Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

guzman 12-03-2011

Niet alleen snelle levering maar ook snelle reactie opvragen vooraf en achteraf mbt producten.

R. Simons 12-03-2011

Meerdere malen gekocht in de shop op Urk en meerdere malen besteld via de site. Altijd prettig en zeer kundig te woord gestaan.

Site zeer overzichtelijk.

Kortom een zeer tevreden klant !!

Bert Berghof 12-03-2011

Duidelijke site met alle relevante info. De levering was prima, sneller dan verwacht.

B van Ballegooijen 12-03-2011

Snelle en goede service.

Wim8906463 12-03-2011

Goede overzichtelijke webshop, en concurrerende prijzen

Frank Krikon 11-03-2011

goede en snelle levering, prettige behandeling aan telefoon

Didier Zuidinga 11-03-2011

Prima service,
duidelijke web-site,
goede leveringsvoorwaarden.

J.J. van Dijk 11-03-2011

We zij prima geholpen, meer of minder kan ik er niet van maken.
mvg

FotoNic 11-03-2011

De bestelling op donderdag rond 13:00 uur geplaatst. De volgende morgen om 11:00 uur al binnen. Geweldig! Alles is goed verpakt aangeleverd. Het objectief nu twee weken in gebruik. Ik heb al veel plezier van het enorme zoombereik.

Jet2011 11-03-2011

Ben erg tevreden over de website en de snelle levering.

Marcel67 11-03-2011

2e aankoop via deze winkel,en ook deze is zeer positief. Supersnelle(gratis)levering en tussentijds word je goed op de hoogte gehouden van de verzend status.Maar het blijft natuurlijk wel onze mening. Wij vinden het een prettig en vertrouwd bedrijf om iets aan te schaffen.

Marco AMS 11-03-2011

Shop en email response / bereikbaarheid werken perfect. Bestelling volgende dag in huis. After sales geen ervaring mee en dat hoop ik ook zo te houden / niet nodig te hebben.

pvlaere 11-03-2011

Order besteld, en geleverd binnen 2 dagen. ziet er prima uit.

Davd 11-03-2011

Goed product, heel snel geleverd. Niks op aan te merken!

ferre03 11-03-2011

zondag besteld het produckt hadden ze niet in voorraad (op de site), en de vrijdag ontvangen
ben héél tevreden van de snelle service
héél professioneel
top

Lvdt 11-03-2011

Gisteren mijn camera besteld en vanochtend werd alles al keurig geleverd.

naam 98 11-03-2011

Aanschaf en aflevering correct en snel. De camera retourneren wegens een mankement ging eveneens correct. Prima zaak.

Jodokus76 11-03-2011

Na lang zoeken heb ik de juiste fotoscanner gevonden, en na bekijken van de prijzen ben ik bij CameraNu terecht gekomen waar ik al eerder goede resultaten mee had met printercartridges. De levering vind inderdaad de volgende dag plaats.

Blake69 11-03-2011

Snelle levering binnen 24 uur.
Goed bezig

Bakke 11-03-2011

Prima website met goede prijzen. Bestellingen tot 21 uur worden de volgende dag al geleverd! Ook houdt dit bedrijf je met mailtjes goed op de hoogte waar je product is en wanneer het wordt geleverd.
Kortom: prima leverancier!

ritmees 11-03-2011

De levering is conform het gestelde op de site: een dag later al in huis! Goede info over de bestelling.
Kwaliteit produkt is uiteraard merkeigen.
Prijsverhouding heeft mij doen besluiten tot aankoop bij deze webshop.

TZ8 11-03-2011

Duidelijk, snel, goed en voordelig!

Raymonds Happy Food 11-03-2011

Bestelling en levering verliep vlot en gebruikersvriendelijk. Snelle levering en snelle mailbevestigingen en factuur.

Andries Jumelet 10-03-2011

Alles gaat even snel en soepel bij deze winkel. Korte lijnen.

devan3tjes 10-03-2011

6,5
Levering was snel, maar de verpakking vond ik rondom slordig en slecht. Het was nl. helemaal niet verpakt. Het zit al in een doos, moeten ze gedacht hebben. Ik kreeg nl. gewoon de doos van de printer met een pakbon erop. Ook was de doos al opengemaakt, omdat ze de door mij bijbestelde usb-kabel in de doos bij de printer hadden gestopt. Ik vond het niet netjes. Niet erg discreet ook, niet dat dat moet voor een printer, maar toch, iedereen kon zien wat er in de doos zat. De usb-kabel had ik bij besteld omdat op de website vermeld stond dat deze er niet bijgeleverd zou worden. Hij zat er echter wel degelijk bij. Voor niets erbij besteld dus. Jammer, weet niet of ik ooit weer iets bestel bij CameraNu.

henkdok 10-03-2011

prima service goede en snelle levering

nonono 10-03-2011

prima product, snel geleverd

Ad Ewalts 10-03-2011

alees perfect conform afspraken geleverd.
telefonisch goed advies.

Outbackjack 10-03-2011

Vrijdagavond omstreeks kwart voor negen de bestelling via de website geplaatst, de volgende dag (zaterdag) rond het middaguur al bezorgd, bijzonder snel.
Meer nog dan de snelle levering ben ik tevreden over de kwaliteit van de Travor FD-M4/3 adapter. Het past perfect, geen lichtlekkage en mijn oude Canon FL en FD-lenzen, microscoopadapter en tussenringen van ongeveer 40 jaar oud zijn weer bruikbaar op een digitale camera, in dit geval een Lumix GF1.

xunit 10-03-2011

Een top bedrijf, maakt waar wat ze aanbieden.
Voor 21:00 besteld en volgende dag om 15:00 bezorgt!

