Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hennie1946 04-03-2011

Bijzonder vriendelijk telefonisch te woord gestaan voor informatie voordat ik aankoop definitief deed.
Bestelling zeer vlot (binnen een dag) geleverd. Prima service.

Artware 04-03-2011

Super snel geleverd en heel goed verpakt. En niet duur.

toppie

Marc... 04-03-2011

Vrijdagavond 20.30 uur besteld, zaterdagmorgen 11.30 in huis! Perfect geregeld en waargemaakt wat er op de website staat. Kom je niet vaak tegen.

Voedingsdeskundige - Marcia 04-03-2011

Bestelling 's avonds geplaatst en nog diezelfde avond mail dat bestelling aangeleverd was bi TNT, de volgende dag in huis dus zeer prettig als je op zeer korte termijn producten nodig hebt. Daarnaast tegen een hele scherpe prijs en fantastisch dat dit incl. verzendkosten is. Zeer fijne webwinkel zeker voor de (nog) kleine ondernemer

Rocojoro 04-03-2011

Alles naar tevredenheid, Snelle levering en goed verpakt. kom de volgende keer zeker terug.

Kees van de Chinees 04-03-2011

's avonds besteld en de volgende dag in huis!
Helemaal super, alles goed verpakt en duidelijke communicatie.

Diana 04-03-2011

Ik ben tevreden over het gehele traject. Van zoeken naar tot en met levering van.

Don53 04-03-2011

Fantastich hoe snel en netjes alles is afgehandeld, makkelijke website en goede performance. Bednakt hiervoor

al b 04-03-2011

Prima site. Ook telefonische inlichtingen waren goed.
Snelle levering. Ben heel tevreden en zal indien nodig beslist weer op deze site gaan shoppen.

Sjekkie74 04-03-2011

Wordt goed en zeer vakkundig geholpen, vergeleken met een andere webshop!!!

Peter van Kakerken Breda 04-03-2011

Het betrof voor mij om de zoomlens in reparatie te geven bij Cameranu. Het telefonisch contact was zeer vriendelijk en boden me diverse opties aan voor het laten herstellen van de zoomlens. Daarna opgestuurd via aangetekende post. Binnen enkele dagen (er zat een weekend tussen) werd er reeds een mailbericht gestuurd dat de lens was opgestuurd naar het betreffende bedrijf. Na enige tijd weer bericht dat de zoomlens nog niet binnen was, maar dat er contact met het betreffende genomen zou worden voor de spoedige afwikkeling. Na enige dagen kwam de zoomlens nadat de rekening voldaan was weer in mijn bezit.
De ervaringen voor mij waren heel erg positief omtrent de vriendelijkheid, aandacht en het zeer correct omgaan met de klant. Voor mij staat de aftersales dan ook ZEERHOOG aangeschreven, beoordeel ik met een 10. Bij de firma Cameranu heb ik reeds meerdere artikelen gekocht met zeer grote tevredenheid. De toekomstige klant hoeft zich geen zorgen te maken voor de geleverde artikelen en service

T.Beijerbacht 04-03-2011

Heb toto op heden al een stuk of tien artikelen gekocht en
tot nog toe geen problemen gehad of ondervonden met
bestelingen of anderzijds. Alles prima voor elkaar.
Ook een bestelling tussentijds veranderen, even een
belletje en een en ander wordt keurig geregeld.

G.Crooswijk 04-03-2011

Niet alleen groot in camera's, maar ook in accesoires
en dat ontbreekt nog al eens bij andere webshops

Nikonian 7 04-03-2011

deskundige voorlichting (pro afd.).
klantvriendelijk
.De tijd voor een klant nemen.

Kirsten In een flits 04-03-2011

Gunstige prijzen.
Mogelijkheid om produkten in de winkel te testen.

hulp in nood 04-03-2011

Sneller geleverd als levertijd aangaf bij bestelling.

Dick2011 04-03-2011

Prima webshop. Goed geprijsd artikel, snelle levering, duidelijke (automatische) communicatie. Alles ging goed. Geen apart contact gehad en geen aftersales nodig gehad.

I. Onder 04-03-2011

Ik heb vorige week een aantal spullen besteld. Op de site stond dat als ik voor 21.00 had besteld, het de volgende ochtend geleverd zou worden. Meestal is het zo dat dit geldt pas nadat ze de betaling hebben ontvangen.

Ik had mijn bestelling doorgestuurd om 20.50. Kreeg om 20.52 de bevestiging en om 20.55 de TNT trackingcode. Dacht bij mezelf: YEAH right, zal wel een automatisch gegenereerd iets zijn. En ja hoor, de volgende ochtend om 09.15 stond de bode voor de deur met mijn spullen.

NIET TE GELOVEN zo snel!! Dit is nu al de 2e keer dat ze me zo verassen!

Super handige site!

Perfectamentus 03-03-2011

Wat een prima service, werkelijk enkele minuten vóór 21.00 uur besteld en de volgende dag rond 14.00 uur al in huis!! En dat voor een superscherpe prijs!! Ga zo door CameraNU.nl!!!

SDe 03-03-2011

Duidelijke site, product volgende dag in huis. Na 2 dagen bleek de flitser niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Retour zenden was geen enkel probleem. Ook de mailing over en weer was helder en vriendelijk. Volgende keer koop ik hier weer!

Esprit123 03-03-2011

heel snelle levering, prima uitleg over driver downloaden snel tel opgenomen

anoniem0008 03-03-2011

Goede informatie op de site. Supersnelle levering en een printer waar we blij mee zijn.

DutchPhantom 03-03-2011

Ik kom graag op jullie site, vanwege het complete overzicht.
En igv aankoop is de levering prompt en correct.

