Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marloes23 09-03-2011

Superservice in de winkel van CameraNU.nl. Een goed stuk advies gekregen in een ongedwongen sfeer. Ook al eens iets besteld via de website, ook naar volle tevredenheid. Ik kom zeker terug !

gunaguna 09-03-2011

Georiënteerd op de website en toen in de winkel nog advies gevraagd (twijfelde tussen twee objectieven). Deskundig en nuttig advies gekregen en product aangeschaft. Zeer tevreden!

J.Knollmuller 09-03-2011

Besteld en via Creditcard betaald.
Direct voldoende info & verzendgegevens per mail.
Een dag later reeds geleverd, Top met een hoofdletter.

Peter van Ooijen 09-03-2011

de website is duidelijk en overzichtelijk; de informatie rond mijn aankoop is goed.
Ik heb mijn printer om 20.45 's avonds betaald. Ze geven hiervan direct per mail bevestiging, zowel van de bestelling als, bij mij de betaling.

Zoals door camera NU wordt beloofd (vóór 21.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd)had ik mijn printer de volgende dag in huis.

Hulde voor de naar mijn beleving in alle opzichten goede en heldere service.

a.erdeixhoven 09-03-2011

Een goede en snelle afhandeling van het via het internet gekochte.
Na het betalen binnen twee dagen het bestelde ontvangen.

tom decock 09-03-2011

De beschrijving op de site klopt perfect, zoals altijd een snelle levering.

AmFo-Schagen 09-03-2011

Na eerst telefonisch overleg kreeg ik ook per telefoon een komplete uitleg en een vakkundig advies. Zo is in onderling overleg de bestelling gedaan die ook weer bijzonder snel werd geleverd.
De uitleg was helder, duidelijk en goed.
Daarom koop ik ook graag bij CameraNu.nl
Bedankt.

J vd Eijnden 09-03-2011

Geheel volgens afspraak geleverd en in goede staat ontvangen.

Glenn_B 09-03-2011

Goed product, snelle levering.

ixus130 09-03-2011

Goede voorraad, snelle levering, bestelling plaatsen is makkelijk !

Pieter v D 09-03-2011

De foto camera is 's avonds online besteld en de andere ochtend aan huis bezorgd. Zonder bijkomende kosten en zeer snel dus.
De camera functioneert geheel volgens verwachting.

daroma513 09-03-2011

Super snelle levering( 48u ) naar Belgie ( Brugge).Een aanrader. Zeer goede prijs. Correcte afhandeling.

AdrieZmeer 09-03-2011

Ik ben héél tevreden over zaken doen met Camera NU.nl.

marloes237 09-03-2011

Bestellen ging prima. Handig dat je het in een winkel kan afhalen en dan pas hoeft te betalen!

Theo7242 09-03-2011

Prima levering en daarna nog rechtstreeks telefonisch contact waarbij direct nijn vragen werden beantwoord.

Bastiaan weelink 09-03-2011

Achtergrondrol, 2,75 meter lang, voor een thuisstudio besteld via internet en 2 dagen later gratis afgeleverd door het bedrijf zelf. (was een actie) goed geregeld.

Henk-s 09-03-2011

Prima winkel.
Na bestelling volgende dag al in huis.
Kan geen enkel minpunt vinden.
Kom hier nog wel eens terug.

Arne A 09-03-2011

Deze (web)winkel heeft een overzichtelijke site, waar op eenvoudige wijze verschillende producten kunnen geraadpleegd kunnen worden. Bovendien is er een ruim aanbod, dus, er is voor ieder wat wils. Ook de prijs (althans voor mijn product) is veruit de beste die te vinden is op gelijkaardige (web)winkels. Uiteraard is de prijs niet alles. Er moet ook rekening gehouden worden met bestelling, betaling en levering. Op elke van die 3 punten scoort - wat mij betreft - deze (web)winkel heel hoog. Ik heb op een zaterdag besteld en betaald. Maandag heb ik een mail ontvangen met de boodschap dat de betaling goed ontvangen was en dinsdag stond de postorder dienst hier (in Gent) voor mijn deur met mijn nieuwe camera! Knap staaltje van klantenservice!
Ik wens hier ook nog op te merken dat de leveringskosten - gemiddeld genomen - beduidend lager liggen dan in andere (Belgische) (web)winkels. Hier betaal ik 6,5 euro terwijl in België de leveringskosten bijna altijd boven de 10 euro liggen.

