Cor van Spijk 21-02-2011

De site is overzichtelijk, de artikelen zijn scherp geprijst, alles is op voorraad, de levering is gratis en de artikelen zijn goed verpakt én alles de volgende dag al geleverd. Wat verwacht ik nog meer van een internetwinkel? Klasse!
Aftersale niet bekend en hopelijk ook niet nodig:-)

Edwin Verheul 21-02-2011

Duidelijke omschrijvingen op de website, goede prijzen en snelle levering.

herms 21-02-2011

supper snel geleverd 18:00 besteld de volgende dag voor 12:00 afgeleverd

Jack 62 21-02-2011

Vlotte en snelle behandeling via de webshop, en bestelling gedaan 18.00 uur volgende dag bestelling binnen zonder verzendkosten TOPPIE.
Vorig jaar camera gekocht wist niet dat er zo'n grote fotozaak bestond met zoveel keus en klantvriendelijk personeel.
Zeker een zaak om vaker te bezoeken, en goedkoop.

Nimwegen 21-02-2011

Belofte van snelle levering wordt waargemaakt. Ik was al de dag na de bestelling in het bezit van mijn nieuwe printer.

DeLeidenaar 21-02-2011

Zeer tevreden over beschikbaarheid van gewenste product en de levering hiervan.

G.J. Batterink 21-02-2011

de website is soms ietwat onoverzichtelijk: je moet ver zoeken voor je het gene wat je wil vindt. Het voordeel wat ik had is dat ik al wist welke camera ik zou willen kopen. Hierdoor was de bestelling zo gepiept. De levering is uitstekend! Ik geef niet snel een 10 voor iets, maar dit is echt top! Bedankt voor het leveren van dit product, ik ben er erg blij mee. Hij voldoet aan al mijn verwachting, sterker nog; hij heeft veel meer mogelijkheden.
Ik heb al een aantal vrienden en collega's aangeraden om deze camera bij jullie cameranu.nl te bestellen. Hopelijk voor jullie volgen ze dit op ;)

robert55bis 21-02-2011

Heldere website. Duidelijke e-mails per stap. Snelle levering in adequate omverpakking, al had de bijvulling om de doos vol te maken wel wat beter gemogen

LB74 21-02-2011

UItstekende service en zeer scherpe prijs.
hartelijk dank

egmondm 21-02-2011

Ik heb naast m'n uv filter ook een zonnekap besteld, helaas paste deze niet op mijn objectief. Het retourneren en verdere afhandeling ging perfect, zoals elke (web)winkel het zou moeten doen.

foto33 21-02-2011

bestelling in winkel opgehaald.
vriendelijk geholpen door deskundig personeel.

willem6791 21-02-2011

Prima verzorgde en uiterst snelle levering

Hevato 21-02-2011

Gevraagd advies over het compatibal zijn werd per omgang duidelijk beantwoord, artikel (duur!) was heel zorgvuldig verpakt en verzonden. Kwaliteit produkt is geheel conform advies en de gegevens van de CANON site. Chapeau!

maarten hooijberg 21-02-2011

pluspunten:
gemakkelijk te bereiken
prima info omtrent het product
snelle afhandeling van de koopwaar

minpunt
vaak lange wachttijd aan de balie

duijvjea 21-02-2011

CAmeranu.nl is een overzichtelijke site en hanteert goede prijzen.

De lens heb ik 's avonds om 20.30 uur besteld en de andere dag werd deze bezorgd. Uitstekende service!

Foto-elfje 21-02-2011

Website is prima, niet supergoed.
Bestelling en levering ging 100% goed

Hans J74 21-02-2011

Heldere omschrijving van prima product. Levering binnen 2 dagen in huis.

