Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ted Fr. 10-04-2011

Een zeer overzichtelijke website. Eeen goede bereikbaarheid en service en prompte levering.

Higa 10-04-2011

Goede informatie zowel via de site als door de medewerkers.

John Hoenen 10-04-2011

De camera online besteld.
De dag erna bij mij op het werk afgeleverd.

Top site, top levering, kortom perfect.

Alfred Poutsma 10-04-2011

Goede website waar je alles gemakkelijk kan vinden, zowel leuk geprijsde combi-aanbiedingen als individuele items.
Duidelijke omschrijvingen van het artikel zelf en wat er verder in de doos zit.

Afhandeling perfect: 's avonds rond 19:00 uur besteld via internet (levering eigen pakketdienst Camera.nu). Rond 21:00 uur dezelfde avond werd ik gebeld voor afleveringstijdstip. Overeengekomen volgende ochtend tussen 07:30 uur en 08:00 uur.
De volgende ochtend prompt om 07:30 bij mij afgeleverd.

Dries53 10-04-2011

Goede en duidelijke site en eenmaal besteld: de rest gaat snel!

mick s 10-04-2011

Ivm goede ervaringen vorige jaar (hd camera gekocht) nu accessoires besteld. Snelle levering en duidelijke informatie via de mail omtrent afleveren etc. De website vind ik wat minder duidelijk dan de vorige.

benbou 09-04-2011

Vlotte levering
Vlot antwoord na e-mailvraag

koennn321 09-04-2011

Snel in huis is altijd een dikke plus!
Verder hebben jullie gedaan wat ik op de website heb gelezen (track en trace, de volgende ochtend zichtbaar in het systeem) Keurig!

Pieterplaat 09-04-2011

Heb hier een camera besteld, volgende dag volgens afspraak geleverd!
Ook er een aantekening bij gemaakt met verzoek of het onherkenbaar bezorgd kon worden omdat het een cadeau was.
Kreeg een keurige reactie en de camera was netjes ingepakt met cadeau papier!

hiempje22 09-04-2011

alles netjes en goed verpakt afgeleverd.
kwaliteit prijs verhouding is prima.
ga zo door

3232CL12 09-04-2011

Snelle levering. Volgende dag bezorgd. Prima

PabloSmeg 08-04-2011

Voor 21:00 oor besteld en de volgende dag afgeleverd tegen een mooie prijs. Wat wil je nog meer.

Edwin Boerhout 08-04-2011

Geweldig overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en goed dat je kunt zien of het artikel op voorraad is. Levering supersnel en je ontvangt mails na plaatsen bestelling en bij verzenden waarbij je via trackingnummer kunt zien waar pakketje zich bevindt.

Peter H uit D 08-04-2011

Bestelde camera is een kado.

Bestellen gaat prima en vlot. Echter het betalen via Ideal lukte die ochtend niet. na 3 pogingen opgegeven.

Kreeg via email een uitnodiging om de betaling opnieuw te proberen. Dat is 's avonds wel gelukt. De volgende dag is de camera bezorgd, samen met een SD kaartje.

De verpakking van deze twee produkten was niet echt extra beschermend uitgevoerd. Er wordt gebruik gemaakt van opgefrommeld bruin pakpapier wat aan 2 zijde naast de doosjes in de verzenddoos gedaan wordt. Met piepschuim is het beter beschermd vind ik.

recensent 08-04-2011

Op aanraden van vriend gericht gezocht bij CameraNu en daarna vergeleken qua prijs. Website goed met nuttige link met accesoires na keuze hoofdartikel. Prijs ok. Beschikbaarheid hoofdartikel OK, maar moest voor een aanvullend objectief helaas uitwijken naar andere site, want niet voorradig bij CameraNu. Was volgende dag correct binnen.
Ik werd later nog gecontacteerd door CameraNu om me te wijzen op een actie waarvoor ik me in de haast niet had aangemeld. Goede service. Aanrader.

van den Hengel 08-04-2011

Geweldige Besteling en levering .
Grood complemend.

Irma5980 08-04-2011

super snelle service, vrijdagmiddag bestelt, zaterdag had ik hem al in huis.

