Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mel65 04-04-2011

Geen problemen bij bestelling, betaling en levering. Alles heel vlot, en correct gebeurd.

Benjamin DB 04-04-2011

Product vandaag toegekomen met UPS. Winkel reageert zeer snel op al uw vragen via mail. Ondanks de geldtransfer en transport tussen Nederland en Belgie was mijn bestelling er al op minder dan een week.

Bedankt!

C.J.Schuite 04-04-2011

eigenlijk geen enkele negatieve ervaring tot nu toe. een webshop die doet wat ze beloven. goede service, snelle levertijd, duidelijke website. gewoon goed. ga zo door.

Marga1967 04-04-2011

Super snelle en goede levering! Bestelde goederen worden vanavond cadeau gedaan, dus weet nog niet hoe die gaan bevallen.
Bedankt!

mmmichael 04-04-2011

Zeer goed service! Houden zich volledig aan de afspraak! Bij werkte helaas 1 inktpatroon niet. Daar werd niet moeilijk over gedaan en er is nu een nieuwe verzonden!

Nette prijzen ook.

Dave Middleton 03-04-2011

Goede overzichtelijke webshop. Alle producten die direct leverbaar waren werden inderdaad binnen 1 dag bezorgd. De nabezorging vond plaats binnen 1 week. Prima bereikbaarheid, goede verzorging en scherpe prijzen.

Rudy VB 03-04-2011

Met grootse zorg en zeer snel geleverd. Bestellen kan niet makkelijker. Zeer snelle respons op vragen via contactformulier of e-mail. Lage prijzen!

RD1973 03-04-2011

Na behoren weinig uitleg gehad van de desbetreffende verkoper maar gelukkig in de kennis kring, uitleg gehad hoe en wat de camera werkt !!

Koentje5 03-04-2011

Alles verliep vlot en foutloos zoals afgesproken.

Sarah 200 03-04-2011

Zeer snelle levering en contact dat de bezorger een uurtje later zou komen dan de afgesproken tijd. Zeker een aanrader!

GertvanDijkFotografie 03-04-2011

Prima website en geweldige snelle verzending. Zondagavond besteld en maandag voor 12 uur binnen!

En wat wel zo prettig is....geen vooruit betaling maar netjes pinnen aan de deur!

Ga zo door :)

elliev 03-04-2011

alles keurig voor elkaar, de bestelling en de aflevering keurig op tijd.!!!!

slagerblom 03-04-2011

Bestelling van de Lowprowe Backpackrover AW II + Trekpod Cammock op zondagavond 18: uur gedaan. maandagmorgen kort na elkaar bestel en verzendbevestiging. Dinsdag voor 12.00 door TNT post afgeleverd. bestelling zat keurig verpakt. Website is prima overzichtelijk, en de voorraadstatus klopt. Keer op keer handelen zij bestellingen razensnel af, en is alles pico bello in orde.

J.M. Kimstra 03-04-2011

Simpele bestel- en betaalprocedure. Vlotte levering binnen de beloofde tijd.

Alex287r678 03-04-2011

Overzichtelijke site, scherpe prijzen en zeer snelle en correcte levering.

AW te GTB 03-04-2011

Bestelling was eerst verkeerd geleverd.
Direct gebeld meteen contact met vriendelijke medewerker. Twee dagen later al het juiste artikel ontvangen.
Ben dus zeer tevreden over bereikbaarheid en service.

sylvie 03-04-2011

prima shop waar ik al meerdere malen wat heb besteld.
de betreffende items zijn elke keer snel en correct geleverd.
de combiaanbiedingen zijn leuk geprijsd.

Heidiefocus 03-04-2011

Goede service, veilig en snel geleverd. Ga ik vaker doen. Ook prima prijzen trouwens.

Spijkerboer 03-04-2011

Snelle levering duidelijke mails met info over de verzending

Ray Haze 03-04-2011

Prima service! Snel geleverd.

-jos- 03-04-2011

Zeer snelle levering , geen verzendkosten en lage prijs.
Dus niets dan lof.

wappie 03-04-2011

altijd vrienelijk en altijd goeie voorlichting van te voren over al je vragen over het product wat je wilt aanschaffen..

erg behulpzaam

Matthijs_1981 02-04-2011

Vlotte levering, heldere site, goed verpakt en (gratis) aangetekend verzonden. Wat wil een mens nog meer?

feint 02-04-2011

Website en bereikbaarheid echt dik in orde.
De communicatie omtrent levering bij manco's en wijzigingen kan beter. Als er een klein manco op een grote bestelling is, en deze reeds is betaald, zou ik initiatief van Cameranu verwachten om te melden wanneer wel wordt geleverd ( mogelijk deellevering ) en wat eventueel alternatieven zijn.

Ruud1975 02-04-2011

Snelle levering, duidelijke communicatie over orderstatus. Netjes verpakt

m2011 02-04-2011

Het artikel op de afgesproken tijd geleverd en in prima staat. Enkele dagen in mijn bezit, en de Metz mecablitz voldoet prima met de Canon EOS 500D.

