Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ad 53 23-02-2011

Geachte heer/mevrouw, met het Epson photopaper is op zichzelf niets mis.
Maar het door mij ontvangen pak papier had een behoorlijke vouw op de ene hoek en een kleine, zeer diepe deuk op een andere hoek.
Dit photopaper komt, zonder passe-partout, in een A2 lijst. Toch had u ook weer uw best gedaan om het goed in te pakkek, maar tegen het geweld van een bezorger kan blijkbaar niets tegenop.

johston70 22-02-2011

de aankoop is zeer vlot verlopen ben zeer tevreden.

Klant19 22-02-2011

Goede prijs, direct contact en snelle bezorging: prima!

duine 22-02-2011

tweede bestelling gedaan op de site snelle levering en behoort voor mij met een aantrekkelijke prijs verhouding met andere sites.

Arthur1955 22-02-2011

Eindelijk een shop die zijn levertijdopgave waar maakt. Alles in goede orde ontvangen.
Installatie was eenvoudig, goede documentatie. Gebruikersvriendelijke bediening. Uitstekende aankoop!

LeonG 22-02-2011

Overzichtelijke website met voldoende product informatie vindt ik belangrijk. Organisatie komt ook betrouwbaar over. Bestliing is snel geleverd met duidelijke statusoverzichten per mail.

Epson V330 gebruiker 22-02-2011

Na bestelling berichten over stand van zaken. Binnen één dag in huis.

W 2011 22-02-2011

De website is duidelijk en snel toegangkelijk. Het product is binnen 24 uur na bestelling geleverd.

tevredenkoper2 22-02-2011

20:58 besteld en de volgende morgen al geleverd!
Ook in het verleden goede ervaringen met deze webshop, vandaar deze bestelling weer hier geplaatst.

dste46 22-02-2011

Ik heb diverse malen al iets aangekocht via de webshop, als wel ter plaatse in urk, elke keer wordt je uiterst deskundig en vriendelijk geholpen en de prijs is over het algemeen de goedkoopste t.o.v. andere webshops. Ook in de aftersales wordt de nodige moeite gedaan de klant tevreden te stellen.

h.pragt 22-02-2011

Snelle levering en secure afhandeling mbt betaling.

erikafloor 22-02-2011

Super! 's Middags besteld, de volgende dag in huis. Redelijke verzendkosten en prima service na een vraag over de factuur.

carlahgm 22-02-2011

Ik ben erg tevreden over de service en bereidwilligheid die ik in de webwinkel mocht ontvangen. Ik heb er twee camera's gekocht, waarvan een niet voldeed aan mijn verwachting. Ik kon hem zonder probleem terug geven en mijn geld terug krijgen, een pluim. dank jullie wel

Freddie63 22-02-2011

Prima no-nonsens winkel. Geen gezeur, gewoon een goede en snelle levering met een topassortiment.
altijd het nieuwste eerst!

Sandra76123 22-02-2011

Voor 17 uur besteld, volgende dag al in huis. Helemaal goed. Netjes in de doos ingepakt en camera ook helemaal blij mee. Prima aankoop, prima internetbestelling en afhandeling.

Otpaul 22-02-2011

Bij bellen over informatie voerden het bedrijf al vast de gegevens in. Hoefde alleen nog maar te conformeren.

jb101 22-02-2011

Prima product, zeer snelle levering en gratis levering. Niets dan lof.

M. van den Heuvel 22-02-2011

De bestelling wordt zeer snel verwerkt, ik had een foutje gemaakt en een vraag gesteld via de mail en kreeg vrijwel direct antwoord, en alles is zeer prettig opgelost.

M.v.Voorst 22-02-2011

Snelle reactie op vragen en goede hulp.

S.van der Toorn 22-02-2011

Ik had het gekocht en de andere dag was het al bezorgt.
De site was erg mooi en ik ben erg blij met mijn bestelling.
Als ik nog eens iets nodig heb voor mijn camera ga ik het zeker op www.cameraNU.nl kopen!

E. van Oorschot 22-02-2011

Via internet gezocht naar een nieuwe printer en kwamen bij cameranu.nl uit omdat deze het voordeligst was. De levering was echt lekker vlot, zodat we echt niet lang zonder printer hebben gezeten.
Natuurlijk hebben we de site ook nog verder bekeken en eerlijk gezegd heb ik wel al wat dingen gezien die ik waarschijnlijk via deze site weer ga bestellen, mits ze bij dat artikel ook (één van)de voordeligste blijken.

27kelly27 22-02-2011

Snelle levering, had de camera met 2 dagen in huis. Je wordt vriendelijk te woord gestaan door de werknemers van dit bedrijf.

W.Soldaat 22-02-2011

Website zeer overzichtelijk en onderverdeeld
Makelijke te bereiken via Googhle (thans op favorieten)
Makkelijke betalingvia ideal.
Evt persoonlijk contact over de producten geen probleem.

h.batema 22-02-2011

Goede terukoppeling na aankoop via website.
Vervolgens snelle levering, product goed verpakt etc.

M. Montenegro 22-02-2011

De service en aftercare van CameraNU.nl zijn uitstekend. Ik heb hier een camera met camera tas besteld en de volgende dag was het al binnen. Een klein min puntje. Ik had een camera tas bij de camera besteld. De camera tas stond bij de accessoires van de Samsung WB5500. Thuis bleek de camera niet in de tas te passen.
Ik kon de camera tas gratis terugsturen en heb zonder extra kosten een grotere tas gekregen (deze was iets duurder). Dus een zeer goede service.
Ze kunnen echter beter de accessoire lijst per toestel nog eens nalopen om zeker te weten dat je de juiste match hebt, dan voorkom je dit soort problemen.