Montenegro 21-02-2011

Ik heb bij CameraNU.nl een Samsung WB5500 en een camera tas besteld.
Met de camera tas ging het in eerste instantie mis. De tassen die op de accessoires lijst bij de camera worden getoond passen niet allemaal. Ik had er een besteld die uiteindelijk niet paste. De after sales was uitsteken. Ik heb de tas gratis terug kunnen sturen, en heb een grotere gekregen, zonder extra kosten door te berekenen.
Top service! Ze kunnen beter wel hun site aanpassen, zodat je gelijk de juiste accessoires bij je camera weet aan te schaffen.

J.Huijser 21-02-2011

snel bezorgd,goede prijs, goed verpakt, goede kwaliteit.

Maxx73 20-02-2011

Makkelijke overzichtelijke website.
Keurige levering.

LauraVL 20-02-2011

Met name de snelle levering is fijn. Ben je een dag niet aanwezig, dan bezorgen ze de volgende dag gewoon weer.

maaikie26 20-02-2011

Ik kwam op de site na gezocht te hebben op google. CameraNU.nl had de laagste prijs. Snelle levering. Ik heb de camera nu 4 dagen in mijn bezit en ik ben er echt super blij mee! In het vervolg zal ik zeker op de site kijken. Ook zal ik de site zeker aanraden als iemand een nieuwe camera nodig heeft! Bedankt!

WD777 20-02-2011

Vlotte afhandeling, nadat mijn betaling via iDEAL niet goed was gegaan. Producten goed verpakt en snel geleverd. Duidelijke webwinkel, mooie producten tegen een scherpe prijs.

Mevr Duin 20-02-2011

Goede en duidelijke website
zeer snelle levering en zeer scherpe prijzen in een woord ga zo door en ik zal jullie zeker aan bevelen bij anderen.

newbie845 20-02-2011

Scherpe prijzen en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

FotoArie 20-02-2011

De website is helder. Informatie verstrekt direct na aankoop en tijdens het proces van levering is uitstekend en compleet. Zeer concurrerende prijs.

Rgalex1 20-02-2011

Printer gekocht ter vervanging van een PX800FWD (laadmechanisme was kapot, aanschaf nieuwe (mede ivm bijgeleverde inktcartridges was goedkoper dan reparatie) - bestelling zeer snel afgeleverd, adequaat, alles verliep zeer soepel,

Webwinkel is aanbevelenswaardig.

Carolien54 20-02-2011

Wij wonen op 25 min. afstand van Urk.
Na een bezoek aan de website en het maken van de keus, halen wij het artikel zelf in de winkel op Urk.
Het personeel is vriendelijk en zeer ter zake kundig.
Tel daar bij op dat de artikelen zeer gunstig geprijst zijn, en er is voor ons geen reden om verder te zoeken.

De Plant 20-02-2011

Via een kennis bij jullie terecht komen. Ben super tevreden met hetgeen tot nu is geboden.

Karel Coppoolse 20-02-2011

Afgelopen vrijdagavond iets na 20:30 uur een camera met wat extra's besteld.
Zaterdagmiddag, net na 12:00 uur keurig bezorgd door TNT.
Het was keurig verpakt en alles funktioneerde zoals verwacht.
Ik ben zeer tevreden.

Nathalie83 20-02-2011

bestelling, via webshop, is prima verlopen, had de camera na 2 dagen al thuis.
vooral de gratis aangetekende verzending vind ik een goed extra service.

Rob Hart 20-02-2011

Je kunt goed zien of een product op voorraad is.
Voor mij als klant is dit belangrijk, als het er niet is dan bestel ik het ook niet via de website.
Zaterdag besteld Dinsdag in huis.
Makkelijke bataling met "IDEE"

Roel1961007 20-02-2011

In het weekend besteld.Maandag keurig een mailtje dat het pakket op de post ging.
Dinsdag bezorgd.
Ik ben blij met de correcte levering,keurig!!

gerda7376 19-02-2011

camera nu heeft een eenvoudige site waarop producten makkelijk vindbaar zijn. De panasonic camera is super. lekker licht en compact, maar wel een echte camera met een goede kwaliteit afbeeldingen.

