Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HSPW 28-04-2011

Snelle afhandeling. Alleen de via website geadviseerde batterij werkte niet. Later vervangen door veel duurdere originele.
Verder alle hulp en antwoordnummer voor terugzending niet werkende batterij

AarnoudSG 28-04-2011

De site is overzichtelijk en je kunt snel en eenvoudig vinden wat je zoekt. De produkt omschrijving zou wat uitvoeriger kunnen.

IvonneM 28-04-2011

Bestelling geplaatst en we werden verder steeds op de hoogte gehouden van de stand van verzending via e-mail.Verzending vond daadwerkelijk dezelfde dag plaats. Levering 1 dag later conform afspraak. Wel aangetekend laten verzenden. Scherpe prijs voor een goede camera, die gewoon doet wat wij willen.

Honoria 28-04-2011

Zeer overzichtelijke site en zeer snelle levering. Dank!

Huijsman 28-04-2011

Vorige week de camera besteld. Een dag later werd hij al bezorgd. Buiten de snelle levering was Cameranu.nl ook nog eens de goedkoopste met dat type.
Kortom, ik ben dik tevreden over dit bedrijf.

jjckong 28-04-2011

Ik ben ontzettend blij met het product datik bij CameraNU.nl heb gekocht. De Kata Bumblebee was bijna nergens te vinden. Ik kon het product meteen ophalen. Daarnaast was het product ook nog goedkoper dan bij de overige webshops. Top product, top webwinkel... Zeker een aanrader voor zowel de beginnende als gevorderde fotograaf.

raymbo 27-04-2011

Snelle levering en erg blij met de flitser

p blankman 27-04-2011

Zo als gewoonlijk het bestelde snel binnen en prima in orde. Aanrader, in de winkel hebben ze kennis van zaken, het zijn gelukkig niet alleen dozenschuivers.

M.Quaedvlieg 27-04-2011

Super webshop, voorbeeldige verzendservice.

Snelle levering.
Via e-mail ontvang je info over de verzendstatus.
Verzending is keurig te traceren via track&trace van TNT.

Prima service!

Frits2191919191 27-04-2011

De camera was makkelijk op de website te vinden. Bestellen ging eenvoudig en levering was conform de afspraak.

Piet081 27-04-2011

Goed opgebouwde overzichtelijke website die goed bereikbaar is en vlot reageerd. Produkt binnen 12 uur in huis. Perfect.

Willemr1972 27-04-2011

Zowel de website als de winkel zijn duidelijk. Ze voeren zo'n beetje als enige het product in Nederland. Vandaar dat ik het daar heb aangeschaft.

Verder geen op of aanmerkingen.

m.diepgrond 27-04-2011

Je wordt altijd prima en vriendelijk geholpen.
Geen vraag is teveel, en men neemt altijd de tijd voor je

H.M. Klappe 27-04-2011

Na telefonisch overleg over dit artikel heb ik het besteld en de dag erna is het correct geleverd.

Heike de Wit 27-04-2011

Volgens mij was CameraNu de enige die het tasje op voorraad had.
De batterij was niet meteen voorradig maar daarvoor kreeg ik keurig een mailtje toen die beschikbaar was.
Alles snel en in goede orde ontvangen.
Kortom een prima shop.

ElkeD 27-04-2011

Ik heb reeds meerdere keren verschillende producten bij deze webwinkel besteld. Ik vind de website zeer overzichtelijk en de winkel biedt een breed gamma van kwaliteitsproducten. De bestelling gebeurt altijd heel erg vlot en bij vragen krijg je (bijna) onmiddellijk een nuttig antwoord. Wat ik vooral heel erg kon appreciëren was de bereidwilligheid toen ik de klantenservice belde met zeer specifieke technische vragen. En het antwoord bleek uiteindelijk ook (bijna) volledig correct te zijn ;) After sales "maar" een 9 omdat ik er nog maar 1 keer mee te maken gekregen heb (nazending).

Sanders79 27-04-2011

Geen lange levertijd voor de camera. Duidelijke overzichten. Aantrekkelijke prijzen.

Binky26 27-04-2011

CameraNU.nl goed bedrijf, staat voor kwaliteit, vakman(vrouw)schap en service.
Alle communicatie, zowel email als telefonisch verloopt geweldig, zonder lange wachttijden.
Verzending vanuit de weborder, supersnel.

CameraNU.nl, ga zo door want jullie doen het zo het... zoals klanten dit verwachten.

R.Hameleers 27-04-2011

Wat er beloofd wordt op website wordt ook waar gemaakt. Er is een groot bestelgemak en voor 21:00 uur besteld was inderdaad de volgende dag afgeleverd. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over CameraNU.nl

Davelaer 27-04-2011

Aangeraden door een vriend, en niet teleurgesteld! Snelle levering voor een goede prijs. Na betalingsproblemen met de iDeal site was één telefoontje genoeg voor een perfecte oplossing. Hulde voor de service tot dusverre! Aftersales nog niet echt nodig gehad, vandaar de NVT beoordeling

Urquhart 27-04-2011

Zeer overzichtelijke website met voldoende productinformatie. De scanner die ik onlangs hier kocht was ook nog eens het goedkoopst via deze site en zonder verzendkosten. Prima service rondom bestelling en verzending met keurige terugkoppeling van de status via e-mail.

