Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

E. van Zutphen 07-04-2011

Het is helaas niet gelukt om de juiste ring te krijgen.Maar de afhandeling en de service waren van zeer goede qualiteit daarvoor mijn hartelijke dank.

Karien12 07-04-2011

Je krijgt meteen de nodige info voor de afhandeling van je product. Het product is zeer gunstig geprijsd in vergelijking met de prijs in België, waardoor ik toch een beetje argwaan had. Evenwel is er op het product en op de service helemaal niets aan te merken, integendeel. Ik bestelde vanuit België op dinsdag en op donderdagmorgen had ik mijn lens al. Heel degelijk verpakt.
Bedankt, ik heb een goede koop gedaan.

divers 07-04-2011

Ziet er overzichtelijk uit + duidelijke specificatie.

Bereikbaarheid is goeed geen wachttijden.

Binnen 24 uur geleverd

Christina Thats Me 07-04-2011

We wisten vantevoren reeds welke camera wij wilde, en keken natuurlijk ook bij div sites ivm; beste prijs, verzendtijd, verzendkosten, aangetekend verstuurd, etc.
Kwam bij CameraNu uit, wederom! We hebben al eens eerder bij gekocht'ook mheel goed bevallen. Heel tevreden over de supersnelle verzending, en verpakkingswijze. Volgende keer zeker weer!

e.e.1969 07-04-2011

snelle en duidelijke site met een nog snellere en correcte afwikkeling van het transport.

I.R. Meima 07-04-2011

Zeer aan te raden webwinkel. Duidelijke, overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Bestelproces verloopt makkelijk en probleemloos. Levering geschiedt keurig volgens plan (zeer snel). Alles was netjes aanwezig en stevig verpakt. Kan er geen slecht woord over zeggen!

SandyD 06-04-2011

Levering was op tijd (binnen 24 uur), keurig verpakt, compleet en zonder bijkomende kosten.

giro betaler 06-04-2011

belangrijk is dat als je wat besteld ze het ook voor je vasthouden als je met de giro betaald ,
wat soms lang duurt voor het overgeschreven is.
bij veel net winkels krijg je het bericht uw bestelling gaat pas in als het geld op de rekening is overgemaakt
ik kan door mijn lagen inkomen geen visa kaart krijgen
.ben dus afhankelijk van winkels zo als uw.
veel net winkels vallen bij mij af om die reden

Dennis Langeveld 06-04-2011

Lage prijzen en super snelle afhandeling van de order.

Wim 49 06-04-2011

Koop niet veel via internet maar heb dit gedaan op aanraden van derden en dit is ons boven verwachting uitgepakt. beloven is aardig ,maar je belofte nakomen is de meeste tijd het probleem.proficiat.

Nolles44 06-04-2011

CameraNu komt zeer betrouwbaar en klantvriendelijk over en laat een zeer goede indruk achter!
Jammer dat ze tussen 12:00 en 14:00 u 's middags niet telefonisch bereikbaar zijn.
Daarbuiten heb je wel meteen iemand aan de lijn die verstand van zaken heeft en je op een prettige manier van advies kan dienen.

de tuinman 06-04-2011

voor 21.00 besteld en echt de dag er na al om 11.00 thuis

Shaantje 06-04-2011

Heb al mijn bestelling elke keer heel snel en erg goed verpakt ontvangen.

Jaer-D 06-04-2011

Ik heb mijn bestelling, die ik op een overzichtelijke en goed verzorgde website had uitgezocht, zelf opgehaald en was onder de indruk van de uitsraling van de winkel en het aanwezige assortiment.
De koop/uitleg, werd op een prettige/deskundige manier door de aanwezige verkoper afgehandeld.
Mijn volgende (foto)spullen zal ik waarschijnlijk, weer bij deze firma kopen.

Gilberth 06-04-2011

Op grond van de goede eerdere ervaringen met een Sony DSC-WX5 bij cameranu.nl heb ik nu de DSC-WX10 besteld. De levering was wederom snel en netjes verzorgd.

miloman1959 06-04-2011

Website keurig en overzichtelijk. Kijk altijd op hun site als ik de prijs van een camera wil weten.
Gister 18:00 bestelling gedaan, betaald met IDeal, en vandaag keurig TNT aan de deur met de camera. Hulde voor deze foutloze en zeer snelle levering.
Heb 1 defecte pixel in de (electronische) zoeker, kijken of ik me daaraan blijf irriteren...

hdenbeus 06-04-2011

Super webshop! Ruim assortiment, deskundige beantwoording van vragen, geboden mogelijkheid tot retourneren mocht de lens niet compatibel zijn met de camerabody, snelle levering en scherpe prijzen.

gerdholl 06-04-2011

1.Bestelling via web eenvoudig door duidelijke aanwijzigen; 2. telefonisch opvragen van nader informatie snel en correct; 3. Betaling via web makkelijk: 4. Communicatie na bestelling snel, vlot en juist: 5. Afbestelling infor. correct afgehandeld; 6. Aanlevering zoals toegezegd de volgende dag, weigering pakket geen probleem. Kortom een goede webshop die vlotte en goede service hoog in het vaandel heeft en dat waar maakt.

Dutchy73 06-04-2011

lekker snel en goedkoop

Pucky40 06-04-2011

Ben heel tevreden over de informatie , die gegeven is, en de snelle bezorging. De ene dag besteld, de andere dag geleverd.
Kan nog niet oordelen over het gebruik van het toestel, moet het nog uitproberen. Maar volgens mij is de camera een perfekte aankoop.
Hoop dat de service (mocht het nodig zijn) ook zo goed is.

digi1951 06-04-2011

Top service met scherpe prijs, ideale combinatie

leo456 06-04-2011

prima product!! Snelle levering.

naam R 06-04-2011

Zeer snelle afhandeling. Overzichtelijke site.
Uitstekende camera!

