Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Milan Bodegom 16-08-2018 Via de website gekocht

Super camera voor beginners!

Een hele makkelijke camera voor mensen die willen beginnen met fotografie, met een klein beetje kennis zou je zelf al erg ver kunnen komen. Met de extra 75-300 mm lens kan ik nu naast bijv. landschappen met de kleine lens, ook hele mooie portretten maken met de grote lens. Verder is het erg fijn dat er gratis een opbergtasje bij zit waar je voor de nood ja camera goed in op kan bergen

Sjon 16-08-2018 Via de website gekocht

Super snel, goede kwaliteit en een prima service

Kwam via via op de site van cameranu.nl terrecht
Omdat ik opzoek was filters van Polar Pro voor de DJI Mavic Air. De levering was super snel en alles voldoet precies volgens alle specs, ben er heel blij mee.

Willem 16-08-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse service en kwaliteit!

Goede voorlichting en correcte afhandeling van vragen en bestellingen.
Zeer goede prijs/kwaliteit niveau. Goed werkende site.

Bob 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Kloppend voorraadsysteem, vlotte levering en degelijk verpakt verstuurd en tegen concurrerende prijzen.

Silvie 16-08-2018 Via de website gekocht

Goede persoonlijke service!

Ook al was mijn remote kabel van beats by dre plotseling toch niet op voorraad, wel meteen hierover ingelicht of ik het erg zou vinden dat hij iets later kwam. Top!

Arjen 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Ik koop af en toe fotospullen bij CameraNu, en de service is uitstekend gemakkelijk bestellen en telefonisch assist als het nodig is. Product wordt keurig op tijd bezorgd en vaak zonder kosten!
Betrouwbaar adres kan ik zonder meer aanraden!

Bob 16-08-2018 Via de website gekocht

prima service en snel

Aanvulling op mijn bericht, ik heb een lens gekocht en besteld bij Cameranu en binnen 1 dag was die al binnen, Het is een kitlens die op mijn Nikon D5300 past 28- 55 mm. Geweldig zo als de adviezen waren om mij over de streep te trekken om toch maar een standaard lens te kopen op deze camera. Perfect voldoet geweldig aan mijn verwachting.

Luc 16-08-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

's Namiddags besteld (5 artikelen) en 's anderendaags in België al geleverd! Ge moet het maar doen.
Er was een tweedehands lens bij, deze was niet van nieuw te onderscheiden. België heeft echt nog wat te leren van onze Noorderburen!!!

NinaL97 16-08-2018 Via de website gekocht

Klantenservice is heel erg behulpzaam!.

Na het verkeerde product te hebben besteld, heb ik hier gechat met de klabtenservice die binnen no time kon vertellen waarom het mis ging bij die bestelling en welk product wel geachikt was voor me.

Dezelfde dag nog heb ik het aangeraden product besteld. Het was snel bezorgd, het werkte perfect en was precies waar ik naar zocht.

Kortom: hele fijne service, hele snelle verzending en een top product :)

h.bunt 16-08-2018 Via de website gekocht

Goeie website

Het is een goede website , je kunt er snel en makkelijk zoeken wat je nodig hebt en heel klantvriendelijk en de levering is altijd in orde en de besteling wordt op tijd bezorgd.

Edu 16-08-2018 Via de website gekocht

Manfrotto Pixi Smart (statief en telefoon klem)

Heel erg tevreden, klein stabiel en met de bal op het statief in meerdere posisties te draaien. Je telefoon (iphone 8plus) klemt goed.

ideaal voor jezelf filmen, timelapse, gewoon stabiele video en voor stopmotion. Omdat die zo lekker klein is kan je deze ook overal gebruiken.

Waarom geen 10 , volgens mij is de pixi Winterpack hetzelfde product voor 7 euro goedkoper.

