Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lucien 16-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische kijker, snel geleverd, in perfecte staat.

Snelle service, goed contact, produkt voldoet 100% aan de gestelde eisen en volledig conform met de info op de website. Levering exact zoals beloofd en goed verpakt. Mijn tweede kijker bij deze verkoper en ook mijn tweede deal zonder problemen, dus ik blijf!

JvIren 16-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Helemaal Top!

Ondanks dat we op 5 km een camera winkel hebben voelen we ons beter thuis en welkom bij Camera Nu.
Vriendelijke en geduldige medewerkers en nog prima prijzen ook. Het is ff rijden maar dan heb je ook wat
En je kan je aangekochte artikelen gelijk testen in de Urker haven.

Geweldige lens voor een geweldige prijs! 16-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige lens voor een geweldige prijs!

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Nikon camera, toen ik dit koopje zag was ik meteen verkocht. De lens is netjes optijd geleverd, goed ingepakt en een super goede werking. Kortom niks om op aan de merken.

Aben 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en bruikbaar advies.

De levering van de producten was volgens afspraak. Het advies door u gegeven resulteerde in een product waar ik al een tijdje naar op zoek was en waar ik nu onderwater betere resultaten ga krijgen.

Arthur 16-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en uitleg

Ik heb via cameranu.nl een mooie lens besteld. Vooraf had ik wat vrasgen. Deze zijn prima beantwoord. Na de koop en voor de levering had ik ook wat vragen die vlot zijn beantwoord

Martijn 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Snel antwoord op vragen per mail en netjes de volgende dag geleverd! Goed advies en een scherpe prijs maken dit tot een prima winkel.

Henk 15-07-2018 Via de website gekocht

nachts dromen, volgende dag in huis

Duidelijke winkel, groots in keus. Doen wat ze beloven, ja, het is heus.
Uitzoeken en betalen, volgende dag in huis zonder het te halen.
Kan het een ieder aanbevelen, met cameranu sta je niet te beven.

Joost 15-07-2018 Via de website gekocht

Goede nazorg

Ik miste 2 onderdelen van een scanner. Cameranu heeft gewoon geregeld dat ik die kon bestellen. Normaal niet los leverbaar.

Paul Oudendijk 15-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en goede verpakking

De online shop is overzichtelijk en je weet onmiddellijk waar je aan toe bent. Prijzen zijn zeer concurerend .
De levering van de gekochte artikelen, accu's en oplader, werken uitstekend. Ook de snelle levering stel ik zeer op prijs. De garantie van 3 jaren op de gekochte artikelen spraken mij ook zeer goed aan.
Conclusie: een winkel die ik van harte aanbeveel.

Diny Jansen 15-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel.

Eerst heb ik uitgebreid op de duidelijke site gekeken. Daarna gebeld en dat voelde heel serieus en betrouwbaar. Mijn vragen werden goed beantwoord en ik kreeg een duidelijk advies. Zo goed dat ik besloot om een camera bij Cameranu.nl te kopen en zoals beloofd was die de volgende dag in huis. En héél belangrijk: gekregen wat er was beloofd en mijn verwachtingen van het toestel komen uit. Dus TOP!

Steven 14-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal Tevreden

Ik heb hier nu een aantal keren dingen besteld, ik ben een beginner en heb hier dus een paar basis-dingen weggehaald (statief, lens, afstandsbediening), alles ging helemaal volgens plan, ook de zelfde-dag-bezorging was helemaal super, ik zou deze winkel aan iedereen aanraden, ze hebben een enorm uitgebreid assortiment, fantastische service en hele lage prijzen.

Midi 14-07-2018 Via de website gekocht

Hoe snel wil je het hebben..

Super goeie service. Hoe snel wil je het hebben..lens besteld s’avonds rond 10 uur..de volgende dag om half 2 al bezorgd. Echt top! Handige chat service.