534383 06-04-2011

Goede prijs, snelle levering.
Mvrgr

mackelenbergh 06-04-2011

Wij kopen al vanaf 2008 via de website van Cameranu producten en dat is vanaf het begin perfect gegaan.
Diverse malen zijn we ook in de zaak in Urk geweest en
zijn daar altijd zeer deskundig te woord gestaan.
Zijn een tevreden Cameranu klant.

brennie1966 06-04-2011

Via internet mijn nieuwe compactcamera besteld en zeer snel (binnen een paar dagen) thuisgekregen.
Camera werkt goed. Geen klachten.

Gerard v. Valen 06-04-2011

De camera is goed maar je moet veel licht gebruiken bij het binnen filmen
Ik film bruiloften en feesten in zalen en dan is er het probleem dat er veel licht gebruikt moet worden
Ik ben op zoek naar een video lamp waarmee ik minimaal 4 uur op 1 batterij kan filmen
gebruik nu een lamp op stroom maar met de stroomkabel is dat niet gemakkelijk om te filmen

Kunnen jullie mij hierbij helpen
Verder vind ik de camera heel erg fijn en komt ook professioneel over

Voorheen had ik en handycam maar op een feest van bedrijven staat dat lullig

in afwachting van Uw bericht verblijf ik

Bigles 06-04-2011

De website is helder en mooi van vormgeving.Prima leesbaar!
Zeer klant vriendelijke behandeling.
De prijzen van de artikelen zijn zeer redelijk.

OsFa 06-04-2011

Als een van de weinigen en tegen een normale prijs (veel lager dan de adviesprijs van Sony) hier een zogenoemde Grip-belt besteld. Het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk, de bestelling snel volgens belofte de volgende dag binnen.

Niets dan lof....

Kees1955 06-04-2011

Prima verzorgd. Pakje werd aangetekend bezorgd.
Objectief ziet er goed uit. Met garantie en dat geeft een goed gevoel,mocht toch blijken dat er iets mee is.

zomaar een naam 06-04-2011

goede voorlichting.
de bezorging op een ander adres is ook goed en snel gegaan.

Phomago 06-04-2011

Snel en open contact met de verkopers, vlotte reacties op e-mails, duidelijke en complete communicatie.
Goed verpakt.
Goede prijs.
Geen gezeur over garantie bijkopen, gewoon lekker helder: (tenminste) 2 jaar garantie op alles.
Daar kan ik wat mee.

Nog geen ervaring gehad met de after sales (want product vertoont geen problemen en was compleet) dus daar NVT voor ingevuld.

Panasonic Owner 05-04-2011

Prima camera die voldoet aan mijn verwachtingen. Snelle levering en omruilen van een artikel verliep probleemloos. Enige puntje is dat retourneren / ruilen je extra verzendkosten kost.

RM1410 05-04-2011

goedkoop in prijs,snelle levering en duidelijke website!

nnn222222 05-04-2011

ik ben zeer tevreden, website is makkelijk in te werken en dus ook goed bereikbaar maar dat spreekt voor zich eigenlijk. Het product was makkelijk te bestellen en zeer snel en goed verzorgt in huis!

Nikon Jos 05-04-2011

Om 21:00 besteld en de volgende dag al perfect verpakt verzorgd. En dat ook nog voor de laagste prijs!. Super!

Ron-ton-ton 05-04-2011

Bestelling en Levering had hoger kunnen zijn als de printer verpakt was en niet kon zien wat er in kon zitten. Verder was alles perfect.

Haeremai 05-04-2011

Website is duidelijk ik werd ook goed geholpen in de shop met aftersales nog geen ervaring.

Danielle19 05-04-2011

Vooral fijn dat er even wordt gebeld wanneer je spullen worden afgeleverd.

tevreden klant 2011 05-04-2011

Besteld en de volgende dag afgeleverd; zoals beloofd.
Prima.

rantray 05-04-2011

zeer te spreken over de prijs en de snelheid van de levering, sávonds besteld en de volgende dag al thuis gekregen. goede service

verzineennaam 05-04-2011

Mooie website, supersnelle levering in een stevige verpakking. Weinig rompslomp, geen gedoe, gewoon goede service.

Henk 10 05-04-2011

Ben zeer tevreden over de camera en de webwinkel.
Camera voldoet aan de verwachtingen vanwege gebruiksgemak en de vele mogelijkheden

Siegrun 05-04-2011

Goedkope prijs, Ultra-snelle levering, duidelijke website, veilig kopersgevoel door Thuiswinkelwaarborg. Tot nu toe heb ik geen telefonisch contact moeten hebben, dus ik kan de bereikbaarheid niet beoordelen. Ik ben benieuwd hoe de service zal zijn als ik wil terugvallen met vragen en/of reparaties in de toekomst.

Sandra3622 05-04-2011

Smiddags besteld, de volgende morgen om 9 uur al bezorgd.

marcus44 05-04-2011

Om 20 uur besteld, volgende dag afgeleverd in een stevige doos. Prijs ook uitstekend.

EvertF 05-04-2011

Super service tegen een uitstekende prijs geen twijfel om volgende keer weer hier iets te bestellen.

Piet-57 05-04-2011

Prima verwerking van de aankoop aflevering van het product. Ook de telefonisch informatie vooraf was naar behoren.

N. F. 05-04-2011

Absoluut een snelle levering wat in noodsituaties erg goed uitkomt!

Arnoud2000 05-04-2011

Zoals een internetshop hoort te zijn.

Artikelen zijn goed te vinden.
Ruime keuze.
De levering kwam zoals vermeld staat.
Normale verzendkosten