Bram Azar 16-08-2018 Via de website gekocht

Super profesioneel

snelle levering, deskundige advies , ruime assortiment, nette verpakking ,
mijn bestelling per ongeluk naar verkeerde adres gestuurd maar z e hebbe binnen 24 uur opnieuw opgestuurd . super bedrijf

Angela 15-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ze hebben een fijne aanbieding dat je twee rollen in dezelfde kleur kunt kopen en dan geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik had geen twee dezelfde kleuren nodig, maar mocht van hen wel twee rollen aanschaffen zonder verzendkosten. Koerier kwam keurig op tijd en alles werd vooraf telefonisch doorgenomen. Service zoals je helaas nog maar weinig ziet tegenwoordig.

Nathalie 15-08-2018 Via de website gekocht

Prima

Het statief dat ik wilde was goedkoper dan bij de "grote" concurrenten. Daarnaast gratis bezorgd een de volgende dag al in huis. Niks mis mee.

Jo 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De bestelling werd snel en gratis geleverd en voldoet volledig aan mijn wensen. Bij een volgende bestelling kijk ik alvast naar Cameranu.

Pascal 15-08-2018 Via de website gekocht

Goede en vooral snelle online service.

De site is overzichtelijk, artikelen zijn scherp geprijst ,mijn bestellingen kon ik nergens anders goedkoper vinden. Leveringen altijd volgens de afgesproken tijd.
Maar wat ik bovenalles erg goed vind, is dat CameraNu.nl zelf video’s publiceert met daarin alle ins en outs over producten met daarin de mening van een deskundige.. Dit alles zorgt er voor mij voor dat mijn volgende online bestelling gewoon bij Cameranu.nl zal zijn.

Ron de Cameraman 15-08-2018 Via de website gekocht

Sinds 2010 al klant bij CameraNu en dat is niet voor niets

Ik heb in de jaren nog niet zo veel gekocht bij cameranu, maar als ik iets bestel en het is toevallig niet op voorraad of het is een artikel wat eigenlijk zelden verkocht wordt, doet Cameranu er alles aan om je gezochte artikel zo snel mogelijk te leveren en verder houden ze je perfect via email of telefoon op de hoogte van de status van je bestelling, Ik raad dan ook echt CameraNu aan. Groetjes, Ron de Cameraman - VisualsMedia

Bart van Laarhoven 15-08-2018 Via de website gekocht

Heel positieve ervaring

Site is heel overzichtelijk. Goed aanbod. De bestelling is de volgende dag binnen, zelfs als je om 23:59 uur je bestelling plaatst! Contact verliep ook goed. Snelle reactie.

T.K 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd op aangegeven datum

Makkelijk bestellen goede service, met het bestellen een andere aflevering dag aangeven en werd precies op de juiste dag bezorgd. mooie site met leuke artikelen en zeer aantrekkelijk geprijsd.

Harm 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel verzonden, goede kwaliteit en goed ingepakt

Een fijne overzichtelijke site met goede zoekfunctie. Verder was de levering erg snel en goed! En de omschrijving was erg duidelijk!

Celine 15-08-2018 Via de website gekocht

Erg prettige winkel!

Wanneer ik cameraspullen nodig heb, bezoek ik vaak gelijk cameranu.nl. De winkel heeft bijna altijd hetgeen ik zoek, voor een goede prijs. Daarbij is de service en leveringstijd ook prima!

Gavin 15-08-2018 Via de website gekocht

Super makkelijk en Super snel

Ik heb een Online een camera besteld en daarna nog een camera tas en een lens- cleaning kit.
Het opzoeken en bestellen van wat ik wenste ging super makkelijk en snel.
Het was zeer duidelijk wat ik zou bestellen en na de zeer snelle bezorging was alles naar wens en compleet.
De bestellingen waren goed ingepakt en compleet!

Jonathan Vos 15-08-2018 Via de website gekocht

De beste online fotospecialist die er is.

Ik had laatst advies nodig over een externe harde schijf. De medewerker van de klantenservice van CameraNU nam zeer uitgebreid te tijd om mij te adviseren over wat de beste keuze voor mij zou zijn en gaf daarnaast nog meer bruikbare fotografie tips. Het is ook niet de eerste keer dat ik goede ervaringen heb met dit bedrijf. Ik zal altijd hier mijn online aankopen doen.

j.m.Bartman 15-08-2018 Via de website gekocht

vlotte levering en goede service

gewenste artikel makkelijk te vinden op de site, bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Top

Davy 15-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Zonnekap besteld. Door fout bij het betalen moest ik twee keer de bestelling doorvoeren.
Dezelfde dag nog kreeg ik al een email waarin men zeer vriendelijk meldde dat de ene betaling werd geannuleerd.

