Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anteia 19-04-2011

Snelle levering, 's avonds voor 9 uur besteld en ik had het pakje de volgende dag al. Netjes geleverd en er mankeert niks aan.

Jan Molenaar 19-04-2011

Met betrekking tot de after-sales: Door een misverstand zat een jarige met 2x hetzelfde artikel. Retourbon ingevuld, per kerende post email met retourinstructies en binnen een week geld retour. Klasse.

een wat oudere amateur 19-04-2011

Voor het eerst bij Cameranu een lens besteld. Om 20.50 uur en de volgende ochtend keurig met de post bezorgd. Echter, ik had de verkeerde in het mandje gedaan. Niet een 28-135 zoals ik van plan was, maar een 18-135. Suf, maar ja. De dag erna teruggestuurd, geen enkel probleem en twee dagen later stond mijn aankoopbedrag weer op mijn rekening.
De hele entourage, ook in de telefoongesprekken, geeft je een gevoel van vertrouwen. En daar rust m.i. alle menselijk verkeer op. Aanbevolen!

drentswicht 19-04-2011

Geweldig meedenkend personeel dat service hoog in het vaandel heeft. Goede kwaliteit, deskundig personeel en een schappelijke prijs.

Jan Weissenbach 19-04-2011

Ik stond versteld dat ik de volgende dag voor de middag al binnen had.
Geweldig zo,n snelle afwerking.
Bravo !!

ineke74 19-04-2011

's avonds om 7 uur besteld, de volgende dag in huis. Verkoopproces en betaling verliep vlekkeloos.

Pablo el Rey 19-04-2011

Doen wat ze beloven! Als loopt zoals je het mag verwachten van een professionele webshop.

Marleen. 19-04-2011

Overzichtelijke website en veel producten echt op voorraad en direct leverbaar. En op de vraag die ik toch had over draagriemen werd zo geantwoord dat ik zelf weer verder kon vergelijken. De bestelling is makkelijk te maken, alleen bij de betaling via Ideals liep wat mis en toen concludeerde ik uit de bestelbevestiging dat ik het geld over moest maken. Dat leverde echter een vertraging van een dag op, terwijl CameraNu.nl even later een mail stuurde waardoor ik alsnog via Ideal had kunnen betalen. Nu kwam de bestelling dus één dag later. Bij problemen dus even contact opnemen, de telefonische én mail-ondersteuning is heel goed en snel.

bajans 19-04-2011

Op aanraden van een collega een bestelling gedaan bij cameranu.nl en niets is mij tegengevallen. Alles op tijd, compleet en netjes aangeleverd. Volgende keer zal ik geen moment twijfelen om weer bij jullie te bestellen.

P en N 18-04-2011

Prima service. Vergelijken van producten op de website zou nog een plus zijn.
Meerdere producten besteld, nooit problemen. Ook al eens in de winkel geweest.

greyfox 18-04-2011

Snelle service, makkelijke website waarop de producten makkelijk vindbaar zijn. Verder is bestellen mogelijk zonder eerst een inlog account aan te maken. Bereikbaarheid is niet van toepassing ivm internet bestelling.

R.Fagotto 18-04-2011

Levering correct en vlot verlopen.

11 april in de middag besteld
12 april in de middag aan de deur afgeleverd.
Geen gesjouw van de winkel naar huis.
Goede ervaring opgedaan met cameranu.nl

dokkumer 18-04-2011

Heldere website, prima uitleg en vlotte verzending. Communicatie t.a.v. bestelling en verzending ook prima en helder.

NLJazzman 18-04-2011

door zoeken op internet op uw geweldige site terecht gekomen waarbij het prijsvoordeel tegenover de winkel in de stad de aandacht trok. daarbij de combo mogelijkheid en prijs van camera, tas, opslagkaart en extra accu gaf heel snel de doorslag om bij u te bestellen, en... bijzonder tevrden over het produkt! Sony DSC HX1

fotografo 18-04-2011

Scanner werkt perfect. Ik gebruik de scanner voor het digitaliseren van ZW negatieven van groot formaat (6x6 en 6X9) aanbevolen

ronnybenjamins 18-04-2011

Alleen maar +++, goede sales enz.
Eerlijk gezegd orienteer ik mijzelf behoorlijk uitgebreid en goed via verschillende online kanalen en collega's voordat ik via "een" webshop koop.
De cameranu webshop werkt verder prettig en snel en is logisch ingedeeld. Het op voorraad hebben en de prijs is voor mij altijd belangrijk bij aankopen via een webshop.
Bedankt!

