Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wil Braakman 01-04-2011

Snelle en goede levering.Wel een erg grote doos voor zo'n klein ding. Zou ook in een enveloppe kunnen waardoor portokosten geminimaliseerd zouden worden.

Wim Scheerens 01-04-2011

Hoezo motiveren? Het bestelde werd binnen de beloofde tijd toegezonden en de route kan je volgen. 'N mailtje om nog wat nadere info werd metéén duidelijk beantwoord. Zo hoort het! Om deze reden was dit, in de loop der jaren, al mijn zoveelste aankoop op fotogebied bij CameraNu.nl

JHH55 31-03-2011

Mijn eerste (maar zeker niet mijn laatste) bestelling bij CameraNU en exact doen wat er beloofd wordt. Beter kan een bestelling bijna niet afgehandeld worden. Schept vertrouwen.

Phoenix1977 31-03-2011

De website was overzichtelijk en makkelijk in het gebruik, ook voor de minder-frequente gebruikers.
Enige nadeel van de webwinkel was de noodzaak om een account aan te maken om de bestelling af te ronden in tegenstelling tot andere webwinkels waar je ook een eenmalige aankoop kan doen zonder direct weer ergens een account te hebben.
De bekendheid die zowel de fysieke winkel als de online variant hebben bij (amateur) fotografen, was ook zeer bevordelijk voor de beslissing zaken te doen met deze winkel.
De afhandeling ging soepel en binnen 48 uur (een vertraging van TNT Post, niet van de winkel) had ik het onderdeel voor mijn camera binnen.
Alles bij elkaar zeer tevreden.

Jos Klijn 31-03-2011

Snelle levering, juiste prijs, voldoende assortiment.

Leeuw40 31-03-2011

Deze site doorgekregen van een collega.
Duidelijk kunnen aangeven wat ik zocht en dus ook kunnen vinden.
Jammer dat je een aantal opties niet even ssnel naast elkaar kunt zetten om te vergelijken. Dan zou je toch nog naar een andere site moeten.
De uitspraak mbt tot de levertijd is ook nagekomen.

de Jong1981 31-03-2011

Ongelooflijk snelle levering, sávond rond 21.00uur besteld, volgende dag voor 12.00 uur in huis. grote klasse!

Dorothea26 31-03-2011

Ik vond de levering heel erg snel. Het op de hoogte houden van de levering ook goed. Terwijl daar geen kosten tegenover staan.

diekmann54 31-03-2011

S'avonds om 20.45 besteld, de volgende ochtend

nog voor 11.00 in huis. Geweldig!!!

heiko1974 31-03-2011

producten op website worden gewoon geleverd zoals het hoort. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Maar ach wat is er nieuw zo'n beetje alle andere camera leveranciers doen het zelfde. Camera.nl was in dit geval net iets goedkoper, volgende week zou het cameranu.nl geweest kunnen zijn die de goedkoopste was. Ze leveren allemaal eigenlijk binnen een dag

Frankp65 31-03-2011

Lekker snelle levering, binnen 1 dag, en geen verzendkosten, goede prijs.

Biennie 31-03-2011

Zeer snelle levering. Nog geen contact met het bedrijf gehad over de printer maar in een verleden heb ik een scanner bij CameraNU.nl gekocht en toen daar iets mee was bleek de service erg goed. Dat was voor mij de reden hier weer te bestellen, ook al waren ze ietsje duurder.

JohannC. 31-03-2011

Duidelijke website. De belofte van vandaag besteld en de volgende dag leveren werd volledig waargemaakt. Goede verzendverpakking.

Remmelt Pit 31-03-2011

ik ben al vele jaren erg content met CameraNU. Het is verrassend om te ervaren hoe deze winkel zich nog steeds verder aan het ontwikkelen is. Met name de nette uitstraling, de prima website, de grote voorraad en als belangrijkste het deskundig personeel. Kortom hier blijf je komen.

Sutorius 31-03-2011

Super winkel.Al diverse keren wat gekocht en altijd naar totale tevredenheid.

businka19 31-03-2011

Geen ervaring met aftersales en bereikbaarheid.
Product is goed en levering was snel.
Zeker voor herhaling vaatbaar.