Zeer vriendelijke en persoonlijke klantenservice.

Eeenmaal de centen er waren aangekomen (betaling via overschrijving) kreeg ik bericht van verzending. De dag erna werd de zonnekap netjes en zeer stevig verpakt thuis geleverd.

Een echte aanrader, ik koop er zeker nog.

Arno 14-08-2018 In de winkel gekocht
camera nu op Urk

Goede service en kennis van zaken.

Leuke winkel voor mij in de buurt en met een mega assortiment en kundig personeel.
Werd goed geholpen en er wordt ook met je meegemaakt.

Evdh 14-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb een nieuw objectief besteld voor mijn camera. Was hier een stuk goedkoper dan op andere sites. Super product, snel geleverd.

M de Jong 14-08-2018 Via de website gekocht

prima levering

Prima levering, snel verstuurd. Producten die ik heb besteld waren ook prima. Moeilijk contact te krijgen met klantenservice voor advies.

Maurice 14-08-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment, snelle en zeer goede service

CameraNu biedt een zeer uitgebreid assortiment, deskundig advies en betrouwbare en snelle leveringen. Op de website kun je diverse producten met elkaar vergelijken, maar dit kan zeker ook in hun winkel.

Rick Vos 14-08-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon snelle levering

Zelfs bij besteding van een tamelijk klein bedrag werden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Super snelle levering, goede en deskundige omschrijving van het artikel.

LLNN 14-08-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Geen omslachtige handelingen of niet werkende links meegemaakt, altijd een plus. De bestelling werd tijdig verzonden en bezorgd. Het product is netjes en degelijk verpakt, geen beschadiging te bekennen. Het product is overigens zoals verwacht. Voor herhaling vatbaar!

Roel 14-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer snelle levering. In de ochtend besteld en se volgende dag in huis! Tevens keurig verpakt, waardoor het artikel keurig netjes aankwam.

Helma 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs!

Ik vind cameranu.nl een fijne webshop, ze leveren snel en netjes en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik raad cameranu.nl zeker aan!

Leendert 14-08-2018 Via de website gekocht

Ongekend efficient en zeer servicegericht !

Zowel tijdens winkelbezoek als vragen via de website wordt een gespecialiseerde medewerker naar voren geschoven die kennis heeft van het product. Mijn ervaring is dat er altijd een passend antwoordt is op specifieke vragen en daarnaast goede adviezen worden verstrekt. Bij bezoek aan de winkel hebben medewerkers alle tijd om het product te demonstreren.

giorgio de b 14-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Site was gebruiksvriendelijk en service was helemaal in orde. Overal prima ervaring en zeer tevreden.

Ed 14-08-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte service, fijne after sales.

snel en goed verpakt geleverd, ook na aankoop nog een mail ontvangen met daarin allerlei tips om het maximale uit de camera te halen.

Visser 13-08-2018 Via de website gekocht

Foscam FI9900P

Cameranu met stip bovenaan. Eenvoudig te bestellen, snelle levering en dan uitpakken en binnen een mum van tijd aansluiten en met een goed gevoel van huis kunnen omdat via de app alles naar believen instelbaar is!

Dorus de Haan 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service goed contact

Ondanks dat ik het verkeerde had toegestuurd gekregen,
Was het geen probleem om hem terug te sturen, ook het contact was erg makkelijk en snel, via telefoon of app
Alles is mogelijk, fijn kopen en veilig en snel geleverd,
Ik zou het aankoop bedrag terug gestort krijgen, dit is nog niet binnen maar ja er zat dan ook een weekend tussen! Veilig en snel, cameranu.nl dikke compliment voor Kelly (bel me gerust eens voor een drankje)😉

Marjolein 13-08-2018 Via de website gekocht

super service!!