Ard58 18-04-2011

Prima winkel waar ik al diverse spullen (o.a. camera's en recent een ereader) heb gekocht. Zowel in de winkel als via de internet. Geven steeds goed, volledig en snel informatie, zowel telefonisch als per mail. Ook bestellingen worden snel in behandeling genomen. Vandaag besteld is inderdaad morgen in huis.

IlonkaHHW 18-04-2011

Hele goed service. Na bestellen online nog email contact gehad over levering. Snelle reacties en goede service!
Pakket goed verpakt. Niks dan goeds dus!

wetec 18-04-2011

Zeer correcte levering met alle toebehoren en goede informatie over levering en nazorg, Prima plaats om te kopen !

knuddel 18-04-2011

Prima website.
Na bestelling een snelle en prima verzorgde zending ontvangen

joop van der linden 18-04-2011

Prima en deskundig advies waar je als leek ook een hoop van kunt leren.
Vriendelijke bediening.

Dave D 18-04-2011

Uitstekend!
Duidelijke website, laagste prijs, nauwkeurige voorraadstatus, supersnelle levering (sneller kon het eigenlijk niet: op vrijdag om 20:30 besteld, op zaterdag voor 10:00 in huis!), zorgvuldig verpakt.
Het was mijn derde aankoop bij Cameranu.nl, elke keer dezelfde uitstekende ervaring.
Geen ervaring tot nu toe met de after sales.

m0rris 18-04-2011

CameraNU.nl werkt zoals je van een webshop mag verwachten. Producten zijn duidelijk vindbaar, overzichtelijk en hebben genoeg gedetaileerde informatie. Samen met de snelle levering zorgt er voor dat ik hier vaker ga bestellen.

P van Dishoeck 17-04-2011

overzichtelije website, bestelling zondag geplaatst, dinsdag in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

VTV 123 17-04-2011

Alles prima op tijd afgeleverd. Goede terugkoppeling. Goede link met volgen van levering

Bami1967 17-04-2011

Bij vragen per E-mail bijna meteen antwoord. Levering een dag later.
Goede service,prima levering

Hub-57 17-04-2011

Ik heb al verschijden producten gekocht via website CameraNU.nl en ik ben al die keren uitermate tevreden over het gemak van bestellen en het kordate leveren. Wat ze beloven maken ze ook waar.
Ik zal deze ervaringen met mijn familie vrienden enz. delen en vertellen hoe prettig zaken doen met cameraNU.nl is.

jvv39 17-04-2011

bestellen is eenvoudig en duidelijk
levering is snel, volgende dag
alles was goed in gepakt en onbeschadigd afgeleverd.

Martien van Geffen 16-04-2011

Na zoeken op internet bleek bij CameraNU.n. de (negatief)scanner van Canon nog 5,- € goedkoper dan bij de goedkoopste op één na (91,80 €). En de scanner werd binnen enkele dagen keurig thuis bezorgd zonder verdere kosten. Zo hoort het.

leicadordrecht 16-04-2011

keurig ontvangen, vervolg meldingen zijn ook duidelijk. Ik ben tevreden en koop meer bij deze webwinkel

Arrow 16-04-2011

Snelle levering, zoals beloofd.
Ook de prijzen in de winkel zijn prima.
Het assortiment is zeer groot en ik ga hier zeker meer aankopen doen.

