Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

profshoot 15-04-2011

prima winkel, leuke medewerkers die weten waar ze over spreken, ze proberen je niet iets aan te smeren waar je niets aan hebt. Toppie zaak

HvS33 15-04-2011

Duidelijke Webside/shop. Al meerdere producten bij ze gekocht, deze altijd goed/netjes verpakt ontvangen en binnen de opgegeven levertijd. Keurige service.

Racso1974 15-04-2011

Ben vooral onder de indruk door de snelle levering, gisteren rond 20:30 besteld, vandaag voor 15:00 in huis. Super service!

Johannes Rink 15-04-2011

Voor 21:00 besteld de volgende dag in huis. Qua bereikbaarheid kan ik geen oordeel over doen aangezien het product snel en volledig werkend werd bezorgd.

Berryvln 15-04-2011

Inmiddels 2 bestellingen gedaan bij deze webshop. In beide gevallen even kortstondig contact gehad met de aftersales voor een adreswijziging en een iDeal betaling. In beide gevallen ben ik zeer snel en adequaat geholpen. Zeker een aanrader!!

Mark2398 15-04-2011

Duidelijke website en de mogelijkheid het aangekochte de volgende dag in huis te hebben.

Pol van Wichen 15-04-2011

's middags besteld, de volgende dag reeds geleverd.
Keurig verpakt en op dat moment de laagste prijs van Nederland.

jaap f 15-04-2011

via internet besteld, snel leverbaar goed verpakt en nog goedkoper ook/ klasse \ wat wil je nog meer.

Ildiko 15-04-2011

Eerst een andere camera besteld, in 14 dagen teruggestuurd en de Canon gekozen om het ermee te ruilen.
De klantenservice was erg vriendelijk, en de afhandeling was spoedig, zoals levering. Heel tevreden over Cameranu.nl!

Barry Essers 15-04-2011

Een tronix Explorer XT gekocht in de winkel. Werkte helaas niet op mijn flitsers. Na twee dagen teruggebracht en netjes het aankoopbedrag op mijn rekening gestort gekregen.

Gerald1985 15-04-2011

De complimenten voor CameraNU.nl!
- Voor 9 uur besteld is de volgende dag in huis
- De laagste prijs
- Hele goede service
- Compleet aanbod

Ik heb al meerdere dingen gekocht bij CameraNU.nl en ben er zéér tevreden over.
Alles is geheel duidelijk en overzichtelijk.

Voor mij is het een tien waard!

Benina 15-04-2011

Goede voorlichting op de website.
Bijzonder snelle levering zonder verdere kosten, dus in een woord perfect.

W. Sirre 15-04-2011

Eenvoudige bestelwijze
Snelle levering 1 dag
Eenvoudige betaling
Goede afrekening met overzichtelijke factuur

W. Remorie 15-04-2011

Gunstige prijs
Goede service (flitser moest omgeruild worden)
goed en vriendelijk tel. kontakt

vanderhoeven 15-04-2011

Duidelijke webshop, snelle en goede levering. Netjes verpakt en in originele Canon verpakking.

Kees Huizer 15-04-2011

Product in prima conditie en op afgesproken termijn ontvangen. Ik zal zeker bij een volgende gelegenheid gebruik maken van uw diensten.

AA67 14-04-2011

snelle en accurate levering.

nicknaam 14-04-2011

Ik zag de pentax k5 silver limited edition donderdagavond laat op de site staan.
Direct besteld en zaterdagochtend om 10 uur in huis.
Klasse.
Ook een e-mail met vraag achteraf werd vrijwel direct beantwoord!

bram1946 14-04-2011

De levering was zoals werd vermeld op de website keurig op tijd en de administratieve afhandeling gaf direct veel vertrouwen in cameranu.nl

Jo Wile 14-04-2011

Lage prijs snelle verzending.

JaapV43 14-04-2011

Prima printer. Een klein beetje beneden het peil van de Epson Stylus Photo R320 die hij moest vervangen, maar een Epson van gelijk niveau zou me te duur geworden zijn.
CameraNu.nl heeft de bestelling professioneel afgewikkeld. Ik had ook niet anders verwacht na al het goeds dat ik al over deze winkel gehoord had.

Kirsten1234 14-04-2011

Overzichtelijke website. Prima service; vriendelijk en snel.

