op of door middel van de website beschikbaar gemaakt. Handige combodeals en ook het tabblad 'Optionele accessoires' viel bij mij zeer in de smaak. Zo heb je nog beter zicht op de mogelijkheden van de camera. Het feit dat de P100 uit te breiden is met een lensadapter zodat je gebruik kunt maken van filters, was voor mij de doorslaggevende reden om de camera aan te schaffen. Nu heb ik een compact camera met SLR mogelijkheden, zonder de lenswisselingen uiteraard :-). De enige suggestie die ik heb ten aanzien van het verbeteren van de website is het alfabetiseren van de producten in de linkerkolom en de mogelijkheid bieden tot het sorteren van prijzen, merken etc. Na de koop kwam ik tot de conclusie dat ik een fout had gemaakt in de manier van bezorgen; de dame die ik aan de lijn had heeft direct alles piekfijn voor mij in orde gebracht. SERVICE mét hoofdletters inderdaad! Bedankt!

O.Rohulya 18-02-2011

The webside is very clear. Delivery and reaction works perfect.

Mastim 18-02-2011

Supersnelle bezorging: De ene dag besteld, de volgende dag ontvangen. Duidelijk aangegeven dat de prijs, inclusief 19% BTW is. De verzendkosten zijn vooraf bekend via het tabblad Klantenservice. De voorraad is actueel, net als de prijzen. Alhoewel ik geen verdere op- of aanmerkingen heb, heb ik als beoordelingscijfer een (dikke) 9 gegeven, wegens het ontbreken van mijn ervaring op after sales.

AartB 18-02-2011

Vrijdagmiddag 13 uur besteld.....en zaterdagochtend om 10 uur aangetekend thuisbezorgd,..gratis!. Verder voorzien van duidelijke informatie over het product. Ik was een beetje angstig om 350 euro over te maken naar een mij tot dan toe onbekende site, echter via Google alleen maar goede recenties gevonden..en die bleken allemaal waar te zijn. Ik heb in ieder geval ruim 150 euro bespaard op een reguliere winkel. Chapeau!!!

gr2497 18-02-2011

Groot assortiment aan filters tegen goede prijzen. Zeer snelle levering en uitgebreide betaalmogelijkheden.
Website werkte hier en daar wat onhandig met name om spullen in en uit het mandje te stoppen.

Joost53 18-02-2011

Een duidelijke website
Vrijdag en de volgende dag in huis.
Keurig verpakt.

ersy 18-02-2011

Het gehele bestel- en afleveringsproces razendsnel en foutloos uitgevoerd. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Peter 1946 18-02-2011

Je vind pas uit hoe je verzekerd bent als je schade moet deklareren. En zo was het ook met deze levering. De AGFA photoviewer die ik ontving was "dead on arrival". Ik heb hem teruggezonden met mijn bevindingen op een briefje en kreeg de volgende dag zonder onnodig gezeur een werkend exemplaar toegestuurd. Perfect, zo hoort het!

martin1202 18-02-2011

zeer goede snelle service en klantvriendelijkheid.

Geert van Hout 18-02-2011

Goede prijs, uitstekende after sales en snelle levering.

budink 18-02-2011

snelle en correcte levering van de scanner.

E.M. de Jonge 18-02-2011

Zeer concurrerende prijs, bestelling via web storingsvrij en simpel, pijlsnel bezorgd.
Goede informatie via e-mail. Top!

Ann2 17-02-2011

website vind ik niet helemaal overzichtelijk en niet altijd duidelijk. zo staat er bijv. niet in als je een body koopt dat je zonder lens niet kan fotograferen, voor de wat meer leken is dat wel handig. maar de service is echt super, het ruilen of retouneren is geen probleem en je vragen worden goed en duidelijk beantwoord. en verder is het product er echt heel snel, de volgende dag al; heerlijk. Echt super.

Kortenhoever 17-02-2011

Uitstekende service en snelle opvolging.

den Daas 17-02-2011

Ik ben zeer tevreden over de snelle bezorging en de service is top van jullie bedrijf
en CameraNU.nl was de enigste die dit product snel kon leveren een tevrede Klant

Utrecht1978 17-02-2011

Na vergelijking op diverse sites bleek CameraNU.nl de goedkoopste die de Sony Nex aanbood. De beoordelingen op zowel eigen site als op kieskeurig.nl waren positief. De camera heb ik op donderdagavond voor 21.00 uur besteld en de volgende ochtend werd hij al bezorgd. Netjes ingepakt in een aparte doos, waar de Sony doos in verpakt was. De camera bevalt, de service vooraf en laten we hopen dat service achteraf niet nodig is.

S. Hoekstra 17-02-2011

Prima site, duidelijk en overzichtelijk. Bestelling wordt netjes afgehandeld en was de volgende dag bezorgd. Het product voldoet prima aan mijn eisen. Kwaliteits afdrukken en en dubbelzijdig scannen/copieren/printen zijn hiervan de belangrijkste.

Chris van den Hout 17-02-2011

Echt een goede en duidelijke webshop.
Veel keuze met zeer strakke prijzen.
Ik beveel deze shop ook altijd bij vrienden en bekenden aan.
Gewoon helemaal TOP!

