Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

An83 15-03-2011

Hele snelle levering van een prachtige camera voor ook nog eens een lage prijs! En ruime keuze in accessoires voor de camera.

Leen Voorwinden 15-03-2011

Super snelle levering.
Levering picobello voor elkaar.

Sophie1970 15-03-2011

Zeer goede service en heel goede bereikbaarheid bij vragen.

Debbie902 15-03-2011

Na alle positieve revieuws over deze camera zocht ik de goedkoopste aanbieder. CameraNU.nl bleek dat te zijn en dus heb ik mijn camcorder daar gekocht. Het ging even fout met de ideal betaling, deze sloeg de laatste stappen over, zodat er geen betaling plaatsvond. Maar dat werd direct de volgende ochtend hersteld en een dag later werd mijn camcorder bezorgd. Prima service dus.

Vic V 14-03-2011

Top winkel. Zeer gemotiveerd personeel. Bovendien uiterst professioneel, weten echt waar ze het over hebben. Ook online werkt alles 100%.

k.delahaye 14-03-2011

goede informatie (bijv. vooraadstatus) en prompte levering, alles probleemloos tot nu toe.

djpasch 14-03-2011

Het enige wat ik op de site mis is om producten met elkaar te vergelijken of te filteren, het zou de keuze iets wat makkelijker maken.

E-insterested 14-03-2011

Goeie website. Adequate reactie. Snelle levering. Kortom: goeie zaak.

meneerwillem 14-03-2011

Goede website,Groot assortiment,Snelle levering, Ruilen is geen probleem en snel afgehandeld,Zeer scherpe prijzen.

Harry Nieboer 14-03-2011

Zeer behulpzaam bij het oplossen van een probleem omtrent het downloaden van GPS - kaarten van de website van Samsung. Drie keer geprobeerd te downloaden maar zonder succes; daarna was downloaden niet meer mogelijk omdat drie keer verbinding maken met het downloadcentrum het maximum is. Gebeld met Camera Nu en het probleem uitgelegd ( ik bleek trouwens niet de eerste te zijn die tegen dit probleem aanliep)en ik kreeg toen van hen een kaart toegezonden waarop zij de GPS basiskaarten al voor mij hadden gecopieerd. SERVICE!

Pebo1961 14-03-2011

De printer werkt super en maakt goede afdrukken.
De webshop is overzichtelijk en de prijs die ze voor deze printer vragen was de goedkoopste die ik op internet kon vinden. Het kontakt met klantenservice erg goed. Op een middag besteld de volgende dag al door TNT bezorgd. Zodra de zending wordt aangeboden bij TNT ontvang je een email zodat je het pakket kan volgen.Hier kun je gerust iets bestellen de de webwinkel is te vertrouwn.

Cyberfrank 14-03-2011

duidelijke site
goede leveringsinformatie
snelle levering

Manri Kwee 14-03-2011

U service is uitstekend, ik ontvangt meestal mijn artikelen de volgende dag thuis, zoals dit op de site vermeld staat.

Maarten Leo 14-03-2011

's Avonds om half 10 besteld en de volgende dag met de post op m'n werk bezorgd om 13.00 zonder extra betaling. Dat is heel snel. Top!

JJMAN 14-03-2011

Duidelijke website (voorraad/niet op voorraad), scherpe prijsstelling, snelle levering en goede verpakking.

dickschipper 14-03-2011

prima, snel en safe geleverd, eigenlijk dus zoals het hoort en tegen een prima prijs

jbrinkman1981 14-03-2011

Ik heb met enige twijfel in deze bestelling nog een sigma 30mm 1.4 lens besteld, die niet voorradig was.
Omdat de levertijd onbekend was heb ik later contact gehad met een medewerker die mij vertelde dat ik beter de order kon splitsen, waardoor ik mijn adapter wel spoedig zou ontvangen. Ook werd me meteen een goed alternatief aangeraden voor de sigma lens die niet voorradig was. Daarnaast tipte die persoon in kwestie mij ook nog een goede site om de 2 lenzen te vergelijken. Uiteindelijk twijfelde ik nog meer, maar zonder enig probleem mocht ik voorlopig de sigma lens weer afbestellen om er nog eens goed over na te denken. Het geld werd keurig teruggestort op mijn rekening. Erg goede service/support!

Gerjok 14-03-2011

snelle afhandeling en bezorging van de bestelling.

A van Oirschot 14-03-2011

Eerst vergeleken en dan gekocht.
Daarbij het kosteloos verzenden is voor mij erg belangrijk. Want vaak maken de verzendkosten het voordeel ongedaan. Dan de volgbaarheid van de bestelling. De bevestiging en conform belofte afleveren van het produkt. Allemaal prima voor mij dus een zeergoed(nog geen 10 omdat dit de eerste keer is dat ik hier bestel) Dat het produkt goed is daar had ik mijzelf vooraf al van overtuigd.
De aftersales kan ik niet beoordelen hoop ik ook niet nodig te hebben.

klaarke 14-03-2011

De kwaliteit van het geleverde produkt voldoed aan onze verwachting.
Is snel geleverd.

Henk Jansen2006 14-03-2011

Zoals gebruikelijk was het bestellen, ophalen en betalen heel gemakkelijk.

rbeens 14-03-2011

Levering binnen 24 uur, prima! Nog geen ervaring met service/bereikbaarheid.

MW DE 14-03-2011

Prima en duidelijke website. Helder in het wel of niet aanwezig zijn van het gewenste product. Bestellen en betalen verloopt vlot. Eveneens de aflevering. Binnen twee dagen keurig thuis afgeleverd. Chapeau.