W.A. te d 02-04-2011

Perfecte service en binnen de gestelde tijd in huis.
Je wordt ook perfect op de hoogte gehouden van de status van de levering.
Over het algemeen de meest goedkoopste.

kylie2005 02-04-2011

Goede prijs en snelle levering

Rina Maarssen 02-04-2011

Mijn bestelling is binnen twee werkdagen bezorgd. En de afhandeling was correct.

MTW14 01-04-2011

Dit was mijn tweede bestelling bij CameraNu.nl en werd nog sneller geleverd dan verwacht. De site is overzichtelijk en de info is correct. Producten zijn compleet en netjes verpakt. Geen problemen gehad, dus daar kan ik (gelukkig) niets over zeggen.

putje piek 01-04-2011

Wat valt er te motiveren? Het was gewoon uitstekend!

jsonies 01-04-2011

Na telefonische info over het door mij gewenste toestel en de leverbaarheid ervan ,kreeg ik de volgede ochtend vroeg het toestel al thuis geleverd.We hadden al eerder bij deze winkel gekocht met dezelfde snelle en goede service! Aanrader!

Ivan van Oosterhout 01-04-2011

Artikel wat ik bestelde was niet op voorraad en zou tussen 5 en 10 dagen beschikbaar komen. 4 dagen later had ik mijn lampen, zeer snelle en goede service en zal zeker hier meer bestellen.

Evelien Rodts 01-04-2011

Alles is duidelijk en simpel. De levering gaat ook heel snel. Ook leuk om te zien is waar je nieuwe aankoop is.

Pieter van den Oever 01-04-2011

Hier koop ik alles. De prijzen zijn goed. Ondersteuning perfect. Deze mensen weten wat ze verkopen en hebben kennis van zaken. Bereikbaarheid in alle opzichten uitstekend.Gewoon helemaal niets op aan te merken. Gewoon CameraNu of Nooit!

530583 01-04-2011

Website is zeer goed en duidelijk, levering snel.
En gemakkelijk.en prijs en kwaliteit is ook goed

Hans 36 01-04-2011

Keurige en supersnelle levering ,het kan haast niet sneller ,en een goede prijs !!!!!Zeer tevreden

Brandt10 01-04-2011

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering.

Jeroen19_70 01-04-2011

Direct na betaling een ontvangstbericht, camera dag erna al ontvangen en alles keurig in orde en compleet. Prima service en snelle levering !!

j.v.lambalgen 01-04-2011

levering heel snel en verzorgd.
scherpe prijsstelling. TOP!!

Wil Braakman 01-04-2011

Snelle en goede levering.Wel een erg grote doos voor zo'n klein ding. Zou ook in een enveloppe kunnen waardoor portokosten geminimaliseerd zouden worden.

Wim Scheerens 01-04-2011

Hoezo motiveren? Het bestelde werd binnen de beloofde tijd toegezonden en de route kan je volgen. 'N mailtje om nog wat nadere info werd metéén duidelijk beantwoord. Zo hoort het! Om deze reden was dit, in de loop der jaren, al mijn zoveelste aankoop op fotogebied bij CameraNu.nl

JHH55 31-03-2011

Mijn eerste (maar zeker niet mijn laatste) bestelling bij CameraNU en exact doen wat er beloofd wordt. Beter kan een bestelling bijna niet afgehandeld worden. Schept vertrouwen.

Phoenix1977 31-03-2011

De website was overzichtelijk en makkelijk in het gebruik, ook voor de minder-frequente gebruikers.
Enige nadeel van de webwinkel was de noodzaak om een account aan te maken om de bestelling af te ronden in tegenstelling tot andere webwinkels waar je ook een eenmalige aankoop kan doen zonder direct weer ergens een account te hebben.
De bekendheid die zowel de fysieke winkel als de online variant hebben bij (amateur) fotografen, was ook zeer bevordelijk voor de beslissing zaken te doen met deze winkel.
De afhandeling ging soepel en binnen 48 uur (een vertraging van TNT Post, niet van de winkel) had ik het onderdeel voor mijn camera binnen.
Alles bij elkaar zeer tevreden.

Jos Klijn 31-03-2011

Snelle levering, juiste prijs, voldoende assortiment.

Leeuw40 31-03-2011

Deze site doorgekregen van een collega.
Duidelijk kunnen aangeven wat ik zocht en dus ook kunnen vinden.
Jammer dat je een aantal opties niet even ssnel naast elkaar kunt zetten om te vergelijken. Dan zou je toch nog naar een andere site moeten.
De uitspraak mbt tot de levertijd is ook nagekomen.

de Jong1981 31-03-2011

Ongelooflijk snelle levering, sávond rond 21.00uur besteld, volgende dag voor 12.00 uur in huis. grote klasse!

Dorothea26 31-03-2011

Ik vond de levering heel erg snel. Het op de hoogte houden van de levering ook goed. Terwijl daar geen kosten tegenover staan.

diekmann54 31-03-2011

S'avonds om 20.45 besteld, de volgende ochtend

nog voor 11.00 in huis. Geweldig!!!

heiko1974 31-03-2011

producten op website worden gewoon geleverd zoals het hoort. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Maar ach wat is er nieuw zo'n beetje alle andere camera leveranciers doen het zelfde. Camera.nl was in dit geval net iets goedkoper, volgende week zou het cameranu.nl geweest kunnen zijn die de goedkoopste was. Ze leveren allemaal eigenlijk binnen een dag