Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans Dekker 1946 24-03-2011

Duidelijke website.
Na de online bestelling en betaling via Ideal direct een bevestiging ontvangen met het ordernr.
De volgende dag een mail met de track en trace code, zodat ik de zending goed kon volgen.
Levering perfect met alle papieren en goed verpakt.
After sales heb ik geen ervaring mee omdat ik met mijn vorige camera, die ook bij CameraNu vandaan kwam, nooit problemen gehad heb.

Borretje1 24-03-2011

Ik vind de website duidelijk en overzichtelijk.
Verder had ik een verzoek ingediend qua leverdag en daar is goed op ingespeeld.

Angeline70 24-03-2011

Snelle service. Goed verpakt.

edodejonge 24-03-2011

De website is redelijk overzichtelijk en de te zoeken producten zijn eenvoudig te vinden. De bestelling en afvering zijn uitstekend.

Derk73 24-03-2011

Op vragen krijg je snel, duidelijk en volledig antwoord via de mail.
Bestelling voor 21:00 gedaan wordt inderdaad de volgende dag geleverd.

j. tabak 24-03-2011

Alles verliep heel vlot en ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Prima.

Robin2601 24-03-2011

De site van CameraNu is overzichtelijk en ze hebben een ruim aanbod. Ook fijn dat zij de beschikbaarheid van producten op to date hebben. Alle mails die ik hen heb gestuurd zijn daarbij ook altijd snel beantwoord. De levering was er snel en was netjes en goed verpakt en compleet.

moetdit. 24-03-2011

Prima service, wat op de website fijn is om te zien is of een product in voorraad is of niet en dat klopte in mijn geval prima. Ik heb rond 16:00 besteld en de volgende dag werd het om 10:30uur afgeleverd. Nog wel een tipje voor CameraNu. Een tweetal kleinere onderdelen werden in de doos van de printer bijgevoegd net als de printer kabel. Ik snap dat het handig is voor jullie maar voor mij was het even zoeken want de spullen zaten helemaal onder de printer. Na contact met de Customer Service de printer eruit gehaald en de onderdelen toch gevonden. Misschien in een aparte enveloppe met bubble wrap toevoegen de volgende keer.

StafkeC. 24-03-2011

Ik ben héél tevreden over mijn aankoop , op dinsdag gekocht en betaalt via de website , de woensdag reeds in mijn bezit , op en top klasse voor cameranu.nl.
Wat de lens betreft , die ga ik nu met alle plezier beginnen uittesten!!!!!!!
Algemene indruk over cameranu.nl als Belg , héél tevreden , ik ga quasi nooit bij iemand anders gaan kopen , dus dat wil al veel zeggen denk ik!!

mupke 24-03-2011

website overzichtelijk vlug gevonden wat ik moest hebben
bereikbaarheid is me niet heel duidelijk wat jullie er mee bedoelen
bestelling en aflevering prima-snel-mail op tijd nu gewoon voor mij perfect

Levent25 24-03-2011

Prima service. Binnen 24 uur opgeleverd.

Nike ninety 24-03-2011

Toegankelijke webshop, met enorm veel keuze en goede zoek- / selectiefunctie. Adequate productinformatie. Productoverzicht met dropdown zou wat overzichtelijker kunnen zijn.
Supersnelle levertijd.

terugkerende koper 24-03-2011

Snelle levering, zoals beloofd en goed verpakt!

M. van der Weele 24-03-2011

Product werd snel en netjes geleverd.
Belangrijk vind ik dat het een Nederlands toestel is.
Met de after sales gelukkig nog niet van doen gehad.

patrick2604 24-03-2011

maandag bestelt en betaald dinsdag in huis

Richie35 23-03-2011

Prettige en duidelijke website en de leveringen zijn altijd snel en keurig verpakt. Tot nu toe heb ik nog geen aanspraak hoeven doen op aftersales.

Smakstra 23-03-2011

Ik had er nog niet eerder tijd voor gehad maar ik zou zeker een dezer dagen een mailtje gestuurd hebben met de complimenten voor de perfecte verwerking van mijn bestelling. Super dus.

Celtibero67 23-03-2011

Duidelijke website, goede aanbiedingen, houdt zich aan wat ze op website beloven; nog geen gebruik gemaakt van after sales, maar hoor van anderen dat dat prima in orde is.