Heel netjes verpakt en je krijgt wat je besteld.
Supersnel en supergoed, ga hier zeker vaker bestellen!

RC123 10-03-2011

Ik heb het eerste product met beschadeging ontvangen. Nadat ik contact had opgenomen kreeg ik direct een reactie en een goede oplossing door Cameranu voorgesteld. Ik heb nu een ander toestel ontvangen. Goede service en accurate reactie/afhandeling.

bart 40 10-03-2011

super!!!!!!!!!!!
zeer mooi produkt gekocht
zeer snel geleverd goed verpakt en precies zo als ik besteld had

g.willigen 10-03-2011

Gewoon goede shop, geen gezeur en spulletjes netjes geleverd.
Vooerheen wel eens wat wezen ophalen en de zaak ziet er goed uit, van binnen dan.
Doe hier liever zaken dan bij de allergoedkoopste aanbieders.

hvdburg 10-03-2011

Keurige levering, retourname en retour geld na het retour sturen.
Keurige hulp als je belt naar een van de mensen bij deze dienst

Ton Musters 10-03-2011

Prima web-winkel, mijn favoriet voor fotografie-aankopen

Ruud7aar 10-03-2011

Supersnelle levering (binnen 24 uur) en een zeer gunstige prijs voor de printer!

bramprive 10-03-2011

6,3
Bestelling en betaling ging goed.
Artikel was op voorraad. Ik heb er 3 besteld.
Ik kreeg geen verzendbericht dus na 2 dagen gebeld. Er waren er 2 op voorraad en omdat ik er 3 besteld had deden ze even niks. Dit vind ik wel jammer, hiervan hadden ze mij op de hoogte moeten stellen.
2 dagen later werd ik gebeld dat de bestelling compleet was en dat ze gingen versturen. Ik blij want ik verwacht volgende dag de order, maar helaas ik werd wel gebeld. "wij willen uw order morgen komen brengen" ik had gekozen voor bezorgen met TNT, maar dit was voor hun waarschijnlijk voordeliger.
Al met al dus gewoon goed bedrijf, als je belt nemen ze ook gelijk op en hebben wel duidelijke eerlijke antwoorden. Alleen als het anders is als verwacht moeten ze je eigenlijk van te voren even inlichten.
Maar volgende keer kom ik weer bij jullie hoor :)

Cecile43 10-03-2011

Dag na bestelling al bezorgd precies zoals ze beloven. Klantenservice van cameranu staat je snel te woord echt prima.

Bertus_V 10-03-2011

Heb al een paar keer via Cameranu.nl besteld. Lekker snelle levering. Ook de op de website aangeboden combo's zijn vaak de moeite waard.

Ferrylp 10-03-2011

Voor 21:00 besteld (mits op voorraad) is de volgende dag in huis. En ja, dat klopte helemaal! Na betaling via iDeal al snel een mail met bevestiging ontvangst betaling, en later die dag een mail met hierin dat mijn order was verzonden en een track en trace nummer.

De volgende dag stonden ze op de stoep, alles was netjes verpakt.

Pluspunt vind ik de aanduiding of iets op voorraad is, dat was voor mij ook de reden om het hier te bestellen, aangezien zij volgens de site het product wel op voorraad hadden.

Guus Aulbers 10-03-2011

Geweldige service, direct contact. Altijd reageren en perfecte web afhandeling.

AGBlok 10-03-2011

Het bestelproces verliep soepel en het product was binnen de gestelde tijd in goede orde geleverd. Prima service dus.

Rogier Dirkx 10-03-2011

goede kwaliteit, geweldige service, kortom: perfect!

Irene Troost 10-03-2011

Duidelijke site, overzichtelijke informatie over producten en accessoires. Levering zoals aangegeven op de website.

robocopper 10-03-2011

Na wat verkeerde info richting CameraNu.nl is er twee keer telefonisch contact geweest om de order aan te passen. De eerste keer had ik al betaald en het bleek dat ik de verkeerde Tamron had besteld (is er in twee uitvoeringen) Na overleg kon ik, op een iDeal uitnodiging via e-mail, het resterende bedrag bijbetalen. Dit ging allemaal heel erg soepel. De telefonische bereikbaarheid is dus zeer goed, hoefde niet lang te wachten voor ik iemand aan de lijn had.
Kortom Hulde met een hoofdletter H!

A. Waijer-Deeterink 10-03-2011

Suppersnelle levering, goed verpakt, perfecte prijs kwaliteitsverhouding.

h codee 10-03-2011

wat een goede service dinsdag besteld en woensdag al
in huis geld afhandeling ook keurig kan niet anders zeggen dan goed zo.
camara is in een woord te gek

HK33 10-03-2011

De volgende dag kreeg ik de ExpoDisc Witbalans filter netjes aangeleverd. Snelle en fijne afhandeling. Filter werd goed verpakt bezorgd.

Jeanne14 10-03-2011

Niet alleen de prijs was het gunstigst maar de levering al en dag later en keurig verpakt.
Beslist voor een volgende keer weer.

Matt51 10-03-2011

Erg overzichtelijk. Afspraken zijn volledig nagekomen