Danjel 14-03-2011

Goede website, is snel, duidelijk en prijzen zijn goed.

Groot kritiek punt: Het is lastig (zoals bijv. bij statieven) een bepaald product uit te zoeken.
Stel ik ben opzoek naar een statief voor mijn camera. Dan mag ik langs elk merk om vervolgens alle producten langs te gaan om potentiele producten eruit te kiezen.
Erg omslachtig en vooral ook veel werk.
Handiger zou zijn om een te kunnen filteren per product soort op de specificaties en wensen. Zie ook de tweakers.net pricewatch als voorbeeld. Zeker voor de orienterende bezoeker lijkt me dit een groot verbeterpunt.
Klanten die al precies weten welk merk en type product ze willen kunnen op de huidige en nieuwe manier hun producten vinden.

Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden. Het zou de kwaliteit van de webshop verhogen en het koopgemak vergroten.

akustyk 14-03-2011

het is niet de eerste keer, dat ik bij CameraNU iets koop, en het was altijd prima. goed afgerond, snel verstuurt, product dik in orde. aanrader dus

Leroy1968 13-03-2011

Keurig afgehandeld nadat ik zelf eerst een verkeerde order had geplaatst; twee keer gebeld en hun service is kordaat en vriendelijk. Belangrijk gevoel voor bij een webwinkel.

mgv 13-03-2011

Prima winkel: makkelijk bestellen, gratis en snel thuisbezorgd. Ben tevreden!

Zwiert Mansens 13-03-2011

Een duidelijke overzichtige site, waarin het zeer gemakkelijk is te vinden wat je zoekt.
Verder is de tijd tussen bestelling en het ontvangen
van het bestelde product in snelheid door wie dan ook niet te evenaren.
Uitstekend!! Bedankt!!!

Hans123W 13-03-2011

CameraNu was al bekend bij mij en het vertrouwen bestond dus al. Bij deze bestelling is alles perfect uitgevoerd en de communicatie over de bestelling is prima in orde. Een aanrader voor iedereen.
CameraNu staat voor een prima prijs plus perfecte service.

xindak 13-03-2011

We hebben nu al een paar keer bij cameranu.nl besteld, en de levering is perfect. Netjes verpakt, goede mails. Geen enkel minpunt.

Antonio55 13-03-2011

Probleemloze levering tegen een scherpe prijs.

El13 13-03-2011

Kreeg meteen na de bestelling een nette mail met alle informatie. Supersnelle levering, alles netjes verzorgd. Zeer tevreden.

jhaderoos 13-03-2011

besteld, opgehaald en goede informatie bij afhaal .
duidelijk en goed overzicht bestelling via email

Cameranu consument 13-03-2011

Goede en snelle service

J.Poort Waalwijk 13-03-2011

Keurige levering goed verpakt en op tijd.
Helaas past na plaatsing van de filter de beschermkap van de camera niet meer (de filterring is groter) dus ik moet op zoek naar een groetere lensdop.
Mogelijk is dit op te neme in het bestelpakket, zodat de nieuwe lensdop er direct bijgeleverd kan worden?
met vriendelijke groet voor uw goede levering,

GodfriedC 13-03-2011

Een duidelijke en prettige site. Levering conform de voorwaarden en dus het goede, stevig verpakt artikel op tijd in huis.

guzman 12-03-2011

Niet alleen snelle levering maar ook snelle reactie opvragen vooraf en achteraf mbt producten.

R. Simons 12-03-2011

Meerdere malen gekocht in de shop op Urk en meerdere malen besteld via de site. Altijd prettig en zeer kundig te woord gestaan.

Site zeer overzichtelijk.

Kortom een zeer tevreden klant !!

Bert Berghof 12-03-2011

Duidelijke site met alle relevante info. De levering was prima, sneller dan verwacht.

B van Ballegooijen 12-03-2011

Snelle en goede service.

Wim8906463 12-03-2011

Goede overzichtelijke webshop, en concurrerende prijzen

Frank Krikon 11-03-2011

goede en snelle levering, prettige behandeling aan telefoon

Didier Zuidinga 11-03-2011

Prima service,
duidelijke web-site,
goede leveringsvoorwaarden.

J.J. van Dijk 11-03-2011

We zij prima geholpen, meer of minder kan ik er niet van maken.
mvg

FotoNic 11-03-2011

De bestelling op donderdag rond 13:00 uur geplaatst. De volgende morgen om 11:00 uur al binnen. Geweldig! Alles is goed verpakt aangeleverd. Het objectief nu twee weken in gebruik. Ik heb al veel plezier van het enorme zoombereik.

Jet2011 11-03-2011

Ben erg tevreden over de website en de snelle levering.

Marcel67 11-03-2011

2e aankoop via deze winkel,en ook deze is zeer positief. Supersnelle(gratis)levering en tussentijds word je goed op de hoogte gehouden van de verzend status.Maar het blijft natuurlijk wel onze mening. Wij vinden het een prettig en vertrouwd bedrijf om iets aan te schaffen.

Marco AMS 11-03-2011

Shop en email response / bereikbaarheid werken perfect. Bestelling volgende dag in huis. After sales geen ervaring mee en dat hoop ik ook zo te houden / niet nodig te hebben.

pvlaere 11-03-2011

Order besteld, en geleverd binnen 2 dagen. ziet er prima uit.

Davd 11-03-2011

Goed product, heel snel geleverd. Niks op aan te merken!