Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lindar1 20-04-2011

Na al een paar keer zeer teleurgesteld te zijn door andere webshops, internet shoppen toch nog een kans gegeven. Gelijk bevestiging gehad dat het geld ontvangen was. Camera op zaterdag besteld en op dinsdag was hij al binnen! Goed verpakt!

pauline52 20-04-2011

De bestelling was super snel in huis. Binnen 24 uur! Bestellen was simpel omdat ik al in het systeem sta.

AS1968 20-04-2011

Duidelijke heldere website. GEmakkelijk doorklikken en vergelijken

zspw 20-04-2011

Nooit zo'n snelle levering gehad ! Prima !

K.J.50 20-04-2011

sd card kwam pas na 5 werkdagen en heb er zodoende voor mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken. Jammer!!!

jeepees 20-04-2011

Duidelijke site, met links een heldere menustructuur en vervolgens een heldere productbeschrijving. (Anders had ik deze voorzetlens niet gevonden!).
Na plaatsen van bestelling en betaling via IDEAL (Inderdaad Ideaal!) snel een bevestiging ontvangen. Daarna ook nog eens duidelijke informatie over het bezorgingsproces, aangetekende zending tegen redelijke kosten, stipte levering. Kortom een prima webwinkel wat mij betreft. Dit was de eerste ervaring met CameraNU.nl, en ik kan me voorstellen hier in de toekomst eventuele verdere aankopen te doen.

meppelerklant 20-04-2011

Prettige website, duidelijk en uitgebreid. Desondanks zeer duidelijk en prettig te bezoeken.

Kees1949 20-04-2011

De website is heel toegankelijk en overzichtelijk.
Er waren bij de bereikbaarheid totaal geen problemen en ik kon mijn bestelling snel plaatsen. Na het bestellen en betalen via I-deal kreek ik al heel snel een bevestiging van Cameranu met het ordernummer.
Besteld om ongeveer 20.30 uur en de andere dag rond 17.00 uur in huis.
Ik zou het bijna vergeten, de printer bevalt ook uitstekend.

van hasseld 20-04-2011

Ik vroeg om een snelle levering en de volgende dag
was de printer er al. Ik was toen niet thuis dus
de volgende dag kreeg ik hem weer aangeboden. Prima service dus.
Ik had per ongeluk twee maal een bestelling gedaan
maar uiteraard maar een keer betaald.
Ik kreeg direct een mail terug dat de andere bestelling was geannuleerd.
Ik bestel niet vaak op internet maar dit is me goed bevallen.

cameranuinfo 20-04-2011

omruiling objectief ondanks fout in afspraak goed afgehandeld

Allan81 20-04-2011

Super site en echt aan te raden en dat kan ik aanbevelen!
Ik had namelijk op Ebay een flitser besteld en na 6 wkn was ie nog niet binnen. Ondanks dat het nog geen afgeronde zaak is, had ik toch een flitser nodig.
Cameranu zorgde voor een nette afwikkeling en door hun kan ik in het lange vrije weekend volop fotograferen!
Mooi op tijd dus.
Prijs viel overigens ook mee. Iets duurder dan Ebay maar wel een veeeel betere service. Volgende keer check ik eerst Cameranu.nl
AAA+++

Sined 20-04-2011

Op diverse site's gezocht naar deze canon pixma ip 4850 printer,( had ervaring met voorgaande type's ) en uiteidelijk besteld bij CameraNu.
Reden, de beste prijs, geen verzendkosten en abnormale snelle levering.(smiddags besteld, andere morgen in huis ).
Aanrader bij deze firma te kopen.

Nicck 20-04-2011

De beste prijs !! SUPER snelle levering, bestelde om 20:56 uur betaalde om 20:58 En .. zoals beloofd de volgende dag in huis. OM ong. 12 uur geleverd.
En ook nog een super product.

Romtin 20-04-2011

Prijstechnisch heeft CameraNU.nl een scherp aanbod. De website is ook transparant in die zin, dat precies wordt aangegeven, wat in de doos verpakt wordt. De levering was eveneens snel. Binnen 24 uur!
Kortom, ik ben zeer tevreden over de camera en over de winkel, CameraNU.nl.

Nonnie6 20-04-2011

Heb een camera besteld en had de camera de volgende dag al thuis, goede en snelle levering!

Marcelsreview 20-04-2011

Was het goedkoopste op internet, en daarbij ook nog eens snel geleverd.