Klaas Mol 08-04-2011

Goede produktbeschrijving en zeer snelle levering. Goede betaalmogelijkheden en levering. Besteld om 20.30 uur en volgende dag om 15.00 uur in huis.

ruudje32 08-04-2011

Makelijke en overzichtelijke website.
Bestelling voor 21:00 geplaatst en binnen een half uur een bevestiging dat de bestelling onderweg was.
Volgende dag in huis.

Peeetorie 08-04-2011

Doet exact wat er word beloofd, geeft via mail direct de geplaatste bestelling en de status door. leverd degelijk verpakt het product, last but not least: zeer concurerend qua prijs!!

Menno van de Veen 08-04-2011

super, op mijn verzoek een dag later ontvangen.
super geregeld, 100% tevreden!

Iwan van Nieuwenhoven 08-04-2011

Zeer snelle en correcte levering. Achteraf bleek ik toch een kleinere maat lichttent te willen hebben en omruilen was geen enkel probleem! Al eerder had ik ook dergelijk, zeer positieve ervaringen met CameraNu

Daniel Demmel 08-04-2011

Was absolutely impressed by the speed of delivery and also liked the fact that I got notified about all the steps of the order by email, great experience!

Canecanem 08-04-2011

Ik had op kieskeurig gelezen dat deze lens het goedkoopst was bij Cameranu.nl. en nog niet een klein beetje! Ik heb betaald via een internationale overschrijving en een weekje later had ik de lens in mijn bezit! Alles was zeer goed verpakt! Een aanrader dus!

Jaab 08-04-2011

CameraNU is een webshop met een echte winkel. Dat is voor mij een extra reden om hier vertrouwen in te hebben.
Persoonlijk de winkel nog niet bezocht maar wel twee mensen uit mijn onmiddelijke omgeving die ook daar een goede indruk hebben opgedaan met vakkundige mensen.
Levering van producten van CameraNU zijn altijd goed en in orde, met aftersales zodoende geen ervaring gehad.

Wat voo rmij belangrijk is dat er mensen werken met vertand van zaken, dat het een bedrijf is wat ook investeert in een echte winkel en de mogelijkheid om dingen te bekijken en door te spreken. Verder een duidelijk en compleet aanbod met eerlijke prijzen en leuke combinaties.

Bram van Maas 08-04-2011

Ik had bij camera.nu een afstandsbediening gekocht en na verloop van ongeveer een jaar ging de afstandsbediening stuk,ik was inmiddels zoals het vaak gaat de aankoopbon kwijt,camera.nu gebeld en jawel,zij hadden dat nog netjes in de administratie staan en hebben de bon per email aan mij door vezonden zodat ik het kapotte onderdeel onder garantie op kon sturen,binnen een week een nieuwe afstandsbediening terug ontvangen en nu komt het mooiste.........ook weer de volledige 2 jaar garantie,
Dit noem ik een prima service en ook als je in de winkel komt is de uitleg en de service altijd prima klant gericht.Een aanrader deze winkel.

1980Marco 08-04-2011

Winkel telefonisch uitstekend bereikbaar, duidelijk en uitgebreide uitleg. Na plaatsing bestelling via internet in de namiddag, de volgende dag bestelling keurig ontvangen!

L Di Tommaso 08-04-2011

Great invetory, quick replies, faster delivery

Geaah 08-04-2011

Mijn Lumix TZ10 kreeg ik bij Camera Nu voor een superscherpe prijs. Ook hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Mijn volgende aankoop (ik hoop een Nikon 5100 met een 18-200) hoop ik dan ook zeker aan te kunnen schaffen voor weer zo'n superscherpe prijs.
Ga zo door Camera Nu.

Harry Dekkers 07-04-2011

Vooraf op diverse websites prijsinformatie gezocht. CameraNu was altijd bij de laagste prijzen. Daarna over het te kopen product telefonisch informatie gevraagd en zeer goed uitleg op mijn vragen gekregen. Na het bestellen via internet gebruik gemaakt van de mogelijkheid om af te halen en gelijk af te rekenen. Kreeg op enkele accessoires nog een kleine korting op de reeds lage prijzen als lid van de Nikon Club Nederland. Zeer tevreden over de afhandeling. Op het aspect van after sales heb ik alleen zeer goede ervaring bij een twee jaar eerdere aankoop.

