Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.J. Bosch 30-04-2011

Snelle en correcte service en levering. Ik hoop dat de after sales net zo goed zijn, maar gelukkig nog niet nodig gehad!

thebattic 30-04-2011

Duidelijke website. Snelle service en levering.
Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend al in de brievenbus.

BenL54 30-04-2011

Na een uitgebreide zoektocht naar beschikbaarheid van de nieuwe d5100 in samenstelling met de specifieke lens kwam ik bij CameraNu. Daar werd mij toegezegd dat bij een gelijkluidend combinatievoordeelvan body en lens ook na de bestelling met CameraNu te praten was [met een zekere limitering in tijd natuurlijk]. Ik vond dat erg dienstbaar en heb de set meteen bij CameraNu besteld

Roberto69 30-04-2011

een zeer nette website, veel info over de producten. Ik heb hier meerdere keren besteld, gaat altijd goed.

manusdmous 30-04-2011

De beoordeling van het toestel klopt met de informatie
De levering is stipt volgens afspraak.
Prima zo

j. chrispijn 29-04-2011

omdat ik de website niet helemaal begreep moest ik het anders oplossen. dit op een uitstekende manier door de medewerkers bij camera tot volle tevredenheid afgehandeld.

Arie Ambachtsheer 29-04-2011

Ongelooflijk! Tientallen mails verstuurd naar allerlei Camera/Foto-Shops via internet. Ik was namelijk in de jungle van Suriname een clip kwijt geraakt voor een SLR Zoom. Het statief is duur, het schoentje slechts een detail, maar waar krijg je zoiets los geleverd?.
De één na de andere firma verwees naar de internationale site van JOBY. Niet duidelijk en hoge verzendkosten. De meesten probeerden het met de te kleine clip zonder waterpas Ofwel, als je maar antwoord geeft is het ook goed... Ze stuurden je kompleet het bos in..
Bij CameraNu was het direct raak!. D.w.z. dat zij herkenden ogenblikkelijk -n.a.v. de vraag-, dat hun SLR-clip ook geschikt was voor de de SLR Zoom. Ze hadden het zelfs even uitgeprobeerd en zouden de omschrijving bij het product aanpassen. Inderdaad, het klopte helemaal en in 'no time', had ik het plaatje voor een gering bedrag binnen. Geen punt, dat ik het statief elders gekocht had.
Niemand van de andere sites kwam ook maar in de buurt van deze service.
Ik denk zelfs, dat er niet gemakkelijk een shop in Nederland te vinden is, die dit artikel los verkoopt. Complimenten voor CameraNu.nl. Hier ga ik vaker bestellen!

BertK1961 29-04-2011

Afgelopen vrijdagavond 20.20 uur de iPad2 (wit) besteld via de site van Cameranu.nl en zaterdagochtend 10.15 belde TNT aan de deur met... een iPad2 (wit)! Supersnelle service!

koyt 29-04-2011

Niets mis mee: prima info op de site en ook prima te woord gestaan en geholpen over de telefoon.

Foto Hans van Sloten 29-04-2011

Geen aanvulling.
De site is overzichtelijk, zoekt gemakkelijk.
Alles is soepel en snel verlopen.
Hartelijk dank

brouwers1 29-04-2011

Op vrijdag besteld, op zaterdag bezorgd, zoals aangegeven. Aangenaam verrast door deze makkelijke gang van zaken. De aftersales hebben wij nog niet nodig gehad. In de toekomst zullen we zeker weer bij CameraNu.nl bestellen.

Sunshine-nl 29-04-2011

Zowel vragen vooraf, als afhandeling bestelling vlot en correct. Minpunt is dat de camera geleverd werd met oude firmware.

EB23 29-04-2011

Ging allemaal heel snel. Om zeven uur 's avonds besteld, de postbode stond de volgende ochtend op de stoep.

Gert Kromhout 29-04-2011

Op Goede Vrijdag 's middags half zes besteld, de volgende dag (zaterdag) om 1 uur binnen. We konden hem direct in gebruik nemen. Geweldig!

happybuyer 29-04-2011

Super camera, prima site, helder, duidelijk. Prima verpakt pakketje. 2 jaar garantie gaf doorslag (naast een prima prijs).

Hartelijk dank, ga zo door!

Groet,

mistralzon 29-04-2011

Prima verzorgd, snel geleverd en mooi product waar je met hoge resolutie foto's kan bekijken.
App. is makkelijk te bedienen en heeft veel extra's.
Aanrader!

Anton1265 29-04-2011

Waarom deze webwinkel. Omdat Cameranu goed aangeschreven staat en dat maken ze ook waar!