Een tevreden klant.

Manuela1974 20-04-2011

Ik heb al meerdere camera's bij cameraNu.nl besteld en de levering was altijd zeer snel en correct. Ook bij schade aan een van mijn camera's hebben ze mij goed geholpen.Ben zeer tevreden en zal cameraNu.nl ook willen aanraden bij andere mensen.

diabloet 20-04-2011

Zeer snelle levering. De volgende dag al in huis. Perfect verpakt zodat niets kapot kon gaan. Uitermate tevreden met deze lens. Dit zal niet de laatste aankoop via deze site zijn

Pat tenthof 20-04-2011

Ik vind her belangrijk dat een webshop je op de hoogte houdt en snel levert en dat kon bij deze webshop niet beter!

fvhuizen 20-04-2011

Algemene mening:

Snel en eenvoudig bestellen tegen een juiste prijs kwaliteit verhouding.

Michel Nieswaag 20-04-2011

Perfecte en snelle levering. Alles netjes verpakt, prijs een van de laagste op Internet.

L.jongman 20-04-2011

duidelijk voorraadbeheer
snelle melding vooradig
snelle levering

cojacvideo 20-04-2011

Besteld artikel niet op voorraad.
Na email contact - dat zeer snel verliep- artikel besteld en na 3 dagen al in huis!.
Prima service , snelle en correcte afhandeling, prijs / kwaliteit : zeer goed.

leshen 20-04-2011

Prima website. Beste prijs. Ik heb nog wat additionele zaken besteld zoals 2xSD kaarten (elders goedkoper); en een UV filter (prijs ok). Zaken waren makelijk te vinden. Jammer dat CameraNU.nl dan niet een goede combo prijs wil geven, de combo's die aangeboden worden - daar heb ik niks aan. Bestelling geplaatst om 20.30 en inderdaad, de volgende dag afgeleverd zoals beloofd.

henkie1961 19-04-2011

Netjes op tijd de verzorging van de mailing zodat je op de hoogte bent.
site is overzichtelijk

Joyce Wevers 19-04-2011

Zéér snelle levering, uitstekend verpakt; maar met m'n vragen kon men niet veel beginnen - dat kan ook aan mijn formulering liggen, en omdat het een lastige vraag betrof (maar in het antwoord werd een telefoonnummer toegevoegd)). Als webwinkel eigenlijk een 9 à 10!, want zo'n snelle levering heb ik nog niet meegemaakt; (ik betaal vooruit via een betaalopdracht als briefje); en ik stel het erg op prijs als er vragen of opmerkingen mogen toegevoegd.

Hans van Kuijk 19-04-2011

Alles ging met groot gemak en er is voldoende informatie over het product.

Bertdebouwer 19-04-2011

Bestelling zondermeer vlot verlopen, meer moet dat niet zijn.

MoniqueL 19-04-2011

De volgende dag werd alles keurig bezorgd. Niets op aan te merken. Al eerder goeie ervaringen gehad met deze winkel.Prima service.

OlafB 19-04-2011

Al meerdere keren lenzen besteld bij cameranu en altijd zeer snelle levering. Sta er nog steeds van te kijken dat net voor negen uur besteld de volgende dag al geleverd wordt.
Over de gekochte lens kan ik alleen maar vaststellen dat deze kwalitatief erg goed is. Als de fotograaf net zo goed was als de lens dan komt het wel goed.
Gelukkig hebben ze ook nog cursussen die me kunnen helpen,

Nico 1981 19-04-2011

's avonds om half 9 besteld en de volgende ochtend om 10 uur geleverd. Dat is pas service.

uttie030 19-04-2011

Overzichtelijke website en na wat vragen super netjes behandel. had de lens ook snel binnen.

Arie de Snoo 19-04-2011

Al jaren bestel ik bij CameraNu. Geweldige service van deze webwinkel. Zeer tevreden over het toestel.

simswa 19-04-2011

In verband met de geboorte van onze 1ste kleinzoon camera besteld en wilde deze laten afleveren op ander adres. 's avonds besteld en de volgende dag al afgeleverd
Klasse! De eerste HD-beelden zijn inmiddels vastgelegd!

Anteia 19-04-2011

Snelle levering, 's avonds voor 9 uur besteld en ik had het pakje de volgende dag al. Netjes geleverd en er mankeert niks aan.