Rossum 07-04-2011

artikel op voorraad, zeer snelle levering

MBerger 07-04-2011

Makkelijk bestellen. Snelle levering.
Alhoewel in bestelling fout is geslopen ( foute kleur van toestel) is dat met een telefoontje snel geregeld. Ook pro- actieve follow up over nieuwe levering.
Netjes!

Frits van der Werff 07-04-2011

Goede en snelle levering, erg tevreden!

Hans Seinen 07-04-2011

Een prima en goede webshop,met een supersnelle levering en met een grote sortering,sávonds van te voren om 19.30 u besteld en betaald met Ideal, en de andere morgen om 11.00 in huis !!!!!!Ik ben bijzonder tevreden.Ik kom hier zeker terug !!!

Daniel P 07-04-2011

Duidelijke website, snelle levering die je ook kunt volgen.

rp.gerrits 07-04-2011

we zijn zeer te vrede met onze aankoop

J. Kooreman 07-04-2011

Duidelijke website. Snelle levering. Alles wordt keurig afgehandeld.

Vince2301 07-04-2011

Duidelijke website, duidelijk proces, snelle aangetekende versnelling. Goede prijs.

P. van Bolhuis 07-04-2011

Prima service en snel geleverd.

E. van Zutphen 07-04-2011

Het is helaas niet gelukt om de juiste ring te krijgen.Maar de afhandeling en de service waren van zeer goede qualiteit daarvoor mijn hartelijke dank.

Karien12 07-04-2011

Je krijgt meteen de nodige info voor de afhandeling van je product. Het product is zeer gunstig geprijsd in vergelijking met de prijs in België, waardoor ik toch een beetje argwaan had. Evenwel is er op het product en op de service helemaal niets aan te merken, integendeel. Ik bestelde vanuit België op dinsdag en op donderdagmorgen had ik mijn lens al. Heel degelijk verpakt.
Bedankt, ik heb een goede koop gedaan.

divers 07-04-2011

Ziet er overzichtelijk uit + duidelijke specificatie.

Bereikbaarheid is goeed geen wachttijden.

Binnen 24 uur geleverd

Christina Thats Me 07-04-2011

We wisten vantevoren reeds welke camera wij wilde, en keken natuurlijk ook bij div sites ivm; beste prijs, verzendtijd, verzendkosten, aangetekend verstuurd, etc.
Kwam bij CameraNu uit, wederom! We hebben al eens eerder bij gekocht'ook mheel goed bevallen. Heel tevreden over de supersnelle verzending, en verpakkingswijze. Volgende keer zeker weer!

e.e.1969 07-04-2011

snelle en duidelijke site met een nog snellere en correcte afwikkeling van het transport.

I.R. Meima 07-04-2011

Zeer aan te raden webwinkel. Duidelijke, overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Bestelproces verloopt makkelijk en probleemloos. Levering geschiedt keurig volgens plan (zeer snel). Alles was netjes aanwezig en stevig verpakt. Kan er geen slecht woord over zeggen!

SandyD 06-04-2011

Levering was op tijd (binnen 24 uur), keurig verpakt, compleet en zonder bijkomende kosten.

giro betaler 06-04-2011

belangrijk is dat als je wat besteld ze het ook voor je vasthouden als je met de giro betaald ,
wat soms lang duurt voor het overgeschreven is.
bij veel net winkels krijg je het bericht uw bestelling gaat pas in als het geld op de rekening is overgemaakt
ik kan door mijn lagen inkomen geen visa kaart krijgen
.ben dus afhankelijk van winkels zo als uw.
veel net winkels vallen bij mij af om die reden

Dennis Langeveld 06-04-2011

Lage prijzen en super snelle afhandeling van de order.

Wim 49 06-04-2011

Koop niet veel via internet maar heb dit gedaan op aanraden van derden en dit is ons boven verwachting uitgepakt. beloven is aardig ,maar je belofte nakomen is de meeste tijd het probleem.proficiat.

Nolles44 06-04-2011

CameraNu komt zeer betrouwbaar en klantvriendelijk over en laat een zeer goede indruk achter!
Jammer dat ze tussen 12:00 en 14:00 u 's middags niet telefonisch bereikbaar zijn.
Daarbuiten heb je wel meteen iemand aan de lijn die verstand van zaken heeft en je op een prettige manier van advies kan dienen.