Graphincent 17-02-2011

Topwinkel en webshop! Goede prijzen, goede service.

marianna1970 17-02-2011

Nadat ik mijn keus hed gemaakt, en via Kieskeurig de revieuws en waardering had gezien, kwam ik bij CameraNU terecht. Een telefoontje met een vraag en ik werd al snel te woord gestaan en binnen no-time kreeg ik een mail met een antwoord.

estherhilbelink 17-02-2011

snelle levering vandaag besteld morgen echt in huis

Vereniging Oud Apeldoorn 17-02-2011

's Ochtends besteld en de volgende dag al geleverd. Alleen zelf afhalen zou misschien nog sneller kunnen maar dat loont niet de moeite.

Succes

M.T. de Heus 17-02-2011

De service van Cameranu op Urk is werkelijk verbluffend. De winkel levert kwaliteit!!!! De bediening, het advies én de after sale is een groot kompliment waard voor alle medewerkers van dit bedrijf. Hulde.

heblaauw 17-02-2011

ondanks problemen met het artikel is de service uitstekend

Maarten1901 17-02-2011

Keurig afgehandeld, nette info via email en netjes verpakt verzonden

Vogelaere Rene 17-02-2011

Gisteren 16/02/11 rond 16.30u besteld,de volgende dag 10.45u geleverd (Belgie)Dat is pas service,ik blijf zeker klant

G.J. de Jong 17-02-2011

Goede comploete info op website. Levering correct en op tijd. Prima!

wille hissink 17-02-2011

De snelle en levering een een zeer goede verpakking, doet mij zeer deugd. In een woord een zeer goede webshop.

rbeetjes 17-02-2011

Goede en zeer snelle levering, website erg overzichtelijk en bestellen was gemakkelijk.

duif23 17-02-2011

hele snelle service. binnen 24 uur in huis

Wim Nell 16-02-2011

Overzichtelijk, duidelijk en simpel in te vullen.

naam 124 16-02-2011

Product op tijd geleverd, volgens afspraak. Product was op geen enkele ander site verkrijgbaar. Gunstig geprijsd

Margreet 1 16-02-2011

Heb alleen iets over de aflevering door T.N.T.post. Ik was bij mijn buurman toen ik mijn bel boven mij hoorde gaan en vroeg uit het raam of het voor Smits was en dat was zo dus ik naar beneden en getekend voor het pakje.
Maar ze vragen geen legitimatie dus een handtekening controleren is er ook niet bij. Voor het zelfde geval was ik een gemene buurvrouw geweest die de camera onderschept.
T.N.T. post gaat er niet goed mee om.
Camera.nl is een goed bedrijf. Heb ook een keer iets aangeboden ter reparatie en dat is keurig afgehandeld. We werden keurig geholpen in Urk.

Michaelmac 16-02-2011

Kort en bondig gewoon goed: goede prijs, snelle levering. After sales heb ik nog geen gebruik van gemaakt, vandaar deze score.

Gerda Bosch 16-02-2011

mijn Ideal betaling was niet goed gegaan en ik had dat per mail aangegeven en dat ik zelf de betaling via de bank had geregeld. De volgende ochtend was er meteen reactie en werd de telefoon nog diezelfde dag verstuurd.

Wouter981 16-02-2011

Sinds twee weken in het bezit van de Canon EOS 60D. Tegelijkertijd mooi objectief meebesteld, Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM.
Cameranu mail gestuurd met daarin een paar vragen en binnen enkele minuten antwoord gekregen. Zo snel maak je het zelden mee.
Webshop is overzichtelijk, makkelijk om alles te vinden en nagenoeg alles in op voorraad!!! Persoonlijk vind in overigens een zaak die een specialisme heeft ook bijzonder veel fijner dan de grote electronica"supermarkten". Dit blijkt ook uit alles.
Bestelling s'avonds rond een uur of 20:00 gedaan, alles werd netjes en snel bevestigd per mail, betaling ook. Volgende morgen om 08:00 u. was het pakket binnen, alles ook heel deugdelijk verpakt.
Top ervaring voor wat betreft winkelen online.

After Sales heb ik nog geen ervaring mee, maar tot zover dikke 10 op alle andere punten. Hier kunnen een aantal zaken nog wat van leren.

klant_1a 16-02-2011

Camera gekocht, deze was de volgende dag binnen.
Bleek echter een defect te vertonen, camera retour gestuurd en men heeft dezelfde dag nog vervangend exemplaar gestuurd.
Prima service en bereikbaarheid!

Beltgraag 16-02-2011

Savonds besteld, en de volgende dag al in huis. Prima service!

pg1 16-02-2011

Prima, snelle levering, goed te volgen via track en trace van TNT. Duidelijk inzicht in de kosten, weinig op aan te merken.

M. Peer 16-02-2011

Dit is niet mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl en waarschijnlijk ook niet mijn laatste.
Ze zijn niet de goedkoopste (ik had deze Optio I-10 ergens anders goedkoper te pakken kunnen krijgen), maar de afhandeling van mijn bestelling gaat vlot.