Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard van Laanen 27-03-2019

CameraNU.nl heeft een overzichtelijke webshop met alles wat ik als fotograaf wens. De prijzen zijn normaal met uiteraard de nodige aanbiedingen. Wat ik wel heel bijzonder vind is dat er standaard 5 jaar garantie wordt gegeven op de meeste apparatuur (grens is 200 euro). Ik heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken, maar dat is voor mij een groot pluspunt. Verder is de levering super, volgende dag in huis en je kunt gebruik maken van de PostNL afhaalpunten.
Kortom een hele goede webshop voor fotoapparatuur. Ik ben nooit in de winkel geweest maar wel eens op een beurs bij de stand van CameraNU e.e.a. gekocht en het zijn ook nog eens hele vriendelijke mensen.

Paula 27-03-2019

Mooi klein inklapbaar statief. Makkelijk mee te nemen door draagtasje en het geringe gewicht.

Blik 26-03-2019

Snel, betrouwbaar, uitgebreid assortiment en scherpe prijs. misschien wel een hele cheesy samenvatting van deze webwinkel maar wij kopen er al jaren erg graag al onze apparatuur.
Een tijdje geleden hebben wij hier een Ronin-M besteld. deze was op een paar andere websites iets goedkoper, na een kort mailtje over deze prijs kreeg ik al vrij snel een reactie met dat ik hem voor het lagere bedrag kan kopen, en dat ze de prijs op de website voor iedereen gaan aanpassen!
In mijn ogen is dat een erg fijne service, en bij vragen denken ze graag mee.

Louis 26-03-2019

Goede collectie, duidelijk "uitleg" en snelle levering. Ze zijn op alle markten thuis.

C.J. Buis 26-03-2019

Heel tevreden over mijn behandeling via de chat op hun site en de afhandeling en snelle levering..

Y-H 26-03-2019

De webshop is lekker duidelijk en overzichtelijk, geeft veel informatie over de artikelen, maar ook over (in mijn geval belangrijk) fotograferen en tips en tricks.
Erg duidelijke beschrijving bij de artikelen. Geen poespas een heerlijke snelle levering.

Hans 26-03-2019

Het maakt niet uit waar je voor komt, je wordt als een klant geholpen. 100% betrokkenheid, Top service.

TTR 25-03-2019

Helaas kon ik het backdrop papier niet ophalen in Eindhoven. Dus voor de bezorg optie van 20 euro moeten kiezen. Ik werd keurig gebeld de dag van te voren om een tijdstip af te spreken en de bezorger kwam het de dag erna op het afgesproken tijdstip brengen. Super geregeld en nette service!

Roblife 25-03-2019

Ik bestel al jaren bij camera.nu en ben altijd zeer positief en zeer tevreden over deze winkel.
Alles is vaak op voorraad, en je bestelde spullen heb je de volgende dag in huis.
Zeer deskundig en eerlijk advies geven ze je. een top zaak gewoon!!

Joost 25-03-2019

Kwa service is Cameranu echt top. Ik was/ben geen makkelijke klant maar alles is netjes verwerkt en de verkeerd bestelde items zijn snel verwerkt. Erg behulpzame, vriendelijke en deskundige mensen die je toch even bellen als het mailverkeer erg lang word, dat werkt toch net iets sneller. Van mij mogen wel de zoekopties van de artikelen echt wat relevanter en uitgebreider mogen. Nu ben je toch veel aan het zoeken voor toch belangrijke inhoud die je in de info van een productpagina moet vinden. Verder is er veel content op een productpagina die niet helemaal overzichtelijk word getoond.

An 25-03-2019

Uitgebreide productspecificaties, snelle levering en duidelijke updates van het bezorgproces. Het product was netjes en veilig verpakt en ik ben er zeer tevreden over.

Mauk 25-03-2019

Ja natuurlijk was dit een hele belevenis. Prima webshop, en site. Makkelijk te vinden. makkelijk zoeken op de site ook. Prima prijzen.

Glenn 25-03-2019

Zeer duidelijke omschrijving op de website over product en levering. Product is bezorgd volgens afspraak en was zeer netjes verpakt.