Dick Schenkius 31-03-2011

Op een technische vraag vooraf kreeg ik een prompt en correct antwoord. Levering geschiedde de volgende dag. Sneller en beter kan het niet.

Mike1940 30-03-2011

Uigebreide en overzichtelijke website
Goede service en klant vriendelijke medewerkers

fotograaf John Delft 30-03-2011

Product probleemloos gevonden op website met slechts één zoekopdracht.

Levering zoals toegezegd, goed verpakt en in perfecte staat. Spoedbestelling i.v.m. fotoshoot, ruim op tijd geleverd.

Prijs conform markt, beslist niet te duur.

J.G. van Ouwerkerk 30-03-2011

Helemaal tevreden over de wegsite en aftersales. Wil je wat veranderd hebben na je bestelling en wil je dit regelen via de mail, helemaal geweldige service!
Geen probeem of gezeur, je wordt netjes geholpen en behandeld.Ze komen ook hun afspraken na!
Helaas 1 minpuntje. In het duurdere segment weinig voorraad, misschien komt dit door Nikon, dat weet ik helaas niet.

CvanL 30-03-2011

Via webshop Nikon D7000 besteld en de mededeling erbij geplaatst dat ik deze body zelf in de winkel kwam ophalen omdat ik de D7000 nog wilde vergelijken met de D300. In winkel de keuze gemaakt en body daadwerkelijk aangeschaft.

Goede service / uitleg etc.

Glenn S 30-03-2011

Na een uitvoerige zoektocht voor de goedkoopste prijs in combinatie met goede kwaliteit te vinden ben ik bij CameraNU.nl terecht gekomen.

Voordelen die ik zag vanuit België waren:
- Goedkoopste prijs
- Onmiddellijk leverbaar
- Aanvaardbare leveringskost naar België
- Winkel voor eventuele after sales

De ervaring met de levering klopte met de verwachtingen; buitenlandse betaling (België) was de dag nadien ontvangen, verzending onmiddellijk erna gevolgd en de dag nadien was de levering er! Goed verpakt.

Super service en levering.

ben visser 30-03-2011

zeer snelle enacurate levering ( s'middags besteld , volgende ochtend om 11.00 afgeleverd).
Prima verpakt

john de jong boz 30-03-2011

Ik had per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan en twee dagen later kwam de goed binnen

C en A 30-03-2011

Van bestelling, betaling, zending-volgsysteem tot en met (mogelijkheid tot kostenloze) levering correct en probleemloos zakendoen. Degelijke verpakking (bescherming/isolatie). Documenten (o.a. garantie) helder en in orde. Bedrijf goed te traceren (adres, KvK gegevens e.d.) en servicedienst telefonisch prima bereikbaar (d.w.z. geen muziekbandjes, keuzemenu's, e.d.).

joepie 20 30-03-2011

maandag avond deze lens besteld en dinsdag ochtend om 9 uur werd de lens afgeleverd.
goed verpakt en zonder beschadigingen aan de doos dus tijdens transport is deze ook goed behandeld.
was mijn eerste aankoop via internet en dit is zeer goed bevallen.

W. Gerrits 30-03-2011

ik had eerts een lens voor de verkeerde camera besteld.Direct de volgende morgen gebeld en kreeg het advies de zending aan de deur te wijgeren zodat deze terug werd gestuurd.
De dag daarop had ik de goede lens al.

shamelian 30-03-2011

zoals gezegd, voor 21 uur bestellen volgende dag thuis is waar. Product komt precies overeen met advertentie, geen teleurstelling met melding achteraf "artikel is helaas niet meer leverbaar".

FrenkieG 30-03-2011

Veel producten, lage prijs en een zeer snelle bezorging. En de winkel is geweldig.

Snefdude 30-03-2011

Tweede bestelling bij CamaraNU.nl. Wederom netjes de volgende dag geleverd. Gewoon goed.

Jos456 30-03-2011

Aangekochte artikel voldeed niet aan verwachtingen. Werd binnen een week zonder problemen teruggenomen.

Soest305 30-03-2011

heb al eerder bestelling gedaan bij Cameranu.nl en ben altijd snel en heel goed geholpen. Ook vragen via email worden snel en duidelijk beantwoord.

