Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dickschipper 14-03-2011

prima, snel en safe geleverd, eigenlijk dus zoals het hoort en tegen een prima prijs

jbrinkman1981 14-03-2011

Ik heb met enige twijfel in deze bestelling nog een sigma 30mm 1.4 lens besteld, die niet voorradig was.
Omdat de levertijd onbekend was heb ik later contact gehad met een medewerker die mij vertelde dat ik beter de order kon splitsen, waardoor ik mijn adapter wel spoedig zou ontvangen. Ook werd me meteen een goed alternatief aangeraden voor de sigma lens die niet voorradig was. Daarnaast tipte die persoon in kwestie mij ook nog een goede site om de 2 lenzen te vergelijken. Uiteindelijk twijfelde ik nog meer, maar zonder enig probleem mocht ik voorlopig de sigma lens weer afbestellen om er nog eens goed over na te denken. Het geld werd keurig teruggestort op mijn rekening. Erg goede service/support!

Gerjok 14-03-2011

snelle afhandeling en bezorging van de bestelling.

A van Oirschot 14-03-2011

Eerst vergeleken en dan gekocht.
Daarbij het kosteloos verzenden is voor mij erg belangrijk. Want vaak maken de verzendkosten het voordeel ongedaan. Dan de volgbaarheid van de bestelling. De bevestiging en conform belofte afleveren van het produkt. Allemaal prima voor mij dus een zeergoed(nog geen 10 omdat dit de eerste keer is dat ik hier bestel) Dat het produkt goed is daar had ik mijzelf vooraf al van overtuigd.
De aftersales kan ik niet beoordelen hoop ik ook niet nodig te hebben.

klaarke 14-03-2011

De kwaliteit van het geleverde produkt voldoed aan onze verwachting.
Is snel geleverd.

Henk Jansen2006 14-03-2011

Zoals gebruikelijk was het bestellen, ophalen en betalen heel gemakkelijk.

rbeens 14-03-2011

Levering binnen 24 uur, prima! Nog geen ervaring met service/bereikbaarheid.

MW DE 14-03-2011

Prima en duidelijke website. Helder in het wel of niet aanwezig zijn van het gewenste product. Bestellen en betalen verloopt vlot. Eveneens de aflevering. Binnen twee dagen keurig thuis afgeleverd. Chapeau.

Danjel 14-03-2011

Goede website, is snel, duidelijk en prijzen zijn goed.

Groot kritiek punt: Het is lastig (zoals bijv. bij statieven) een bepaald product uit te zoeken.
Stel ik ben opzoek naar een statief voor mijn camera. Dan mag ik langs elk merk om vervolgens alle producten langs te gaan om potentiele producten eruit te kiezen.
Erg omslachtig en vooral ook veel werk.
Handiger zou zijn om een te kunnen filteren per product soort op de specificaties en wensen. Zie ook de tweakers.net pricewatch als voorbeeld. Zeker voor de orienterende bezoeker lijkt me dit een groot verbeterpunt.
Klanten die al precies weten welk merk en type product ze willen kunnen op de huidige en nieuwe manier hun producten vinden.

Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden. Het zou de kwaliteit van de webshop verhogen en het koopgemak vergroten.

akustyk 14-03-2011

het is niet de eerste keer, dat ik bij CameraNU iets koop, en het was altijd prima. goed afgerond, snel verstuurt, product dik in orde. aanrader dus

Leroy1968 13-03-2011

Keurig afgehandeld nadat ik zelf eerst een verkeerde order had geplaatst; twee keer gebeld en hun service is kordaat en vriendelijk. Belangrijk gevoel voor bij een webwinkel.

mgv 13-03-2011

Prima winkel: makkelijk bestellen, gratis en snel thuisbezorgd. Ben tevreden!

Zwiert Mansens 13-03-2011

Een duidelijke overzichtige site, waarin het zeer gemakkelijk is te vinden wat je zoekt.
Verder is de tijd tussen bestelling en het ontvangen
van het bestelde product in snelheid door wie dan ook niet te evenaren.
Uitstekend!! Bedankt!!!

Hans123W 13-03-2011

CameraNu was al bekend bij mij en het vertrouwen bestond dus al. Bij deze bestelling is alles perfect uitgevoerd en de communicatie over de bestelling is prima in orde. Een aanrader voor iedereen.
CameraNu staat voor een prima prijs plus perfecte service.

xindak 13-03-2011

We hebben nu al een paar keer bij cameranu.nl besteld, en de levering is perfect. Netjes verpakt, goede mails. Geen enkel minpunt.

Antonio55 13-03-2011

Probleemloze levering tegen een scherpe prijs.

El13 13-03-2011

Kreeg meteen na de bestelling een nette mail met alle informatie. Supersnelle levering, alles netjes verzorgd. Zeer tevreden.

jhaderoos 13-03-2011

besteld, opgehaald en goede informatie bij afhaal .
duidelijk en goed overzicht bestelling via email

Cameranu consument 13-03-2011

Goede en snelle service

J.Poort Waalwijk 13-03-2011

Keurige levering goed verpakt en op tijd.
Helaas past na plaatsing van de filter de beschermkap van de camera niet meer (de filterring is groter) dus ik moet op zoek naar een groetere lensdop.
Mogelijk is dit op te neme in het bestelpakket, zodat de nieuwe lensdop er direct bijgeleverd kan worden?
met vriendelijke groet voor uw goede levering,

GodfriedC 13-03-2011

Een duidelijke en prettige site. Levering conform de voorwaarden en dus het goede, stevig verpakt artikel op tijd in huis.

guzman 12-03-2011

Niet alleen snelle levering maar ook snelle reactie opvragen vooraf en achteraf mbt producten.

