Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arne A 09-03-2011

Deze (web)winkel heeft een overzichtelijke site, waar op eenvoudige wijze verschillende producten kunnen geraadpleegd kunnen worden. Bovendien is er een ruim aanbod, dus, er is voor ieder wat wils. Ook de prijs (althans voor mijn product) is veruit de beste die te vinden is op gelijkaardige (web)winkels. Uiteraard is de prijs niet alles. Er moet ook rekening gehouden worden met bestelling, betaling en levering. Op elke van die 3 punten scoort - wat mij betreft - deze (web)winkel heel hoog. Ik heb op een zaterdag besteld en betaald. Maandag heb ik een mail ontvangen met de boodschap dat de betaling goed ontvangen was en dinsdag stond de postorder dienst hier (in Gent) voor mijn deur met mijn nieuwe camera! Knap staaltje van klantenservice!
Ik wens hier ook nog op te merken dat de leveringskosten - gemiddeld genomen - beduidend lager liggen dan in andere (Belgische) (web)winkels. Hier betaal ik 6,5 euro terwijl in België de leveringskosten bijna altijd boven de 10 euro liggen.

Zeker ook voor Belgen is deze winkel een aanrader te meer omdat in Nederland de btw 2 procent lager is dan in België (België 21% vs. Nederland 19%) en dat alleen al zou een reden moeten zijn om in Nederland iets aan te kopen.

Over deze (web)winkel kan niet anders dan besloten worden dat het een UITSTEKENDE winkel is, met een UITSTEKENDE klantenservice op het vlak van overzichtelijkheid, duidelijkheid, prijs en snelheid van leveren! Met andere woorden een absolute aanrader!

J.H. Nentjes 09-03-2011

Service afdeling van CameraNu.nl is van uitmuntende kwaliteit. Dienen allemaal met terugwerkende kracht een salarisverhoging te krijgen. Pure propaganda voor een internetwinkel. Ik word er stil van..........

Math000 09-03-2011

Cameranu was altijd beschikbaar voor vragen en ze hebben de order goed en op tijd afgeleverd.

JAkk 09-03-2011

Duidelijke site. Supersnelle levering en ook de service naderhand is perfect. Het cameratasje bleek al na enkele weken een kapot drukknoopje te hebben, waarna de tas direct werd vervangen. Super!

Saartje34 09-03-2011

Iemand anders heeft jullie site voor mij gevonden en ik hoefde niet veel te doen, behalve dan te bestellen. Ik kan dus niet heel goed beoordelen hoe jullie site is en over ullie bereikbaarheid.

G.J. Mulder 08-03-2011

vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van zaken

marjoke34 08-03-2011

Prima scanner, wel moest ik zelf bij de installatie van het programma het type scanner nog inbrengen. Daarna werkte het perfect.
De Webshop CameraNU verstuurde de scanner binnen 2 dagen toe.

koper 123 08-03-2011

was een cadeau en de volgende dag kon ze hem al ophalen op het postkantoor zeer snel

Vlinders 08-03-2011

Prima hoor. Duidelijk op de hoogte gehouden over de levering, die overigens heel snel was. (2 dagen)

GroW 08-03-2011

Wederom de belofte van tijdige levering meer dan waargemaakt, met dank aan TNT natuurlijk. En dat alles voor een zéér acceptabele prijs!

jenain 08-03-2011

Een snelle bezorging! Het wordt daarbij ook erg netjes aangeleverd. Een prachtige printer van Canon gekocht!!

Eric uit Haarlem 08-03-2011

Alle vlekkeloos! Goede kwaliteit/prijs-verhouding.

aad1953 08-03-2011

Uitstekend verzorgd en ingepakt.
Ondanks het niet thuis zijn naderhand bij een TNT kantoor opgehaald en verpakking in perfecte staat.
Alleen jammer dat er geen kleine uitleg van het kapje erbij zit.
Heeft te maken dat het kapje een klein randje heeft en waar moet deze komen: boven en/of onderkant?

Dorpie 08-03-2011

Vanaf zoeken op internet tot aan aflevering aan de deur in een woord; Super!

wimpie 201 08-03-2011

snelle levering als het product in voorraad is en een goede service
Een top bedrijf en zeker een aanrader.