Jan Molenaar 19-04-2011

Met betrekking tot de after-sales: Door een misverstand zat een jarige met 2x hetzelfde artikel. Retourbon ingevuld, per kerende post email met retourinstructies en binnen een week geld retour. Klasse.

een wat oudere amateur 19-04-2011

Voor het eerst bij Cameranu een lens besteld. Om 20.50 uur en de volgende ochtend keurig met de post bezorgd. Echter, ik had de verkeerde in het mandje gedaan. Niet een 28-135 zoals ik van plan was, maar een 18-135. Suf, maar ja. De dag erna teruggestuurd, geen enkel probleem en twee dagen later stond mijn aankoopbedrag weer op mijn rekening.
De hele entourage, ook in de telefoongesprekken, geeft je een gevoel van vertrouwen. En daar rust m.i. alle menselijk verkeer op. Aanbevolen!

drentswicht 19-04-2011

Geweldig meedenkend personeel dat service hoog in het vaandel heeft. Goede kwaliteit, deskundig personeel en een schappelijke prijs.

Jan Weissenbach 19-04-2011

Ik stond versteld dat ik de volgende dag voor de middag al binnen had.
Geweldig zo,n snelle afwerking.
Bravo !!

ineke74 19-04-2011

's avonds om 7 uur besteld, de volgende dag in huis. Verkoopproces en betaling verliep vlekkeloos.

Pablo el Rey 19-04-2011

Doen wat ze beloven! Als loopt zoals je het mag verwachten van een professionele webshop.

Marleen. 19-04-2011

Overzichtelijke website en veel producten echt op voorraad en direct leverbaar. En op de vraag die ik toch had over draagriemen werd zo geantwoord dat ik zelf weer verder kon vergelijken. De bestelling is makkelijk te maken, alleen bij de betaling via Ideals liep wat mis en toen concludeerde ik uit de bestelbevestiging dat ik het geld over moest maken. Dat leverde echter een vertraging van een dag op, terwijl CameraNu.nl even later een mail stuurde waardoor ik alsnog via Ideal had kunnen betalen. Nu kwam de bestelling dus één dag later. Bij problemen dus even contact opnemen, de telefonische én mail-ondersteuning is heel goed en snel.

bajans 19-04-2011

Op aanraden van een collega een bestelling gedaan bij cameranu.nl en niets is mij tegengevallen. Alles op tijd, compleet en netjes aangeleverd. Volgende keer zal ik geen moment twijfelen om weer bij jullie te bestellen.

P en N 18-04-2011

Prima service. Vergelijken van producten op de website zou nog een plus zijn.
Meerdere producten besteld, nooit problemen. Ook al eens in de winkel geweest.

greyfox 18-04-2011

Snelle service, makkelijke website waarop de producten makkelijk vindbaar zijn. Verder is bestellen mogelijk zonder eerst een inlog account aan te maken. Bereikbaarheid is niet van toepassing ivm internet bestelling.

R.Fagotto 18-04-2011

Levering correct en vlot verlopen.

11 april in de middag besteld
12 april in de middag aan de deur afgeleverd.
Geen gesjouw van de winkel naar huis.
Goede ervaring opgedaan met cameranu.nl

dokkumer 18-04-2011

Heldere website, prima uitleg en vlotte verzending. Communicatie t.a.v. bestelling en verzending ook prima en helder.

NLJazzman 18-04-2011

door zoeken op internet op uw geweldige site terecht gekomen waarbij het prijsvoordeel tegenover de winkel in de stad de aandacht trok. daarbij de combo mogelijkheid en prijs van camera, tas, opslagkaart en extra accu gaf heel snel de doorslag om bij u te bestellen, en... bijzonder tevrden over het produkt! Sony DSC HX1

fotografo 18-04-2011

Scanner werkt perfect. Ik gebruik de scanner voor het digitaliseren van ZW negatieven van groot formaat (6x6 en 6X9) aanbevolen

ronnybenjamins 18-04-2011

Alleen maar +++, goede sales enz.
Eerlijk gezegd orienteer ik mijzelf behoorlijk uitgebreid en goed via verschillende online kanalen en collega's voordat ik via "een" webshop koop.
De cameranu webshop werkt verder prettig en snel en is logisch ingedeeld. Het op voorraad hebben en de prijs is voor mij altijd belangrijk bij aankopen via een webshop.
Bedankt!