Goed advies, duidelijke informatie en zeer snelle levering

canon 46 29-04-2011

De webshop is mooi duidelijk.
Na de bestelling had ik de telelens de volgende dag al in huis!

J.A.Huizinga 29-04-2011

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Adviezen ook voor hobbyisten in begrijpelijke taal.
Winkel zeer overzichtelijk.

Merinh 29-04-2011

Bestelling, betaling en levering zonder enig probleem verlopen. Makkelijk, simpel en doeltreffend. Top!

Hans Barkhuysen 29-04-2011

6,5
Wegens een verkeerde levering aan CameraNu kon dit artikel achteraf bezien niet geleverd worden. Na overleg met CameraNu heb ik het volledige aankoopbedrag gecrediteerd gekregen.

Florinl 29-04-2011

Website: Overzichtelijk, makkelijk, goede indicatie van de voorraad. Het zou fijn zijn om producten met elkaar te kunnen vergelijken. Ook zou het mooi zijn om zelf combodeals te kunnen samenstellen.
Bereikbaarheid: Nog tot laat bereikbaar.
Bestelling en levering: Uitstekend. Simpel, snel en ze houden zich aan de belofte om de volgende dag te leveren. 20.30uur besteld, de volgende dag om 10.30 uur in huis!
After sales: Direct na bestelling een bevestigingsmail en de volgende dag 's ochtends een mail om mijn order te tracken. Een paar uur later was de camera al in huis. Super.

Nikon gebruiker sedert 1972 29-04-2011

Wij stellen het op prijs dat de Webshop heel duidelijk is en dat de belofte van een snelle levering (volgende dag) volledig wordt waar gemaakt.

C.A. Leydekkers 29-04-2011

Snelle levering. Bij telefonische informatie duidelijke antwoorden. Overall een 9

dumbell59 29-04-2011

Snelle afhandeling en goede communicatie, produkt paar dagen inbezit en voldoet prima

Pedro456 29-04-2011

Dit was een nieuwe camera, en Cameranu had het al in vooraad. De levering was precies zoals ze aangeven op hun site: voor 21.00 besteld en de volgende dag in huis. Uitstekende service!

geertspekken 29-04-2011

Het zoeken naar (bijv.) objectieven voor een camera is omslachtig. Je moet steeds per merk kijken. Liever zie ik alle objectieven in een lijst, die ik dan bijvoorbeeld naar prijs kan selecteren.
Verdeer werkt alles perfect, van bestellen en mail tot aflevering.

MJ2011 28-04-2011

AL een aantal keren bij CameraNu.nl gekocht. Ook een keer een onderdeel geretourneerd. Altijd accuraat, direct en zonder gedoe.

Kim Steenhuis 28-04-2011

Bestellen was zo voorelkaar en de levering was ook snel. Ook gemakkelijk is dat je bij het produkt gelijk ook de eventuele bijbehorende producten ziet.

E.J. Veleke 28-04-2011

Voor het bestellen even gebeld i.v.m. de leveringstermijn. Werd snel en vriendelijk geholpen. De volgende dag was de camera al in mijn bezit. Supersnelle service.

jan van der donk 28-04-2011

Ik koop practisch alles op foto/filmgebied bij cameranu. De prijs is scherp en je wordt als klant behandeld. Vooral belangrijk; betrouwbaar ook als er iets niet naar je zin is/niet voldoet aan de verwachting. Geen gezeur maar tot tevredenheid regelen.

P. Teunissen 28-04-2011

Super vandaag besteld en morgen in huis. Producten komen goed ingepakt aan. Levering als afgesproken. Website is duidelijk en je komt niet voor verrassingen te staat!

Jac Vermeer 28-04-2011

Nadat ik de printer had ontvangen mailde ik om advies m.b.t. het gebruik van de vervangende inkttankjes van Peach(?). Ik vemeldde dat ik eerder al problemen had gehad met vervangende inkt voor mijn Canon ip4850 printer. Er werd mij geadviseerd om, gezien mijn eerdere ervaringen, toch maar originele inkt van Epson te gebruiken. Nu is het best mogelijk dat mijn expertise in inktzaken na pakweg twintig jaar printen met allerlei printers wat al te laag werd ingeschat. Maar toch, heel aangenaam te ervaren dat een firma, die zelf ook vervangende inkt verkoopt, toch zo eerlijk is toe te geven dat je de originele inkt maar beter kunt gebruiken om problemen met garantie e.d. te voorkomen. Waarschijnlijk heeft ook het stupide gedrag van de grote merken, die weigeren hun verantwoordelijkheid te nemen bij problemen met apparatuur waarop niet-originele inkt is gebruikt, er mee te maken. Dus petje af voor jullie eerlijkheid!

annemieke-69 28-04-2011

1 minpuntje; van mijn bestelling was 1 artikel niet op voorraad( was ook te zien op de website).De rest was wel leverbaar. Ik was in de veronderstelling dat ze het artikel wat niet op voorraad was zouden naleveren, maar ze hielden de hele bestelling vast. Heb na 3 dagen zelf contact opgenomen en de situatie uitgelegt. Ze hebben de bestelling onmiddelijk opgestuurd.