David Livingstone 08-03-2011

Per ongeluk had ik een dubbele bestelling gadaan en betaald Camera nu heeft per ommegaande het geld geretourneerd en mij zeer netjes te woord gestaan.
Chapeau!
Veel dank

Frank Canon 08-03-2011

M.H.,
Binnen 2 dagen het bestelde ontvangen. Ook prettig is het kunnen volgen van je pakket.
Prima gedaan. Dit is het voorbeeld hoe een webshop behoort te werken.
Verder nog veel succes gewenst.
M.vr.Gr.

GJ95 08-03-2011

Ik zou de volgende dag jarig zijn en me ouders wilden nog iets bestellen. Om 18:00 besteld en de volgende dag om 08:00 in huis!!! Een super service. Verder miste ik iets. Éen keer gebeld en het werd na een week al verzonden. Je werd op de hoogte gehouden van de status van je product en ze zijn supersnel. Een super goede winkel met lage prijzen!

Natuurfoto 08-03-2011

Ze doen wat ze zeggen op hun site: voor 21.00 uur besteld (en betaald), de volgende dag in huis. Alleen maar lof.

MikeyWan 08-03-2011

Very fast, Ordered in the evening, was delivered next day. Packaging was good too - flash was well protected

eve36 08-03-2011

Ongelooflijk! in de voormiddag besteld, betaling 2 uur later al geregistreerd (vanuit buitenland) en de volgende dag al thuis geleverd, pico bello in orde!!
SUPERTEVREDEN!!

Louk 55 08-03-2011

Goede, heldere side, geen kleine lettertjes, door- link mogelijkheid is ook erg prettig als je het naatje van de kous wild weten.

Scherpe prijzen.

Inderdaad voor 15.00U. besteld , volgende dag in huis.

janglana 08-03-2011

Alles 100% correct en snel afgehandeld + gunstige prijs. Omtrent after-sales heb ik (nog) geen oordeel.

Martin_v_E 08-03-2011

Op de website is gemakkelijk op te zoeken welke accesoires je voor de apparatuur nodig hebt. De Canon accesoires waren beschikbaar maar ook alternatieven van andere leveranciers.

Netjes de volgende dag via TNT geleverd, Super !!!

N. Stevenson 08-03-2011

Het overzicht van de artikelen op de website zijn duidelijke. Ook is een aanduiding van het aldanniet op voorraad zijn van de producten duidelijke aangegeven. De verzending is snel en alles is goed verpakt. Ook de aftersales en het retourneren van bestelde producten is geen probleem en wordt snel afgehandeld. Prima online winkel!

A.J. Swalen 08-03-2011

Ik heb twee foto's af laten drukken op canvas40x60 cm.
Het is geweldig. Mooi opgespannen. Zeer goed verzorgd en binnen enkele dagen afgeleverd. Een zeer tevreden klant.
Enkele maanden geleden heb ik bij CameraNu ook een Nikkon D90 Spiegelreflex fotocamera met een 18x200 VR11 lens gekocht. Binnen 3 dagen afgeleverd. Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen.
Ook de Camera is fantastisch, een aanrader.

Foto Andre 08-03-2011

Bestelling makkelijk te plaatsen, levering de volgende dag

henk thomassen 08-03-2011

duidelijke website, snelle levering

naam wvr 08-03-2011

Een zeer overzichtelijke site waar het prettig is om te zoeken naar wat je wilt hebben cq wilt kopen.
Daarnaast is de afwikkeling zeer accuraat en wordt hetgeen je besteld (indien op voorraad)dit lijkt me vrij logisch,binnen enkele dagen bij je thuis afgeleverd. Dit is mijn 2e product dat ik via camera nu heb aangeschaft, ook wat betreft de service is het geweldig om met camera nu zaken te doen, is er iets niet goed, je mailt en krijgt direct antwoord terug over het geleverde product en komen zij met een oplossing. En in mijn geval had ik met mijn vorige aanschaf nog een klien bedrag van camera nu tegoed, ook dit wordt terstond door hen op je rekening terug gestort, in een woord geweldig om met dit bedrijf zaken te doen.

Wim Gotink 08-03-2011

Het is gemakkelijk zoeken op de site met redelijk veel informatie en een directe doorlink naar de fabrikant voor alle aanvullende info.
Levering precies zoals beloofd.
Ben zeer tevreden

de tevreden klant 07-03-2011

De winkel werd mij van harte aanbevolen door een vriend. Dat is de beste reclame.
De website is handzaam en overzichtelijk.
Bestellen en betalen is eenvoudig. Tevens kan je kiezen om een account aan te maken of niet. Bij de levering was de afzender 'Alles.nu'. Zo breng je mensen niet in de verleiding om pakjes achterover te drukken. Ter afsluiting mag je evalueren bij Kieskeurig.nl
Cameranu.nl heeft haar zaakjes goed op orde.