AnneMarie 25-03-2019

Zeer klantvriendelijk en maken waar wat zij beloven. Snelle levering en de gekochte artikelen waren zeer goed en stevig ingepakt.

Deborah 25-03-2019

Regelmatig doe ik inkopen van papier bij CameraNu voor mijn eigen bedrijf. Relatief goedkoop en de volgende dag in huis vind ik hele belangrijke aspecten waar ze aan voldoen.

THB 25-03-2019

Ik vind Cameranu een hele fijne webwinkel hebben. De prijzen zijn scherp en het assortiment groot.
De verzending gaat ook snel en (heel fijn!) met postNL. je kunt kiezen waar je het bezorgd wil hebben (thuis of ophaalpunt).
De bestelling is goed verpakt (wel redelijk veel "lucht" in de doos), maar tot nu toe is alles keurig onbeschadigd binnen gekomen.
Onlangs heb ik telefonisch contact opgenomen omdat ik advies wilde over een bepaald product. ik werd vriendelijk geholpen en het draait zeker om goed advies en niet om het verkopen want het antwoord op de vraag was in dit geval "nee, dat product kun je beter niet kopen dan", uiteraard geldend voor mijn specifieke vraag.
Retourneren is eventueel op eigen kosten, maar dat betekent dat je je bewust moet zijn van je bestelling en tegelijkertijd kost het ook echt gewoon geld als je iets terugstuurt. Dat houdt de verkoopprijzen ook laag.

NV Glerum 25-03-2019

Ik had snel een onderdeel nodig en daardoor had ik gekozen voor cameranu.nl. Product werd inderdaad de volgende dag geleverd en bestellen was makkelijk op de duidelijke site. Product was zoals verwacht en functioneerde naar behoren. Super!

Avitz 24-03-2019

Ik heb veel can Cameranu.nl gekocht en ben ik erg tevreden. Ik heb met mensen ontmoet, ik was in Urk geweest om te overtuigd zijn dat ik in een betrouwbaar plek een dure dingen koop. Tot nu toe heb ik er geen spijt van.

mwmstolp 24-03-2019

ondanks drukte in de winkel alle aandacht van de verkoper. Niet het gevoel dat mij het vel over de neus gehaald werd. Eerlijke, betrouwbare informatie

Bouke 24-03-2019

Shop heeft een groot assortiment voor een concurrerende prijs en levert snel en correct.
Veel meer kun je niet wensen .

Anne Van Acker, BVBA Mistavack Ieper België 24-03-2019

deze onlineshop vind ik reuze omdat ze heel duidelijk is. Ik kocht uv protectors, trigger, en reeds verschillende lenzen en body's. correcte weergave, correcte prijzen, correcte afhandeling van betaling en verzending. herstellingen gebeuren ook correct. Ik ben een zeer tevrede klant en geef jullie geregeld door als super webshop.

Henk de Graaf 24-03-2019

na even gebeld te hebben een keuze kunnen maken. kreeg een goed advies en heb daarna de bestelling geplaatst.
keuze was of de visico vt 150 of de visico vt 200, en gekozen voor de vt 200 op aanraden van de verkoper. daarna snel in huis en gelijk aan de gang natuurlijk.
ik had al een fltis set van visico en deze kop is een prachtige aanvulling, kan nu met 3 flits koppen aan de gang en de resultaten zijn prachtig

Jan Kerkhofs 24-03-2019

Nu voor de 3e keer artikelen besteld bij Cameranu.nl en ook nu weer zeer tevreden. Zowel via de mail en deze keer ook chat-functie snel antwoord gekregen op gestelde vragen. Over het geleverde product dik tevreden. Cameranu.nl staat bij Mijn Favorieten.

Bert 23-03-2019

Epson v39 scanner naar tevredenheid gekocht en snel geleverd. Goede informatie over product en makkelijk en snel betaalproces. Ook fijne vergelijkingsoptie bij keuze.

Pry 23-03-2019

The website is well organized. However, the lens I have got came with no box!
In the end, I don't really like the lens so I requested to return it. You have to pay for returning cost though. The staff is fast response.