Sjaak1954 30-03-2011

Zeer snelle en correcte, goed verpakte levering.

Marion1989 30-03-2011

Goede levering en informatie. Alles perfect in orde.

enigma02 29-03-2011

vaker iets gekocht. Komt op de beloofde dag. Goed verpakt en apparaat werkt ook nog

Michiel Soldaat 29-03-2011

De leveringvan de bestelde camcorder verliep vlot (binnen 2 dagen).
Bij de bezorging van een nabestelde extra accu ging het even mis; een verkeerd product werd geleverd, ondanks het juiste product op de pakbon
Een mailtje gevolgd door excuses en een aangetekende bezorging 2 dagen later maakte dit weer goed.
Al met al goede ervaringen met dit bedrijf.

Borretje76 op flickr 29-03-2011

Black Rapid camera draagriem de ene dag besteld > volgende dag in huis! Prima verpakt, duidelijke orderverwerking en duidelijke factuur. Alles prima verlopen dus ;-)

Maarten_z 29-03-2011

Zéér snelle afhandeling! Betaald met iDeal om 17.30, 2 seconden later had ik al een betalingsbevestiging en een half uur later kreeg ik het bericht dat mijn pakket op de post was gedaan, geweldige service! Al met al zéér tevreden!!

Else88 29-03-2011

De site was logisch en overzichtelijk. De bestelling was heel snel geleverd en keurig verpakt. De factuur kwam in een mail. Echt heel netjes.

havinck 29-03-2011

Ik vond de verpakking wat minder geslaagd. Het ging hier om een Tokina macro 100mm Nikon en een UV-filter. De respectivelijke verpakkingen zaten los in een doos zonder enige verdere bescherming (luchtkussens o.i.d.)

Jaap van der Hak 29-03-2011

Uitstekende en snelle levering.

Danie31 29-03-2011

De website was heel duidelijk en makkelijk te bereiken, de bestelling ging ook redelijk makkelijk en de betaling ook. Het was wel zo dat ik het voor 21.00 uur besteld en betaald had en dan zou ik het product de volgende dag in huis hebben maar in de mail die ik kreeg stond dat ze net die dag alle bestellingen voor 17.00 uur de volgende dag zouden leveren en dan heb ik toch het gevoel dat ik voor de gek wordt gehouden. Maar het product is in goede staat ontvangen en nog op tijd voor een verjaardag!

XMiekx 29-03-2011

Snelle levering is natuurlijk heel fijn.

HD Frans 29-03-2011

Snelle levering. super kwaliteit en dus prima kwaliteit/prijsverhouding. Zeker voor herhaling vartbaar.

Klaas898 29-03-2011

Vlot en volledig bezorgd en de per ongeluk dubbele bestelling in no-time keurig weer geannuleerd en daarvan bericht ontvangen.

Fictieve-Naam 29-03-2011

Was prima voor elkaar. Eén verbeterpuntje: pas toen ik de bestelling had geplaatst (voor 21:00 uur dus bezorging de volgende dag), werd vermeld dat er die dag niet meer bezorgd werd. Dit had ik liever geweten vóórdat ik de bestelling had geplaatst.

H. Schepers 29-03-2011

Levering is snel en goed verzorgd. Geen reden om hier geen artikelen te bestellen.

GerritK47 29-03-2011

Na de goede ervaring van de eerste keer heb ik nu deze dslr plus toebehoren bij cameranu.nl besteld en ervoor gekozen om deze bestelling per koerier te laten bezorgen.
De bestelling werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd en na controle met pinpas betaald.
Email- en telefoonverkeer verliep weer uitstekend, men is klantvriendelijk en hulpvaardig.
Van de after sales tot nu toe geen gebruik hoeven te maken.

tony cartoni 29-03-2011

onlangs een camera besteld als opvolger van mijn tz2, en gister voor het eerst uitgeprobeerd. De afhandeling vd bestelling was vlot en probleemloos. De camera maakt super foto's.

vrouw53 29-03-2011

Snelle levering.
Maandagavond na 21.00 uur besteld, woensdag in huis!