Beeldspel 25-04-2011

Al jaren vaste klant bij camaranu en meer dan tevreden over sortiment, prijzen, snelle levering en afhandeling van klachten of reparaties.
Als ik iets wil aanschaffen kijk ik hier altijd het eerst en meestal hoef ik niet verder te zoeken. Van Harte aanbevolen!!!

GGT156 25-04-2011

Overzichtelijke website waardoor je met een paar muisklikken bij het gewenste product bent dat je zoekt.
Cameranu is bevestigd op een industrieterrein buiten Urk en met een ruime parkeergelegenheid en het parkeren is nog gratis ook. Op de website kun je zien als iets in voorraad ligt en je kunt altijd nog bellen voordat je afreist naar Urk. Via de webshop kun je ook producten bestellen en die worden keurig en goed verpakt verzonden.

bonnjorno 24-04-2011

keurige site, alles makkelijk te vinden.
snelle en goede levering.
op zondag besteld op dinsdag item al in huis, dat is toch zo als het hoort.
hier kan menig internetwinkel van leren.

J.Mesman 24-04-2011

het aanbod is overzichtelijk opgesteld en de info is in heldere taal verklaard.
De levering uiterst correct en snel.
Het contact is aangenaam beleefd.
[ dit kan toch niet beter, wel? ]

leonoor1967 24-04-2011

het is een prettige site waar alles overzichtelijk is en de producten snel te vinden. Kortom een prima bedrijf.

jorrit11 24-04-2011

Camera 's middags besteld en de volgende ochtend al in huis. 'k ben over het hele traject van bestellen tot afleveren zeer tevreden.

Michel Braams 24-04-2011

Duidelijke site, genoeg informatie en makkelijk te bestellen. Ten slotte was het snel in huis. Prima dus!

xxnaam 24-04-2011

Apparaat op voorraad. Betaald en daarop een vlotte levering van het aangekochte goed.

Peter Beens 24-04-2011

De website is overzichtelijk opgebouwd daardoor vind je snel wat je zoekt. Ook telefonisch en per mail is Cameranu goed te bereiken.
De bestelling en levering zijn dat wat je van mag verwachten, punktueel en accuraat.
Mede vanwege de goede bereikbaarheid zijn eventuele problemen en/of misverstanden snel de wereld uit geholpen.
Prima business.

Tone 1924 24-04-2011

Een goede website met mooie combinatie aanbiedingen.
De winkel is makkelijk bereikbaar vanaf de A6 en is overzichtelijk ingericht.
Personeel is deskundig en klantvriendelijk.

brassheavy 24-04-2011

cameranu.nl is voor mij de beste winkel en de enige. ze zijn scherp qua prijs en alles klopt. voor het eerst een probleemje gehad met verkeerde levering en is keurig opgelost.

Hans de Zoete 24-04-2011

Uitstekende snelle service en verzending

PeetO 24-04-2011

Zeer snelle reactie op E-mail betreffende wijziging in de bestelling.

ErikuitGouda 24-04-2011

Ik koop vaak via bij Cameranu en het is altijd weer prima!
Dus deze keer ook weer helemaal goed.
Snelle levering voor een goede prijs en service!

Bedankt..

Mylene1111111 23-04-2011

Goed en vakkundig personeel.
Groot en duidelijk assortiment op website.

Jeen Jager 23-04-2011

Zeer tevereden met CameraNU, Is voor mij de leverancier, en zolang het nog goed is niet van plan te wijzigen.

bijenqueen 23-04-2011

duidelijke en snelle bestelling en levering.verloopt netjes.
Overzichtelijke website.

zyx46 23-04-2011

Goede, duidelijke site. Vragen telefonisch direct beantwoord. Camera daadwerkelijk de volgende dag in huis. Prijs / kwaliteit goed!

kajowa 23-04-2011

Goede service, duidelijke afspraken en een snelle levering, kan geen negatief punt bedenken!

Wethorse 23-04-2011

prima service, snelle levering

Willem023 23-04-2011

Op vrijdag bestelling geplaatst en zaterdagochtend om 10:00 uur bezorgd. Zo snel heb ik het nog niet zo vaak gezien. Vooraf telefonisch info gevraagd over product bij klantenservice en adequaat antwoord gekregen.
CameraNu.nl is wat mij betreft de 5 sterren wel waard.
Het product/merk Olympus behoeft m.i. geen introductie; de kwaliteit daarvan spreekt voor zich.

WJA produkties 23-04-2011

Erg handig en degelijk, makkelijk in gebruik.Ik heb 22 jaar een manfrotto videostatief, en is zeer degelijk. Maar had geen quick release base.
Een goedkoop alternatief, een waardige aanvulling.

Erwin156 23-04-2011

Nu voor de tweede keer een bestelling gedaan bij Cameranu.nl. Eersate keer een Lens voor omijn Nikon met wat accesoires erbij en nu de S95 besteld. Keurig geleverd en voor 21:00 bestellen was inderdaad volgende dag (op zaterdag in huis). Zeker een aanrader om camera en toebehoren hier te bestellen!

Marie Madeleine 23-04-2011

6,5
Op de website wordt vermeld: "Voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis."
In het verleden heb ik deze ervaring ook gehad met CameraNu.
Echter in dit geval is het artikel op vrijdagmiddag 12.00 uur besteld en de daarop volgende dinsdag pas bezorgd.