J.v.d.Lee 19-02-2011

Duidelijke website, snelle bereikbaarbeid zowel via internet als via telefoon en snelle en goede levering (binnen 24 uur). Alles zoals je zou wensen. Prima

Naam beoordelaar 19-02-2011

Ik heb weinig toe te voegen aan de beoordeling, ik ben zeer naar tevredenheid geholpen:-).
Aftersales zijn (gelukkig nog) niet nodig geweest, daar kan ik dus niets over zeggen.

Michiel van der Leij 19-02-2011

Ik kom zeer graag bij CameraNu.nl omdat de service zeer goed is. Het personeel is vakkundig en zijn altijd bereid om je te helpen met wat voor vragen dan ook. Verder zijn de prijzen zeer scherp en de kwaliteit is prima. Wat mij betrft hoef ik nergens anders heen en dat doe ik dan ook niet.

knabbel 19-02-2011

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, prima verzending!
een aanrader!

Niek Kemperman 19-02-2011

Ondanks foutieve eerste levering (mijn fout), toch een vlotte omwisseling. Perfecte service

George van Heukelom 19-02-2011

Vanaf het begin af aan koop ik met grote tevredenheid mijn (foto/video) camera's via Cameranu.nl. Een goede prijs en nette service.

Frans van Schaik 19-02-2011

Dit was de tweede keer dat ik een bestelling plaatste bij CameraNU. De eerste keer was ik al zeer tevreden, deze keer overtrof dit bedrijf zich in de snelle en complete levering. Ze doen wat ze zeggen en dat is belangrijk. Ik had mijn bestelling vrijdagavond om 20:00 geplaatst. Mijn volledige bestelling (meerdere items) werd de volgende ochtend op zaterdag compleet en wel om 10:45 afgeleverd. Een goede rede om CameraNU zeker aan te raden.

Ad Kant 19-02-2011

heb deze printer op zondagavond besteld en dinsdagmiddag had ik hem in huis, heel keurig en correct bezorgd door KPN, dit noem ik grote klasse in ons toch wel een beetje chaotische land.
Jullie krijgen bij kieskeurig een 9,3, van mij krijgen jullie een vette 10.
blijf dit zo volhouden en jullie doen heel goede zaken.

Cameraman-1960 19-02-2011

Cameranu is een winkel die heeft wat je wil hebben tegen een scherpe prijs en toch de degelijke Urker service leveren.

naam197012 19-02-2011

Perfecte levering vrijdag's avonds om 20.55 besteld, de volgende morgen om 11.00 uur binnen.

Gerrit Grevelink 19-02-2011

Keurig afgeleverd, doen wat je beloofd, is wat ik ondervindt.
HARTELIJK DANK!

chh 19-02-2011

een zeer goede feedback per E mail op onze bestelling via de web shop en daarna een prima service in de winkel

Rob.Hoorn NH 19-02-2011

CameraNu was, ook nu weer, de goedkoopste en heeft de bestelopdracht, zoals ik van deze firma gewend ben, perfect uitgevoerd.

Erik1963xx 19-02-2011

zeer snelle levering. Vrijdag avond besteld. Zaterdag in huis

Heleen de Zwart 19-02-2011

alles is prima en gemakkelijk geregeld.
Het enige wat mij tegenviel was dat er bij het product geen Nederlandse beschrijving aanwezig was

Tom111 19-02-2011

CameraNU.nl is mij uitstekend bevallen. De website is goed bereikbaar, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
De bestelling ging heel vlot en voor mij heel belangrijk, je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Dit kan wel, maar hoeft niet!

De levering was heel prompt, vrijdagavond om ongeveer 20.15uur besteld en betaald, zaterdag keurig verpakt bezorgd.

Wat mij betreft een prima webwinkel, die ik zeker zal onthouden voor eventuele vervolgaankopen.