Zeker ook voor Belgen is deze winkel een aanrader te meer omdat in Nederland de btw 2 procent lager is dan in België (België 21% vs. Nederland 19%) en dat alleen al zou een reden moeten zijn om in Nederland iets aan te kopen.

Over deze (web)winkel kan niet anders dan besloten worden dat het een UITSTEKENDE winkel is, met een UITSTEKENDE klantenservice op het vlak van overzichtelijkheid, duidelijkheid, prijs en snelheid van leveren! Met andere woorden een absolute aanrader!

J.H. Nentjes 09-03-2011

Service afdeling van CameraNu.nl is van uitmuntende kwaliteit. Dienen allemaal met terugwerkende kracht een salarisverhoging te krijgen. Pure propaganda voor een internetwinkel. Ik word er stil van..........

Math000 09-03-2011

Cameranu was altijd beschikbaar voor vragen en ze hebben de order goed en op tijd afgeleverd.

JAkk 09-03-2011

Duidelijke site. Supersnelle levering en ook de service naderhand is perfect. Het cameratasje bleek al na enkele weken een kapot drukknoopje te hebben, waarna de tas direct werd vervangen. Super!

Saartje34 09-03-2011

Iemand anders heeft jullie site voor mij gevonden en ik hoefde niet veel te doen, behalve dan te bestellen. Ik kan dus niet heel goed beoordelen hoe jullie site is en over ullie bereikbaarheid.

G.J. Mulder 08-03-2011

vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van zaken

marjoke34 08-03-2011

Prima scanner, wel moest ik zelf bij de installatie van het programma het type scanner nog inbrengen. Daarna werkte het perfect.
De Webshop CameraNU verstuurde de scanner binnen 2 dagen toe.

koper 123 08-03-2011

was een cadeau en de volgende dag kon ze hem al ophalen op het postkantoor zeer snel

Vlinders 08-03-2011

Prima hoor. Duidelijk op de hoogte gehouden over de levering, die overigens heel snel was. (2 dagen)

GroW 08-03-2011

Wederom de belofte van tijdige levering meer dan waargemaakt, met dank aan TNT natuurlijk. En dat alles voor een zéér acceptabele prijs!

jenain 08-03-2011

Een snelle bezorging! Het wordt daarbij ook erg netjes aangeleverd. Een prachtige printer van Canon gekocht!!

Eric uit Haarlem 08-03-2011

Alle vlekkeloos! Goede kwaliteit/prijs-verhouding.

aad1953 08-03-2011

Uitstekend verzorgd en ingepakt.
Ondanks het niet thuis zijn naderhand bij een TNT kantoor opgehaald en verpakking in perfecte staat.
Alleen jammer dat er geen kleine uitleg van het kapje erbij zit.
Heeft te maken dat het kapje een klein randje heeft en waar moet deze komen: boven en/of onderkant?

Dorpie 08-03-2011

Vanaf zoeken op internet tot aan aflevering aan de deur in een woord; Super!

wimpie 201 08-03-2011

snelle levering als het product in voorraad is en een goede service
Een top bedrijf en zeker een aanrader.

David Livingstone 08-03-2011

Per ongeluk had ik een dubbele bestelling gadaan en betaald Camera nu heeft per ommegaande het geld geretourneerd en mij zeer netjes te woord gestaan.
Chapeau!
Veel dank

Frank Canon 08-03-2011

M.H.,
Binnen 2 dagen het bestelde ontvangen. Ook prettig is het kunnen volgen van je pakket.
Prima gedaan. Dit is het voorbeeld hoe een webshop behoort te werken.
Verder nog veel succes gewenst.
M.vr.Gr.

GJ95 08-03-2011

Ik zou de volgende dag jarig zijn en me ouders wilden nog iets bestellen. Om 18:00 besteld en de volgende dag om 08:00 in huis!!! Een super service. Verder miste ik iets. Éen keer gebeld en het werd na een week al verzonden. Je werd op de hoogte gehouden van de status van je product en ze zijn supersnel. Een super goede winkel met lage prijzen!