Cameranu heeft geweldige aanbiedingen (open-box). een super prijs voor goede kwaliteit. fijn dat de geretourneerde producten zo toch nog verkocht worden. Ook de klantenservice is super! ik kreeg erg snel reactie en we werden goed geadviseerd. Helemaal tevreden!

Bas 13-08-2018 Via de website gekocht

Camera besteld voor een zeer scherpe prijs. Helaas beviel deze niet, en die kon ik zonder problemen terugsturen. Binnen enkele dagen stond het geld terug op mijn rekening.

Beer foto 13-08-2018 Via de website gekocht

Wakker geworden

Zoals gewend bij cameranu gewoon makkelijk en snel.
En gelukkig ook voordeel als je Sony koopt en is het doorgedrongen dat Sony een topmerk is.
Ga vooral door met het promoten en verkopen van dit merk

M 13-08-2018 In de winkel gekocht
Urk

Zeer tevreden

Zeer goed geholpen door medewerker. Ook ervaringen van de medewerker hebben mijn beslissing tot aankoop gestimuleerd. Er was geduld en het overwegen van juiste product werd mij gegund mede door de service en de mooie producten erg gelukkig met mijn aankoop!

JM DroneProducties 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige oplossing na verkeerde product informatie

Voor mijn drone heb ik een set besteld met verschillende drone-gadgets. In deze set zouden ook ND Filters moeten zitten. Toen ik de doos opende zaten ze er helaas niet in. De klantenservice heeft me heel netjes te woord gestaan en direct de filters alsnog opgestuurd. Een dag later had ik ze al in huis.

Hulde aan dit fijne bedrijf!

Nikita 13-08-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Al mijn camera benodigdheden bestel ik bij cameranu.nl
Super service, snel geleverd en betalen hoe 't jou uitkomt.
In de winkel zelf in urk altijd deskundig en vriendelijk personeel. Kortom een top winkel

Philip Friskorn 13-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ben al jaren klant bij CameraNu, altijd snel, altijd deskundig advies, prima prijsstelling en bovendien zeer behulpzaam personeel.

Gerda 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima advies!

De medewerkers van deze winkel geven goed en zeer adequaat advies. Ook als dat niet altijd is wat je zou willen horen! Daar heb je tenminste wat aan!

Hans Heerink 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levring

Ik bestelde een Sigma-extender 1.4 (occasion)
Bij levering bleek dat deze alleen handinstelling had , wat ik niet wist.
Gebeld naar Cameranu.nl en kon deze probleemloos retour doen.
Dezelfde dag sprak ik een kennis die dezelfde lens had en hij bevestigde dat, bij de sigmalens 150-500mm alleen maar deze extender past met handscherpstelling, echter de lichtmeting werkt wel.
Cameranu.nl weer gebeld en hebben deze opnieuw geleverd. Geen gezeur over verzendkosten o.i.d..
Alles no-problem. Nu ben ik heel blij met deze extender.

W.de Haan 13-08-2018 Via de website gekocht

Ik vind het geweldige winkel als je iets niet weet kun je chatten met een medewerker en dan duurt het niet lang en je hebt een correcte antwoord op je vraag

Angel 13-08-2018 Via de website gekocht

Top verzending en printer

De bestelling en verzending gingen heel goed. Ondanks de eeuwige vertraging bij postnl bleef cameranu.nl mij steeds op de hoogte te houden.
Ik heb een hele goeie keuze gemaakt qua printer helaas was de epson xp 860 er niet meer, maar de 960 is net zo goed hij print geweldig.

Heino 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Cameranu geeft zoals gewoonlijk goed advies. Ik had een klein statief nodig. Had zelf via de website gekeken naar de mogelijkheden. Tijdens telefonisch contact, gesproken over de verschillen in model. Na de keuze van het model, de meest profesionele. Komen zij zelf met het advies van een goedkopere die beter pas bij mijn status als amateur, die kwa kwaliteit nauwelijks onder doet. Een zelfde soort model maar dan van ander merk. Ze proberen niet het duurste model aan te praten maar denken mee. Je krijgt het gevoel dat het om jou gaat. Dat is zeer prettig.