Auto Service Bladel 22-02-2011

Goede overzichtelijke website. Supersnelle levering. S'avonds om 17.30 uur besteld en de volgende dag om 10.00uur in huis. SUPER!!

Dianne Hamelink 22-02-2011

Mijn zoon had de verkeerde maat besteld. Ik heb toen klantenservice gebeld en het filter kon worden geretourneerd en de andere was enkele dagen daarna alweer verzonden. Prima!!

Roege 22-02-2011

snel besteld, niet te duur, snel geleverd, in goede staat.

Ineke Oolders 22-02-2011

Jammer dat in de beschrijving van foto's op canvas niet duidelijk staat omschreven dat de omgeslagen randen wit blijven. M.i. is het mooier als de foto in de randen doorloopt. De canvasdoeken waren perfect verpakt, verzendkosten werden niet berekend en de levering was erg snel.

Corne1978 21-02-2011

Van bestellen tot levering: <15 uur
En alles in goede staat ontvangen.
De website biedt het product voor een scherpe prijs. En biedt ook interessante alternatieve sets.

duikleeuw 21-02-2011

duidelijke website
makkelijke bestelmethode en snelle levering.
kortom appeltje-eitje.

Paul van Kleef 21-02-2011

Goede bereikbaarheid en snelle levering. Geheel volgens afspraak. Jammer dat er geen verloopstekkerje werd meegeleverd zodat je het dunne snoer kan gebruiken.

Vlinder007 21-02-2011

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Ik twijfelde over het nemen van de juiste geheugenkaart. Een telefoontje was voldoende om mij
meteen duidelijk te maken welke keuze ik moest maken.

p.j van os 21-02-2011

website is goed
levering is zoals aan gegeven

tacoO 21-02-2011

Tja, 's avonds een scanner besteld en de volgende ochtend in huis. 't ding doet het prima dus wat wil je nog meer...? Prima levering dus!!

Ostyak64 21-02-2011

Perfecte en snelle levering van het bestelde artikel

amirkoepon1940 21-02-2011

Na eigen onderzoek over de leverbarheid van het product en het vertrouwen (via web en mondeling contact) is mijn keuze gevallen op cameranu.

Hans van Weelden 21-02-2011

's-Avonds bedteld en de andere dag reeds bezorgd.
Perfekt geregeld

fotofan99 21-02-2011

Na telefonisch contact de camera besteld en alles was binnen 48 uur, geen 24 uur binnen. Prima service. Fijne camera.

Cor van Spijk 21-02-2011

De site is overzichtelijk, de artikelen zijn scherp geprijst, alles is op voorraad, de levering is gratis en de artikelen zijn goed verpakt én alles de volgende dag al geleverd. Wat verwacht ik nog meer van een internetwinkel? Klasse!
Aftersale niet bekend en hopelijk ook niet nodig:-)

Edwin Verheul 21-02-2011

Duidelijke omschrijvingen op de website, goede prijzen en snelle levering.

herms 21-02-2011

supper snel geleverd 18:00 besteld de volgende dag voor 12:00 afgeleverd

Jack 62 21-02-2011

Vlotte en snelle behandeling via de webshop, en bestelling gedaan 18.00 uur volgende dag bestelling binnen zonder verzendkosten TOPPIE.
Vorig jaar camera gekocht wist niet dat er zo'n grote fotozaak bestond met zoveel keus en klantvriendelijk personeel.
Zeker een zaak om vaker te bezoeken, en goedkoop.

Nimwegen 21-02-2011

Belofte van snelle levering wordt waargemaakt. Ik was al de dag na de bestelling in het bezit van mijn nieuwe printer.

DeLeidenaar 21-02-2011

Zeer tevreden over beschikbaarheid van gewenste product en de levering hiervan.

G.J. Batterink 21-02-2011

de website is soms ietwat onoverzichtelijk: je moet ver zoeken voor je het gene wat je wil vindt. Het voordeel wat ik had is dat ik al wist welke camera ik zou willen kopen. Hierdoor was de bestelling zo gepiept. De levering is uitstekend! Ik geef niet snel een 10 voor iets, maar dit is echt top! Bedankt voor het leveren van dit product, ik ben er erg blij mee. Hij voldoet aan al mijn verwachting, sterker nog; hij heeft veel meer mogelijkheden.
Ik heb al een aantal vrienden en collega's aangeraden om deze camera bij jullie cameranu.nl te bestellen. Hopelijk voor jullie volgen ze dit op ;)

robert55bis 21-02-2011

Heldere website. Duidelijke e-mails per stap. Snelle levering in adequate omverpakking, al had de bijvulling om de doos vol te maken wel wat beter gemogen

LB74 21-02-2011

UItstekende service en zeer scherpe prijs.
hartelijk dank

egmondm 21-02-2011

Ik heb naast m'n uv filter ook een zonnekap besteld, helaas paste deze niet op mijn objectief. Het retourneren en verdere afhandeling ging perfect, zoals elke (web)winkel het zou moeten doen.

foto33 21-02-2011

bestelling in winkel opgehaald.
vriendelijk geholpen door deskundig personeel.