Rogertje71 16-04-2011

CameraNU heeft het cameratje volgens afspraak geleverd, compleet met de sd-kaart en het tasje.
Fijn toestel, zeer licht en compact, mooie foto's en er kan verbazingwekkend veel op een foto door de groothoeklens.

fam. Sweep 16-04-2011

goed navigeren op site; fijn dat betaald kan worden met iDeal.
Tracken bezorging prima; bezorging o.k.
werkt als een zonnetje

J.G. Blok 16-04-2011

Goede voorlichting, Bij de adapter zat verkeerde koppelring waarna de verkoper heeft kunnen traceren wat wel de goede ring was en heeft deze vervolgens z.s.m. naar mij toe heeft verzonden. Tevens werd ik via telefoon en mail op de hoogte gehouden.

Snor1956 16-04-2011

Overzichtelijke website, op zaterdag besteld via het internet, zelfde dag afgehaald. Grote mooie winkel, voldoende parkeergelegenheid, veel personeel, bestelling stond al klaar, goed geholpen bij extra aankopen.

katiev 16-04-2011

heel tevreden, snel geleverd, prima conditie, en snelle afwerking, ben tevreden :-)

Anoniem 16-04-2011

CameraNU.nl is een goede internetshop. Er is makkelijk via de site te bestellen en daarna wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail over de status van je bestelling. En deze wordt snel geleverd.

gevonny 16-04-2011

Al een tijdje vaste klant van CameraNu, tot nu toe zowel de snelle levering als de service erna meer als tevreden erover. ook de reden dat ik telkens weer blijf terug komen, ook al kost het ergens anders iets minder eventueel.

PBie 16-04-2011

Bestelling en levering is misschien wel een 10 waard. Omdat het bijna overdreven is dat je zoveel tussentijdse statusmeldingen krijgt, heb ik een 9 gegeven.

E de Rooij 16-04-2011

De beoordeling van deze camera sluit helemaal aan op mijn bevindingen een top camera.
De website was duidelijk en makkelijk te bestellen tevens was duidelijk welke accesoires erbij konden worden gekocht.
Na het betalen gelijk een reactie van CameraNu hoe het verder zou gaan via de mail.
De levering was supersnel binnen 24 uur en goed op de hoogte gehouden tijdens opsturen (track en trace).
'S middags gekeken waar het pakketje zich bevond en toen werd duidelijk dat de bezorger onder weg was en met 20 minuten werd deze bezorgd.
Deze manier van winkelen bij CameraNu is mij heel goed bevallen en zal hier zeker terug komen voor een volgende bestelling.
Eind conclusie CameraNu is een Topper.

beyourselffotografie 15-04-2011

ik ben zeer tevreden met de handeling van de shop. Ze doen er alle mogelijke moeite voor om het mij naar mijn wensen te maken.

Renke Kerkhof 15-04-2011

prima afwikkeleing van de koop
Tevens veel en goede informatie tussen het moment
van bestellen en afleveren.
Prima service

S. Wiersma 15-04-2011

Een prima website artikelen goed te vinden met goede product informatie.
Snelle levering 's middags om 17 uur besteld de volgende morgen 10 uur ontvangen.

acmbreed 15-04-2011

S'avonds voor 21.00 uur besteld en betaald en de volgende dag ontvangen. Ook bij eerdere bestellingen dezelfde ervaring. Daarbij de website is goed overzienbaar. Diverse producten zijn snel te vinden met daarbij een goede omschrijving omtrent het product.

Mickey2011 15-04-2011

Op de site was goed en makkelijk voldoende informatie te vinden. Na het bestellen werd er vlot en goed geleverd.

Martin2011 15-04-2011

Levering eerder dan verwacht. !8.00 uur besteld op vrijdag. 11.00 uur op zaterdag bezorgd. Laagste prijs

Seb0204 15-04-2011

Duidelijke site, goede communicatie over verloop orderproces. Duidelijke informatie over leverduur en prijs. Geen klachten.

Michelle74 15-04-2011

Zeer snelle service! Ik had het toestel op een vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend stond de meneer van TNT post al voor de deur met het bestelde pakketje. Helemaal top...........:)

130227309127 15-04-2011

De informatie, de service, de verzending, de verpakking, alles was tot in de puntjes verzorgd.
Zeer tevreden over.

ictonbenul 15-04-2011

Goede prijs, zeer snelle levering, duidelijke omschrijving van de producten.