Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 1950 06-03-2011

Bij het zoeken naar dit type camera kwam ik op de website van CameraNu terecht.Daar heb ik deze ook besteld en binnen 2 dagen kreeg ik hem goed verpakt thuis.

arlines 06-03-2011

Snelle en zeer correcte afhandeling van de bestelling.

J.Janssen 007 06-03-2011

als het gevraagde op voorraad is volgt er een super snelle levering super

DBoon 06-03-2011

Cameranu.nl is een zeer goede en betrouwbare webshop.
Ik heb niets laten bezorgen omdat ik zeer dicht bij woon.
Ondertussen heb ik een aantal producten daar gekocht en moet zeggen dat de service en het advies altijd dik in orde zijn.
Als de prijzen zo scherp blijven bij Cameranu.nl zal ik er zeker weer iets kopen.

Loek van der Klugt 06-03-2011

Dit was mijn vierde aankoop bij CameraNu.nl. In alle gevallen voortreffelijke afwerking van de bestelling. Ook een vraag voorafgaande aan een mogelijke bestelling werd prompt en adequaat behandeld. Tot nu toe was ik hier ook steeds het goedkoopst uit. Zeer aan te bevelen!

Dronten10 06-03-2011

Prima service, snelle afhandeling, ruim assortiment

Fridie 3 06-03-2011

Alles goed verlopen, geen opmerkingen, vandaag besteld morgen in huis.

Gerard.23 06-03-2011

Een zeer overzichtelijke geheel.
Ruime keuze.
Zeer klantvriendelijke bediening.
Hele goede voorlichting van het aan te schaffen product.

Johnenclau 06-03-2011

Veel Optionele Accessoires en een snelle levering

joostduppen 06-03-2011

Het is niet de eerste keer dat ik hier iets koop. De website is overzichtelijk. De prijzen zijn in orde en mocht je een vraag hebben dan is de telefonische bereikbaarheid ook in orde.

Josvandew. 05-03-2011

Prima bevestiging van boeking en versturen via mail.
Veilige betaling via Ideal is ideaal.
Volgende bestelling (camera) weer via Cameranu.nl

cgh 05-03-2011

Ik heb de Nikon in de winkel gekocht. Hier was de service goed. Ook de aanschaf van de Nikon zoomlens en de afstandsbediening via de site verliepen goed.

Pjotr51 05-03-2011

's avonds laat nog besteld en zaterdagochtend 9 uur stond de postbode al voor de deur. Het kan dus echt.

Tamara P. 05-03-2011

Via CameraNU.nl een huistelefoon gekocht. Niet duur, snelle levering, kortom helemaal goed!!

Bawoma 05-03-2011

prima behandeling van de aanvraag. diverse mailtjes over de status van levering etc.

Kortom: een levering zoals die hoort te zijn

Megan05 05-03-2011

website zeer toegankelijk met makkelijke links voor meer informatie; de winkel is goed bereikbaar - weliswaar 1,5 uur rijden, maar toch - bestelling was binnen afgesproken tijd klaargezet om afgehaald te worden

Canon freak 05-03-2011

Prima aflevering. Goed verpakt. Waanzinnig objectief.

Ericvdbroek 05-03-2011

Ik moest het product terugsturen. Werd keurig in ontvangst genomen en terugbetaald.

kristof-00 05-03-2011

Heb dinsdag besteld en betaald
vrijdag morgen een mailtje terug met dat ze de betaling ontvangen hadden van uit belgie
smidags een mail met dat het verstuurd was
zaterdag in de voor middag al thuis
minder dan een week moeten wachte
ik zal zeker opnieuw kopen en het iedereen aanraden
10+++ EN DE GOED KOOPSTE

A.F.J.Schaaper 05-03-2011

camera is goed en het is goed bereikbaar vriendelijk personeel dus in een woord goed

p.f de groot 05-03-2011

Op vrijdagavond heb ik het product op de website besteld. De prijs was goed en ik hoefde geen verzendkosten te betalen. Het pakket kwam op de dinsdag daarop in goede orde aan.

Bessel Feenstra 05-03-2011

Prima service en snelle afhandeling van zaken. Uitermate tevreden.

Hedges Consulting 05-03-2011

Product is snel geleverd, goed verpakt en tegen een redelijke prijs gekocht.

Sportfotonu 05-03-2011

Pirma bedrijf camaranu
Heb in het verleden al mijn spullen bij camaranu gekocht.

Gert Davids 05-03-2011

De site is helder, het product (in mijn geval een flitser) wordt 'kaal' aangeboden maar ook als bundel met nuttige toebehoren en dat is commercieel slim. Ik heb op vrijdag om 20.00uur besteld en de volgende (zater-)dag werd het pakketje om 12.00uur al bezorgd! Fantastisch!

lowuz 05-03-2011

besteld en de volgende dag in huis goed en zorgvuldig verpakt.
ik koop regelmatig op webwinkels maar deze heeft een zeer goede indruk op mij achtergelaten

Lex Sips 04-03-2011

Webshop is goed ingedeeld op merk en product. Je vind makkelijk wat je zoekt tegen een goede prijs. Bestellen van goederen is zoals het hoort, duidelijk en simpel. Dit gaat op voor zowel het bestellen, betalen en laten verzenden. Enige opmerking die ik heb is dat mijn D7000 body geleverd werd in een D7000 + 18-105 Kit verpakking waar de kitlens uitgehaald was.

photogenic 04-03-2011

profeesionele en vooral ook vriendelijke benadering
groot assortiment met goede prijzen

Hennie1946 04-03-2011

Bijzonder vriendelijk telefonisch te woord gestaan voor informatie voordat ik aankoop definitief deed.
Bestelling zeer vlot (binnen een dag) geleverd. Prima service.