Singrid 27-04-2011

Website was duidelijk, aangeboden ware werd direct verstuurd, pakje was goed verpakt en kwam op de beloofde tijd aan. Alles prima.

A. Pronk 27-04-2011

Prima webshop!
Opvallend is, dat de order sneller is afgehandeld dan de levering door TNT. Desondanks: zeer snel en accuraat!

anneke.thijs 27-04-2011

Snelle levering, toen ik niet tevreden was kon ik zonder moeite de camera terug sturen. Het geld werd vervolgens ook snel teruggestort. Niets dan lof over cameranu.nl

grotius 27-04-2011

het is een duidelijke website
de informatie over de verschillende fases van de bestelling is bijzonder helder en inderdaad heb je het toestel binnen een dag in huis precies zoals wordt beloofd!
aftersales kan ik uiteraard nog niet beoordelen

eric.vanzanten 27-04-2011

Kan geen beoordeling over de winkel geven, omdat ik hier alleen online aanschaf! Levering is OK, net niet binnen de tijd online aangegevn (+24 uur) maar verder geen klachten! Ze zullen me vaker vinden!!!!!

Franka van Son 27-04-2011

Ik vind het een hele prettige site en er was veel keuze voor producten die erbij kunnen/horen/passen enzovoort. Het is ook heel prettig dat het product zo snel binnen is. Precies na 1 dag. Alles super netjes. Ik zou zeker nog meer bij deze site bestellen.

mevr. Koot 26-04-2011

Snelle levering; en werd goed op de hoogte gehouden van het gehele leveringsproces.
Website is overzichtelijk.
Ben tot nu toe erg blij met de camera.

Peter en Henny 26-04-2011

Bestelling gedaan en de andere dag in huis: prima regeling, we zijn zeer tevreden!

Rikkerik 26-04-2011

Goede service, uitstekende winkel en webshop en een goede prijs- kwaliteitsverhouding

Ingridg1971 26-04-2011

Geweldige camera! Door alle duidelijke en goede beoordelingen op de site, de juiste keuze gemaakt. Maandagavond om 20.00 uur besteld en dinsdagmiddag al in huis, klasse voor Cameranu.nl!!!

Tevredenenblij 26-04-2011

Bij ons in de stad deze camera voor 498 euro gezien.
Thuisgekomen op Internet gekeken en terecht gekomen op de site van cameranu.nl. Hier bleek de camera 100 euro goedkoper dan bij ons in de stad. Een besparing van 20% zonder er veel moeite voor te hoeven doen. Dat is heel snel verdiend. Argument wat de lokale winkelier geeft, is dat de modellen van cameranu.nl geen originele Nederlande import modellen zouden zijn, en dus problemen geven bij het aanvragen van evt. garantie. Dit zou bij de winkelier echter geen probleem zijn, aangezien hij geen "grijze import"zou verkopen. Op de site staat echter gewoon dat het originele Nederlandse modellen betreft, met de originele fabrieksgarantie van Panasonic. Enige verschil in mijn ogen? Bij problemen met de camera, lokaal aangeschaft bij de winkelier, breng je de camera naar hem en hij stuurt deze voor je op naar Panasonic. Nou, dat kan ik zelf ook wel, als dat me 100 euro bespaart bij aanschaf via cameranu.nl.
Eenmaal besloten tot aankoop, en deze voor 21.00 uur 's avonds besteld, beweert cameranu.nl de volgende werkdag te leveren, zonder bezorgkosten én aangetekend. Niets is minder waar. Keurig in totaal 4 E-mails gehad, waarin bijna iedere stap wordt aangegeven. Inclusief track and trace code van TNT om levering te kunnen volgen. Inderdaad de volgende werkdag de camera keurig goed verpakt en onbeschadigd geleverd op het door mij opgegeven adres, helemaal TOP. Alles wat besteld was, in 1 keer geleverd. Volgende aankoop vind weer hier plaats, sterker, dat is reeds gebeurd.... En de camera zelf? Zeer tevreden mee en reeds vele foto's mee gemaakt.