Britta van der Laan 14-04-2011

Na wat twijfel van mijn kant en mail contact met de winkel ook nog even telefonisch contact gehad. Daarna mijn flitsset met trigger besteld. Werd zeer goed geholpen, kreeg fijne adviezen. Product was goed verpakt, snel geleverd. Een tas die ik meebesteld had was niet naar verwachtingen, maar het terugsturen erg makkelijk en kreeg een bevestiging toen ze het pakket hadden ontvangen.
Had van een oude flitsset ook nog een voetje van de flitskop kapot; die is kosteloos vervangen in een mum van tijd. Geweldige service, vriendelijke mensen, snelle reacties, precies wat je wil als klant!

DEJS 14-04-2011

Op donderdag voor 11 uur besteld, op zaterdag ontvangen.

zwanie 14-04-2011

Camera levert goede service en kwaliteit voor een goede prijs

nomade 14-04-2011

Informatieve en goed navigeerbare website. Voldoende en correcte beschrijving van het aangekochte product. Zeer vlotte levering. En een scherpe prijsstelling.

Pellie 14-04-2011

zocht specifiek naar paars model. Deze hadden ze :-)
En heb toen ook meteen maar een extra accu en geheugenkaart besteld. Dat was 's avonds en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Dat is echt supersnel.
Voor bereikbaar denk ik aan telefonisch contact en ook after sales niet nodig gehad (dus daar heb ik geen oordeel over).
tot zover mijn reactie.

PFD 14-04-2011

enkele keuzes mbt het betalings systeem kunnen beter.
Kies je een bank, kunnen de andere vinkjes verdwijnen.... Verder top. Goed verpakt, snel bezorgd.
Prettig!

Wim Klijn 14-04-2011

Snel en de goedkoopste

fishbone 57 14-04-2011

Camera in de reguliere winkels nog niet leverbaar,
wel bij cameranu.nl s'avonds 7.00 uur besteld en s'morgens om 10.00 uur geleverd.
Prijs ook zeer acceptabel

Anno1967 14-04-2011

Ik kan op de site van CameraNu altijd makkelijk vinden wat ik zoek.
Het bestellen verloopt makkelijk, de aflevering is snel.De emails (over de bestelling) zijn duidelijk,
en de faktuur zit er gelijk bij dus dat is makkelijk voor mijn boekhouding.

Prima winkel dus :o)

TomTom Freak 14-04-2011

Levering volgende werkdag. Goede prijs. Betaling via IDeal (en diverse creditcards). Prima!

Dupreetendu 14-04-2011

Bij CameraNU maken ze gewoon waar wat ze beloven. Wat wil je meer. Daarnaast beschikken ze over een overzichtelijke, informatieve site met meer dan voldoende productinformatie.

veelcamera 14-04-2011

Bestellen via de website liep niet helemaal vlekkeloos waardoor er op een gegeven moment 3 camera's in bestelling stonden.
Na telefonische melding van mij de volgende ochtend werd alles keurig gecorrigeerd.

Oud Kampen 14-04-2011

Ontzettend snel levering. Tot 21.00 uur bestellen en de volgende dag thuis. Dat is service!

rob leemans 14-04-2011

een paar weken geleden de nikon D7000 gekocht, zoals
gewoonlijk netjes via tnt bezorgt. de nikon meegenomen naar de keukenhof icm de sigma 50-500. het
grote aantal mp staat garant voor mooie plaatjes veel
details met de cmos sensor de tekening op de tulpen
zijn fantastisch daarna nog even naar schiphol geweest
de registratie is zo te lezen terwijl mijn D80 dat niet haalde. super en ik ben zeer tevreden over de aankoop, deze combinatie gaat ook mee naar africa dit jaar.

ndrijfhout 14-04-2011

super geholpen bij de klantenservice, geen wachttijd aan de telefoon en het pakket de volgende dag al in huis!

j.gras 14-04-2011

Correcte raportage via e-mail
Al mijn foto apparatuur en toebehoren ga ik bij Camera Nu bestellen

kaatje2011 14-04-2011

We werden netjes gebeld voor aflevering, zodat er zeker iemand aanwezig was de camera in ontvangst te nemen. De camera voldoet volledig aan onze eisen. Site was duidelijk, prijs prima en de levering vond plaats binnen 24 uur. Top!