William Stam 23-03-2019

Onze camera was stuk.
Reparatie niet mogelijk.
Nu nieuwe camera gekregen. Geweldige service en we werden zeer goed op de hoogte gehouden. Zou voor dit soort artikelen graag weer aankoop doen bij cameranu.nl. De service bij defect appart heeft mij zeer veel vertrouwen gegeven.

Hans 23-03-2019

Gerard 22-03-2019

Snel overzicht op de site. Veel op voorraad en bezorgd in een mum. Altijd volledige bestellingen (camera's, objectieven etc.) gedaan en nu een eenvoudige draad-ontspanner voor mijn Olympus. Ook deze snel in huis met dezelde service!

Jasper v Z. 22-03-2019

Ik bestel hier wel vaker wat. Dit keer zakelijk waarbij ze zo vriendelijk zijn geweest om bestellen op rekening mogelijk te maken. Levering over het algemeen altijd snel en goed. De site is duidelijk, mag iets sneller zijn met de afbeeldingen. Veel goede info en duidelijke specificaties e.d.

Jan 22-03-2019

Prima camerashop, geregeld bestellingen gedaan. Altijd goede levering gehad. Niets op aan te merken

GMK 21-03-2019

Onlangs een Lowepro Toploader 55 AW II bij Cameranu besteld. De tas was zoals gewoonlijk goed verpakt. Helaas heeft PostNL de zending nogal mishandeld en kwam de doos ernstig beschadigd binnen. Eerst had ik nog de hoop dat de tas de mishandeling zou hebben overleefd, doch de ritssluiting van het bovendeksel was beschadigd. Na enig "rommelen" was de ritssluiting werkend te krijgen, doch het liep niet lekker. Dus contact opgenomen met de klantenservice. Men bood direct aan om de tas om te ruilen als ik geen goed gevoel had bij de "verongelukte" tas. Uiteraard heb ik daar gebruik van gemaakt en mocht ik de tas zonder verzendkosten retour sturen. Na beoordeling op de dag van binnenkomst bij Cameranu werd ook diezelfde dag een ander exemplaar opgestuurd, dat de volgende dag (deze keer niet door PostNL mishandeld) al weer aan kwam. Wat een geweldige SERVICE, ja met hoofdletters geschreven. Ik was hier uiteraard zeer tevreden over. Je kunt bij Cameranu met een gerust hart iets kopen, gaat er onverhoopt iets fout dan wordt het razendsnel opgelost.

peejay 21-03-2019

Kort en goed, als een van de weinigen hadden ze wel de camera van mijn keus op voorraad en leverden die zoals aangegeven de volgende dag.

A.Scheer 21-03-2019

Ben zeer tevreden over de service van Camera Nu te Urk. De reparatie aan mijn fototoestel was binnen 3 weken geregeld en kreeg hem keurig thuisgestuurd met de mededeling dat er geen kosten aan verbonden waren omdat het nog binnen de garantie viel.Dat had ik niet verwacht omdat het het batterijklepje betrof en niet de camera zelf. Super!

Riem 21-03-2019

De bestelde sensorloupe was scheef en ik vroeg of dat normaal was. Ze zouden het bekijken zodra ik het product had teruggestuurd, maar ik heb er niets meer van gehoord. Ik heb wel mijn geld terug gekregen, maar wilde graag weten of de loupe die ik had gekregen een uitzondering was of dat alle loupes zo scheef waren.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-03-2019

Goedemiddag Riem,

Onze excuses dat je hier geen reactie meer op hebt ontvangen! Dit is niet onze bedoeling geweest. De loupe hebben wij vergeleken met de overige loupes die wij in ons magazijn hadden liggen en deze zijn gelijk aan elkaar.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

CameraNU.nl

Nico Breebaart 21-03-2019

07-03-2019 heb ik de Coolpix P1000 gekocht, een geweldige camera voor natuurfotogravie met zijn 3000mm objectief, geen gesjouw met zware obectiefen. De P1000 is kant en klaar in gebruik met zijn 24-3000 mm en maakt haarscherpe foto’s en de VR doet goed zijn werk.
Maar ook het personeel in de winkel helpt jou goed, met hun vakkundigheid leggen zij je alles uit over de werking van de camera, en ze nemen de tijd voor je. Het is daar fijn winkelen.
Het is jammer dat ik niet een paar foto’s kan downloaden want die zijn echt bijzonder.