Frank Boelens 07-03-2011

Duidelijke informatie vooraf, product keurig verpakt en heel snel geleverd. Ben erg tevreden, zou de volgende keer beslist hier weer kopen.

LNA Rietmeijer 07-03-2011

Zeer snelle levering
Mooie duidelijke website

WG57 07-03-2011

De bestelling is met de nodige spoed behandeld en tijdig geleverd.

Marcel van Overbeek 07-03-2011

Uitstekende en snelle service. Maar vooral de prijs was doorslaggevend. Ben hard aan het sparen voor m'n volgende L lens. De CameraNU.nl website zal ik dan als eerste checken.

Someliton 07-03-2011

Al vaker heb ik bij CameraNu artikelen besteld en dat is tot nu toe altijd prima gegaan. Aan de telefoon wordt je vriendelijk en deskundig te woord gestaan en wat ik bestelde had ik de volgende dag in huis.

Een tevreden klant.

Bernhard50 07-03-2011

Heldere website, snel te bestellen en de volgende dag al geleverd.. !

carlo smit 07-03-2011

ondanks dat ik volgens de bankgegevens iets na 21.00 u heb besteld,had ik de scanner toch de volgende dag binnen... egr goeie service dus en over t geheel zeer tevreden. nog bedankt daarvoor

naam10 51 07-03-2011

geen probleem met bestellen als ook met het leveren van product

bluppy 07-03-2011

hele goede en overzichtelijke webside, gemakkelijk bestellen,en hele snelle levering

rhobo 07-03-2011

Een perfecte transactie! Website is goed bereikbaar en heeft een rustige en professionele layout. Respons na de bestelling is razendsnel en de levering is keurig binnen de gestelde termijn. Het gekochte produkt bereikte me in prima staat, dus aftersales was nog niet nodig.
Cameranu.nl is zeer betrouwbaar en levert producten op korte termijn tegen een zeer schappelijke prijs.

Jan Prevoo 07-03-2011

Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl.
De webshop is overzichtelijk en het bestellen was ook makkelijk. De aflevering was prima verzorgd. Dus ik ben zeer tevreden over deze webshop en zal in de toekomst vaker een bestelling plaatsen.

Frans012345 07-03-2011

S'middags om 16:00 besteld, makkelijk & veilig afrekenen en de volgende ochtend al om 11:00 bezorgd. Prima!

IPadSoft 07-03-2011

Op maandag de SB700 via de website besteld. Na korte tijd kreeg ik alle gegevens en factuur via de e-mail binnen. Op het einde van de middag kreeg ik een Track Tracé code binnen waarmee ik online de zending kon volgen. De dag erna werd de flitser thuis bezorgt. Verpakking was goed. Het product voldeed aan de eisen en de beschrijving die op de website stond. De prijs was goed en volgens de prijscheck van Tweakers de laagste en dat klopte. Ik had 1 gelukje, voor de SB700 waren geen verzendkosten gerekend. Kop ik er misschien in de toekomst nog iets? Jazeker wel. Topbedrijf.

lex47 07-03-2011

s'-avonds om 20;00hr besteld, volgende dag in huis. klopt echt.
Ook vragen per e-mail over een bepaald prodcut worden meestal binnen enkele uren goed beantwoord.
prima winkel. Inmiddels meer dan 8 keer wat besteld.

tomas54 07-03-2011

Hele scherpe prijs, geen verzendkosten en keurige stipte afhandeling.

A. van der Velde 07-03-2011

Goed geregeld, Uiterst vriendelijke mensen en een nette
professionele zaak.

djbrandt 07-03-2011

Goede respons na bestelling, snelle levering. Nikls negatiefs te medlen, alleen positief.

RolfV 07-03-2011

Camera zoals beloofd snel afgeleverd en prijs was erg scherp

sander1878 07-03-2011

Supersnelle levering. Enige minpuntje is dat verzendingen standaard worden verzonden dat ze niet bij de buren afgelverd mogen worden...
De postbode probeert 2 dagen of je thuis bent, daarna gaat het naar het postkantoor waar je het de 3e dag kan afhalen... erg irritant dus terwijl andere paketjes gewoon bij de buurvrouw worden afgeleverd en het paketje dezelfde dag al in huis hebt.