BrutusOne 23-03-2011

In het begin van de avond besteld en de volgende dag al binnen. Beter kun je het niet krijgen. Het was goed verpakt en ook zo, dat het niet voor iedereen te zien zou zijn wat er in de doos zit. Discreet dus. De Wacom is een fantastisch tablet. Alles wat er over gezegd en geschreven is waar. Ik heb hem pas een paar dagen in bezit, en er volop mee bezig geweest, oa Photoshop, illustrator, en corel. De pen reageerd perfect op iedere handeling, alsof je op papier tekent. Maar daar had ik hem ook voor gekocht uiteindelijk

Mississippi 23-03-2011

+ Snelle levering (om 20:48 bestelling geplaatst, volgende dag al bezorgt !)
+ Helder bestelproces
+ Duidelijke mails
+ Lage prijs ;-)

Binkie9 23-03-2011

Prima service, maar de wachtijd in de winkel........dat moet beter kunnen.

Martin-speeddoo 23-03-2011

Perfecte zaak. Had interesse en wilde meer info. Belde naar cameranu en kreeg iemand aan de lijn en vertelde dat ik meer info wilde. Na kort moment kreeg ik Ruud aan de lijn, die mij alle details vertelde over de verschillende verrekijkers en de voor en tegens. Ik twijfelde tussen de 16x32 en de 14x40. Ik werd rustig te woord gestaan en Ruud had alle tijd. Fijn om in deze gehaaste tijd nog mensen te spreken die naar je luisteren en goed advies geven. Gelijk besteld en 10 seconden laten via de mail de Ideal-knop aangeklikt en betaald. 1 dag later werd de mooie Nikon verrekijker netjes aan de deur afgeleverd. Nieuw in de doos, zoals afgesproken en 1 jaar extra garantie vanuit Cameranu.
Verder perfecte verrekijker met een gigantische uitslagwaarde van 5 graden. Je kunt gewoon lopen met de on-board mode aan en alles blijft netjes zichtbaar en scherp in beeld. Ook bij weinig licht veel detail en zicht. Ik heb de supermaan gezien als nooit tevoren. Zelfs mijn vrouw was erg onder de indruk van het beeld door de Nikon. De Nikon stabileyes is naar mijn mening de beste gestabiliseerde verrekijker die ooit is gefabriceerd. Ik heb de Canon en de Fujinon ook getest in winkels, maar deze Nikon 14x40 is de beste verrekijker die ik ooit heb gehad. Zelf zonder bril (ik heb min 2.25 aan beide kanten) is het beeld nog goed scherp en is het zonder bril goed om te beoordelen en een genot om door te kijken.

WouterD90 23-03-2011

een zeer goede (web)shop met kundige medewerkers die een goed advies geven over je aankoop. Als je een vraag stelt via e-mail krijg je ook per omgaande een correct en bruikbaar antwoord.

Reisiger 23-03-2011

Vooraf melding gevraagd via de website wanneer artikel op voorraad was, deze kreeg ik direct toen er voorraad was, artikel dezelfde dag besteld en volgende dag reeds geleverd. Fototas erbij besteld welke echter te klein bleek te zijn. Hiervan melding gemaakt en kon het artikel terugsturen en zal hier de grotere versie van ontvangen.
Algemene indruk is erg goed, vragen (via de site) worden snel beantwoord, en afwikkeling en service is erg goed. Site is duidelijk en bij bestelling ook de mogelijk een ander afleveradres op te geven.
Pas geleden ook een printer gekocht, en afhandeling daarvan verliep ook prima. Zal zeker hier opnieuw bestellen als ik een produkt nodig heb wat ze hier verkopen.

Ben Turk 23-03-2011

Overzichtelijke website, supersnelle levering (om 19:55 besteld, volgende middag in huis.

Uitstekend op de hoogte gehouden van de order (order bevestiging, bevestiging van ontvangen betaling en e-mail met gegevens om levering te "tracken".)

GMaaskant 23-03-2011

De plaatselijke fotograaf kon de lens niet leveren, 2 weken erop gewacht. Vervolgens via de website van cameraNU besteld om 13.00 uur en de volgende morgen om 10.00 uur stond de TNT-man voor de deur met de lens. Super service. Bovendien was de lens nog eens goedkoper als bij de plaatselijke fotograaf.

borgpot 23-03-2011

Deze nieuwe camera was nog nergens anders leverbaar. 's Avonds besteld, de dag erop in huis.

fazant576 23-03-2011

Binnen tien minuten was dit geregeld.
Bij vorige produktaankopen werd er altijd meegedacht en soms een veel beter alternatief aangeboden.