Artware 04-03-2011

Super snel geleverd en heel goed verpakt. En niet duur.

toppie

Marc... 04-03-2011

Vrijdagavond 20.30 uur besteld, zaterdagmorgen 11.30 in huis! Perfect geregeld en waargemaakt wat er op de website staat. Kom je niet vaak tegen.

Voedingsdeskundige - Marcia 04-03-2011

Bestelling 's avonds geplaatst en nog diezelfde avond mail dat bestelling aangeleverd was bi TNT, de volgende dag in huis dus zeer prettig als je op zeer korte termijn producten nodig hebt. Daarnaast tegen een hele scherpe prijs en fantastisch dat dit incl. verzendkosten is. Zeer fijne webwinkel zeker voor de (nog) kleine ondernemer

Rocojoro 04-03-2011

Alles naar tevredenheid, Snelle levering en goed verpakt. kom de volgende keer zeker terug.

Kees van de Chinees 04-03-2011

's avonds besteld en de volgende dag in huis!
Helemaal super, alles goed verpakt en duidelijke communicatie.

Diana 04-03-2011

Ik ben tevreden over het gehele traject. Van zoeken naar tot en met levering van.

Don53 04-03-2011

Fantastich hoe snel en netjes alles is afgehandeld, makkelijke website en goede performance. Bednakt hiervoor

al b 04-03-2011

Prima site. Ook telefonische inlichtingen waren goed.
Snelle levering. Ben heel tevreden en zal indien nodig beslist weer op deze site gaan shoppen.

Sjekkie74 04-03-2011

Wordt goed en zeer vakkundig geholpen, vergeleken met een andere webshop!!!

Peter van Kakerken Breda 04-03-2011

Het betrof voor mij om de zoomlens in reparatie te geven bij Cameranu. Het telefonisch contact was zeer vriendelijk en boden me diverse opties aan voor het laten herstellen van de zoomlens. Daarna opgestuurd via aangetekende post. Binnen enkele dagen (er zat een weekend tussen) werd er reeds een mailbericht gestuurd dat de lens was opgestuurd naar het betreffende bedrijf. Na enige tijd weer bericht dat de zoomlens nog niet binnen was, maar dat er contact met het betreffende genomen zou worden voor de spoedige afwikkeling. Na enige dagen kwam de zoomlens nadat de rekening voldaan was weer in mijn bezit.
De ervaringen voor mij waren heel erg positief omtrent de vriendelijkheid, aandacht en het zeer correct omgaan met de klant. Voor mij staat de aftersales dan ook ZEERHOOG aangeschreven, beoordeel ik met een 10. Bij de firma Cameranu heb ik reeds meerdere artikelen gekocht met zeer grote tevredenheid. De toekomstige klant hoeft zich geen zorgen te maken voor de geleverde artikelen en service

T.Beijerbacht 04-03-2011

Heb toto op heden al een stuk of tien artikelen gekocht en
tot nog toe geen problemen gehad of ondervonden met
bestelingen of anderzijds. Alles prima voor elkaar.
Ook een bestelling tussentijds veranderen, even een
belletje en een en ander wordt keurig geregeld.

G.Crooswijk 04-03-2011

Niet alleen groot in camera's, maar ook in accesoires
en dat ontbreekt nog al eens bij andere webshops

Nikonian 7 04-03-2011

deskundige voorlichting (pro afd.).
klantvriendelijk
.De tijd voor een klant nemen.

Kirsten In een flits 04-03-2011

Gunstige prijzen.
Mogelijkheid om produkten in de winkel te testen.

hulp in nood 04-03-2011

Sneller geleverd als levertijd aangaf bij bestelling.

Dick2011 04-03-2011

Prima webshop. Goed geprijsd artikel, snelle levering, duidelijke (automatische) communicatie. Alles ging goed. Geen apart contact gehad en geen aftersales nodig gehad.

I. Onder 04-03-2011

Ik heb vorige week een aantal spullen besteld. Op de site stond dat als ik voor 21.00 had besteld, het de volgende ochtend geleverd zou worden. Meestal is het zo dat dit geldt pas nadat ze de betaling hebben ontvangen.

Ik had mijn bestelling doorgestuurd om 20.50. Kreeg om 20.52 de bevestiging en om 20.55 de TNT trackingcode. Dacht bij mezelf: YEAH right, zal wel een automatisch gegenereerd iets zijn. En ja hoor, de volgende ochtend om 09.15 stond de bode voor de deur met mijn spullen.

NIET TE GELOVEN zo snel!! Dit is nu al de 2e keer dat ze me zo verassen!

Super handige site!

Perfectamentus 03-03-2011

Wat een prima service, werkelijk enkele minuten vóór 21.00 uur besteld en de volgende dag rond 14.00 uur al in huis!! En dat voor een superscherpe prijs!! Ga zo door CameraNU.nl!!!

SDe 03-03-2011

Duidelijke site, product volgende dag in huis. Na 2 dagen bleek de flitser niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Retour zenden was geen enkel probleem. Ook de mailing over en weer was helder en vriendelijk. Volgende keer koop ik hier weer!

Esprit123 03-03-2011

heel snelle levering, prima uitleg over driver downloaden snel tel opgenomen

anoniem0008 03-03-2011

Goede informatie op de site. Supersnelle levering en een printer waar we blij mee zijn.