Humblebaby 26-04-2011

De website is prima, alleen komen niet altijd alle accessoires erbij. De ene dag wel alle filters (tientallen),de dag erna maar 2. Helaas dan alle filters per stuk moeten bekijken om te beoordelen welke we gaan aanschaffen. Het is gelukt, maar helaas met een omweg. Verder alles prima, zeer snelle levering, perfect verpakt. Ga de site zeker onthouden en doorgeven aan familie en vrienden.

eric de pauw 26-04-2011

Ik heb hier in totaal 3 camera's en 4 objectieven gekocht warvan 1 camera +objectief in de winkel in Urk en de rest via de webshop.
Supersnelle levering, goed verpakt, duidelijke website
In de winkel ook goed en vriendelijk geholpen maar bestel liever via de website i.v.m. de afstand.
Aftersales nog niet nodig gehad maar vermoed dat dit wel goed zit.

frederik willem 26-04-2011

degelijk aangeleverd, nieuw in verpakking en wat belangrijk voor mij is, aangesloten bij thuiswinkel...

p.tipker 26-04-2011

Na een foutive bestelling kon ik het artikel terugsturen en het goede bestellen, dat zonder extra portokosten werd bezorgd.

anderenaamdus 26-04-2011

Ik had een vraag over de mogelijkheid van combinatie Nikon GPS module en de camera Nikon D70s. Mijn vraag werd snel beantwoord en meteen werd een vervanging geadviseerd die wel zou werken. De bestelling is snel geleverd en het apparaat werkt naar tevredenheid.
Over de kwaliteit van de After sales kan ik niet oordelen, omdat nader contact niet nodig is geweest tot dusver.

MarkEnschede 26-04-2011

Veel produkten overzichtelijk weergegeven met veel uitleg. Duidelijk verstand van zaken!
Ook de prijzen zijn aantrekkelijk. Het bestelproces is normaal gesproken duidelijk, met goede bevestigingen per e-mail. Ook kan er zeer snel geleverd worden als een produkt op voorraad is: voor 21 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Alleen in mijn geval bestelde ik iets om 18 uur op een dag waarop mijn die avond niet meer na 17 uur uitleverde. Hier kwam ik pas achter in de e-mail bevestiging van de order. Dit vond ik niet netjes. Achteraf bleek op de hoofdpagina hierover nog een melding te staan in een rollerende banner (was dus maar enkele seconden zichtbaar). Ik heb hier over contact gehad en excuses gekregen voor deze onduidlijkheid. Ook heb ik de dag na aflevering nog een mail gehad om te controleren of de bestelling goed was aangekomen. Dat vond ik wel netjes. Ondanks dde vertraging van een dag, ben ik toch zeer tevreden.

Xota 26-04-2011

Heldere website, scherpe prijs, prima info over verzendproces. Oftewel geen rare verrassingen.

CZwart28 26-04-2011

Ze hebben kenis van zaken en kunnen die kenis goed overbrengen naar hun klanten En het maak niet uit of je een ameteur of prof bent je word altijd netjes geholpen

MaxHavel Consultancy 26-04-2011

Zoals gebruikelijk bij Cameranu ook deze aankoop geheel naar tevredenheid afgewikkeld. Ik ben reeds vele jaren een tevreden klant.

Angelique_stok 26-04-2011

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.. en super goede service. Werd via e-mail keurig geinformeerd over de status van mijn bestelling.
De camera kwam netjes de volgende dag binnen en ook goed, stevig verpakt (een camera is toch breekbaar).

De camera zelf is voor mij echt een schot in de roos! Topaankoop dus!

Goede ervaring mee gehad met cameranu.nl!!

GuidoC123 26-04-2011

Prima hulp bij ruilen van verkeerd bestelde product. Echt super ondersteuning.

jeroen-2108 26-04-2011

Hoewel op de dag van de bestelling helaas voor 17.30 i.p.v. 21.00 uur besteld diende te worden en de camera dus een dag later binnen was dan gewenst, zijn de vragen hierover zeer snel en professioneel beantwoord via e-mail.

Bramster 26-04-2011

Groot aanbod tegen een lage prijs, product snel in huis. Overzichtelijke gebruiksvriendelijke site.

Gerald1888 26-04-2011

De website werkt goed en alles is snel te vinden. De bestelling was eenvoudig en de levering was in dit geval verbazend snel. Bereikbaarheid en after sales kon ik niet beoordelen, hier heb ik nog geen ervaring mee.

jo de wulf 26-04-2011

Niets dan lof over CameraNU.nl
Reeds enkele produkten online besteld vanuit België. Betaling met creditkaart verloopt super vlot. Na een paar dagen wordt het artikel keurig afgeleverd.

Billie80 26-04-2011

- Via meerdere social media zijn ze goed bereikbaar om op een vriendelijke en professionele manier informatie te verschaffen / advies te geven over de aan te schaffen producten.
- Snelle levering.

spekkie8 26-04-2011

Maandagavond besteld, dinsdagmiddag al in huis! Gemiddeld €25 goedkoper dan bij andere winkels/webshops. Goede service, volgende keer bestel ik weer bij cameranu.nl. En natuurlijk geef ik het aan iedereen door.

wandelaar 26-04-2011

De juiste zonnekap was lastig te vinden en daardoor ook de verkeerde besteld. Het ruilen via de winkel was prima.