Johan Voorhorst 14-07-2018 Via de website gekocht

Super winkel en webshop

Cameranu.nl heeft een uitgebreide en heel duidelijke webshop waar alles goed te vinden is. Er is een duidelijke toelichting per product. Volgende dag al geleverd. Vakbekwame mensen en klantvriendelijk.

Piet_D7200 14-07-2018 Via de website gekocht

Goed georganiseerde webwinkel

De website is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie en specificaties van de apparatuur. De levering is snel en de bestelde apparatuur wordt degelijk verpakt verzonden. Op veel producten geeft cameranu.nl 5 jaar garantie.

Marcel 14-07-2018 In de winkel gekocht

Goed, snel en betrouwbaar!

Al meerdere keren bestellingen geplaatst online en ook enkele keren in de winkel op Urk geweest. Zeer uitgebreid assortiment, kundige medewerkers en plezierig geholpen. Online bestellingen werden allemaal de volgende dag bezorgd en waren prima verpakt. Ik kan CameraNU.nl van harte aanbevelen!

Michelle 14-07-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Er is maar één (web)winkel waar ik naar toe ga als ik iets nodig heb. Camernu heeft een breed assortiment, fijne website en goede service. Als ik iets niet kan vinden kan ik gemakkelijk chatten met de klantenservice of ik geef even een belletje. Ze helpen je goed op weg en ik heb altijd mijn gewenste spullen de volgende dag in huis!

Goofy 14-07-2018 Via de website gekocht

Snelle SErvice

Ben in Groningen naar de winkel zelf geweest en heb daarna nog verschillende artikelen on-line bestld.
Personeel is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en op hun vakgebied goed onderlegd. On-line bestellingen worden vlot afgehandeld. Een echte aanrader!

Harry 14-07-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor andere webwinkels

Na telefonisch contact mijn artikel makkelijk kunnen bestellen en dezelfde dag (was nodig) nog besteld.
Super.

Ferdi 14-07-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Ik schaf behoorlijk wat materiaal aan voor mijn fotografie en regelmatig bestel ik hierdoor bij cameranu.nl
Telefonisch zeer prettig advies: eerlijk en niet opdringerig. Onlinebestellingen worden heel snel geleverd: de volgende dag of zelfs dezelfde dag als je dat graag wilt. Super! Mijn Fujifilm batterij was goed beschermd en snel opgestuurd.

Andere prettige bijkomstigheden zijn: cashbacks worden direct bij producten vermeld, zodat je als consument hier niet zelf achteraan hoeft te gaan.
Batterijen, camera's, statieven en aankomende tijd misschien de Mirrorless camera's voor mij gaan absoluut besteld worden bij Cameranu.nl!

Anneke Rasenberg 14-07-2018 Via de website gekocht

Super service en keurig optijd

Snel geleverd en goed en veilig ingepakt. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt van waar je pakket is. Prima service, ik zou zeker nog een keer hier bestellen.

Gerkoops 13-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, had verschillende items besteld maar 1 was niet voorradig , 2 dagen later mailtje ontvangen dat alles compleet was en verstuurd zou worden, sneller kon het haast ook niet. Dus prima servis en goede communicatie.

Ian 13-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en mooie prijzen!

Ik ben zeer tevreden over deze website, ze hebben een zeer ruim assortiment van de nieuwste artikelen.

Ik zocht het pas geleden uitgebrachte artikel van Gopro de “performance chestmount” en gelukkig had Cameranu.nl dit artikel op voorraad. Waarbij andere websites dit artikel nog niet eens in hun assortiment hadden.

En ik krijg het nog eens dag later in huis. Dat noem ik nou een top service!

Nico Jekel 13-07-2018 In de winkel gekocht
Urk, vlakbij Gebr. van de Fant.

Ontzettend mooie Monopod

Deze monopod heeft de perfecte combinatie van transportlengte, maximale lengte, gewicht, gebruikersgemak, spike en rubbervoet, omkeerbare statiefschroef en natuurlijk de garantie van 6 jaar.