M. van de Ven 28-04-2011

Tweemaal in één week tijd printers besteld. Beide keren werden de printers zeer snel geleverd. Alles klopte tot in de puntjes. Veel webshops kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Bovendien waren de prijzen van de printers de laagste die ik kon vinden. Alles franco zonder kosten geleverd. Chapeau Urk!

mart65 28-04-2011

website-zeer uitgebreid,informatief
zeer uitgebreide winkel
zeer deskundig personeel
uitstekende levering per website,volgende dag in huis
ook na een koop altijd goed behulpzaam

Byrsa 28-04-2011

Plotseling donderdags voor de Pasen op het idee gekomen deze lens aan te schaffen daar ik ergens kwam waar ik te kort op het te filmene onderwerp zou komen te zitten.
Vanwege Paasdrukte wel hardhoofd in dat er een nog levering voor Paaszaterdag zou zijn.
Maar ziedaar. mooi op tijd ,zaterdagachtends de lens in huis.

Jac242 28-04-2011

Mooie camera met veel mogelijkheden.
Ben nog in de ontdekkings fase.
Verder zeer tevreden over het product en CAMERA.NU

Snowman - een blije Pentax gebruiker 28-04-2011

Er was stof in de zoeker van de camera gekomen.
Winkel in Urk heeft geprobeerd dit voor mij als service er uit te blazen.
Lukte niet en is op gestuurd naar het service center van Pentax.
Deze hebben dit, zeer betaalbaar, voor mij gereinigd en binnen 1.5 week weer terug gezonden.
Klant weer zeer gelukkig.

bevel 28-04-2011

zeer snelle levering, goede keus assortiment, in winkel ruim aantal verkopers en dus zeer vlotte bediening

G. Achterberg 28-04-2011

Snelle en correcte bestelling en levering. Geen enkel probleem ondervonden.

SekonicFan 28-04-2011

Overzichtelijke, snelle website. Snelle en correcte levering van product.

G.S.66 28-04-2011

Ruim tijd voor advies c.q. uitleg e.d. iets dat ik bij een webshop in veel mindere mate had verwacht.
Bediening correct en duidelijk.
Helaas bleek thuis het gebruik van een filter gelijk bij mijn groothoek 16 mm. gekocht duidelijk figneteering in de hoeken te geven iets wat ik echt niet had verwacht voor een lens van 500 €,die teleurstlelling thuis was makelijk te voorkomen geweest door dat even aan te geven. (het overviel me!) Verder prima ruimte en goede stroomlijn in afhandeling van de klanten.

L.v.d. Mei 28-04-2011

Ik ben altijd dik tevreden ook in de winkel zelf.
Er is altijd tijd voor je vragen, je wordt rustig en nestje te woord gestaan. En aankopen via de website verlopen zo als is beloofd en de verpakking is ook in orde. Ik koop hier al een aantal jaren als ik wat nodig heb.

Juul75 28-04-2011

Ik ben over Cameranu altijd heel erg tevreden of ik nu online bestel of langs ga in Urk ik wordt altijd heel erg goed geholpen. Als je voor 21.00 besteld en betaald hebt krijg je het de volgende dag aangetekend thuis helemaal!

RoosmarijnO 28-04-2011

Ik heb de lens nog maar kort maar ik ben er heel erg blij mee! Geweldig snelle levering door cameranu.nl. Goede kwaliteit en professionele manier van handelen.

fotovriendin 28-04-2011

Ik vond het jammer dat ik niet direct zag, dat er eerst betaald moest worden. Ik had ingevuld per cheque en dacht dat ik de rekening dan zou ontvangen, gelijk met de bestelling. Daardoor duurde het langer dan mijn bedoeling was, voordat ik het bestelde kreeg. Misschien toch nog iets duidelijker aangeven dat er vooraf betaald moet worden?

Pieter W. 28-04-2011

Goede overzichtelijke webshop met een perfecte snelle levering.
Is een grote aanrader.

Ron Roem 28-04-2011

Ik ben zeer verrast door de snelheid en vooral de kwaliteit van het geleverde product. Een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ton Kuijper 28-04-2011

Goede prijs en voorraad.
20:45 besteld, volgende morgen 10:00 afgeleverd.