R. Simons 12-03-2011

Meerdere malen gekocht in de shop op Urk en meerdere malen besteld via de site. Altijd prettig en zeer kundig te woord gestaan.

Site zeer overzichtelijk.

Kortom een zeer tevreden klant !!

Bert Berghof 12-03-2011

Duidelijke site met alle relevante info. De levering was prima, sneller dan verwacht.

B van Ballegooijen 12-03-2011

Snelle en goede service.

Wim8906463 12-03-2011

Goede overzichtelijke webshop, en concurrerende prijzen

Frank Krikon 11-03-2011

goede en snelle levering, prettige behandeling aan telefoon

Didier Zuidinga 11-03-2011

Prima service,
duidelijke web-site,
goede leveringsvoorwaarden.

J.J. van Dijk 11-03-2011

We zij prima geholpen, meer of minder kan ik er niet van maken.
mvg

FotoNic 11-03-2011

De bestelling op donderdag rond 13:00 uur geplaatst. De volgende morgen om 11:00 uur al binnen. Geweldig! Alles is goed verpakt aangeleverd. Het objectief nu twee weken in gebruik. Ik heb al veel plezier van het enorme zoombereik.

Jet2011 11-03-2011

Ben erg tevreden over de website en de snelle levering.

Marcel67 11-03-2011

2e aankoop via deze winkel,en ook deze is zeer positief. Supersnelle(gratis)levering en tussentijds word je goed op de hoogte gehouden van de verzend status.Maar het blijft natuurlijk wel onze mening. Wij vinden het een prettig en vertrouwd bedrijf om iets aan te schaffen.

Marco AMS 11-03-2011

Shop en email response / bereikbaarheid werken perfect. Bestelling volgende dag in huis. After sales geen ervaring mee en dat hoop ik ook zo te houden / niet nodig te hebben.

pvlaere 11-03-2011

Order besteld, en geleverd binnen 2 dagen. ziet er prima uit.

Davd 11-03-2011

Goed product, heel snel geleverd. Niks op aan te merken!

ferre03 11-03-2011

zondag besteld het produckt hadden ze niet in voorraad (op de site), en de vrijdag ontvangen
ben héél tevreden van de snelle service
héél professioneel
top

Lvdt 11-03-2011

Gisteren mijn camera besteld en vanochtend werd alles al keurig geleverd.

naam 98 11-03-2011

Aanschaf en aflevering correct en snel. De camera retourneren wegens een mankement ging eveneens correct. Prima zaak.

Jodokus76 11-03-2011

Na lang zoeken heb ik de juiste fotoscanner gevonden, en na bekijken van de prijzen ben ik bij CameraNu terecht gekomen waar ik al eerder goede resultaten mee had met printercartridges. De levering vind inderdaad de volgende dag plaats.

Blake69 11-03-2011

Snelle levering binnen 24 uur.
Goed bezig

Bakke 11-03-2011

Prima website met goede prijzen. Bestellingen tot 21 uur worden de volgende dag al geleverd! Ook houdt dit bedrijf je met mailtjes goed op de hoogte waar je product is en wanneer het wordt geleverd.
Kortom: prima leverancier!

ritmees 11-03-2011

De levering is conform het gestelde op de site: een dag later al in huis! Goede info over de bestelling.
Kwaliteit produkt is uiteraard merkeigen.
Prijsverhouding heeft mij doen besluiten tot aankoop bij deze webshop.

TZ8 11-03-2011

Duidelijk, snel, goed en voordelig!

Raymonds Happy Food 11-03-2011

Bestelling en levering verliep vlot en gebruikersvriendelijk. Snelle levering en snelle mailbevestigingen en factuur.

Andries Jumelet 10-03-2011

Alles gaat even snel en soepel bij deze winkel. Korte lijnen.

devan3tjes 10-03-2011

6,5
Levering was snel, maar de verpakking vond ik rondom slordig en slecht. Het was nl. helemaal niet verpakt. Het zit al in een doos, moeten ze gedacht hebben. Ik kreeg nl. gewoon de doos van de printer met een pakbon erop. Ook was de doos al opengemaakt, omdat ze de door mij bijbestelde usb-kabel in de doos bij de printer hadden gestopt. Ik vond het niet netjes. Niet erg discreet ook, niet dat dat moet voor een printer, maar toch, iedereen kon zien wat er in de doos zat. De usb-kabel had ik bij besteld omdat op de website vermeld stond dat deze er niet bijgeleverd zou worden. Hij zat er echter wel degelijk bij. Voor niets erbij besteld dus. Jammer, weet niet of ik ooit weer iets bestel bij CameraNu.

henkdok 10-03-2011

prima service goede en snelle levering

nonono 10-03-2011

prima product, snel geleverd

Ad Ewalts 10-03-2011

alees perfect conform afspraken geleverd.
telefonisch goed advies.

Outbackjack 10-03-2011

Vrijdagavond omstreeks kwart voor negen de bestelling via de website geplaatst, de volgende dag (zaterdag) rond het middaguur al bezorgd, bijzonder snel.
Meer nog dan de snelle levering ben ik tevreden over de kwaliteit van de Travor FD-M4/3 adapter. Het past perfect, geen lichtlekkage en mijn oude Canon FL en FD-lenzen, microscoopadapter en tussenringen van ongeveer 40 jaar oud zijn weer bruikbaar op een digitale camera, in dit geval een Lumix GF1.