Ouwewaal 13-07-2018 Via de website gekocht

Middels de chat!!

Na eerder in de winkel geweest te zijn, nu bestelling geplaatst via webshop. Surfend door de shop één en ander gefilterd. Middels de chat zijn specifieke vragen beantwoordt en adviezen verkregen. Op basis hiervan een keuze gemaakt, heel blij mee!!

Jacintha Buskermolen 13-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

De levering van Cameranu.nl gaat altijd zo snel! Heb er inmiddels meerder malen iets besteld ( tja, zo'n camera blijft groeien) en nog nooit een klacht gehad. Ook een fijne samenwerking met de Canon Zomerpromotie. Ga zo door!

Tom 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

12:40, telefonisch besteld en nog dezelfde dag geleverd! Super snelle en vriendelijke service. Voorbeeld voor menig online shop. Aanrader voor iedereen die opzoek is na een camera

Stijn 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede kwaliteit tas

'S avonds 23:00 uur besteld en 's ochtends in huis. Enorm snelle levering en erg goede rugzak met genoeg plekken voor de camera en accessoires. Zit erg comfortabel op de rug en heeft handige heupband.

Anke 13-07-2018 Via de website gekocht

's Avonds bestelling online geplaatst en netjes de volgende dag geleverd! Via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Hans 13-07-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Ik kwam camera.nu tegen op het net en hebt een klein plaatje besteld wat niet paste mail.heen en weet de.mensem hebben uit zich zelf de fabriek gebeld of er nog een in voorraad was idd dat is pas service in mijn ogen kan deze zaak niet meer stuk .

Ellen 13-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Mooi snelle levering en een goede prijs voor de camera. Enige jammere is dat er bij de aangeraden pakketdeals geen combi gemaakt wordt met de tas die specifiek bij de camera hoort. We kwamen er achter dat camera.nu deze wel verkoopt nadat we hem al bij een ander besteld hadden. Niet zo slim van ze!

Eentevredenklant 12-07-2018 Via de website gekocht

Zoals ik altijd gewent ben van Cameranu top!

Besteld op donderdag, geleverd op vrijdag. Supper snel maar met een kleine catch door samenloop van omstandigheden had mijn pakketje de bus van PostNL gemist. Maar het werd daarna dankzij het goede wil en uitstekende service van Cameranu geleverd met red je pakketje en had ik mijn zo begeerde hardeschijven binnen voor mijn backups. Je wil toch geen risico lopen met je dierbare foto’s of je werk archief? Cameranu had mijn nu geliefde schijven voor de beste prijs op het web aanbod dus via hun gemmakelijke site snel besteld. Kom al jaren in de winkel en op de site voor de goede prijzen en de beste service want dat hebben ze hier.

Tycho G. 12-07-2018 Via de website gekocht

Prima webshop!

Had een filter nodig voor mijn camera, na wat zoeken op de shop terecht gekomen. En ik ben blij met mijn keuze, goed en breed assortiment, scherpe prijs & een prim levering. Verder is de website zelf ook erg duidelijk en zijn er duidelijke omschrijvingen van de producten.

Tycho G. 12-07-2018 Via de website gekocht

Prima webshop!

wittedewit 12-07-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering door Cameranu.nl

Koop al jaren mijn spullen bij dit bedrijf om de kwaliteit van geleverde producten. En natuurlijk de goed service die zij verlenen.

Jan van K 12-07-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en zonder gedoe

Vrijwel de laagste prijs, artikel op voorraad, nette webshop en goed verpakte levering. Heel wat breder assortiment dan alleen camera's... Top!

Hugo 12-07-2018 Via de website gekocht

snel en scherpe prijzen

altijd snelle levering, scherpe prijzen, overzichtelijke website en makkelijk te bestellen en betalen !