Natuurfoto 08-03-2011

Ze doen wat ze zeggen op hun site: voor 21.00 uur besteld (en betaald), de volgende dag in huis. Alleen maar lof.

MikeyWan 08-03-2011

Very fast, Ordered in the evening, was delivered next day. Packaging was good too - flash was well protected

eve36 08-03-2011

Ongelooflijk! in de voormiddag besteld, betaling 2 uur later al geregistreerd (vanuit buitenland) en de volgende dag al thuis geleverd, pico bello in orde!!
SUPERTEVREDEN!!

Louk 55 08-03-2011

Goede, heldere side, geen kleine lettertjes, door- link mogelijkheid is ook erg prettig als je het naatje van de kous wild weten.

Scherpe prijzen.

Inderdaad voor 15.00U. besteld , volgende dag in huis.

janglana 08-03-2011

Alles 100% correct en snel afgehandeld + gunstige prijs. Omtrent after-sales heb ik (nog) geen oordeel.

Martin_v_E 08-03-2011

Op de website is gemakkelijk op te zoeken welke accesoires je voor de apparatuur nodig hebt. De Canon accesoires waren beschikbaar maar ook alternatieven van andere leveranciers.

Netjes de volgende dag via TNT geleverd, Super !!!

N. Stevenson 08-03-2011

Het overzicht van de artikelen op de website zijn duidelijke. Ook is een aanduiding van het aldanniet op voorraad zijn van de producten duidelijke aangegeven. De verzending is snel en alles is goed verpakt. Ook de aftersales en het retourneren van bestelde producten is geen probleem en wordt snel afgehandeld. Prima online winkel!

A.J. Swalen 08-03-2011

Ik heb twee foto's af laten drukken op canvas40x60 cm.
Het is geweldig. Mooi opgespannen. Zeer goed verzorgd en binnen enkele dagen afgeleverd. Een zeer tevreden klant.
Enkele maanden geleden heb ik bij CameraNu ook een Nikkon D90 Spiegelreflex fotocamera met een 18x200 VR11 lens gekocht. Binnen 3 dagen afgeleverd. Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen.
Ook de Camera is fantastisch, een aanrader.

Foto Andre 08-03-2011

Bestelling makkelijk te plaatsen, levering de volgende dag

henk thomassen 08-03-2011

duidelijke website, snelle levering

naam wvr 08-03-2011

Een zeer overzichtelijke site waar het prettig is om te zoeken naar wat je wilt hebben cq wilt kopen.
Daarnaast is de afwikkeling zeer accuraat en wordt hetgeen je besteld (indien op voorraad)dit lijkt me vrij logisch,binnen enkele dagen bij je thuis afgeleverd. Dit is mijn 2e product dat ik via camera nu heb aangeschaft, ook wat betreft de service is het geweldig om met camera nu zaken te doen, is er iets niet goed, je mailt en krijgt direct antwoord terug over het geleverde product en komen zij met een oplossing. En in mijn geval had ik met mijn vorige aanschaf nog een klien bedrag van camera nu tegoed, ook dit wordt terstond door hen op je rekening terug gestort, in een woord geweldig om met dit bedrijf zaken te doen.

Wim Gotink 08-03-2011

Het is gemakkelijk zoeken op de site met redelijk veel informatie en een directe doorlink naar de fabrikant voor alle aanvullende info.
Levering precies zoals beloofd.
Ben zeer tevreden

de tevreden klant 07-03-2011

De winkel werd mij van harte aanbevolen door een vriend. Dat is de beste reclame.
De website is handzaam en overzichtelijk.
Bestellen en betalen is eenvoudig. Tevens kan je kiezen om een account aan te maken of niet. Bij de levering was de afzender 'Alles.nu'. Zo breng je mensen niet in de verleiding om pakjes achterover te drukken. Ter afsluiting mag je evalueren bij Kieskeurig.nl
Cameranu.nl heeft haar zaakjes goed op orde.

Frank Boelens 07-03-2011

Duidelijke informatie vooraf, product keurig verpakt en heel snel geleverd. Ben erg tevreden, zou de volgende keer beslist hier weer kopen.

LNA Rietmeijer 07-03-2011

Zeer snelle levering