Harmendevries 14-04-2011

Nette prijs en SUPER snelle levering. 20.00 uur besteld volgende dag om 10.00 bezorgd. Alles geheel compleet. Echt een aanrader.

Mevr.Wolf 14-04-2011

Duidelijke, overzichtelijke website. De bestelling en levering ook prima, je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de levering. Kortom een professionele en prettige webwinkel !

jango42 14-04-2011

De Nikkorlens is perfect verzorgd en goed beschermd afgeleverd. 's avonds na 21.00 uur besteld en 2 dagen later in huis.Over de lens zelf zijn alleen maar superlatieven te schrijven. Geweldig wat betreft lichtsterkte bedieningsgemak en het gewicht valt mee door de uitbalansering van lens en camera.

KarelG 13-04-2011

Enige webwinkel met deze scanner op voorraad en bovendien een van de goedkoopste winkels. Bestelling en betaling is zeer eenvoudig, apparaat zoals beloofd direct de volgende dag geleverd.

haddock1 13-04-2011

Website is overzichtelijk zakelijk en duidelijk en niet beladen met overbodige reclame zoals bij veel andere sites wel het geval is. Je kan je goed orienteren op de produkten. De site geeft goede informatie. Ik vond niet alles even handig aan de website. Te weten dat je niet een vergelijking kan maken tussen merken. Je kiest scanner > merk > dan pas krijg je de scanners te zien zodat je niet epson en canon bv. met elkaar vergelijken kan qua scanners in dez. prijsklasse en op kenmerk. Dat zou ik een verbetering vinden. Ook stonden bij de epson scanners niet bij alle scanners consistent de kenmerken genoemd zodat je ze onderling op hun kenmerken en eigenschappen kunt vergelijken. Ook bij de PC schoonmaakproducten zag ik wel ze hebben allemaal een doekje en een kwastje maar er staan niet de eigenschappen genoemd die mij in staat stellen de produkten onderling te vergelijken. Daardoor kan ik niet een verantwoorde keuze maken. Ik moet het produkt in feite al kennen om het te kiezen. De klanteninformatie telefonisch over de scanners van de verkoper was tothepoint maar niet heel gedetailleerd en informatief. De prijsstelling en de levering is fantastisch snel en ook zonder extra kosten. Ik vond dat een heel belangrijk punt om het juist bij dit bedrijf CameraNu te bestellen. Ik zou het bedrijf bij andere klanten zeker aanbevelen. Het is prettig ook dat er een keurmerk is voor internet bedrijven waar je op kunt afgaan. Het heeft mijn keuze voor dit bedrijf mede bepaald dat het een hoge waardering heeft op het internet bedrijf Keurmerk.

Tine584314 13-04-2011

's Avonds 20.30 besteld, 's ochtends om 10.00 in huis, geweldig en natuurlijk nog een prima printer ook!

Gerard Brinkman 13-04-2011

Gweldige camera. Duidelike uitleg bij aankoop. Afd. verkoop neemt alle tijd voor uitleg. Klantenservice beantwoord alle vragen zeer snel en correct. Ik ben zeer tevreden over CameraNu.

Edje2605 13-04-2011

Goede overzichtelijke website en telefonische vragen werden snel en vakkundig beantwoord. 1 van de 2 artikelen was pas na 3 a 4 dagen te leveren, maar had ze toch binnen 2 dagen in huis. Over after sales kan ik niets zeggen daar het nog zo kort geleden is dat ik de producten in huis heb.

J.Willig 13-04-2011

Goede en snelle service. Tevens een van de scherpste aanbieders!

Polenski 13-04-2011

Goede duidelijke informatie op website
Goed bereikbaar en behulpzaam
Tot nu toe prima
Goed eenmaal iets afbesteld omdat het niet direct leverbaar was. Geen probleem geld teruggehad.

Ron Holland1 13-04-2011

Alle vragen over artikelen gekocht in de winkel in Urk werden tot op de bodem uitgezocht en het niet op voorraad zijnde artikel via mail in huis gemeld via webshop besteld en de volgende dag in huis. Pakket via tracktrace kunnen volgen

Perfect

Een tevreden klant