Jeffrey 21-03-2019

Altijd snel en keurig geleverd. Ook met lenzen altijd geleverd zoals omschreven. Geen half ingepakte spullen die doorgaan voor nieuw, maar gewoon echt nieuw.

Albert 21-03-2019

Uitstekende service! Ook als je je artikel wil ruilen. Ik mocht mijn camera zonder problemen omruilen voor een ander model. Ook bij het omruilen uitstekend geholpen. Niets dan lof voor deze winkel.

Zander 21-03-2019

Ik bestelde een screen protector voor beide schermen van mijn canon 5D mark 4, spijtig genoeg werkte er eentje niet. Na het melden van het probleem werd er direct een nieuw exemplaar van het artikel opgestuurd. Hiervoor een dikke duim voor de klantenservice!

J.G. 21-03-2019

Heb meerdere bestellingen gedaan en ontvangen.
Het is allemaal netjes afgeleverd en in prima staat.
Daarom is het niet zo moeilijk om weer een bestelling te plaatsen.

Carla Amsterdam 21-03-2019

Camera gekocht bij camera nu.nl Eerst gebeld voor advies en goed geholpen door vriendelijke medewerker. Levering supersnel en volledig in orde. Ben heel tevreden over deze winkel en hun service.

Robbert Alblas 21-03-2019

Bestelling is in goede staat binnen gekomen. Door beperkte voorraad helaas niet de volgende dag maar werd wek netjes op de hoogte gehouden.

Joop van der Velden 20-03-2019

Ook mij Eos 7 d hier gekocht en al meerdere keren een camera besteld. Voor vrienden
Altijd tot volle tevredenheid dus voor mij vanzelf sprekend om mijn 50mm lens ook hier te bestellen

Miriam Post 20-03-2019

Fijne online winkel, snelle service en reageren snel op e-mails. Producten worden snel geleverd en zijn goed verpakt.

Ik raad cameranu dan ook zeker aan!

Jo Slangen 20-03-2019

Een eerlijke webwinkel, want mochten er problemen zijn, dan worden deze keurig en zonder moeilijk te doen opgelost ofschoon dit slechts één keer het geval is geweest. Alle overige leveringen verliepen vlekkeloos.

elesman 20-03-2019

Geweldige zaak en levert ook supersnel. De apparaten zijn prima verpakt. Dit is niet het eerste artikel waar ik tevreden over ben.

Jolanda 20-03-2019

De uitleg over producten is onafhankelijk en duidelijk. De bestelde producten worden snel geleverd.

M. Villalobos 20-03-2019

Everything went as expected, arrived the expected day and the product was in perfect condition.
The microphone works good for dictation, no issue w compatibility what so ever.

Pauline 19-03-2019

Er zitten echt mensen achter deze winkel. Dat klinkt een beetje maf, maar veel online shops geven iets onpersoonlijks af. Daarnaast is het vaak afwachten of je online snel geholpen kunt worden of een vraag kunt stellen. Veel websites houden dat contact bewust af. Cameranu.nl biedt goede service, maar is telefonisch ook een goede sparringpartner. Ik ben erg geholpen met mijn vragen over mijn Canon Powershot G7X Mark II, en nu goed op stoom voor mijn vlogging video's. Dank zij cameranu.nl

Arjan Boes 19-03-2019

Altijd razendsnel m'n bestelling binnen en als ik p.o. iets verkeerds besteld heb geen problemen met retourneren.

Marinka 19-03-2019

Ik ben sinds augustus om het bezit van een EOS2000D camera. Hierdoor ben ik lid geworden van verschillende websites en Facebook paginas. Cameranu.nl heeft steeds hele leuke aanbiedingen, en ik heb daarbij een regenhoes voor mijn camera gekocht ,zodat ik ook in de regen veilig gebruik kan maken van mijn camera.