R.e.m.co 23-04-2011

Prima webshop. Juiste voorraad indicatie en levering de volgende dag! Daar zouden meer webshops een voorbeeld aan moeten nemen.

ABroek 23-04-2011

Duidelijke website, snelle afhandeling opdracht.

Foeke Kuik 22-04-2011

Wat problemen met de creditcardbetaling, maar snelle respons en uitstekende service. CF kaarten waren veruit het goedkoopst bij Cameranu.

Tevredenclient 22-04-2011

Eenvoudige bestelling, snelle bezorging

C.van Scholl van Lieshout. 22-04-2011

Goede en snelle verwerking en aflevering van mijn bestelling. Vol lof over deze zaak.

Nikie59 22-04-2011

Snelle en correcte levering. Aftersales: ondanks dat de ruilperiode verstreken was toch de gelegenheid gegeven om mijn onjuiste keuze van lens te corrigeren en zonder problemen kunnen ruilen.

Pieter12345678 22-04-2011

Zeer snelle levering en goed verpakt

k71 22-04-2011

na een bezoek aan de winkel thuis alles eens op ons in laten werken, na een paar dagen via de website de camera besteldt, voor 21:00 besteldt (op vrijdag) zaterdag om 10 uur in huis gewoonweg super!

Hermanus55 22-04-2011

Mooie snelle en correcte afwikkeling van de bestelling.

StefanT28 22-04-2011

Snelle keurige service, precies zoals het hoort! Ik kom zeker bij deze winkel terug!

Gert49 22-04-2011

op website even zoeken, maar reletief snel gevonden. overdag besteld, de volgende dag in huis.

Luuk86 22-04-2011

Super zoals altijd. Gelukkig alles op voorraad en voor 21.00u besteld is volgende dag om 11.00 's ochtends in huis. Kan niet beter toch?

naamhenkie59 22-04-2011

Canvas foto besteld, is erg mooi en duidelijk, vlotte levering

ColorWorld 22-04-2011

Al eerder ervaring met cameranu. Lekker snel. Aftersales ook prima in orde. Meedenken, probleem oplossend. Ik geef niet snel 10-en, maar voor 21.00 besteld en de volgende dag al kunnen spelen vind ik helemaal goed :)

Ricky1960 22-04-2011

Op de website zijn de artikelen duidelijk beschreven en voldoende om een goede keus te maken. Bestelling en levering is uitstekend.

Wim de Graaf 22-04-2011

Door CameraNU.nl ben ik voortreffelijk geholpen. De medewerker was ter zake heel kundig. Gaf prima advies. Niet alleen voor het objectief, maar ook voor de (mini-)studio en de scherm kalibrator.
Prima houding van zulk personeel.

JL48 22-04-2011

De website vind ik vaak gedoe om te vinden wat je wilt.

Steven van der Graaf 22-04-2011

Mooie snelle en vooral duidelijke website.
Ik wilde weten hoe lang de strap was en of er verschil in lengte zat tussen de RS-Sports en de RS-7.

Ik belde de infolijn en die belde naar aanleiding van mijn vraag binnen 15 minuten terug met het antwoord. De dame was het even gaan opmeten in het magazijn.

Ik kan niet anders zeggen dat dit een uitzonderlijke service is en ik de weg naar deze webshop in de toekomst vaker zal vinden.

J.A. van Rijjn 22-04-2011

Ik was voornemens een SD kaart met wifi aan te schaffen. De verkoper adviseerde mij ondanks dat de kaart tweemaal zo duur was deze nit aan te schaffen, omdat hij daar alleen maar negatieve ervaringen mee had. Dat noem ik nu klant gericht!

Bosmarmotje 22-04-2011

Snelle en goedkope levering. Verdere service nog niet nodig gehad

A. van Soolen 22-04-2011

Een ideaal statief zowel voor de fotograaf als voor de filmer, mede dankzij de mogelijkheid om met een kleine ingreep het eenbeen statief te veranderen in een redelijk stabiele driepoot.
Ook de koppeling tussen de camera en statief gaat zeer snel d.m.v. een sterke magneet en ,niet onbelangrijk, de koppeling kan op slot zodat de camera nooit van het statief kan vallen.
Ondanks mijn redelijk zware camera met een 18-200 en een 70-400 opjectief bleef het geheel stabiel.

Ruud Kortekaas 22-04-2011

Gemakkelijk de juiste spulen gevonden die ik zocht, (ook voor een leek). Makkelijk met betalen, snel antwoord ivm betalen ect. En even zo snel antwoord met versturen. Tussen betalen en versturen zat maar paar uur. Zeer snel dus!!!!!!!!!!

Chloetje4 22-04-2011

Je kreeg verschillende mails, waardoor je op ieder moment van de dag de status van je bestelling kon volgen. Je werd goed op de hoogte gehouden en het product was in prima staat.

Paul van Puijenbroek 21-04-2011

De website is zeer toegankelijk en duidelijk v.w.b zoeken naar diverse productene en accessoires. Telefonisch ben ik ook snel en direct to te point geholpen. Ook antwoorden op mijn mail waren zeer snel en efficient beantwoord. En ik heb bij mijn bestelling van meer dan € 3300,-- een leuke korting kunnen bedingen. Chapeau voor CameraNu

De Jong75 21-04-2011

Zeer correct. Snelle levering in een goede verpakking.

Rob II 21-04-2011

Het product redelijk snel kunnen vinden op de site en makkelijk betalen met Ideal en de volgende dag in post.