Bert 12-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon heel goed

Het gehele proces is perfect onder controle, zelfs bij uitzonderingen (bv artikel is ook bij fabrikant niet op vorraad) zeer coulante behandeling.

van der Velde 12-07-2018 Via de website gekocht

Op tijd en keurig verpakt

Via Camera Nu.nl kun je alles prima vinden tegen een goed prijs en kwaliteit. Producten worden keurig en op tijd bezorgd.

Randy 12-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service met ook nog een super product.

Nette afhandeling en goede service. Ik zou deze site echt aanbevelen. Zeer goede producten wat ze aanbieden en leveren.

Arjenk 12-07-2018 Via de website gekocht

Hele fijne winkel, met sterke prijzen, en goede service

Als ik iets voor mijn camera moet hebben, kies ik 95% van de tijd voor cameranu.nl. Dit doe ik omdat ik de site van cameranu heel fijn vind en omdat de prijzen vergeleken met andere winkels niet hoog zijn. Ook kies ik voor deze winkel omdat ze afterpay accepteren en dat je je product de volgende dag al binnen hebt,

Samengevat: een hele fijne overzichtelijke site, een winkel die niet duur is, goede kwaliteit verkoopt, goede service en snelle levering. Echt een top winkel. Het is niet voor niks mijn favoriete winkel...

StudioMAASGOUW 12-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

CameraNu heeft mij voor een reportage zeer snel aan een nieuw Polarisatiefilter van BW geholpen. Het mijne was defect geraakt. Mijn zoon hoorde van deze super snelle service en heeft direct een Sony videocamera gekocht. (die hij ook snel nodig had). Kwaliteit en scherpe prijzen zijn standaard bij CameraNu, snelle levering komt daar nog boven op. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen. Thieu

G 12-07-2018 Via de website gekocht

pakketje snel ontvangen

veel keuzes en voor een goede prijs.
vond deze site gewoon op google toen ik voor een product zocht.
levering was snel.

Theo Gosseye 11-07-2018 Via de website gekocht

Levering-service na verkoop- klantvriendelijkheid ten top.

Over mijn laatste twee aankopen (Pro-camera en printer) ben ik uiterst tevreden.
Zowel wat inlichtingen - duur levering - en nazorg betreft.

MG 11-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle service en snel van begrip!

's Avonds laat gebeld met een wat gecompliceerde vraag. Een vriendelijke dame van de klantenservice snapte meteen wat ik bedoelde. Product besteld (was niet voorradig bij dichtstbijzijnde filiaal). Volgende dag om drie uur product al opgehaald in filiaal!!

Roelie Warnar 11-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Breed assortiment voor betaalbare prijzen...vlotte bezorging en heel klantvriendelijk...Zal deze website zeker aanbevelen bij vrienden en familie...Toppie

HGJ Palts 11-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Altijd snel en correct, prima snelle bezorging, altijd netjes verpakt, in een woord, hier blijf ik klant M.Palts

Samantha 11-07-2018 Via de website gekocht

Microfoon gekocht

Product gekocht en alles is prima geleverd zoals ze beloven. Echt netjes! De volgende dag thuis gekregen en alles op keurige staat.

Tom van Wolde 11-07-2018 In de winkel gekocht

Top zaak !!

2x heen geweest voor advies!
Super vriendelijk geholpen.
Alternatieven geboden .
Rekening gehouden met wensen en budget !!
Top zaak aanrader voor alle camera liefhebbers
Profs en hobbyisten.👍

stippie 11-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

ik was op zoek naar een nieuwe accu. zocht op internet en kwam gelijk op deze site. prima snelle levering. goed verpakt

Joga 11-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

De bestelde verrekijker is uitstekend verpakt en direct dezelfde dag verzonden en de volgende geleverd. Ook de verdere afhandeling van mails etc. laat zien dat CameraNu.nl een betrouwbare leverancier is. Perfect.