Remko van de Nieuwenhof 03-03-2011

Bestelling liep vlot. Het objectief was snel geleverd. Goed verpakt opgestuurd en ik heb er veel plezier van.

CanonUser1968 03-03-2011

CameraNU had de laagste prijs en ze hebben waargemaakt wat ze beloofden: de volgende dag had ik de printer al in huis. Natuurlijk zijn ze nog wel afhankelijk van TNT-post, maar ook dat was prima gegaan. Van Aftersales heb ik nog geen gebruik hoeven maken.
De communicatie via mail was duidelijk en uitgebreid.
Geen slechte ervaring dus en ik zou een volgende bestelling zo weer plaatsen bij CameraNU.

piet 1960 03-03-2011

alles naar wens verlopen heb de camera nog niet geprobeerd

Josh Nikon 03-03-2011

Goede en snelle afhandeling van het bestelde. Aftersales kan ik niet beoordelen, daar ik nog geen klachten heb gehad over het bestelde.

riel 03-03-2011

wij zijn uiterst tevreden. alles was zeer geregeld en werd de volgende dag al bezorgd. Prima!!

Jos Offermans 03-03-2011

De website is makkelijk te vinden en overzichtelijk.
De levering was overeenkomstig de afspraak en eerlijk gezegd sneller dan ik had verwacht. Een after sales contact heeft niet plaatsgevonden, maar was met deze levering ook niet nodig

Tom80 03-03-2011

Nikon D7000 body besteld op de site voor een scherpe prijs en had hem de volgende dag in huis.

Conny1964 03-03-2011

Een geweldige printer voor een zeer prima prijs. Ook de vragen die ik nog over het product had zijn erg netjes beantwoordt. Kortom zal denk ik vaker iets bij jullie bestellen.

SB26 03-03-2011

Eenvoudige bestelling, zeer snelle en zorgvuldige levering!

Heidi1111 03-03-2011

Vandaag bestelt en morgen in huis. Super

Nikon1224 03-03-2011

Produkten waren aanwezig.
Makkelijk te vinden op de website. Lastige was het betalen. Wilde via Ideal doen, maar kon niet makkelijk Ideal mogelijkheid vinden. Was mij niet opgevallen. Heb een gewone overschrijving via internet gedaan.
Alles kwam goed. Goed geinformeerd over betaling en status bestelling. Betrouwbare leverancier

erlaan 03-03-2011

Snelle afhandeling en goede bereikbaarheid. Betaling via iDeal ging mis en dit werd netjes opgelost.

Aflevering is een 6je, omdat ik een body besteld had en deze in een doos ontving die voor een kitlens bedoeld was. Niet erg, maar dit had ik graag van te voren geweten.

bumbaloo 03-03-2011

Mijn eerste ervaring met CameraNu.nl is al direct helemaal geslaagd over de ganse lijn!!Het toestel (en àlle accessoires)worden hier aan een zeer gunstige prijs aangeboden en worden ook nog eens supersnel geleverd!!Pas deze week,op maandagavond heb ik een account gemaakt, de bestelling uitgevoerd, en het geld overgeschreven en amper twee dagen later, gister woensdag dus, werd het toestel al geleverd, van Nederland naar België he!Dat is toch wel heel snel!Dus ja hoor! Deze winkel bevalt me wel!Ik zal hem beslist aanbevelen!

Ekiboon 03-03-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bestelprocedure is ook duidelijk. Snelle levering.

Marchel 1 03-03-2011

De webwinkel is overzichtelijk, Ik heb snel en eenvoudig kunnen vinden wat ik zocht.
Zowel door de telefoon als in de winkel in Urk prima en vriendelijk geholpen.

joop en jaccie 03-03-2011

Alles prima afgeleverd binnen 24 uur

A.J. de Jager 02-03-2011

Snelle levering. Alles keurig in orde!

Jeroen36Utrecht 02-03-2011

100% tevreden, zou zeker weer een aankoop doen bij cameranu.nl. als het prijsverschil niet te groot is met de goedkoopste aanbieder.
Camera was goed verpakt in een extra doos met bescherming in de doos.
Levering snel in 1 dag zoals belooft compleet met alle accesiores erbij.

mr53 02-03-2011

De avond ervoor besteld, de volgende dag ontvangen. Snelle service en goede prijs.

CorineM 02-03-2011

Om 19.00 uur mijn Canon camera besteld en echt de andere dag werd het pakje geleverd.... TOP natuurlijk. Geweldig om op deze manier zaken te doen..

Marcel125 02-03-2011

snelle goede levering!

Frans0007 02-03-2011

Snelle en correcte levering.Alleen bijzonder dat de camerabody afgeleverd is in een doos behorend bij een kit(gecombineerd met lens). Camera functioneert volledig naar wens met bijbehorende nederlandse gebruiksaanwijzing en garantie.

marmer 02-03-2011

super snelle en correcte afhandeling

M. van der Haar 02-03-2011

Dit is de 2e keer dat ik iets koop bij CameraNu. Snelle levering, goede info op de site, scherpe prijzen en in de winkel prettig personeel!

Japie paperazzi 02-03-2011

Op de website zelf veel informatie opgedaan en in de winkel op een zeer prettige en vooral klantvriendelijke, maar deskundige manier geholpen bij de aanschaf van éen digitale camera.
ook een na te leveren accu is uitstekend met een pakketdienst(gratis!) thuis bezorgd.

Johanson99 02-03-2011

Snelle levering en duidelijk aangegeven op de website wat er precies in de doos zit.

p. Naam 02-03-2011

Alles verliep keurig, snelle bezorging.