PV1234 23-03-2011

Snelle levering, goede prijs. Belofte "voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis" waargemaakt.

Wim Butterman 23-03-2011

Snelle en adequate levering, na mailtje ivm ontbreken factuur binnen 3 uur antwoord met factuur (PDF)

Hans de Crom 23-03-2011

Goede site. Snel en overzichtelijk. Nodigd uit om vaker te bestellen.

Hen74 23-03-2011

Helemaal tevreden! Supercamera, makkelijk in gebruik. Geweldige zoom en je kunt er superheldere foto's mee maken. Top service! Eén dag na bestelling had ik hem al binnen!

Ties76 23-03-2011

Camera besteld en betaald via I-deal en de dag erna de camera al in huis en uitgeprobeerd.
Ook nog eens geen verzendkosten deze keer, helemaal super!

Ronald Kroos 23-03-2011

Precies zoals het hoort, het juiste product tegen de afgesproken prijs op het afgesproken moment.

Remko vd M 23-03-2011

Goede opvolging van de order, contact over levering. Prima infomatie op de website.

oosterlee 23-03-2011

goede prijs, snel ontvangen (volgende dag na bestelling),
ruime kueze

vissershuus dienstverlening 23-03-2011

goede service en heel vlot met versturen van het bestelde artikel.

Lonsorders 23-03-2011

Perfecte service; ik kreeg direct een reactie op mijn vraag via de mail,
de tas werd dezelfde dag verzonden en de dag erna keurig afgeleverd!

Stoks 23-03-2011

website alleen overzichtelijk ingeval gericht wordt gezocht; wat ontbreekt zijn bv selectiemogelijkheden bij camera's (wel of geen zoeker cq wel of geen A/T/M-bediening bij compactcamera, wel of geen wegklapbaar display, wel of geen aansluiting voor remote ontspanner...).
Service in winkel uitstekend.

piet oostveen 23-03-2011

bijzonder prettig geholpen en goede uitleg op mijn vragen

J.F. van den Berg-van der Meulen 23-03-2011

Prima webshop en zeer snelle levering

Elly43 23-03-2011

de ene dag besteld de volgende dag geleverd! Ideaal!

Eva248 22-03-2011

Zéér snelle levering, 's avonds half 8 besteld, de volgende ochtend om half 10 al geleverd! Erg uitgebreid assortiment en tegen hele scherpe prijzen. Zo scheelde het de camera + geheugenkaart die ik kocht 23 en 8 euro op andere webshops zoals Bol.com.

komtiedan 22-03-2011

Panasonic DMC-FS10 Zwart 15 maart besteld 16 maart binnen. Helaas was ik de 16e niet thuis dus kwam de TNT netjes de dag erop langsbrengen. Top en snelle service.
Camera was een verjaardagcadeau net zoals mijn vorige camera die ik bij hun heb besteld. Ervaring zeer snel + goede mails + je blijft goed op de hoogte waar je pakket is.

Bereikbaarheid en afstersales geen ervaring mee. Betrouwbare webshop.

Aad 22-03-2011

Prima webwinkel en site en perfecte afhandeling.

Herman Amweg 22-03-2011

Na het lezen van verschillende testen en reviews van diverse merken en type printers is prijs mijn keuze op deze printer gevallen. Via pricewatch op deze webshop terecht gekomen. Na registratie en betaling werd de printer nog dezelfde avond verstuurd en had ik hem de volgende dag al in huis. Na de installatie gelijk een foto uitgeprint en het resultaat was voor mij ruim voldoende. Daarna al vele andere pagina's in kleur zonder problemen geprint. Na de snelle en goede afleverng door de webshop heb ik een uitstekend product van Canon in huis gehaald.

hoefnix 22-03-2011

Alles keurig op tijd afgeleverd.
Minpuntje is de gebruikershandleiding op een cd , geef mij maar een boekje om eea op te zoeken.
Nu moet je als je wat wilt opzoeken eerst de comuter
opstarten .

BW65 22-03-2011

Supersnelle levering, scherpe prijs en eenvoudige,overzichtelijke website

Bram Busquet 22-03-2011

vanaf het moment dat ik de site bekeek, de camera's bekeek, bestelde tot en met het moment dat ik de camera in ontvangst nam, ging alles heel gemakkelijk en prettig.

M. van Oers 22-03-2011

Betaling via Ideal lukte niet maar tel uitstekend geholpen.